Beschrijving van het bedrijf

Bij JACOBS DOUWE EGBERTS kan óók jij impact hebben, net als al onze ruim 12.000 gepassioneerde werknemers die actief zijn in meer dan 100 landen. Wij zijn er trots op dat we samen met hen iedere dag een rol mogen spelen in de levens van miljoenen mensen met onder andere onze sterke merken als Douwe Egberts, L’OR, Senseo, Pickwick, Piazza D’Oro, Jacobs, Tassimo, Moccona, Kenco, Pilao en Gevali. De impact die onze werknemers hebben op de organisatie, de merken en zichzelf, draagt bij aan onze wereldwijde belofte: “A coffee for every cup”. Kortom: Wat jij bij ons doet heeft impact.

Jacobs Douwe Egberts (JDE) Professional, met het hoofdkantoor in Utrecht, is leverancier van koffie- en theeconcepten in de Out-of-Home markt (business-to-business): van merken, ingrediënten en apparatuur tot accessoires en dienstverlening. JDE Professional heeft een leidende marktpositie en levert aan de horeca, bedrijven en zorg- en onderwijsinstellingen.

Functieomschrijving
Ben jij nieuwsgierig naar de dagelijkse activiteiten van een HR Business Partner? Wil jij impact hebben door het creatief meedenken aan de implementatie van verschillende HR projecten? En ben jij op zoek naar een uitdagende stage waarbij je veel verantwoordelijkheden krijgt? Lees dan snel verder!

Als HR stagiair binnen JDE Professional NL ga je volledig meelopen met de HR business partners. De HR Business Partners zijn een belangrijke schakel op het gebied van alle HR activiteiten; ze ondersteunen de verschillende business units (Marketing, Trade, Finance, Operations en Direct Sales) binnen de organisatie. Hierbij kun je denken aan het ontwikkelen en implementeren van HR processen en tools zoals Performance Management, Engagement en Development. Ook hebben zij een coachende rol richting de leidinggevende en medewerkers.

In deze rol ga je operationeel ervaring opdoen als HRBP en werk je samen met de partners en de business units samen. We verwachten van jou dat je hands-on en proactief aan de slag gaat. Je pakt projecten op, presenteert deze aan het team en werkt ze verder uit.

Je wordt als stagiair volledig opgenomen in ons HR Professional Team, maar je zult daarnaast ook veel contact hebben met andere afdelingen binnen JDE. Daarnaast hebben wij een actief netwerk van stagiairs die onder andere elke maand netwerkborrels organiseren, waar jij een leidende rol in kunt spelen.

Functie-eisen

  • Je zit in je laatste fase van een HBO of WO-opleiding op het gebied van HR Management, Bedrijfskunde, Psychologie of een andere passende studie;
  • Vloeiende beheersing van Nederlandse en Engelse taal en geschrift;
  • Je bent enthousiast, nieuwsgierig, analytisch, ondernemend, integer en praktisch creatief. Je kunt in teamverband samenwerken maar bent ook zelfstandig;
  • Tot slot heb je affiniteit met de FMCG sector en kun je omgaan met een snelle en dynamische werkomgeving.

Aanvullende informatie
Als je bij ons werkt, maak je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Onze medewerkers werken met een diversiteit aan gelijkgestemde collega’s in een innovatieve omgeving. Iedereen is erop gericht om te doen wat juist is – overal ter wereld. Wat je hier doet, wordt opgemerkt.

De vergoeding voor deze stage bedraagt € 450,- voor een HBO-er of € 500,- voor een WO-er per maand op basis van een werkweek van 40 uur. De stageperiode is voor een periode van 6 maanden. Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een HBO- of WO-instelling. Een online capaciteitentest maakt deel uit van de selectieprocedure.

Enthousiast?
Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Marit Groenbos, stagiaire HRBP Professional bereikbaar op +31 6 11 60 80 15. Ben je geïnteresseerd in deze stage, dan kun je online reageren.

