*Dutch only*
Zin in een baan met focus op 1) persoonlijke- en zakelijke groei en 2) online data in een energieke en
creatieve omgeving? Dan hebben we wat voor je:

Als Trainee Social Advertising Specialist heb je een centrale rol in het bedrijf en word je binnen een half jaar opgeleid tot een volwaardige Social Advertising Specialist die verantwoordelijk voor de ontwikkeling- én uitvoer van alle (social) mediaplannen. Je werkt in zowel de voorstel- als de uitvoerfase intensief samen met je collega’s met als doel om onze mooie projecten voor uiteenlopende klanten te distribueren.

Wat je gaat doen:

1. Je bent hét aanspreekpunt voor je collega’s als er vragen zijn over de ontwikkelingen en
mogelijkheden op (nieuwe) digitale platformen;
2. Je zorgt voor een effectieve uitvoer van de door jou ontwikkelde distributieplannen waarbij de
afgegeven KPI’s behaald worden;
3. Je bent verantwoordelijk voor het optimaal adviseren van strategie in de conceptfase van
projecten en de ontwikkeling van passende mediaplannen met haalbare KPI’s;
4. Je adviseert (potentiële) opdrachtgevers op het vlak van social advertising- en media.
5. Je stuurt de community manager(s) aan;
6. En je verzorgt inhoudelijke rapportages waarin je de data analyseert en omvormt tot concrete
conclusies en learnings.

Wat zoeken we?

Iemand die:

  • Wakker wordt en als eerste Instagram/TikTok/Clubhouse opent;
  • Passie heeft voor data;
  • Een ondernemend karakter heeft;
  • Minstens 1 jaar online advertising heeft gehad op school;
  • De online media in wil, maar niet weet hoe/waar ie moet beginnen;
  • Bereid is onderaan de beginnen;
  • Stressbestendig is;
  • Hard werkt;
  • Nieuwsgierig is;
  • Niet snel opgeeft en in oplossingen denkt;
  • Weet wat ‘ie wil;

Wat bieden wij:

  •  Een gewild traineeship bij de Beste Influencer Agency van Nederland (#1 in de Emerce top
    100 van 2021).
  • Een intensief opleidingstraject van 6 maanden;
  • Kans om voor grote (en mooie) merken te werken (o.a.: Vedett, Jack Daniel’s, Max Factor en
    BeterBed);
  • Waarde training: ruim € 20.000;
  • Contract van 6 maanden;
  • Salaris van € 2.000 bruto per maand (40 uur) + 25 vakantiedagen per jaar;
  • 10 jaar kennis van (inter)nationale digitale campagnes in huis;
  • Kans om onderdeel te zijn van een innovatief bedrijf dat bestaat uit een club ondernemende
    (en héle leuke!) mensen;

Contact opnemen:

Wil je meer informatie of direct solliciteren naar deze rol?

Neem dan contact op per mail: latoya@storyboard-agency.com en nienke@storyboard-agency.com. Of telefonisch via 020-3030204 en 06-42982445.

Weet jij je raad met Google, Facebook, &  LinkedIn Ads? Ben je op zoek naar een manier om wat bij te verdienen met werk van een paar uur per maand? Misschien kun jij ons helpen. Stichting De Kleine Consultant zoekt iemand die op flexbasis onze advertenties kan regelen. Vanwege snelle doorstroom binnen onze organisatie is het niet mogelijk om dit door onze vrijwilligers te laten doen, en daarom zouden we graag iemand hebben die dit op langere termijn onder zijn hoede wil nemen. Het gaat om een paar uur per maand die je zelf inplant, het liefst voor minstens een jaar.

Wat wij van jou vragen:

  • Drie maal per jaar tijdens onze recruitmentperiodes een advertentiecampagne opzetten op Google, Facebook & LinkedIn. Deze recruitmentperiodes vallen in september-oktober, januari-februari, en mei-juni.
  • Aan het einde van elke recruitmentperiode een rapport opstellen met de key figures en mogelijke verbeterpunten.
  • Afstemmen van jouw werkzaamheden met onze communicatiemanager.

Wat dit niet is:

  • Je hoeft zelf geen visuals / texten te maken of day-to-day social mediabeheer te doen: dit wordt door onze communicatiemanager gedaan.

