Functieomschrijving

Als stagiaire E-commerce krijg je de mogelijkheid om volledig mee te draaien in het E-business team van Jacobs Douwe Egberts (JDE) Professional. Dit team is verantwoordelijk voor alle digitale activiteiten binnen het zakelijke online kanaal waar we continu bezig zijn om nieuwe kansen en initiatieven op het gebied van E-commerce en digitale service optimaal te benutten. Een mooie en spannende uitdaging waarin je als stagiaire E-commerce een bijdrage gaat leveren aan de versnelde digitale ontwikkeling binnen één van de grootste koffie- en theebedrijven wereldwijd.

 

Als stagiaire E-commerce ga jij je bezighouden met:

·       Het online laden van producten en campagnes in samenwerking met Marketing

·       Het ondersteunen van de Online Marketeers;

·       Het analyseren van online data en dit door vertalen naar een online promotieplan;

·       Het bouwen, aanpassen en optimaliseren van landingspagina’s op de website

·       Onderzoek doen naar mogelijkheden van onze nieuwe koffie proposities in een digital landschap

 

 

Waar kom je te werken?

Als stagiaire E-commerce werk je in het enthousiaste E-business team binnen Jacobs Douwe Egberts (JDE) Professional. Het team bestaat uit een digital marketeer, een e-commerce manager, een E-service manager, een CRM manager, een content en UX specialist en een Head of Digital. Je stagebegeleider is de E-commerce manager.

 

Jacobs Douwe Egberts (JDE) Professional levert koffie- en theeconcepten aan kantoren, overheidsinstellingen, horeca en hospitality, kortom alle instellingen buiten het supermarktkanaal. Vanuit onze ondernemerschap, kennis en rijke traditie zijn wij een strategische partner voor onze klanten en denken wij op creatieve en innovatieve wijze met hen mee over unieke koffie- en theeconcepten. Op deze manier leveren we bij verschillende klanten een bijdrage aan hun doelstellingen op gebied van duurzaam ondernemen en medewerkerstevredenheid

Functie-eisen

Heb jij een ondernemende instelling en krijg jij energie van het behalen van successen? Dan pas jij goed bij JDE. Onze medewerkers inspireren al meer dan 265 jaar de internationale koffiewereld. Wij houden van mensen die niet bang zijn om uit te proberen en die dat doen tot het goed gaat. Wij hechten waarde aan een sterke overtuiging en moedigen je aan je mening te geven. En dat allemaal in een open en toegankelijke omgeving waar je kan groeien zoals jij dat wilt.

Voor de stage stagiaire E-commerce, zoeken we iemand met de volgende vaardigheden en ervaring:

·       WO/HBO opleiding

·       Affiniteit met E-commerce en/of (digital) marketing;

·       Teamplayer, ondernemend, enthousiast en pro-actief;

·       Analytisch (Excel) en kan dit doorvertalen naar conclusies;

·       Goede beheersing van MS Office, met name Excel, Word en PowerPoint, affiniteit met Adobe/InDesign/Photoshop;

Aanvullende informatie

Als je bij ons stage loopt, heb je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Wat je hier doet, wordt opgemerkt. Bij JDE krijg je een goede stagevergoeding en een verantwoordelijke rol in het team.

 

Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een opleidingsinstelling.

 

DIVERSITY STATEMENT: Samen zijn we JDE!

Voor ons maakt het niet uit wie je bent, waar je vandaan komt, hoe je je leven leidt of hoe je je koffie drinkt. Wij vinden het belangrijk dat JDE een organisatie is waar iedereen kan bijdragen, groeien en ontwikkelen. Elk land, iedere cultuur en elk individu heeft een uniek verhaal waar we naar luisteren. Door met diverse collega’s samen te werken binnen een inclusieve cultuur lukt het ons iedereen welkom te heten in de wereld van koffie en thee.

 

Enthousiast? Reageer nu!

