Omschrijving

Motion Content Group ondersteunt de mediabureaus van GroupM (Mindshare, Mediacom en Wavemaker) op het gebied van branded content. Naast het bieden van strategisch- en onderhandelingsadvies begeleidt Motion Content Group de uitvoering van de content samenwerkingen. Content neemt in diverse vormen een steeds belangrijkere rol binnen de totale middelenkeuze van adverteerders zoals IKEA, Grolsch, ABN AMRO, Volkswagen, Flexa en Vodafone. Voor de uitvoering en begeleiding van projecten zijn wij op zoek naar een collega die deze projecten in samenwerking met de verschillende stakeholders uitrolt.

Wat doe je?

  • Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van de afspraken die gemaakt zijn door de Branded Content Director;
  • Productiebegeleiding is een belangrijk onderdeel van je functie;
  • Je bent daarvoor het aanspreekpunt voor alle betrokken partijen, zoals adverteerder, media partij en producent;
  • Je hebt intensief contact met de mediabureaus om de projecten af te stemmen, zodat het mediabureau dit geïntegreerd binnen de gehele mediacommunicatie strategie van de betreffende adverteerder kan verwerken;
  • Je bent verantwoordelijk voor de controle en het monitoren van de mediaprestatie van de campagnes in samenspraak met het mediabureau;
  • Je hebt rechtstreeks contact met de brandmanagers van diverse bedrijven om de gehele mediacommunicatie strategie te optimaliseren;
  • Tenslotte ondersteun je de afdeling bij administratieve handelingen en speciale projecten.

Hoe je dag eruit kan zien

Na het eerste kopje koffie en gesprekken met collega’s over de avond ervoor zet je je computer aan. De eerste mails zijn al binnen en daarmee ook gelijk de actiepunten. Eerst de Brandmanager van ABN AMRO bellen of ze tevreden is met de video die gisteren live is gegaan en gelijk het script voor volgende week bespreken. Daarna het billboard bekijken dat RTL heeft gestuurd voor Flexa en beoordelen of deze goed genoeg is om door te sturen naar de klant. Met een tweede kopje koffie staat om 11.00 uur de wekelijkse statusmeeting met het hele team gepand om alle lopende projecten en opportunity’s te bespreken. 

Tijd voor lunch waar genoeg keus is! Na de lunch nog even de mailbox checken en dan door naar de opnames voor hun nieuwste IKEA campagne over slaapkamers. Jij bent in de lead en zorgt dat alles loopt zoals afgesproken en bespreekt daarna de laatste status met de klant voor het gehele project. Het laatste uurtje op kantoor mail je de besproken actiepunten zodat iedereen de dag erna gelijk aan de slag kan.

Team

Als Projectcoördinator ben je onderdeel van het projectbureau en werk je intensief samen met de Branded Content Directors.

Wij vragen?

Wij zoeken een enthousiaste, creatieve en vooral ambitieuze collega met een meer dan gemiddelde interesse in communicatie en content marketing. Een kandidaat met ‘hands on’ mentaliteit en die het leuk vindt om zelfstandig projecten uit te voeren, zijn vereisten. Verder ben je stressbestendig, creatief en communicatief vaardig.
Ervaring op het gebied van TV producties is een pré. HBO+/WO opleiding Marketing, Communicatie, Digital Business of eventueel de Hoge Hotelschool heeft de voorkeur. Je bent in het bezit van een rijbewijs en je bent bereid om 1 of meerdere dagen per week op locatie te werken.

Wij bieden

Ideale startdatum: zo snel mogelijk (contract voor 6 maanden).
Wij bieden een uitdagende veelomvattende baan in de dynamische markt van branded content met enorme opportunity’s. Een markt die steeds meer mogelijkheden biedt voor adverteerders door de digitalisering en convergentie van de verschillende media.
Afhankelijk van ervaring en achtergrond bieden wij een prima salaris met een vaste eindejaarsuitkering en bonus als secundaire arbeidsvoorwaarden. Je wordt ‘on the’ job gecoacht door gepassioneerde vakmensen. We bieden een uitdagende klantenkring met veel kansen en interne doorgroeimogelijkheden binnen een internationale media organisatie.

Contact

Herken je jezelf in dit profiel en voldoe je aan de genoemde eisen of wil je meer informatie, bel dan met Marjolein ’t Jong (Sr. Recruiter) +31 (0)618495440.