Interesse? Neem vrijblijvend contact met ons op via nationaalbestuur@dekleineconsultant.nl inclusief je CV en eventuele referenties.

Over ons:

De Kleine Consultant is de eerste door studenten gerunde non-profit strategieconsultant in Nederland. Met als hoger doel: wij maken Kleine Consultants en onze klanten groot! We bieden strategisch advies daar waar het de meeste waarde toevoegt. Dat is voornamelijk bij start-ups, non-profit organisaties en maatschappelijke MKB. In de afgelopen twaalf jaar hebben we al meer dan 300 strategische projecten uitgevoerd, hebben we meer dan 800 Kleine Consultants groot gemaakt én zijn we gevestigd in acht Nederlandse steden en in Londen. Ons succes? Onze win-win-win formule: Wij ontwikkelen studenten, wij helpen onze klanten, én wij leren van onze partners voor wie we een waardevolle talentenpool zijn.

Voor meer informatie, neem een kijkje op https://dekleineconsultant.nl

 

Vacatureomschrijving

Als stagiaire binnen het Jacobs Douwe Egberts (JDE) Professional e-Business team ben je mede verantwoordelijk voor alle digitale activiteiten binnen het zakelijke online kanaal. In onze digitale transformatie  zijn we bezig om nieuwe kansen en initiatieven op het gebied van e-Commerce en digitale dienstverlening optimaal te benutten.

Je krijgt tijdens deze stage de mogelijkheid om volledig mee te draaien op E-Commerce. Het gaat hier om een meewerkstage, startdatum 1 september 2021, met de mogelijkheid van 4 of 5 dagen per week.

Wat je gaat doen

  • Verantwoordelijk voor het opzetten en versturen van onze digitale nieuwsbrief;
  • Analyseren van online data en dit door vertalen naar een online promotieplan;
  • Schakelen met Marketing omtrent het online laden van producten en campagnes;
  • Het ondersteunen van de Online Marketeers;
  • Onderzoek doen naar mogelijkheden van onze nieuwe koffie proposities in een digital landschap

Informatie over de afdeling
Jacobs Douwe Egberts (JDE) Professional
, met het hoofdkantoor in Utrecht, is expert op het gebied van koffie en thee in de buitenshuismarkt en levert een full service concept aan: van koffiemachines en ingrediënten tot accessoires, dienstverlening en marketingondersteuning.

Functie-eisen

Jouw profiel

  • WO/HBO opleiding, ecommerce / (digital) marketing;
  • Ondernemend en zelfstandig;
  • Enthousiast en pro-actief;
  • Analytisch (Excel) en kan dit doorvertalen naar conclusies;
  • Teamplayer;
  • Affiniteit met Adobe/InDesign/Photoshop;
  • Goede beheersing van MS Office, met name Excel, Word en PowerPoint.

Aanvullende informatie

Als je bij ons werkt, maak je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Onze medewerkers werken met een diversiteit aan gelijkgestemde collega’s in een innovatieve omgeving. Iedereen is erop gericht om te doen wat juist is – overal ter wereld. Wat je hier doet, wordt opgemerkt.

Voor deze stage geldt een standaard JACOBS DOUWE EGBERTS vergoeding voor stagiairs/afstudeerders. De stageperiode is per 1 september 2021 en voor een periode van 6 maanden. Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een HBO- of WO-instelling. Een online capaciteitentest maakt deel uit van de selectieprocedure. 

Enthousiast?
Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Marijke Westerink, E-service specialist, per mail: marijke.westerink@jdecoffee.com. Ben je geïnteresseerd in deze stage, klik dan hier.

Solliciteren voor
Je kunt op deze stage reageren t/m 16 juli 2021.

Bij JACOBS DOUWE EGBERTS kan óók jij impact hebben, net als al onze ruim 12.000 gepassioneerde werknemers die actief zijn in meer dan 100 landen. Wij zijn er trots op dat we samen met hen iedere dag een rol mogen spelen in de levens van miljoenen mensen met onder andere onze sterke merken als Douwe Egberts, L’OR, Senseo, Pickwick, Piazza D’Oro, Jacobs, Tassimo, Moccona, Kenco, Pilao en Gevali. De impact die onze werknemers hebben op de organisatie, de merken en zichzelf, draagt bij aan onze wereldwijde belofte: “A coffee for every cup”. Kortom: Wat jij bij ons doet heeft impact.