Ben je geïnteresseerd in deze vacature, dan kun je hier reageren ter attentie van Anouk de Lange, e-commerce manager, en Joost Renckens, Talent Acquisition Intern. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Anouk de Langebereikbaar op anouk.delange@jdecoffee.com. Een online assessment maakt onderdeel uit van de procedure.

 

Beschrijving van JACOBS DOUWE EGBERTS

JDE is onderdeel van JDE Peet’s, het grootste ‘pure-play’ koffie- en theebedrijf in de wereld, met het hoofdkantoor in Nederland. Al ruim 265 jaar worden we geïnspireerd door de gedachte ‘it’s amazing what can happen over a cup of coffee’. Vandaag de dag creëren we kansen in meer dan 100 landen met een portfolio van meer dan 50 koffie- en theemerken. Denk aan karaktervolle merken zoals Douwe Egberts, L’OR, Jacobs, Senseo, Pickwick en Moccona.

 

Bij Jacobs Douwe Egberts zijn we ‘Made to Stand Out’. We benutten elke kans om uit te blinken. Elke dag leggen we de lat hoger, denken we slimmer en handelen we nog sneller. Wij maken impact die overal ter wereld voelbaar is. Samen maken we het mogelijk dat iedereen een uniek koffie- of theemoment kan beleven. Verleg je grenzen en geef vorm aan je carrière bij JDE!

Ben je een Young Professional en ambieer je een carrière als Growth-Hacker of Digitaal Marketeer? Dan is dit jouw Traineeship! Je gaat werken in de snelst groeiende digitale bedrijven, neemt deel aan een opleidingsprogramma & word onderdeel van de grootste community van digitale young professionals.

Het Growth-Hacking traineeship:

  • 6 maanden durend traineeship waar je werkt en leert tegelijkertijd.
  • Gedurende traineeship betaald werken bij een Startup, Scale-up of een Agency.
  • Een volledig betaald opleidingsprogramma, gericht op het ontwikkelen als Growth Hacker, maar ook inclusief trainingen en coaching op persoonlijk- en professioneel vlak.
  • Je doorloopt het traineeship met een groep mede-trainees, werkend bij verschillende bedrijven. Je bouwt dus gelijk een netwerk en leert van anderen bedrijven. 
  • Na het programma? Blijf werken bij het bedrijf en word onderdeel van de TTI-community; bestaande uit 700+ young professionals. Allemaal werkend bij de snelst groeiende bedrijven. 

 

Waarom dit traineeship:

  • Nummer 1 Traineeship in Growth-Hacking / Digital Marketing
  • #14 in top-100 meest populaire Young-Professional banen 2020.
  • Volledig opleidingsprogramma van meer dan 200 uur training, coaching, cases en begeleiding.
  • Onderdeel worden van een community met meer dan 700+ young professionals,
  • Werken bij snelgroeiende bedrijven zoals Rituals, Pieter Pot, Inner Circle en Check.
  • Benieuwd bij welke bedrijven jij kan werken in het aankomende Traineeship? Kijk dan op onze website!

 

Over jou:

  • Je hebt de ambitie om Growth-Hacker te worden;
  • Je bent mega gemotiveerd om snel te leren;
  • Jij leeft met het motto; ‘I can learn anything I want’;
  • Je bent op zoek naar een werkomgeving waar je niet alleen kan leren maar ook echt impact maakt;
  • Je hebt een afgeronde HBO- of WO-opleiding;
  • Je hebt max. 2 jaar full-time werkervaring;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands;
  • En je wilt een vliegende start van je carrière!

 

Aanmeldproces:

Wekelijks organiseren wij een online info sessie voor al jouw vragen, meld je hiervoor aan via de website.

 

Geef je carrière een vliegende start en meld je nu aan voor het volgende traineeship bij ons op de website. Ben je nog niet afgestudeerd? We hebben meerdere startmomenten per jaar: 

  • Komend traineeship: 19 mei (nog enkele plekken beschikbaar).
  • Later: startdatum in Juli en September. 