Beschrijving van het bedrijf
At JACOBS DOUWE EGBERTS we are inspired by our belief that it’s amazing what can happen over a cup of coffee. We are driven by the vision that everyone deserves the coffee they love. Today our coffee & tea portfolio is available in over 140 countries around the world through iconic household names including: Jacobs, Tassimo, Moccona, Senseo, L’OR, Douwe Egberts, Super, Kenco, Pilao & Gevalia.

What’s it like to work at JACOBS DOUWE EGBERTS?
We are proud of our passionate, driven associates that challenge the status quo and pursue mastery in everything they do. Our goal is simple and ambitious – JACOBS DOUWE EGBERTS: A coffee for every cup.

Working with us means you’ll be making an impact in a fast-paced, collaborative environment. We work as a team, celebrating success and supporting one another. Our associates work with a diverse group of like-minded people, in an innovative environment committed to doing the right thing – all across the world. What you do here will get noticed.

Functieomschrijving
As a Supply Chain Coordinator you will be part of the Customer Service Export team, within the supply chain department. You will be working in a dynamic international environment. The team is serving Retail & Professional distributors worldwide (~50 countries).

The Customer Service Export team is responsible for the total order-to-cash process. The team is an important link between our internal JDE organization and our international distributors. In the role of Supply Chain Coordinator, you will be main point of contact for a selected group of international distributors regarding operational matters. For example order placement, logistical planning, export documentation and invoicing.

You interact independently with internal and external stakeholders, to represent the interests of the customer. It is a dynamic role, with a high degree of autonomy with regard to classifying and prioritizing your work. A proactive attitude and good communication skills are required.

Your key tasks during your internship:

  • Order management;
  • Identify and apply the best solutions for our distributors, based on best practices in customer service and logistics;
  • Intensive cooperation with logistics service providers in Europe & Export business team (Retail & Professional);
  • Continuously working on improvement of our service level;
  • Preparation of weekly & monthly reports;
  • Proactive looking at optimization of current Supply Chain flows

Functie-eisen
To be successful in this role you need to be enrolled at a Dutch University ( Bachelor’s study) for the whole duration of the internship. You describe yourself as a team player, who is strongly interested in Supply Chain topics and wants to develop key internal & external stakeholder management skills.

You are highly motivated, an excellent communicator, fluent in Dutch & English, inquisitive, analytical and prepared to work in a fast-paced, dynamic international environment .

The internship starts around end of February or beginning of March, and is for a period of 4-6 months. Exact starting date and hours can be discussed, preferably not a graduate thesis internship.

We expect you to be available for ideally 5 days per week (4 days can be discussed).
Besides an internship compensation, we offer a flexible international work environment, a dedicated supervisor, freedom to implement your great ideas and opportunities to develop yourself and grow further within JDE.

You will report into the Senior Customer Service Export Specialist.

Is it you that we are looking for? Don’t wait and grasp this great internship opportunity and apply online!

Sales and Consultancy Traineeship

Salaris: Marktconform
Locatie: Amsterdam
Consultant: Romy Griffioen
JobRef: 815102/001
Datum online: 10 januari 2020

Ben jij toe aan een uitdagende functie? Heb jij je HBO Bachelor of Master afgerond en ben je geïnteresseerd in Sales and Consultancy, dan zijn wij op zoek naar jou! Voor ons kantoor in Amsterdam zoeken wij aanstormende talenten die ambitieus en commercieel zijn ingesteld en gedreven zijn om tot de top te komen.

Dit komt doordat Walters People ontzettend aan het groeien is. Binnen de organisatie zijn wij op zoek naar Consultants ter uitbreiding van onze teams. De organisatie bestaat uit verschillende divisies (Finance, Banking & Financial Services, Management Support, Supply Chain, IT, Sales & Marketing). Wij kijken tijdens het sollicitatieproces welke divisie het beste bij je past!

Wat bieden wij? Een dynamische werkomgeving, ambitieuze collega en een uitdagende carrière-ladder die afgesteld wordt op jouw persoonlijke ontwikkelingen.

Dus werk jij graag in een resultaatgerichte en energieke organisatie? Vind jij persoonlijke groei en het leveren van kwaliteit net zo belangrijk als dat wij dat vinden? Reageer dan snel, want in april starten wij weer met onze traineeship Sales & Consultancy!

