Heb jij altijd al interesse gehad in het (consumenten)gedrag van mensen? Of heb je een psychologie achtergrond en zou je graag meer willen leren over de psychologie van marketing in de praktijk? Dan is deze stage voor jou! GORTcoaching is de marktleider op het gebied van Coaching in Nederland en wij passen deze kennis op zeer veel verschillende manieren toe om onze klanten steeds beter van dienst te kunnen zijn. Naast dat we gewoon de beste zijn in wat we doen hebben we ook nog een super gezellig team met veel millennials.

Wij bieden jou:
  • Een geweldige leerzame stage met veel persoonlijke ontwikkeling!
  • Een keer per maand onder begeleiding van een coach intervisie met het stageteam
  • Vergoedingen:
    • Een stagevergoeding van €240 en een maximale reiskostenvergoeding van €150 per maand o.b.v. een stage van 3 dagen per week.
    • Een stagevergoeding van €320 en een maximale reiskostenvergoeding van €200 per maand o.b.v. een stage van 4 dagen per week.
    • Een stagevergoeding van €400 en een maximale reiskostenvergoeding van €250 per maand o.b.v. een stage van 5 dagen per week.
  • Iedere dag een gezellige lunch samen op kantoor, dit wordt volledig vergoed (t.w.v. €42 per maand)  
  • Een fijne werksfeer in een jong en ambitieus team!
  • Bovendien organiseren we regelmatig de gezelligste teamuitjes. Denk hierbij onder andere aan Teamcoaching, Intervisie etc.
  • In de Corona tijden vooral vanuit huis werken en via Zoom gezellig in verbinding blijven met het team!
Voorbeelden van taken tijdens de stage:
  • Je gaat alles leren over (online) marketing in de praktijk!
  • Je gaat zorgen dat onze website helemaal up-to-date is door middel van het doorvoeren van website aanpassingen met de juiste marketingstrategie
  • Beheren van de social mediakanalen door hier wekelijks interessante stukjes op te plaatsen  
  • Mogelijkheid tot het ontwikkelen van nieuwe social mediastrategie
  • Je gaat leuke artikelen schrijven over coaching en persoonlijke ontwikkeling  
  • Mogelijkheid om aan de slag te gaan met consumentengedrag via google analytics  
  • En meer!
Wij vragen:
  • De volgende studies sluiten aan bij deze stage: (Online) Marketing, Marketing & Communicatie, Consumer Psychology (en aanverwante studies)
  • Wij verwachten dat je graag wilt leren hoe marketing in de praktijk werkt  
  • Een ambitieus type met oog voor detail die proactief opzoek gaat naar ontwikkelingsmogelijkheden 
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in geschrift   
  • Beschikbaarheid voor minimaal 3 dagen per week gedurende 6 maanden   
  • Kennis van WordPress is geen must, maar wel een pré    
  • Kennis van Photoshop is geen must, maar wel een pré 
  • Laat het ons weten als je andere skills hebt op het gebied van creatieve software   
  • Beschikking over een goedwerkende laptop

Ben jij de stagiair waar wij naar op zoek zijn? Reageer dan direct door je CV en motivatie naar trainee@gortcoaching.nl te sturen. Voor meer informatie kun je hier klikken.

Ben je een Young Professional en ambieer je een carrière als Growth-Hacker of Digitaal Marketeer? Dan is dit jouw Traineeship! Je gaat werken in de snelst groeiende digitale bedrijven, neemt deel aan een opleidingsprogramma & word onderdeel van de grootste community van digitale young professionals.

Het Growth-Hacking traineeship:

  • 6 maanden durend traineeship waar je werkt en leert tegelijkertijd.
  • Gedurende traineeship betaald werken bij een Startup, Scale-up of een Agency.
  • Een volledig betaald opleidingsprogramma, gericht op het ontwikkelen als Growth Hacker, maar ook inclusief trainingen en coaching op persoonlijk- en professioneel vlak.
  • Je doorloopt het traineeship met een groep mede-trainees, werkend bij verschillende bedrijven. Je bouwt dus gelijk een netwerk en leert van anderen bedrijven. 
  • Na het programma? Blijf werken bij het bedrijf en word onderdeel van de TTI-community; bestaande uit 700+ young professionals. Allemaal werkend bij de snelst groeiende bedrijven. 