 

Na de aanmelding zullen we je door ons recruitment proces meenemen om te challengen of jij potentie hebt als Growth Hacker. Done? Dan kom je bij ons in de ‘Talent Pool’. Vanaf nu heb jij de mogelijkheid om een match te vinden met een van onze partners. Dit zijn snel groeiende Start-ups, Scale-ups en Agencies met een Growth challenge binnen de Randstad. Met welk bedrijf match jij?

 

Meld je aan via deze vacature. Houd onze socials in de gaten voor belangrijke updates: LinkedIn & Instagram.  

Wil jij een echt verschil maken voor bedrijven en je nooit vervelen op werk? Wil jij jouw
carrière kick starten door hoogwaardige kennis en ervaring op te doen? Dan is de Online
Marketing Traineeship van Stramark iets voor jou! Bij Stramark krijg je de kans om je te
ontwikkelen tot een ervaren SEA of SEO specialist. Vanuit daar kan je nog verder
specialiseren of verbreden richting andere expertises. Hierbij hebben we veel aandacht voor
de ontwikkeling van jouw carrière, maar ook voor de ontwikkeling van jou als persoon.

Wat ons uniek maakt als werkgever
Wij vinden leren echt belangrijk en dat is een van de dingen die ons onderscheid van andere
werkgevers. Een nieuwe collega krijgt de kans om te werken met specialisten die tussen de
5 en 15 jaar ervaring hebben. En die ervaring delen ze heel graag. We hebben een volledig
opleidingsplan klaar liggen, je krijgt interne workshops, hebt maandelijks uren gereserveerd
voor studeren, er is opleidingsbudget beschikbaar en er is een interne coach die jou
persoonlijk begeleid. Hiernaast werk je als consultant aan diverse klanten en marketing
problemen wat jou heel veel ervaring geeft. We durven daarom ook wel te zeggen dat
werken bij Stramark, dé kickstart voor jouw carrière is!

Wat ga je doen
● Leren, leren en leren;
● Je behaald jouw certificaten;
● Je doet research en zoekwoordenonderzoek voor potentiële klanten;
● Je voert opdrachten uit voor andere consultants;
● Na enkele weken krijg je je eerste eigen klant;
● Hierna wordt je langzaam verantwoordelijk voor meer klanten;
● Als SEA consultant
○ Je beheert het Google Ads accounts van jouw klanten;
● Als SEO consultant
○ Je analyseert en controleert de technische aspecten van de website van jouw
klanten;
○ Je stuurt instructies naar webbouwer en copywriter ter optimalisatie van de
website;
● Je rapporteert maandelijks aan de klant over de prestaties en nieuwe bevindingen;
● Je gaat verder in het leren van andere aspecten van online marketing;
● Je werkt aan jouw persoonlijke groei samen met jouw coach.

Het ideale profiel SEO
● Minimaal 3 maanden ervaring met websites (stage, werk, hobby);
● Kennis van bijvoorbeeld WordPress, Magento, PHP of HTML is een pré;
● De behoefte om mensen en bedrijven te helpen om zo de wereld beter te maken;
● Uitstekende overtuigende vaardigheden;
● Uitstekende communicatieve vaardigheden;
● Projectmanagement vaardigheden;
● Klant- en resultaatgerichte instelling;
● HBO / WO werk- en denkniveau & diploma;
● Startdatum: in overleg.

Het ideale profiel SEA
● Passie voor marketing
● Goed met cijfers en niet vies van Excel;
● De behoefte om mensen en bedrijven te helpen, om zo de wereld beter te maken;
● Uitstekende overtuigingsvaardigheden;
● Uitstekende communicatieve vaardigheden;
● Projectmanagement vaardigheden;
● Klant- en resultaatgerichte instelling;
● HBO/WO werk- en denkniveau met een diploma op zak;
● Je spreekt en schrijft de Nederlandse taal zeer goed;
● Je spreekt en schrijft de Engelse taal goed;
● Google Ads Search certificaat is een pré;
● Kennis van bijvoorbeeld WordPress, Magento, PHP of HTML is een pré;
● Startdatum: in overleg.

