De ultieme kickstart van jouw carrière!

Tijdens het Business Analist Traineeship word je in vier weken klaargestoomd om aan de slag te gaan bij een grote organisatie binnen de pensioensector. In verschillende rollen ga je deel uitmaken van een projectteam bij de opdrachtgever om technische veranderingen en vernieuwingen vorm te geven. Samen met jouw mede-trainees, onder intensieve begeleiding van professionals in een betaald traineeship.

Over het Business Analist Traineeship

Klaar voor de (kick)start? Het Business Analist Traineeship rond je af in zeven maanden en bestaat uit twee onderdelen:

  • Masterclass (week 1 t/m 4)
    Via workshops en trainingen bereiden we je voor op je carrière als Consultant. Je leert de basisprincipes van software ontwikkeling. Je doet inhoudelijke kennis op over de relevante softwarepakketten, gebruikt bij diverse pensioenadministraties, maar ook basiskennis over andere pakketten en IT. Ook krijg je inhoudelijke trainingen over Agile werken en de producten en processen binnen de verzekerings- en pensioensector. Daarnaast train je jouw consultancy skills en werk je in teamverband aan uitdagende praktijkcases. De Masterclass rond je af met een aantal belangrijke examens.
  • Het YPP (6 maanden)
    Gefeliciteerd! Je eerste promotie is binnen. Na vier weken Masterclass mag jij jezelf officieel Associate Business Consultant noemen en begin je aan het YPP traject. Tijdens deze fase ga je zelfstandig of in teamverband aan de slag bij één van onze opdrachtgevers in de financiële sector. Naast je opdracht blijf je trainingen volgen. Door de combinatie van werken met je Career Counselor, trainingen en opdrachten blijf jij jezelf ontwikkelen als Consultant bij ITDS.

Hoe ziet een opdracht eruit?

  • Je maakt de vertaalslag van de wens van de klant naar de mogelijkheden binnen het softwarepakket.
  • Je ontwikkelt nieuwe functionaliteiten voor pensioen- en verzekeringsproducten in het softwarepakket.
  • Je adviseert hoe de software zo ingezet kan worden, dat bedrijfsprocessen geoptimaliseerd worden.
  • Je helpt bij het correct inrichten van verschillende applicaties bij onze klanten en creëert daarmee direct meerwaarde.

Opdrachten van collega’s uit de business line

Jan Barnhoorn (Management Consultant):
“Samen met een team van 23 personen ben ik bezig met het inrichten, verder ontwikkelen en implementeren van een nieuwe pensioenadministratie. We streven ernaar om deze binnen 2 jaar werkend in het IT landschap te krijgen. Intern kijken we verder dan de opdracht en onderzoeken we de markt voor kansen/ ontwikkelingen. Met deze uitdagende en uiteenlopende werkzaamheden kan ik mij continu verder ontwikkelen.”

Syar Azim (Business Consultant):
“Bij mijn huidige opdracht ondersteun ik de klant bij het vertalen van de wensen naar systeem-vereisten. Dit doe ik door het uitvoeren van analyses, het in kaart brengen van de systeemcompatibiliteit en het configureren van de gewenste functionaliteit. Bij dit project ben ik de schakel tussen de business en IT om deze vertaalslag te realiseren. Ook begeleiden we werknemers en leiden we ze op om deze werkzaamheden uiteindelijk zelf uit te voeren.”

Dit breng je mee

  • Een hbo- of wo-diploma, bij voorkeur in de richting IT of bèta;
  • 0 – 2 jaar werkervaring;
  • Een sterk analytisch vermogen en uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Een flinke dosis ambitie en leergierigheid;
  • Affiniteit met IT en de financiële sector;

Dit kun je van ons verwachten

Naast een vast salaris bieden we jou:

  • Een snelle start van jouw carrière bij het tot Beste Adviesbureau voor Verzekeraars van Nederland verkozen consultancy-kantoor (uitgeroepen door Consultancy.nl)!
  • Intensieve coaching en begeleiding door een manager en de mogelijkheid om cursussen en trainingen te volgen, waardoor jij het maximale uit jezelf haalt en je blijft ontwikkelen.
  • De kans om intern mee te werken aan de ontwikkeling van marktproposities en je te specialiseren in verschillende applicaties en pakketten.
  • Een flexibel mobiliteitsbudget afgestemd op jouw vervoersvoorkeuren: zoals een lease-auto, fiets, NS Businesscard of een bruto vergoeding.
  • Iedere maand een borrel, inhoudelijke kennissessies, pubquiz of bingo. Soms digitaal, maar wanneer het kan natuurlijk op kantoor.
  • (Sportieve) bedrijfsuitjes, zoals een skitrip, de Zandvoort Circuit Run en deelname aan de Amsterdamse bedrijfshockeycompetitie.
  • Een mooie thuisbasis in Amsterdam, een laptop van de zaak, de mogelijkheid om mobiele kosten te declareren, 25 vakantiedagen en een goede pensioenregeling.

Dit zijn wij

ITDS Business Consultants is een adviesbureau voor financiële dienstverleners. Onze consultants combineren actuele kennis van de banken-, verzekerings- en pensioenwereld met een praktische visie op technologie, wetgeving en digital marketing. Wij geloven in de kracht en waarde van financiële dienstverleners. Bovendien zien we kansen te over. Dit doen we met 180 collega’s in Nederland en 240 in Polen.

Sinds december 2018 vormen wij een zelfstandig onderdeel van de Redmore Group, evenals Talent&ProTriple A – Risk Finance en Profource met in totaal 1800 hoogopgeleide medewerkers.

We leren je graag kennen

Het Business Analist Traineeship start op dinsdag 19 april 2022. Interesse? Solliciteer hier. Heb je vragen? Neem dan contact op met Wessel, Margo en Elisa (Recruitmentteam Traineeships) via 020- 226 01 10.

Je kunt ook een interessemail sturen naar traineeship@itds.nl met je naam en telefoonnummer en dan nemen wij contact met je op.

Wij horen graag van je!

Helpen bij het versterken van ons merk en de positionering bij onze klanten door de juiste verhalen naar buiten te brengen. Bij Deloitte.

What impact will you make?

Gedurende het jaar zoeken wij meerdere werkstudenten. Tijdens het selectieproces gaan we aan de hand van jouw ervaring en interesses samen ontdekken welk team binnen deze afdeling het beste bij jou past. Zo kun je binnen het digital marketing team aan de slag gaan, waar je samen met het team ervoor zorgt dat we de juiste (potentiële) klanten weet te bereiken via onze online kanalen. Of je gaat binnen het branding team beginnen. Daar werk je aan verschillende, onderscheidende campagnes om het merk extern op de kaart te zetten.

Job description

Op de afdeling Clients & Industries werken 80 professionals dagelijks aan het versterken van het Deloitte merk, het bouwen van klantrelaties en het realiseren van klantgroei. Als werkstudent binnen het Brand, Marketing & Communications team ga je het volgende doen:

  • meewerken binnen het Digital Marketing team of het Branding team;
  • het creëren van (visuele) content voor onze websites, e-mails en social media;
  • schrijven van teksten voor websites, e-mails en andere online campagnes;
  • opzetten en uitvoeren van (digitale) evenementen;
  • versterken van online branding door het inzetten van de website en LinkedIn campagnes;
  • data analyseren van o.a. de website en e-mail campagnes.

What we offer

  • een vast salaris;
  • een development program waardoor je je doorlopend blijft ontwikkelen;
  • vergoeding om een thuiswerkplek in te richten om te zorgen dat je op een ergonomisch verantwoorde manier kunt werken;
  • flexibele werktijden, je deelt je eigen agenda in;
  • de mogelijkheid om drie nationale feestdagen om te ruilen voor die niet-nationale feestdagen;
  • 26 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband en de mogelijkheid om extra dagen in te kopen;
  • een laptop die je ook privé mag gebruiken;
  • een goed pensioen waarbij je eigen bijdrage slechts 2% bedraagt;
  • een tijd voor tijd regeling waarmee je tijd spaart om te gebruiken op momenten die er voor jou toedoen;
  • mogelijkheid om deel te nemen aan de collectieve ziektekostenregeling;
  • de mogelijkheid om te profiteren van fiscaal aantrekkelijke zaken, zoals bedrijfsfitness en een fietsplan.