 

Waarom dit traineeship:

  • Nummer 1 Traineeship in Growth-Hacking / Digital Marketing
  • #14 in top-100 meest populaire Young-Professional banen 2020.
  • Volledig opleidingsprogramma van meer dan 200 uur training, coaching, cases en begeleiding.
  • Onderdeel worden van een community met meer dan 700+ young professionals,
  • Werken bij snelgroeiende bedrijven zoals Rituals, Pieter Pot, Inner Circle en Check.
  • Benieuwd bij welke bedrijven jij kan werken in het aankomende Traineeship? Kijk dan op onze website!

 

Over jou:

  • Je hebt de ambitie om Growth-Hacker te worden;
  • Je bent mega gemotiveerd om snel te leren;
  • Jij leeft met het motto; ‘I can learn anything I want’;
  • Je bent op zoek naar een werkomgeving waar je niet alleen kan leren maar ook echt impact maakt;
  • Je hebt een afgeronde HBO- of WO-opleiding;
  • Je hebt max. 2 jaar full-time werkervaring;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands;
  • En je wilt een vliegende start van je carrière!

 

Aanmeldproces:

Wekelijks organiseren wij een online info sessie voor al jouw vragen, meld je hiervoor aan via de website.

 

Geef je carrière een vliegende start en meld je nu aan voor het volgende traineeship bij ons op de website. Ben je nog niet afgestudeerd? We hebben meerdere startmomenten per jaar: 

  • Komend traineeship: 19 mei (nog enkele plekken beschikbaar).
  • Later: startdatum in Juli en September. 

 

Na de aanmelding zullen we je door ons recruitment proces meenemen om te challengen of jij potentie hebt als Growth Hacker. Done? Dan kom je bij ons in de ‘Talent Pool’. Vanaf nu heb jij de mogelijkheid om een match te vinden met een van onze partners. Dit zijn snel groeiende Start-ups, Scale-ups en Agencies met een Growth challenge binnen de Randstad. Met welk bedrijf match jij?

 

Meld je aan via deze vacature. Houd onze socials in de gaten voor belangrijke updates: LinkedIn & Instagram.  

Wil jij een echt verschil maken voor bedrijven en je nooit vervelen op werk? Wil jij jouw
carrière kick starten door hoogwaardige kennis en ervaring op te doen? Dan is de Online
Marketing Traineeship van Stramark iets voor jou! Bij Stramark krijg je de kans om je te
ontwikkelen tot een ervaren SEA of SEO specialist. Vanuit daar kan je nog verder
specialiseren of verbreden richting andere expertises. Hierbij hebben we veel aandacht voor
de ontwikkeling van jouw carrière, maar ook voor de ontwikkeling van jou als persoon.

Wat ons uniek maakt als werkgever
Wij vinden leren echt belangrijk en dat is een van de dingen die ons onderscheid van andere
werkgevers. Een nieuwe collega krijgt de kans om te werken met specialisten die tussen de
5 en 15 jaar ervaring hebben. En die ervaring delen ze heel graag. We hebben een volledig
opleidingsplan klaar liggen, je krijgt interne workshops, hebt maandelijks uren gereserveerd
voor studeren, er is opleidingsbudget beschikbaar en er is een interne coach die jou
persoonlijk begeleid. Hiernaast werk je als consultant aan diverse klanten en marketing
problemen wat jou heel veel ervaring geeft. We durven daarom ook wel te zeggen dat
werken bij Stramark, dé kickstart voor jouw carrière is!