What impact will you make?

Je bent onderdeel van het Client Intelligence team en richt je op de support en de uitvoering van client data vraagstukken, zoals het ondersteunen bij het opzetten van pipeline dashboards, het verhogen van de client data kwaliteit en stroomlijnen van ons marketing automation proces. Als stagiair speel je daarmee een belangrijke rol in het analyseren van CRM-gegevens en de vertaling naar duidelijke en gemakkelijk te absorberen inzichten voor Deloitte.

This is how

  • Verhogen van klantinzichten door het oplossen van CRM vraagstukken van onze interne klanten;
  • Data analyseren van o.a. onze CRM en Marketing Automation oplossing die bijdragen aan de verbetering van onze commerciële en marketingactiviteiten;.
  • Participeren in Client Intelligence en Marketing Automation deelprojecten;
  • Actualiseren van onze ‘way-of’working ’ processen.

(W)here

Jouw expertise deel je met zo’n 30 andere collega’s in het Client Relationship Development-team dat onderdeel is van Deloitte Support. Ons team biedt een breed scala aan programme’s voor onze klanten en bestaat uit Corporate Sponsoring, The Greenhouse, de CxO Hub en Deloitte Academy. Wij streven met elkaar één doel na: het ontmoeten van onze (nieuwe) klant en het verstevigen van de positie van Deloitte binnen de industrie.

Binnen deze afdeling vinden we het belangrijk om jezelf continu te ontwikkelen. Daarom hechten we veel waarde aan innovatie en persoonlijke ontwikkeling.

What we offer

  • een maandelijkse stagevergoeding;
  • een development program waardoor je je doorlopend blijft ontwikkelen;
  • vergoeding om een thuiswerkplek in te richten om te zorgen dat je op een ergonomisch verantwoorde manier kunt werken;
  • flexibele werktijden, je deelt je eigen agenda in;
  • een 32 of 40-urige werkweek;
  • een laptop die je ook privé mag gebruiken;
  • een goed pensioen waarbij je eigen bijdrage slechts 2% bedraagt;
  • mogelijkheid om deel te nemen aan de collectieve ziektekostenregeling;
  • de mogelijkheid om te profiteren van fiscaal aantrekkelijke zaken, zoals bedrijfsfitness en een fietsplan.

What you offer

Je bent dienstverlenend en servicegericht en staat graag klaar om de interne klant te helpen met het verbeteren van gewenste CRM inzichten. Verder heb je een hands-on mentaliteit en ben je accuraat en oplossingsgericht. Je hebt het lef om, met vallen en opstaan, nieuwe dingen uit te proberen en te blijven leren. Je hebt voor deze vacature als Client Data Analyst stagiair de volgende kenmerken:

  • momenteel volg je een HBO/WO opleiding op het gebied van Marketing of Communicatie, of een andere studie met economische componenten;
  • je bent vanaf September 2021 voor minimaal 4 tot 5 maanden beschikbaar (4 of 5 dagen per week);
  • je hebt een sterk commercieel gevoel en analytisch vermogen;
  • interesse in en goede vaardigheid met Excel;
  • je werkt zeer nauwkeurig en bent punctueel;
  • goede communicatieve vaardigheden en bewezen zelfstandige, pro-actieve werkhouding;
  • je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels.

Let’s make impact. Apply now!

Bij Deloitte staan we open voor alle mensen die kwaliteit en ambitie meebrengen. We zijn dan ook benieuwd wie jíj bent. Voor meer info of direct solliciteren, klik hier!

Job description
Location: Amsterdam – Depending on the possibility to work at the office due to the COVID-19 pandemic, for the time being you will mainly work from home and be supervised remotely.
Type: Internship. Not suitable for thesis
Length: 6 months
Time: 40 hours/week
Expected Start Date: April-May 2021

In this role, you have the opportunity to
Create a best-in-class shopper journey for consumers shopping for Personal Health products on Amazon.nl. You will but be part of the International Amazon Europe Team for the Philips Personal Health business, which entails Male Grooming, Beauty, Oral Health Care, Mother & Child Care and Healthy Sleep solutions.

