Omschrijving

GORTcoaching is een van de marktleiders op het gebied van coaching in Nederland. Vind je het leuk om
mee te helpen met alle marketing gerelateerde activiteiten en het merk GORTcoaching naar het
volgende level te tillen? Door stage te lopen bij GORTcoaching zal je terecht komen in een enthousiast
team binnen een groeiende organisatie waar je een eigen project op niveau zal volbrengen. Benieuwd
naar de mogelijkheden? Lees verder en solliciteer voor onze vacature. Deze stage is op het niveau van
een traineeship.

  • Een stage op ons hoofdkantoor in Amsterdam
  • Zelfstandig werken op diverse projecten met eindverantwoordelijkheid op niveau en veel
    ruimte voor eigen initiatief
  • Mogelijkheid tot onderzoek doen binnen de organisatie
  • Persoonlijke begeleiding gedurende de gehele stage
  • De mogelijkheid om binnen de stage door te groeien

Jij gaat:

  • Content management website (zorgen dat onze website altijd up-to-date is, onderzoeken hoe
    we de usabillity kunnen verbeteren etc.)
  • Het onderhouden van onze social media kanalen
  • Online en offline marketing – taken uitvoeren. Je ondersteunt onze marketing manager op
    operationeel niveau.
  • Inhoudelijke marketing acties uitvoeren (publiceren van persberichten, artikelen voor vakbladen
    schrijven etc.).
  • Helpen met organiseren van bijv. intervisie, coachlunches etc.
  • Intervisie volgen van het stage team als bijdrage aan je persoonlijke ontwikkeling
  • Werken aan je eigen persoonlijke ontwikkeling, je talenten ontdekken en vervolgens inzetten.
  • Dit zijn een paar voorbeelden, naast deze taken zijn er nog andere mogelijkheden.

Wij bieden:

  • Vergoedingen:
    • Een stagevergoeding van €240 en een maximale reiskostenvergoeding van €150 per maand o.b.v. een stage van 3 dagen per week.
    • Een stagevergoeding van €320 en een maximale reiskostenvergoeding van €200 per maand o.b.v. een stage van 4 dagen per week.
    • Een stagevergoeding van €400 en een maximale reiskostenvergoeding van €250 per maand o.b.v. een stage van 5 dagen per week
  • Iedere dag een gezellige lunch samen op kantoor, dit wordt volledig vergoed (t.w.v. €42
    per maand)
  • Een fijne werksfeer in een jong en ambitieus team!
  • En in de corona tijden vooral vanuit huis werken en via zoom gezellig in verbinding
    blijven met het team

Wij vragen:

  • Minimaal HBO werk en denkniveau
  • Een student Marketing / Marketing-Communicatie (aanverwante studies zijn welkom)
  • Een ambitieus en proactief type met oog voor detail die binnen de stage veel wil leren en
    doorgroeien
  • Kennis van HTML en WordPress zijn een pre
  • Kennis van Photoshop is een pre
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in geschrift
  • Beschikbaarheid voor minimaal 3 dagen per week
  • Beschikbaarheid voor minimaal 6 maanden
  • Beschikking over een goedwerkende laptop

Reageren:
Ben jij de stagiair waar wij naar op zoek zijn? Reageer dan direct door je CV en motivatie naar
trainee@gortcoaching.nl te mailen.

Sollicitatieprocedure:
Onze sollicitatieprocedure bestaat uit 3 onderdelen; een schriftelijke sollicitatie, een sollicitatiegesprek
en een meeloopdag. De meeloopdag wordt gebruikt om van beide kanten te kijken of er een klik is. Jij
krijgt inzicht in hoe het zou zijn om bij GORTcoaching te werken en wij krijgen inzicht in hoe jij werkt en
hoe jij binnen het team zou passen.

Vragen?
Heb je nog vragen over deze vacature? Mail ons gerust via trainee@gortcoaching.nl. Deze stage is zeer
geschikt voor studenten die zeker met een 8 of hoger willen afstuderen.

LET OP: De vacature is doorlopend dus je kan op elk moment aan de slag gaan, per direct is zeker
mogelijk!

Voor meer info over GORTcoaching klik hier!

Omschrijving

Motion Content Group ondersteunt de mediabureaus van GroupM (Mindshare, Mediacom en Wavemaker) op het gebied van branded content. Naast het bieden van strategisch- en onderhandelingsadvies begeleidt Motion Content Group de uitvoering van de content samenwerkingen. Content neemt in diverse vormen een steeds belangrijkere rol binnen de totale middelenkeuze van adverteerders zoals IKEA, Grolsch, ABN AMRO, Volkswagen, Flexa en Vodafone. Voor de uitvoering en begeleiding van projecten zijn wij op zoek naar een collega die deze projecten in samenwerking met de verschillende stakeholders uitrolt.