Taken en verantwoordelijkheden

  • Acquireren en managen van opdrachten bij bestaande en nieuwe relaties
  • Ontwikkelen en onderhouden van het klanten- en kandidatennetwerk
  • In overleg met onze opdrachtgevers vaststellen van de recruitmentstrategie
  • Selecteren, interviewen, beoordelen en begeleiden van kandidaten gedurende het recruitmentproces

Skills en opleiding

  • Afgeronde HBO of in de afstudeerfase
  • Pré ervaring in een commerciële omgeving (mag ook tijdens bijbaan of stage)
  • Sterke communicatieve en commerciële vaardigheden
  • Ambitie, gedreven en de wil om succesvol te zijn
  • Resultaatgericht
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels

Aanbod

  • Marktconform salaris
  • Aantrekkelijke bonusregeling
  • Fulltime baan met uitzicht op vast dienstverband
  • Sales & Consultancy traineeship
  • Opleidingsmogelijkheden in combinatie met jouw carríère

Walters People

Walters People investeert in haar consultants door intensieve training en begeleiding. Walters People heeft een uniek Traineeship, waarin ervaring samenkomt om nieuwe consultants zo snel mogelijk vertrouwd te maken met dit fantastische vakgebied.

De keuze voor de functie van Recruitment Consultant bij Walters People impliceert hard werken, daar staat veel tegenover. Je ontmoet interessante mensen, bouwt en beheerd je eigen klantenportefeuille en werkt zelfstandig in een team met gemotiveerde, enthousiaste collega

Denk jij, die persoon ben ik, reageer dan direct!

Lees meer over een recruitment carrière bij Walters People op www.walterspeople.nl/pushfurther.html

Recruitment Consultant Finance

Salaris: Marktconform
Locatie: Amsterdam
Consultant: Romy Griffioen
JobRef: 408918/001
Datum online: 21 januari 2020

Ben jij gedreven, ambitieus, sales minded, commercieel en heb jij de wil om carrière te maken? Ben jij net afgestudeerd en heb jij je HBO of WO diploma binnen of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Dan ben je bij Walters People op het juiste adres!

In de rol van Finance Consultant bemiddel jij Finance specialisten. Jij stelt de meest geschikte professionals voor en daarmee voorzie jij in de dringende behoefte van de klant.. Je bouwt als consultant je eigen netwerk aan zowel klant als kandidaat zijde op. Om dit te bewerkstelligen starten onze consultants met een intensief opleidingsprogramma in vorm van een Traineeship!

Binnen Finance ben je verantwoordelijk voor posities zoals: accounting, assistent control, junior analist, crediteuren, debiteuren enzovoort.

Vanwege aanhoudende groei binnen onze organisatie zijn wij op zoek naar gedreven consultants ter uitbreiding van onze teams. Dus werk jij graag in een dynamische en resultaatgerichte organisatie en vind jij persoonlijke doorgroei en het leveren van kwaliteit net zo belangrijk als ons? Reageer dan snel!

Taken en verantwoordelijkheden

  • Acquireren en managen van opdrachten bij bestaande en nieuwe relaties
  • Ontwikkelen en onderhouden van het klanten- en kandidatennetwerk
  • In overleg met onze opdrachtgevers vaststellen van de recruitmentstrategie
  • Selecteren , interviewen, beoordelen en begeleidden van kandidaten gedurende het recruitmentproces
  • Skills en opleiding

Skills en opleiding

  • Afgeronde HBO of academische opleiding
  • Pré minimaal 1 jaar ervaring in een commerciële omgeving
  • Competenties: ambitieus, gedreven, servicegericht en de wil om succesvol te zijn
  • Sterke communicatieve en commerciële vaardigheden
  • Resultaatgericht

Aanbod

  • Marktconform salaris
  • Aantrekkelijke bonusregeling
  • Incentives (Nationaal en Internationaal)
  • Traineeship
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Fulltime (40 uur werkweek)

Walters People

Walters People investeert in haar consultants door intensieve training en begeleiding. Walters People heeft een uniek Traineeship, waarin ervaring samenkomt om nieuwe consultants zo snel mogelijk vertrouwd te maken met dit fantastische vakgebied.