Qualifications

Je vindt het leuk om creatief na te denken en de handen uit de mouwen te steken. Je voelt je thuis in een snel veranderende omgeving en werkt graag samen. Je hebt affiniteit met branding, marketing en communicatie, je kunt je makkelijk verplaatsen in verschillende doelgroepen en vindt het leuk om verhalen te vertalen naar allerlei soorten content. Verder heb je voor deze vacature als werkstudent de volgende kenmerken:

  • momenteel volg je een WO opleiding op het gebied van Marketing of Communicatie, of een andere relevante studie;
  • je bent beschikbaar voor een minimale periode van 6 maanden voor minimaal 16 uur per week;
  • je spreekt en schrijft vloeiend Engels;
  • het is een pré wanneer je in jouw motivatie kunt toelichten welke ervaring je hebt met het werken met Adobe en CMS systemen.

Let’s make impact. Apply now!

Bij Deloitte staan we open voor alle mensen die kwaliteit en ambitie meebrengen. We zijn dan ook benieuwd wie jíj bent. Voor meer info of direct solliciteren, klik hier!

 

 

Naast je studie relevante werkervaring op doen op het gebied van business development en analytics in een uitdagende en internationale organisatie. Bij Deloitte.

What impact will you make?

Als werkstudent Commercial Excellence ben je onderdeel van de afdeling Client & Industries. Binnen C&I werken 80 professionals dagelijks aan het versterken van het Deloitte merk, het bouwen van klantrelaties en het realiseren van klantgroei. Tijdens het werkstudentschap maak je niet alleen kennis met de structuur en werkwijze van Deloitte Nederland, maar ook met veel van de afdelingen op het gebied van Consulting, Financial Advisory, Risk Advisory, Audit & Assurance, en Tax & Legal.

Job description

  • meewerken binnen het Commercial Excellence team dat zich bezig houdt met het vergroten van de commerciële impact van Deloitte
  • het verzamelen, analyseren en visualiseren van data om de voortgang van de strategie van Clients & Industries te meten;
  • ondersteunen bij het maken van presentaties en workshops;
  • samenwerken met collega’s van C&I en andere afdelingen binnen Deloitte op diverse projecten;
  • individueel werken aan ad-hoc projecten, zoals het opstellen en uitvoeren van surveys .

Qualifications

Je vindt het leuk om analytisch na te denken en de handen uit de mouwen te steken. Je voelt je thuis in een snel veranderende omgeving en werkt graag samen. Je hebt affiniteit met cijfers, grote datasets en het creëren van structuur en overzicht. Verder heb je voor deze vacature als werkstudent de volgende kenmerken:

  • momenteel volg je een WO opleiding op het gebied van bedrijfskunde, economie of een andere relevante studierichting;
  • analytisch, oog voor detail en een proactieve werk houding;
  • ervaring je hebt met het werken met dataverwerking programma’s zoals Excel, PowerBI en Tableau;
  • eerdere stage ervaring is een pré;
  • je bent beschikbaar voor een minimale periode van 6 maanden voor minimaal 16 uur per week;
  • je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels.

What we offer

  • een vast salaris;
  • een development program waardoor je je doorlopend blijft ontwikkelen;
  • vergoeding om een thuiswerkplek in te richten om te zorgen dat je op een ergonomisch verantwoorde manier kunt werken;
  • flexibele werktijden, je deelt je eigen agenda in;
  • de mogelijkheid om drie nationale feestdagen om te ruilen voor die niet-nationale feestdagen;
  • 26 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband en de mogelijkheid om extra dagen in te kopen;
  • een laptop die je ook privé mag gebruiken;
  • een goed pensioen waarbij je eigen bijdrage slechts 2% bedraagt;
  • een tijd voor tijd regeling waarmee je tijd spaart om te gebruiken op momenten die er voor jou toedoen;
  • mogelijkheid om deel te nemen aan de collectieve ziektekostenregeling;
  • de mogelijkheid om te profiteren van fiscaal aantrekkelijke zaken, zoals bedrijfsfitness en een fietsplan.

Let’s make impact. Apply now!