Wat ga je doen
● Leren, leren en leren;
● Je behaald jouw certificaten;
● Je doet research en zoekwoordenonderzoek voor potentiële klanten;
● Je voert opdrachten uit voor andere consultants;
● Na enkele weken krijg je je eerste eigen klant;
● Hierna wordt je langzaam verantwoordelijk voor meer klanten;
● Als SEA consultant
○ Je beheert het Google Ads accounts van jouw klanten;
● Als SEO consultant
○ Je analyseert en controleert de technische aspecten van de website van jouw
klanten;
○ Je stuurt instructies naar webbouwer en copywriter ter optimalisatie van de
website;
● Je rapporteert maandelijks aan de klant over de prestaties en nieuwe bevindingen;
● Je gaat verder in het leren van andere aspecten van online marketing;
● Je werkt aan jouw persoonlijke groei samen met jouw coach.

Het ideale profiel SEO
● Minimaal 3 maanden ervaring met websites (stage, werk, hobby);
● Kennis van bijvoorbeeld WordPress, Magento, PHP of HTML is een pré;
● De behoefte om mensen en bedrijven te helpen om zo de wereld beter te maken;
● Uitstekende overtuigende vaardigheden;
● Uitstekende communicatieve vaardigheden;
● Projectmanagement vaardigheden;
● Klant- en resultaatgerichte instelling;
● HBO / WO werk- en denkniveau & diploma;
● Startdatum: in overleg.

Het ideale profiel SEA
● Passie voor marketing
● Goed met cijfers en niet vies van Excel;
● De behoefte om mensen en bedrijven te helpen, om zo de wereld beter te maken;
● Uitstekende overtuigingsvaardigheden;
● Uitstekende communicatieve vaardigheden;
● Projectmanagement vaardigheden;
● Klant- en resultaatgerichte instelling;
● HBO/WO werk- en denkniveau met een diploma op zak;
● Je spreekt en schrijft de Nederlandse taal zeer goed;
● Je spreekt en schrijft de Engelse taal goed;
● Google Ads Search certificaat is een pré;
● Kennis van bijvoorbeeld WordPress, Magento, PHP of HTML is een pré;
● Startdatum: in overleg.

Dit bieden we jou
● Marktconform salaris (o.b.v. opleiding en ervaring);
● Jaarlijkse bonus afhankelijk van omzet Stramark en prestatie consultant;
● 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur;
● 40 uur werken vinden we normaal, meer dan 40 vinden we een uitzondering;
● Zeer complete arbeidsongeschiktheidsverzekering;
● Traineeship met een op maat gemaakt opleidingsplan;
● Studeren in werktijd & interne workshops;
● Interne opleiding & coaching door senior SEO specialisten met 4 tot 15 jaar ervaring;
● Opleidingsbudget;
● Maandelijkse coaching ten behoeve van jouw ontwikkeling als persoon en mental
health;
● Werkplek in Amsterdam. Goed bereikbaar met het ov en de auto;
● Georganiseerde lunch en pauzes;
● Events, borrels, etentjes en bedrijfsuitjes!

Benieuwd naar hoe het is om bij Stramark te werken? Lees hier hoe twee dagen van een
Stramarketeer er uit zien! Volg ons ook op LinkedIn, Instagram, Facebook of Twitter voor
meer informatie.

Bekijk onze vacatures hier en solliciteer direct!

Vragen? Neem contact op via wblom@stramark.nl.

MediaCom is onderdeel van de grootste groep van communicatieservices bureaus ter wereld, WPP. We zijn actief in 89 landen wereldwijd en een van de grootste en snelst groeiende mediabureaus van Nederland. We verzorgen de communicatiestrategie, -planning, -inkoop en – onderzoeken voor zeer uiteenlopende adverteerders, waaronder Volkswagen, IKEA, Specsavers, ABN AMRO, T-Mobile, Marktplaats en H&M. Onze kracht is dat we onze klanten helpen voorbij de grenzen van traditionele media te kijken om tot nieuwe ideeën te komen en groei mogelijk te maken. Basis hiervoor is onze overtuiging ‘People First, Better Results’, wat betekent dat talent binnen Mediacom hun potentieel zowel persoonlijk als professioneel volledig kan benutten.
Op dit moment zijn we op zoek naar een Jr. Business Science Manager!