We nodigen je graag uit om te solliciteren. Ben jij degene die ons versterkt in het realiseren van onze ambities? Dan maken we graag kennis met je: we bellen je voor een eerste kennismaking en/of nodigen je uit op ons hoofdkantoor in Amsterdam.

Wil je solliciteren? Klik hier!

 

Hill+Knowlton Strategies

Ben jij op zoek naar een uitdagende stageplek bij een communicatieadviesbureau met een no nonsens cultuur? Hill+Knowlton Strategies is onderdeel van WPP – het grootste marketing- en communicatiebedrijf ter wereld.  Vind je het leuk om de theorie die jij al die jaren heb geleerd in de praktijk toe te passen, dan is deze stageplaats bij Hill+Knowlton Strategies echt iets voor jou.

Organisatiebeschrijving

Hill+Knowlton Strategies is een full-service communicatieadviesbureau, gevestigd in Amsterdam (40 fte) en in Den Haag. Het bouwen en beschermen van reputatie, het creëren van acceptatie en draagvlak onder stakeholders en het brengen van de juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste doelgroep: dat is waar opdrachtgevers ons voor inschakelen. Wij ondersteunen onze opdrachtgevers in uiteenlopende communicatiedisciplines bij de meest uitdagende opdrachten en communicatievraagstukken.
Als het er écht om gaat: dan zijn wij op ons sterkst.

Team

 In deze rol werk je in een klein team samen met de Financial Assistant, Assistent Controller, Financial Controller en CFO en rapporteer je aan de Controller.

Taken & verantwoordelijkheden

  • Je draagt mede de verantwoordelijkheid voor het voorbereiden, verwerken, controleren en registreren van de binnenkomende facturen en expense reports;
  • Je helpt bij het beantwoorden en verwerken van interne en externe vragen op het gebied van crediteuren;
  • Onder begeleiding van de FC/AC/FA de maandelijkse WIP lijsten verspreiden onder de consultants en assisteren met de verwerking (klantfacturatie). Hierdoor heb je interne contacten met oa. de accountmanagers;
  • Op een klantvriendelijke manier weet je eventuele vragen telefonisch/per email te beantwoorden;
  • Assisteren bij het verwerken van bankmutaties, verzorgen van betalingsverwerking;
  • Algehele assistentie voor de leden van het finance team.

Wij vragen?

Vereiste kwalificaties / ervaring

  • HBO werk- en denkniveau boekhoudkundige werk;
  • Je bent per oktober 2020 beschikbaar voor 4 dagen per week, voor een periode van min. 6 maanden;
  • Goede beheersing van de Engelse en Nederlandse taal;
  • Windows Excel Advanced Knowledge en Word;
  • Kennis van Maconomy is een pre.

 Persoonlijkheid en kwaliteiten

  • Je bent nauwkeurig en georganiseerd;
  • Je bent proactief, communicatief, sociaal sterk en een teamplayer;
  • Je beschikt over een hoge mate van zelfstandigheid;
  • Je bent nieuwsgierig en flexibel.

Wij bieden

  • Een zelfstandige en afwisselende stage in een dynamische organisatie met fijne collega’s;
  • Toegang tot ervaren finance professionals;
  • Open communicatie en een goede werksfeer, waarin iedereen zichzelf kan zijn;
  • We werken met betrokken en enthousiaste collega’s en met de beste business partners in de markt;
  • Hill+Knowlton Strategies is al meer dan 45 jaar gevestigd in Nederland en maakt deel uit van een groot internationaal netwerk;
  • Daarnaast maakt Hill+Knowlton Strategies onderdeel uit van WPP – het grootste marketing- en communicatiebedrijf ter wereld;
  • Stagevergoeding van: €500 netto per maand (o.b.v. 100%) + reiskostenvergoeding.

Interesse?

We nodigen je graag uit om te solliciteren. Stuur je cv en je persoonlijke motivatie naar: Marjolein ’t Jong (marjolein.jong@groupm.com). Ben jij degene die ons versterkt in het realiseren van onze ambities? Dan maken we graag kennis met je: we bellen je voor een eerste kennismaking en/of nodigen je uit op ons hoofdkantoor in Amsterdam.