Wat doe je?

  • Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van de afspraken die gemaakt zijn door de Branded Content Director;
  • Productiebegeleiding is een belangrijk onderdeel van je functie;
  • Je bent daarvoor het aanspreekpunt voor alle betrokken partijen, zoals adverteerder, media partij en producent;
  • Je hebt intensief contact met de mediabureaus om de projecten af te stemmen, zodat het mediabureau dit geïntegreerd binnen de gehele mediacommunicatie strategie van de betreffende adverteerder kan verwerken;
  • Je bent verantwoordelijk voor de controle en het monitoren van de mediaprestatie van de campagnes in samenspraak met het mediabureau;
  • Je hebt rechtstreeks contact met de brandmanagers van diverse bedrijven om de gehele mediacommunicatie strategie te optimaliseren;
  • Tenslotte ondersteun je de afdeling bij administratieve handelingen en speciale projecten.

Hoe je dag eruit kan zien

Na het eerste kopje koffie en gesprekken met collega’s over de avond ervoor zet je je computer aan. De eerste mails zijn al binnen en daarmee ook gelijk de actiepunten. Eerst de Brandmanager van ABN AMRO bellen of ze tevreden is met de video die gisteren live is gegaan en gelijk het script voor volgende week bespreken. Daarna het billboard bekijken dat RTL heeft gestuurd voor Flexa en beoordelen of deze goed genoeg is om door te sturen naar de klant. Met een tweede kopje koffie staat om 11.00 uur de wekelijkse statusmeeting met het hele team gepand om alle lopende projecten en opportunity’s te bespreken. 

Tijd voor lunch waar genoeg keus is! Na de lunch nog even de mailbox checken en dan door naar de opnames voor hun nieuwste IKEA campagne over slaapkamers. Jij bent in de lead en zorgt dat alles loopt zoals afgesproken en bespreekt daarna de laatste status met de klant voor het gehele project. Het laatste uurtje op kantoor mail je de besproken actiepunten zodat iedereen de dag erna gelijk aan de slag kan.

Team

Als Projectcoördinator ben je onderdeel van het projectbureau en werk je intensief samen met de Branded Content Directors.

Wij vragen?

Wij zoeken een enthousiaste, creatieve en vooral ambitieuze collega met een meer dan gemiddelde interesse in communicatie en content marketing. Een kandidaat met ‘hands on’ mentaliteit en die het leuk vindt om zelfstandig projecten uit te voeren, zijn vereisten. Verder ben je stressbestendig, creatief en communicatief vaardig.
Ervaring op het gebied van TV producties is een pré. HBO+/WO opleiding Marketing, Communicatie, Digital Business of eventueel de Hoge Hotelschool heeft de voorkeur. Je bent in het bezit van een rijbewijs en je bent bereid om 1 of meerdere dagen per week op locatie te werken.

Wij bieden

Ideale startdatum: zo snel mogelijk (contract voor 6 maanden).
Wij bieden een uitdagende veelomvattende baan in de dynamische markt van branded content met enorme opportunity’s. Een markt die steeds meer mogelijkheden biedt voor adverteerders door de digitalisering en convergentie van de verschillende media.
Afhankelijk van ervaring en achtergrond bieden wij een prima salaris met een vaste eindejaarsuitkering en bonus als secundaire arbeidsvoorwaarden. Je wordt ‘on the’ job gecoacht door gepassioneerde vakmensen. We bieden een uitdagende klantenkring met veel kansen en interne doorgroeimogelijkheden binnen een internationale media organisatie.

Contact

Herken je jezelf in dit profiel en voldoe je aan de genoemde eisen of wil je meer informatie, bel dan met Marjolein ’t Jong (Sr. Recruiter) +31 (0)618495440.

We nodigen je graag uit om te solliciteren. Ben jij degene die ons versterkt in het realiseren van onze ambities? Dan maken we graag kennis met je: we bellen je voor een eerste kennismaking en/of nodigen je uit op ons hoofdkantoor in Amsterdam.

Wil je solliciteren? Klik hier!