Bij Deloitte staan we open voor alle mensen die kwaliteit en ambitie meebrengen. We zijn dan ook benieuwd wie jíj bent. Voor meer info of direct solliciteren, klik hier!

De ultieme kickstart van jouw carrière!

Tijdens het Traineeship Implementatie word je in vier weken klaargestoomd om aan de slag te gaan bij een grote (internationale) financiële dienstverlener. Tijdens een implementatietraject van een softwarepakket help jij onze klanten digitaliseren en innoveren. Samen met jouw mede-trainees, onder intensieve begeleiding van professionals in een betaald traineeship.

De masterclass

Klaar voor de (kick)start? In de masterclass van vier weken draait alles om jouw persoonlijke ontwikkeling. Via workshops en trainingen word je voorbereid op jouw eerste klantopdracht als consultant.

  • Je krijgt diepgaande softwarekennis van Keylane Axon, maar ook basiskennis over pakketten als Salesforce, Miles en Plexus.
  • Je krijgt inhoudelijke trainingen over bijvoorbeeld Agile werken en de producten en processen binnen de financiële sector.
  • Naast een aantal ‘harde’ skill trainingen, krijg je ook een aantal ‘soft’ skill trainingen, zoals de training Consultancy Skills. Daarom ga je aan de slag met de ontwikkeling van essentiële consultancy skills.
  • Een ander onderdeel van de Masterclass is het behalen van een aantal certificaten, die ook jouw marktwaarde vergroten!
  • Tot slot werk je samen met je mede-trainees aan uitdagende (implementatie)cases.

Jouw eerste opdracht bij de klant

De masterclass afgerond? Dan ga je zelfstandig aan de slag op opdracht bij één van onze (internationale) klanten in de financiële sector. Je werkt aan de implementatie van een softwarepakket, analyseert data en onderhoud het contact met de opdrachtgever. Daarnaast volg je in het Young Professional Program relevante trainingen, zodat je je blijft ontwikkelen als consultant. Hoe ziet de opdracht eruit?

  • Je maakt de vertaalslag van de wens van de klant naar de mogelijkheden binnen het softwarepakket.
  • Je ontwikkelt nieuwe verzekeringsproducten- en functionaliteiten in het pakket.
  • Je adviseert hoe de software zo ingezet kan worden, dat bedrijfsprocessen geoptimaliseerd worden.
  • Je begeleidt workshops voor het opstellen van business – en IT-requirements.

Opdrachten van onze Implementatie Consultants

Deze consultants gingen jou voor en vertellen meer over hun opdracht.

Noah: “Na mijn traineeship ben ik gestart in het product configuratie team bij een grote internationale verzekeraar. Samen met een groep ITDS’ers werk ik hard aan de oplevering van nieuwe producten in het polisadministratiesysteem. Dit houdt in dat ik schakel met productmanagement over business requirements, ik functionele ontwerpen analyseer en producten ‘’bouw’’ in het systeem. In deze rol leer ik onwijs veel over processen bij financiële dienstverleners en ontwikkel ik mijn analytische vaardigheden. Ik merk dat ik snel meer verantwoordelijkheden krijg van mijn opdrachtgever!”

Karlijn: “Mijn eerste opdracht was samen met twee andere trainees bij een Belgische verzekeraar. Hier kwam ik in een team met meerdere ITDS’ers, waar wij verzekeringsproducten in het softwarepakket Keylane Axon implementeerden. Daarmee deed ik ervaring op het gebied van product inrichting, van testen en het leggen van analyses. Daarna werd ik met dezelfde twee collega’s doorgezet naar een andere Belgische verzekeraar, om helemaal vanaf de start Keylane Axon te implementeren. Doordat ik vanaf het begin van het project bij betrokken ben geweest, en veel heb kunnen doen op het gebied van functioneel en technisch ontwerp, heb ik in korte tijd veel kunnen leren.”

Dit breng je mee 

  • Een hbo- of wo-diploma, bij voorkeur in de richting IT of bèta. Heb jij interesse in IT, softwarepakketten en de financiële sector? Dan gaan we ook graag met je in gesprek!
  • 0 – 2 jaar relevante werkervaring;
  • Een sterk analytisch vermogen en uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Een flinke dosis ambitie en leergierigheid;
  • Kennis van Excel, Access en SQL is een pré.