De keuze voor de functie van Recruitment Consultant bij Walters People impliceert hard werken, daar staat veel tegenover. Je ontmoet interessante mensen, bouwt en beheerd je eigen klantenportefeuille en werkt zelfstandig in een team met gemotiveerde, enthousiaste collega’s die allen het beste uit zichzelf willen halen. Wij onderscheiden ons in het niveau en talent van onze mensen. Onze cultuur is er een van ‘afspraak is afspraak’, naast de focus op resultaat is er ruimte voor humor. Behaalde resultaten zullen worden beloond met bonussen en andere incentives.

Denk jij, die persoon ben ik, reageer dan direct!

Lees meer over een recruitment carrière bij Walters People op www.walterspeople.nl/pushfurther.html

Recruitment Consultant Management Support

Salaris: Marktconform
Locatie: Amsterdam
Consultant: Romy Griffioen
JobRef: 406121/001
Datum online: 10 januari 2020

Ben jij commercieel, resultaatgericht, gedreven en zit ondernemerschap bij jou in het bloed? Krijg jij een kick bij het vinden van de perfecte match: de ideale kandidaat voor onze opdrachtgever en de meest passende job voor onze kandidaat, dan ben ik op zoek naar jou!

Als recruitment consultant Management Support bouwt je een eigen aan zowel klant als kandidaat zijde op. Binnen het specialisme Management Support ben je verantwoordelijk voor posities zoals: management assistentes; office Managers, secretaresses, receptionistes enzovoort. Je bemiddelt op zowel tijdelijke als vaste posities bij verschillende organisaties.

Vanwege groei binnen onze organisatie zijn wij op zoek naar gedreven consultants ter uitbreiding van ons Management Support team. Dus werk jij graag in een dynamische organisatie waar fun, teamspirit, persoonlijke ontwikkeling en work hard play hard de keywords zijn, reageer dan snel!

Taken en verantwoordelijkheden

  • Business Analyse: Je analyseert de inhoudelijke uitdagingen van onze opdrachtgevers en vertaalt deze naar commerciële plannen
  • Acquisitie: Je bouwt zelfstandig relaties op met zowel nieuwe als bestaande opdrachtgevers en professionals (360 graden)
  • Ontwikkelen en onderhouden van het klanten- en kandidatennetwerk
  • In overleg met onze opdrachtgevers vaststellen van de recruitmentstrategie
  • Selecteren, interviewen, beoordelen en begeleiden van kandidaten gedurende het recruitmentproces

Skills en opleiding

  • Afgeronde HBO of academische opleiding
  • Pré minimaal 1 jaar ervaring in een commerciëele omgeving (pré in recruitment ervaring of ervaring in arbeidsbemiddeling
  • Ambitieus, gedreven en de wil om succesvol te zijn
  • Sterke communicatieve en commerciële vaardigheden
  • Servicegericht en empathisch vermogen
  • Resultaatgericht

Aanbod

  • Markconformsalaris
  • Aantrekkelijke bonusregeling
  • Fulltime baan (40 uur)
  • Traineeship
  • Doorgroeimogelijkheden

Walters People

Walters People investeert in haar consultants door intensieve training en begeleiding. Walters People heeft een unieke Traineeship, waarin ervaring samenkomt om nieuwe consultants zo snel mogelijk vertrouwd te maken met dit fantastische vakgebied.

De keuze voor de functie van Recruitment Consultant bij Walters People impliceert hard werken, daar staat veel tegenover. Je ontmoet interessante mensen, bouwt en beheerd je eigen klantenportefeuille en werkt zelfstandig in een team met gemotiveerde, enthousiaste collega’s die allen het beste uit zichzelf willen halen. Wij onderscheiden ons in het niveau en talent van onze mensen. Onze cultuur is er een van ‘afspraak is afspraak’, naast de focus op resultaat is er ruimte voor humor. Behaalde resultaten zullen worden beloond met bonussen en andere incentives.

Benieuwd naar de mogelijkheden, dan kom ik graag met je in contact!

Lees meer over een recruitment carrière bij Walters People op www.walterspeople.nl/pushfurther.html 
Of solliciteer direct!