Wat doe je echt?

Op de Business Science afdeling van MediaCom ben je voor onze klanten dagelijks bezig met diverse vormen van marketing- en communicatieonderzoek. Ons doel is klanten te inspireren en helpen bij het nemen van slimme marcom beslissingen. Denk hierbij aan strategische studies zoals doelgroep segmentatie, budgetallocatie en begeleiding van econometrische modeling trajecten tot meer tactische, zoals brand lift studies, pretesting, trackingonderzoek, campaign modeling, etcetera. Bij de Business Science afdeling werk je rechtstreeks voor onze klanten en vervul je een belangrijke adviesfunctie voor het hele bureau, waaronder strategie. Daarnaast speelt de afdeling een belangrijke rol bij new business.

We zijn op zoek naar een Junior Business Science Manager die een sterke affiniteit heeft met communicatie en onderzoek. Je zal een brede reeks aan activiteiten ondernemen, zoals het opzetten van onderzoeken, maken van vragenlijsten, doen van analyses, maken en geven van presentaties, etcetera. Dit doe je samen met onze Business Science Consultants. Je hebt daarbij ook zelf klantcontact en bent actief op alle eerder beschreven vormen van onderzoek. De functie is daardoor zeer divers en er wordt van je verwacht dat je in staat bent om zelfstandig en kritisch te werken.

Naast het uitvoeren van klantprojecten zal je eveneens een bijdrage leveren aan het delen en ontwikkelen van kennis binnen ons bedrijf. Dat betekent dat je meewerkt aan interne projecten en relevante/innovatieve cases deelt met collega’s.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • het opzetten en begeleiden van onderzoeksprojecten en vragenlijsten
  • het zelfstandig analyseren van onderzoeksdata
  • het maken van rapportages en presentaties voor onze klanten
  • het aansturen van veldwerk- en onderzoeksbureaus
  • nauwe samenwerking met Business Science consultants, maar ook met Client Teams, strategen en Insights specialisten binnen MediaCom
  • het helpen van de klantenteams bij onderbouwing voor research & strategie gerelateerde klantvragen
  • het meehelpen op new business trajecten

Wij vragen:

  • WO werk- en denkniveau
  • Starter, 0-1 jaar ervaring in media- en marktonderzoek
  • Sterk analytisch denkvermogen
  • Cijfermatig inzicht: kennis van statistiek en analysetechnieken
  • Goede kennis van SPSS of andere relevante analyse software
  • Kennis van media- en communicatieprocessen en consumentengedrag
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden
  • Hoge gebruikerskennis van Excel en PowerPoint
  • Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift
  • Communicatief sterk
  • Nauwkeurig
  • Proactief en ondernemend
  • Enthousiast
  • Zelfstandig

Wij bieden:

  • Open communicatie en een gezellige informele werksfeer, met veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden
  • Een schitterend klantportfolio met enkele van de grootste klanten ter wereld
  • We werken met betrokken en enthousiaste collega’s en met de beste onderzoeksbureaus, business partners, creatieve bureaus en uitgevers in de markt
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een mooi kantoor met eigen Mediacom kroeg, Skylounge en restaurant aan de Amstel

Contact:
We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik hier en stuur ons je cv en je persoonlijke motivatie. Ben jij degene die ons versterkt in het realiseren van onze ambities? Dan maken we graag kennis met je: we bellen je voor een eerste kennismaking en/of nodigen je uit op ons hoofdkantoor in Amsterdam.

GroupM (MediaCom, Wavemaker and Mindshare) is an equal opportunity employer. We view everyone as an individual and we understand that inclusion is more than just diversity – it’s about belonging. We celebrate the fact that everyone is unique and that’s what makes us so good at what we do. We pride ourselves on being a company that embraces difference and truly represents the global clients we work with.

 

Ben jij graag het aanspreekpunt, weet jij wat gastvrijheid is en ben je flexibel inzetbaar? Studeer je nog en heb je genoeg tijd voor een leuke bijbaan?