Dit kun je van ITDS verwachten

De arbeidsvoorwaarden zijn marktconform. Ook krijg je de keuze tussen een leaseauto met tankpas of een NS Businesscard, een laptop, je mobiele onkosten kunnen gedeclareerd worden, 25 vakantiedagen en een premievrije pensioenregeling en een mooie thuisbasis in Amsterdam. Daarnaast krijg je:

  • Een mooie start van jouw carrière bij het beste adviesbureau voor verzekeraars van Nederland (uitgeroepen door Consultancy.nl)!
  • Vanaf dag één intensieve coaching en begeleiding door jouw Manager, waardoor jij het maximale uit jezelf kunt halen. Benieuwd naar het groeipad? Lees hier het interview met Implementatie Consultant Leon.
  • De mogelijkheid om intern mee te werken aan de ontwikkeling van marktproposities. En de mogelijkheid om je te specialiseren en expertise op te bouwen in verschillende applicaties en pakketten.
  • (Sportieve) bedrijfsuitjes, zoals maandborrels, een skitrip, de Zandvoort Circuit Run en deelname aan de Amsterdamse bedrijfshockeycompetitie.
  • En iedere vrijdag luiden we het weekend in met een borrel op ons kantoor!
  • Uiteraard volgen wij de adviezen van de Overheid en het RIVM op ten aanzien van Covid-19.

Dit zijn wij

ITDS Business Consultants is een adviesbureau voor o.a. financiële dienstverleners. Onze consultants combineren actuele kennis van de banken-, verzekerings- en pensioenwereld met een praktische visie op technologie, wetgeving en digital marketing. Wij geloven in de kracht en waarde van financiële dienstverleners. Bovendien zien we kansen te over. Dit doen we met 180 collega’s in Nederland en 240 in Polen.

Sinds december 2018 vormen wij een zelfstandig onderdeel van de Redmore Group, evenals Talent&ProTriple A – Risk Finance en Profource met in totaal 1800 hoogopgeleide medewerkers.

We leren je graag kennen

Het Traineeship Implementatie start op 7 maart 2022. Interesse? Solliciteer dan hier! Heb je vragen? Neem dan contact op met Wessel, Margo en Elisa (Recruitmentteam Traineeships) via 020- 226 01 10.

Wij horen graag van je!

Waarom een werkstage bij 37°Celsius?

In plaats van een standaard werkstage, bieden we jou bij 37°Celsius de kans om jezelf
te bewijzen door zoveel mogelijk te leren op verschillende vlakken. Wij bieden je een
vergoeding die een stuk hoger ligt dan bij de gemiddelde stage, en verwachten in ruil
daarvoor dat jij jezelf ontwikkelt tot een volwaardig fulltime professional.

Als brand consultancy werken we momenteel voor klanten als TU Delft, Boni Supermarkten en de Bibliotheek.
Ook ondersteunen we vaak startups bij het opzetten van hun branding, zoals
bijvoorbeeld FLIRTbier. Ben je op zoek naar een stage met veel afwisseling en
verantwoordelijkheden? Welkom bij 37°Celsius!

Wat ga jij doen?

Binnen 37°Celsius zijn er grof gezegd twee soorten werkzaamheden: business development
en onderzoek & consultancy. Tijdens een gesprek kijken we graag welke
werkzaamheden het beste bij je passen, maar aangezien we een klein team zijn krijg je
ook altijd mee wat er in het hele bedrijf speelt.

Business Development – Je werkweek zal bestaan uit het uitvoeren en helpen opzetten
van de business developmentstrategie van 37ºCelsius. Hieronder valt bijvoorbeeld
contentontwikkeling, online marketing, acquisitie, bureaupresentaties en opvolging van
prospects. Ook zal je af en toe ondersteunen bij consultancy projecten voor onze
klanten.

Brand Consultancy – Je werk bestaat uit twee hoofdonderdelen: het doen van onderzoek
voor onze klanten en het (ondersteunen bij het) geven van workshops aan klanten. Een
onderzoeksproject bestaat uit veel verschillende werkzaamheden zoals: het bedenken
van het onderzoeksdesign, opstellen van de vragenlijst, analyseren van resultaten (in
SPSS), en het geven van presentaties. Naast deze hoofdactiviteiten zal je ook
ondersteunen op het gebied van onze eigen marketing en business development.