Dit bieden we jou
● Marktconform salaris (o.b.v. opleiding en ervaring);
● Jaarlijkse bonus afhankelijk van omzet Stramark en prestatie consultant;
● 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur;
● 40 uur werken vinden we normaal, meer dan 40 vinden we een uitzondering;
● Zeer complete arbeidsongeschiktheidsverzekering;
● Traineeship met een op maat gemaakt opleidingsplan;
● Studeren in werktijd & interne workshops;
● Interne opleiding & coaching door senior SEO specialisten met 4 tot 15 jaar ervaring;
● Opleidingsbudget;
● Maandelijkse coaching ten behoeve van jouw ontwikkeling als persoon en mental
health;
● Werkplek in Amsterdam. Goed bereikbaar met het ov en de auto;
● Georganiseerde lunch en pauzes;
● Events, borrels, etentjes en bedrijfsuitjes!

Benieuwd naar hoe het is om bij Stramark te werken? Lees hier hoe twee dagen van een
Stramarketeer er uit zien! Volg ons ook op LinkedIn, Instagram, Facebook of Twitter voor
meer informatie.

Bekijk onze vacatures hier en solliciteer direct!

Vragen? Neem contact op via wblom@stramark.nl.

WAVEMAKER is hét mediabureau dat media, content en technologie samenbrengt in geïntegreerde media-, marketing- en content strategieën. Gevestigd aan de Amstel adviseren wij al jarenlang onze klanten zoals Friesland Campina, VodafoneZiggo, PVM, Netflix, ANWB en Zalando in het plannen en optimaliseren van hun mediacampagnes. WAVEMAKER is in verband met uitbreiding op zoek naar een Jr. Operations Manager.

Wat doet een Jr. Operations Manager?

WAVEMAKER adviseert haar klanten op het gebied van communicatie en media-inzet. Onze back-office, GroupM handelt vervolgens de inkoop en administratie af.

De Jr. Operations Manager vervult een centrale rol binnen de consultancy dienstverlening van WM en is verantwoordelijk voor een optimale samenwerking tussen WM (front office) en GroupM (back office). De Jr. Operations Manager draagt zorg voor de goede afwikkeling van de media-adviezen door de Client- / Media-Teams en stuurt van daaruit het gehele back office proces (inkoop, ordering, facturatie en overige administratieve afhandeling) binnen GroupM aan.

Daarnaast maakt de Jr. Operations Manager onderdeel uit van het Proces Team binnen WM. Het Proces Team is gezamenlijk verantwoordelijk voor het overall verder ontwikkelen en optimaliseren van de workflows binnen WM, tussen WM en haar klanten en tussen WM en GroupM.

Wie jij bent

  • Je hebt talent voor organiseren;
  • Je blinkt uit in cijfermatig inzicht en je bent accuraat;
  • Administratief onderlegd;
  • Je bent sociaal en contactueel vaardig;
  • Je bent commercieel bewust;
  • Je hebt ervaring met MS Office (Excel, Word en PowerPoint);
  • Je bent in staat om bedrijfsadministratieve processen snel te doorzien.

Wij bieden:

  • Een internationale, inspirerende omgeving waar je samenwerkt met jonge, ambitieuze collega’s;
  • Een functie waarin je zelfstandig werkt met veel ruimte voor ontwikkeling;
  • Een kans om samen te werken binnen een gedreven team voor de mooiste merken;
  • Opleiding ‘learning on the job’ door de diversiteit aan klantvraagstukken maar ook door trainingen binnen WAVEMAKER, GroupM en Greenhouse;
  • Een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden; laptop, telefoon en travel card;
  • Een fantastische lunch, check IG @Amsteldok.eats!
  • Vrijdagmiddag borrels en events op de rooftop aan de Amstel;
  • WPP card met perks.

Dit klinkt als mijn droombaan!
We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik hier en stuur ons je cv en je persoonlijke motivatie. Ben jij degene die ons versterkt in het realiseren van onze ambities? Dan maken we graag kennis met je: we bellen je voor een eerste kennismaking en/of nodigen je uit op ons hoofdkantoor in Amsterdam.