Wij zoeken een flexibel inzetbare office support. Als office support ben je het visitekaartje van het bedrijf en zorg je dat onze bezoekers zich welkom voelen. De werkdagen zijn ma-di-woe-do-vrij. De dagen zijn opgedeeld in twee dagdelen; in een ochtend- en een middagdienst.
Taken office support:

  • Het verwelkomen en ontvangen van onze gasten;
  • Het verwerken van inkomende- en uitgaande post;
  • Het klaarzetten van vergaderruimtes en verzorgen van lunches;
  • Bijhouden van de pantry’s;
  • Het ondersteunen van het Office team.

Deze taken zullen dagelijks, in overleg met of in opdracht van onze Office Manager, nog uitgebreid kunnen worden met diverse andere ondersteunende administratieve taken.

Wie zijn wij?

WAVEMAKER is hét mediabureau dat media, content en technologie samenbrengt in geïntegreerde media-, marketing- en content strategieën. Gevestigd aan de Amstel adviseren wij al jarenlang onze klanten zoals Friesland Campina, VodafoneZiggo, PVM, Netflix, ANWB en Zalando in het plannen en optimaliseren van hun mediacampagnes.

Wie ben jij? 

Onze ideale nieuwe collega beschikt over de volgende eigenschappen:

  • Minimaal HBO/WO werk-en-denkniveau
  • Minimaal 6 maanden beschikbaar
  • Enthousiast
  • Representatief
  • Dienstverlenend en gemotiveerd
  • Stressbestendig en nauwkeurig
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Bekend met Microsoft Office
  • Horeca-werkervaring is een pré

Je werkt op vaste tijden maar bent, indien nodig, flexibel inzetbaar. Ervaring in een soortgelijke functie is een voordeel. Daarnaast ben je minimaal 1 a 2 dagdelen per week beschikbaar.

Interesse? 

Ben jij de gemotiveerde collega waar wij naar op zoek zijn en herken je jezelf in dit profiel? We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik hier en stuur ons je cv en je persoonlijke motivatie.

Sollicitaties kunnen ook per email worden gericht aan Judith Stern en Tjeerd Draaisma:

judith.stern@wmglobal.com / tjeerd.draaisma@groupm.com

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

Ben jij een ambitieuze young professional met een enorme passie voor communicatie én het werken in de publieke sector? Wil jij het verschil maken en je carrière een boost geven? Dan is het Digitale Communicatie Traineeship van SchaalX iets voor jou!

 

Meerdere startdata per jaar.

 

Samenvatting

Jij bent afgestudeerd en wil graag een toffe baan in (online) communicatie, maar tegelijkertijd ben je nog lang niet uitgeleerd. Jouw ambitie is namelijk om ver te komen in dit vak en daarvoor wil jij jezelf continu blijven uitdagen. Herkenbaar? Voor ons ook! Daarom kun je via het Digital Communication Traineeship van SchaalX werkervaring opdoen in online communicatie én jouw kennis blijven ontwikkelen. Klinkt dat aantrekkelijk? Mooi, dan is ons Digital Communication Traineeship iets voor jou!

 

Waar kom je te werken?

Je komt in dienst bij SchaalX en gaat tijdens je traineeship (dat al vijf jaar op rij als excellent is beoordeeld door Thuiswinkel.org) bij verschillende opdrachtgevers aan de slag. Dit kan elke organisatie in Nederland zijn: van start-up tot corporate. Denk bijvoorbeeld aan Gemeente Amersfoort, PGGM en NZa. We kijken of de organisatie, het team en de opdracht bij jou passen, zodat jij je optimaal als T-shaped digital communicatieprofessional kunt ontwikkelen en impact kunt maken in organisaties.