Wat wij jou aanbieden?

  • Een dynamische stage waarin je wordt gezien als een volwaardig teamlid
    Grote kans op een baan na de stageperiode
  • Een bureau in startupfase meehelpen groeien
  • Mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen op het gebied van business
    development of onderzoek & consultancy
  • Werken op ons eigen kantoor midden in het centrum van Amsterdam, samen
    met een klein team, maar grootse sfeer
  • Flexibiliteit in beschikbaarheid: 24 tot 40 uur per week voor een periode van 6
    maanden
  • Afwisseling, geen enkele dag is hetzelfde!
  • Bovengemiddelde stagevergoeding en heerlijke lunches

Naar wie zijn wij op zoek?

  • Iemand met grote interesse in branding, marketing en communicatie
  • Sociaal en communicatief vaardig: je kan goed samen werken en denkt in
    oplossingen
  • Leergierig: je maakt snel dingen eigen en kan goed zelfstandig uitzoeken hoe
    dingen werken
  • Groot verantwoordelijkheidsgevoel en hands-on mentaliteit
  • Minimaal HBO denkniveau
  • Goede beheersing van zowel Nederlands als Engels
  • Creatief en energiek: we moedigen jouw eigen creativiteit en ideeën aan
  • Je komt met initiatieven die de sfeer verhogen en het bedrijf versterken
  • Bonus: Sterk in onderzoek (goed met SPSS is een pre) of ervaring met sales of
    e-mail marketing

Kom je ons team versterken?
Solliciteer direct! Mail jouw CV en motivatiebrief of video naar: Milou Wolda
(milou@37celsius.nl). Eerst nog wat meer weten? Check onze website 37°Celsius, LinkedIn, of mail
Milou voor meer informatie!

 

*dutch only*

Who are we?

Addurance is a full service digital marketing agency in Amsterdam with many great minds. Even if we say so ourselves. We have been working on the best digital strategies for over 9 years. We work on both national and international campaigns for a variety of clients; think of PostNL, Wilkinson, Kneipp, Sodastream, Beemsterkaas, DFDS Seaways and many others. More than 20 passionate online marketing professionals are working hard every day to achieve the maximum for our customers. By learning every day, working hard, but also – important! – having a lot of fun, we grow every day. Who knows, you might soon grow with us.


What can you expect from the Traineeship?

Our first trainee started in 2013. Since that time, our program has been further developed to where it is now: a strong training program in which a lot of learning, intensive personal guidance and fun are central. In 12 months you will be prepared to become an all-round Online Business Consultant, so not 1 specialization but a wide range of knowledge of the different expertises within digital media. In addition, during the traineeship we jointly look at your talent and preference.

In addition to developing substantive knowledge, personal development is also central. In this way we not only teach you the trade; you will also immediately have the opportunity to develop further in important soft skills (such as presentation and communication skills, time management and consultancy).

Within our traineeship you will be intensively coached throughout your first year. You are supported daily with creating customer assignments, working according to a schedule and achieving milestones from the traineeship. And you learn a lot from that!


So what do you get?

  • A varied and broadly oriented Online Marketing Traineeship
  • With a lot of personal guidance
  • That matches your career wishes and interests
  • In which you also have and maintain customer contact yourself
  • And develop your soft skills
  • At a full service media & marketing agency with a rich customer base
  • Where you will certainly have a lot of fun too!
  • With a great office and work equipment provided by us (eg. laptop)
  • And a confetti cannonade on your birthday – no, that’s not an exaggeration 😉


But enough about us, what do you offer?

  • A completed and relevant WO program
  • Analytical thinking
  • Interested in working with data and technology
  • Interested in the marketing profession
  • Result & solution oriented
  • Curious & flexible
  • Experience with Online Marketing in an internship is an advantage
  • And if possible, a good dose of humor!

 

Are you enthusiastic about this position? Then we would like to schedule an introductory meeting with you. You can reach us at jelle@addurance.com. For questions you can reach us on 0629429496. We hope to see you soon! Click here to go to the website!