 

Beschrijving van het bedrijf

Bij JACOBS DOUWE EGBERTS kan óók jij impact hebben, net als al onze ruim 12.000 gepassioneerde werknemers die actief zijn in meer dan 100 landen. Wij zijn er trots op dat we samen met hen iedere dag een rol mogen spelen in de levens van miljoenen mensen met onder andere onze sterke merken als Douwe Egberts, L’OR, Senseo, Pickwick, Piazza D’Oro, Jacobs, Tassimo, Moccona, Kenco, Pilao en Gevali. De impact die onze werknemers hebben op de organisatie, de merken en zichzelf, draagt bij aan onze wereldwijde belofte: “A coffee for every cup”. Kortom: Wat jij bij ons doet heeft impact.

Informatie over de afdeling:
Douwe Egberts Retail is de verkooporganisatie voor de merken Douwe Egberts, Kanis & Gunnink, Van Nelle, SENSEO®, L’OR en Pickwick gericht op het supermarktkanaal. Binnen deze unit zijn zo’n 70 professionals werkzaam.

Voor het marketingteam Douwe Egberts Retail zijn we per Januari 2021 op zoek naar een stagiair voor een periode van 6 maanden. Het betreft een meeloopstage voor Masterstudenten voor 5 dagen per week, eventueel in combinatie met afstuderen voor 1 dag per week (de begeleiding voor afstuderen is beperkt).

Functieomschrijving:
Als stagiair bij ons marketingteam ondersteun je het gehele Douwe Egberts team door het zelfstandig managen van projecten, waarbij je verantwoordelijk bent voor het plan van aanpak, briefing van/samenwerking met bureaus, social media, interne afstemmingen (denk aan branderij, sales, shopper marketing, supply chain), timing en budget.

Projectvoorbeelden:

  • Algemene marketingondersteuning op het Douwe Egberts, Kanis & Gunnink en L’Or merk;
  • Business analyses & marktonderzoek, incl. het bijhouden van markt- en consumententrends;
  • Executie van marketingplannen (bijv. promoties, on-pack communicatie, online- campagnes en merkactivatie waaronder “Burendag”);
  • Beheren van de Douwe Egberts website en social media en ondersteuning bieden bij ontwikkeling van Pickwicks online-strategie;
  • Ondersteuning van brand management voor daily business;
  • Verpakkingswijzigingen, innovaties, activaties;
  • Ontwikkelen van communicatie-uitingen in diverse mediakanalen zoals print, online, mailings, sampling en POS-materiaal.

Kortom: een veelzijdige marketingstage waarin je ervaring kunt opdoen voor een functie als Junior Brand Manager. De exacte invulling van je werkzaamheden wordt in overleg afgestemd.

Functie-eisen:
Voor deze stage zoeken we iemand met de volgende vaardigheden en ervaring:

  • WO Master opleiding en affiniteit met marketing/sales (productontwikkeling, communicatie, activatie);
  • Ambitie om in Marketing (FMCG) te gaan werken;
  • Factbased – Goede analytische vaardigheden;
  • Idea creator – Innovatief, met oog voor trends;
  • Teamplayer – Connector in de organisatie;
  • Zelfstarter – Zelfstandig projecten starten en leiden;
  • Pragmatisch en resultaatgericht;
  • Ondernemend en proactief;
  • Goede sociale en communicatieve vaardigheden (incl. Engels).

We bieden
Als je bij ons werkt, maak je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Onze medewerkers werken met een diversiteit aan gelijkgestemde collega’s in een innovatieve omgeving. Iedereen is erop gericht om te doen wat juist is – overal ter wereld. Wat je hier doet, wordt opgemerkt.

Voor deze stage geldt een standaard Jacobs Douwe Egberts vergoeding voor stagiairs/afstudeerders van €500,- per maand op basis van een fulltime werkweek. Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een WO instelling.

Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Annemijn Strop, bereikbaar op +31 627199280.

Enthousiast?
Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal! Upload snel je CV en motivatiebrief. Wij zien daarin graag terugkomen waarom jij bij JDE wilt komen werken en welke ervaringen je meeneemt die je leven hebben verrijkt. Je kunt reageren ter attentie van Eliza de Graaf, Talent Acquisition Intern.

Een online assessment maakt onderdeel uit van de procedure.

Voor meer informatie klik hier!

 

Job Description

Location: Eindhoven
Type: Internship – Non-Thesis
Length: 6 months
Time: 40 hours/week
Expected Start Date: August/September 2020

In this role, you have the opportunity to

Drive the financial modelling for the long-term strategic projects (LSP) and innovate/standardize customized solutions in International Markets.