Wavemaker is an equal opportunity employer. We view everyone as an individual and we understand that inclusion is more than just diversity – it’s about belonging. We celebrate the fact that everyone is unique and that’s what makes us so good at what we do. We pride ourselves on being a company that embraces difference and truly represents the global clients we work with.

Now is the time to explore possibilities!

You’ll have the opportunity to experience various projects and roles within one of our strategic capabilities, rotating through three different assignments during your time on the Global Development Program (GDP). Your three rotations will be set by your program manager prior to your joining us. In the event that you discover along the way that you’d like to develop outside of your original capability track, we will support you in defining your next rotation into an adjacent complementary function that best suits you. Additionally, you’ll be offered a tailored learning journey, ongoing ‘learning on the job’ and peer learning.

Whether you want to work in the field of complex medical devices, connected care or personal health, you’ll be able to explore, contribute, learn, and receive structured support. You’ll also benefit from the many opportunities to learn and share with other Philips graduates and employees, and expand your own business network. After two years of on the GDP program, our Career Center will support you in your next move.

You can apply for this role by clicking here.

You are responsible for

There are several assignments (location Best) available, each with a specific assignment focus.  Here are some examples of the type of rotations you’ll work on during the two-year program. After passing the Assessment Centre for our GDP Services & Solutions track, you will be matched with your first rotation assignment.

Parts Recovery Team within Circular Equipment

  • Develop realistic and comprehensive business cases

  • Portfolio management including performance tracking, optimization and lifecycle management

  • Work with a number of selected businesses to drive recovered parts integration into their service roadmap

  • Personally own a number of deliverables from the parts recovery team

  • Support on specific projects so that solution design and structure are scalable to deal with planned / forecasted growth of parts recovery business

  • Identifying business gaps and proposing corrective actions as well as performing root cause analysis of potential problems and providing effective resolutions

Precision Diagnosis Solutions

Optimize/segment our customer journey map in delivery of precision oncology software and support implementation in Western Europe

To succeed in this role, you should have the following skills and experience

  • Recently graduated Master’s degree in Business Management, Business Economics, Technical Business Management, Industrial engineering, Industrial design / Social design; IT services; Business administration or Marketing (Business to business)

  • Max 1 years of work experience straight after your graduation

  • Proven understanding of Marketing, Finance and Supply Chain concepts. Ability to think across these functional domains

  • Excellent communication and influencing skills

  • A customer-first attitude

  • International experience would be a benefit

  • Self-starter with an entrepreneurial spirit, eager and ambitious

  • Business fluency in English

In return, we offer you a unique and challenging trainee program and the opportunity to:

  • Work for an employer whose activities have a major impact on people all over the world

  • Discover how you can actively contribute to innovations that matter

  • Launch and steer your career in an environment with an astonishing diversity of nationalities, skills and backgrounds

As a GDP trainee you will receive a permanent, full time employment contract with excellent labor conditions.

Recruitment process

When you are interested to join the Philips Graduate Development Program, please apply online latest 20th March 2022, applications that come in after this deadline can not be taken into account.

  • Upload your CV and/or motivation

  • In week 12 you will be informed whether you passed the pre-selection round and if yes you will be invited to perform an online test.

  • In week 13 you will be informed whether you are selected for the next round, the virtual video pitch.

  • In week 16 you will be informed whether you belong to the best performers, you will be invited for the final virtual assessment center, which will take place on Thursday 12th of May. During this event, you will work on several challenging exercises together with similar minded graduates. Of course we will also provide you with more information on the Graduate Development Program and the assignments. This is the final step in the selection process. In the same week, we will inform you with the outcome.

  • Start date will be 1st September 2022

Why should you join Philips?
Working at Philips is more than a job. It’s a calling to create a healthier society through meaningful work, focused on innovative, customer-first health technology solutions. Help us improve the health and well-being of billions of people, every year. Ultimately creating a career that no one could have planned for. Even you.