You are responsible for

  • Add new and optimize existing Philips product detail pages on Amazon.nl in order to maximize conversion
  • Keyword search analyses to improve visibility of Philips products on Amazon.nl search & category pages
  • Implement promotions (Cashbacks)
  • Sales analysis and reporting
  • Support in driving Philips campaigns via Amazon’s Retail Media (Search Advertising, Display Advertising

You are a part of
The Amazon Europe Team is part of the Philips Personal Healthy Europe Sales organization. This team operates on a European level, but has dedicated Ecommerce Managers per geographical market. You will be directly reporting to the PH Ecommerce Manager for Amazon.nl. We will have a virtual, diverse network organization, with passionate colleagues who are energized to fulfil our purpose of improving people’s health and well-being through meaningful innovation, whilst always delighting consumers via outstanding consumer engagement and digital strategies.

To succeed in this role, you should have the following skills and experience

  • Be at least in your second year of university (of applied sciences) Marketing, economical or business administration field in the Netherlands
    Available for minimum 5 months
  • Have a basic understanding of the ecommerce market and the role Amazon plays in this
  • Strong data analytic skills
  • Microsoft office (Advanced in Excel)
  • Knowledge of Photoshop is a plus
  • Structured, organized and eager to learn
  • Self-starter
  • Fluent in Dutch and English

In return, we offer you
An opportunity to gain experience in the field of Marketing & Ecommerce, supporting on your development of business and personal skills and networking capabilities inside a multinational. A unique experience working at a global headquarters.

Why should you join Philips?
Working at Philips is more than a job. It’s a calling to create a healthier society through meaningful work, focused on improving 3 billion lives a year by delivering innovative solutions across the health continuum.

To find out more about what it’s like working for Philips at a personal level, visit the Working at Philips page on our career website, where you can read stories from our employee blog. Once there, you can also learn about our recruitment process, or find answers to some of the frequently asked questions.

Notes
Please note that in order to be considered for an internship, you need to be registered as a student during the entire internship period. The contents of our regular internship assignments are not suitable for professionals (and/or MBA students) with professional work experience.

For more information click here!

Job description

Welcome to the Wakuli All-In-One internship
Why choose if you can have it all? We offer you an internship with a rare combination of the most searched for benefits.  Impacting the world, learn more than in college, socialize with a great view over the IJ, contribute directly to our growth & drink great coffee every day.

Wakuli. Impacting the world with exciting coffee.
At Wakuli we’re all about selling the best coffee – not just in taste, but also in fair pay for our farmers. Our beans are traceable to the farm and we send them directly through your mailbox. We are a no-nonsense, ambitious start-up with a profound mission: impacting the world with exciting coffee.

We’re growing fast in the Netherlands and we’ll be going abroad soon. There is plenty to do, every day is different, and we move fast.

Wakuli consists of a small team with high ambitions, which means working as an intern you’ll contribute directly to our growth. So, we count on you as a full-fledged colleague. We want to hear your opinion and we challenge you on your ideas to improve your performance week by week.

Job requirements

Your role (fulltime/40h):

  • You’re a part of our marketing team
  • You’ll create, implement, evaluate and improve our marketing efforts
  • You’ll do analyses on our touchpoints and come up with ideas to grow
  • You take actively part in weekly meetings about the plans, results and strategy

At Wakuli your personality is just as important as your experience.

About your personality.
We are looking for someone who is:

  • switched on; you are self-motivated and proactive
  • honest; you mean what you say
  • authentic; you can think for yourself
  • flexible; you are able to thrive in chaos and change
  • responsible; you set your own priorities, then follow through. And if you need help, just let us know.

About you.

  • You are fluent in Dutch and preferably English too
  • You know Excel and like to do analyses
  • You have master or bachelor thinking skills
  • You are available for 5-6 months

What we offer.

  • The opportunity to make a difference in the world
  • An internship fee of 500 euro per month
  • A lot of responsibilities and independence
  • A chance to learn about e-commerce, scaling, data analyses and improving customer experience.
  • The loveliest colleagues (think of Espresso Martini’s and a vrijmibo with your feet in the water)

Do you love coffee, and would you like to make a real impact? Drop us a message (fine to do it in Dutch) and let’s have a (digital) cup of coffee

For more information click here!

Would you like to contact Wakuli directly? You can reach out to the recruiter Joli: joli@wakuli.com