You are responsible for

  • The development and maintenance of our business case models for measuring profitability of Long-term Strategic Partnerships.
  • You will be the go2 person for updates/upgrades when it comes to the development and enabling of agent models, with a huge 3rd party share.
  • On behalf of your colleagues in the markets you will be the link to the End-to-End (E2E) 3rd party program. Capturing requirements for automation and delivery towards stakeholders.
  • You will contribute to the sustainable use of the models by means of support, trainings and presentations

You are a part of

The Strategic Pursuit Team (SPT) for International Markets. You will report to the Senior Financial Business Consultant. The SPT team consists of senior experts like Strategic Business Architects, Bid Managers and Financial Business Consultants. In your daily work you will participate in a virtual team that drives the E2E improvement of deals with a huge 3rd party content. This position is preferably full-time and will be based in Eindhoven

To succeed in this role, you should have the following skills and experience

  • MSc degree in e.g. mathematics, physics, econometrics
  • Excellent knowledge of programming, preferably in SAS, SQL, Python, R
  • Basic financial understanding
  • You have strong analytical and problem-solving execution skills
  • You have organizational skills to work in a structured way and maintain a holistic focus
  • You are fluent in English

In return, we offer you

An interesting opportunity in a dynamic team where you will gain experience on long-term strategic partnerships and Business Case modelling.

Why should you join Philips?

Working at Philips is more than a job. It’s a calling to create a healthier society through meaningful work, focused on improving 3 billion lives a year by delivering innovative solutions across the health continuum. Our people experience a variety of unexpected moments when their lives and careers come together in meaningful ways. Learn more by watching this video.

To find out more about what it’s like working for Philips at a personal level, visit the Working at Philips page on our career website, where you can read stories from our employee blog. Once there,you can also learn about our recruitment process, or find answers to some of the frequently asked questions.

Important:
Please note that in order to be considered for an internship, you need to be registered as a student during the entire internship period. Formal documentation of which may be requested at any time. Students from outside the EU need to fill in an NUFFIC agreement, which needs to be signed by the student and the university. Please note that the contents of our regular internship assignments are not suitable for professionals (and/or MBA students) with professional work experience.

Are you interested and want to learn more about this vacancy? Click here!

Job Description

Location: Eindhoven (HTC)
Type: Internship.
Length: 6 months
Time: 40 hours/week
Expected Start Date: September 2020

In this role, you have the opportunity to: Gain insights in consumer decision journeys and discover how shopper marketing works on converting the shopper by focusing on key purchase barriers as well as key purchase drivers. You will partner with a Trade shopper marketer to drive traffic, awareness and conversion at our key retailers like Bol.com, Coolblue, MediaMarkt, Blokker etc.

You are responsible for

  • Analyzing previous actions, current sales and market situation, exploring opportunities and getting the basics right for online- and offline success to help us to grow the business.
  • Creating innovative activation plans for our products and customers
  • Maintaining the activation calendar per key customer
  • Analyzing and improving our shopper claims in retail
  • Tracking activations on its presence and effectiveness (qualitative and quantitative)
  • Preparing upcoming activations and online banner campaigns
  • Analyzing tailor made activations

You are a part of

The Trade Shopper Marketing team that is part of the Personal Health Benelux organization. You will report to a Trade Shopper Marketing manager and team up with other interns with marketing or sales assignments.

To succeed in this role, you should have the following skills and experience

  • Currently studying towards your University Master in Sciences WO (Msc.) or Bachelor Degree
  • Analytical skills,
  • An experienced user of Microsoft Excel and PowerPoint
  • Good communication skill; efficient and hands-on attitudes; able to handle deadlines
  • Native Dutch speaker; fluent in English (non negotiable)

Why should you join Philips?

Working at Philips is more than a job. It’s a calling to create a healthier society through meaningful work, focused on improving 3 billion lives a year by delivering innovative solutions across the health continuum. Our people experience a variety of unexpected moments when their lives and careers come together in meaningful ways. Learn more by watching this video.

To find out more about what it’s like working for Philips at a personal level, visit the Working at Philips page on our career website, where you can read stories from our employee blog. Once there,you can also learn about our recruitment process, or find answers to some of the frequently asked questions.

Important:
Please note that in order to be considered for an internship, you need to be registered as a student during the entire internship period. Formal documentation of which may be requested at any time. Students from outside the EU need to fill in an NUFFIC agreement, which needs to be signed by the student and the university. Please note that the contents of our regular internship assignments are not suitable for professionals (and/or MBA students) with professional work experience.

Are you interested and want to learn more about this vacancy? Click here!

Wil jij graag een interessante en uitdagende stage doen bij dit enerverende bedrijf in hartje Amsterdam? Stuur dan je meteen je CV en Motivatiebrief naar info@tadaah.nl en wie weet kun jij binnenkort al beginnen!