 

Over SchaalX 
SchaalX is een bureau voor werving & selectie, interimbemiddeling én ontwikkeling van marketing & communicatieprofessionals. SchaalX biedt een aantal traineeships aan voor Digital Young Professionals. Deze traineeships hebben wij ontwikkeld, omdat opleidingen vandaag de dag onvoldoende aansluiten op de arbeidsmarkt: enerzijds wordt er gevraagd om werkervaring (die je als starter nog niet hebt) en anderzijds om specifieke kennis en vaardigheden (die opleidingen niet bieden). Hierdoor is er een gat op de arbeidsmarkt. Dat gat vullen wij op met onze digital traineeships. Ideaal voor jou, zodat je werkervaring kunt opdoen in digital communication en continu jouw kennis, competenties en vaardigheden blijft ontwikkelen.

 

Wat ga je doen?

Je komt 1,5 jaar in dienst bij SchaalX en in die periode staat alles in het teken van jouw ontwikkeling tot T-shaped digital communicatieprofessional. Eerst volg je de introductietraining van 6 dagen, zodat je daarna klaar bent om aan de slag te gaan met digital communicatievraagstukken bij verschillende opdrachtgevers in de publieke sector. Iedere twee weken kom je samen met jouw tribe een dag terug bij SchaalX voor een masterclass, bootcamp of intervisie. Een greep uit de opdrachten waarmee jij aan de slag kunt gaan:

  • Personalisatie & conversatie: jij zorgt ervoor dat de communicatie met doelgroepen gepersonaliseerd wordt en geeft advies op alle uitingen.
  • Social mediastrategie: het ontwikkelen van de social mediastrategie op strategisch niveau en de uitvoering hiervan.
  • Corporate communicatie: je geeft jouw advies op de corporate communicatiemiddelen van de organisatie en hoe deze strategischer kunnen worden ingezet.
  • Contentstrategie: je ontwikkelt het contentplan voor de organisatie en zet hierbij de doelgroep centraal, waarbij je gebruikmaakt van data, zodat de content meetbaar wordt.
  • Contentcreatie: jij houdt je bezig met het maken van content met als doel om de dialoog met de klant aan te gaan.

Onderwerpen die in de masterclasses aan bod komen zijn o.a. online PR, corporate communicatie en digitale reputatie- en issuemanagement.

 

Wat neem je mee?

  • Wo diploma (of high potential met hbo diploma) bij voorkeur richting marketing, communicatie, media of bedrijfskunde.
  • Maximaal 2 jaar relevante werkervaring.
  • Passie voor de digitale wereld en (online) communicatie.
  • Kennis van digitale tools (is een pre).
  • Een ondernemende, proactieve en leergierige instelling.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden (vloeiend Nederlands spreken & schrijven is een vereiste).

 

Wat bieden we jou?

First things first:

  • Een fulltime baan: 36 uur per week werk je bij jouw opdrachtgever, 4 uur per week besteed je bij SchaalX aan masterclasses, bootcamps en intervisies (in praktijk ben je iedere twee weken een dag bij SchaalX).
  • Fulltime salaris van €2.400 per maand.
  • 22 vakantiedagen per jaar.

 

Daarnaast krijg je nog veel meer:

  • Een intensief opleidingstraject bestaande uit masterclasses, bootcamps en intervisies, waarin we investeren in jouw digital communication kennis en persoonlijke ontwikkeling (t.w.v. €14.000).
  • Een steile leercurve, waarmee jij tijdens het traineeship van 1,5 jaar een sprong maakt in jouw carrière die gelijkstaat aan 3 jaar werkervaring.
  • Een vaste SchaalX mentor tijdens jouw hele traineeship en 1 op 1 begeleiding vanuit De Talent Academy voor ontwikkeling van jouw persoonlijk leiderscha.
  • Je wordt onderdeel van een kleinschalige tribe met maximaal 12 young professionals: je bent bij ons geen nummer, maar onderdeel van een hecht netwerk met wie je altijd kunt sparren.
  • Werkervaring bij verschillende organisaties in de publieke sector, zodat jij kunt ontdekken welk type organisatie en welke specialismen het best bij jou passen.
  • Vrijdagmiddagborrels samen met alle andere trainees.

 

Ben je razend enthousiast? Neem dan gerust contact op voor een (digitaal) kopje koffie met onze recruiter Julia of bekijk hier onze vacatures.