Location: EindhovenYou will mainly work from home and be required to visit the office once or twice per week. supervised remotely.​
Type: Internship
Length: 9 months (minimum, opportunity to extend up to 12 months)
Time: 40 hours/week
Expected Start Date: August/(early)September 2021

In this role, you have the opportunity to

Co-develop a knowledge repository for the long-term strategic projects (LSP) community of practice (CoP) to support capability building and knowledge sharing for LSP’s in International Markets.

You are responsible for

  • The development and maintenance of our knowledge repository

  • Collection and storing of content

  • Developing the process of knowledge management for the department

  • Involving and onboarding of knowledge experts

  • Take care of the communication around the repository for the relevant departments

You are a part of

The Strategic Pursuit Team (SPT) for International Markets. You will report to the Senior Financial Business Consultant, located in Eindhoven. The SPT team consists of senior experts like Strategic Business Architects, Bid Managers and Financial Business Consultants. In your daily work you will work with 2 of our team members working on this project as well as multiple cross functional knowledge experts.

To succeed in this role, you should have the following skills and experience

  • Final year of Bsc/Msc study communication/marketing/change management.

  • Excellent knowledge of collaboration systems preferably Sharepoint and Teams as a user as well as developer

  • You have strong communications skills

  • You have organizational skills to work in a structured way and maintain a wider view on the project

  • You are fluent in English

In return, we offer you

An interesting opportunity in a dynamic team where you will gain experience on long-term strategic partnerships and Knowledge management.

Important:
Please note that in order to be considered for an internship, you need to be registered as a student during the entire internship period. Formal documentation (proof of enrollment) will be requested. Students from outside the EU need to fill in an NUFFIC agreement, which needs to be signed by the student and the university. Please note that the contents of our regular internship assignments are not suitable for professionals (and/or MBA students) with professional work experience.

Why should you join Philips?

Working at Philips is more than a job. It’s a calling to create a healthier society through meaningful work, focused on improving 2.5 billion lives a year by delivering innovative solutions across the health continuum. Our people experience a variety of unexpected moments when their lives and careers come together in meaningful ways. Learn more by watching this video.

To find out more about what it’s like working for Philips at a personal level, visit the Working at Philips page on our career website, where you can read stories from our employee blog. Once there,you can also learn about our recruitment process, or find answers to some of the frequently asked questions.

You can apply for this position by clicking here.

Ben jij op zoek naar een baan in de media/marketing en ben je sterk cijfermatig? En heb je een hele lijst aan bekende merken waar je voor zou willen werken? Dan komt dat goed uit!

Bij WAVEMAKER zijn wij namelijk per direct op zoek naar een Campaign Manager Video & Audio (starter).
WAVEMAKER is hét mediabureau dat media, content en technologie samenbrengt in geïntegreerde media-, marketing- en content strategieën.

De Campaign Manager Video & Audio werkt nauw samen met de AV lead en/of Senior AV specialist en ondersteunt deze op alle uitvoerende werkzaamheden, waaronder het inkopen optimaliseren, evalueren van campagnes, materiaal coördinatie en afstemming met GroupM/exploitanten. De Campaign Manager Video & Audio onderhoudt zelf contact met de klant over de uitzendschema’s en het beantwoorden van vragen van de klant. Daarnaast zet de Campaign Manager Video & Audio zich in om het AV-landschap, planningstools, Wavemaker/GRM producten en exploitanten te leren kennen.

Wat doet een Campaign Manager Video & Audio ?

  • Als Campaign Manager Video & Audio ben je verantwoordelijk voor de inkoop, monitoring en evaluatie van audiovisuele middelen, TV, Radio en online video;
  • Je maakt media analyses en verkrijgt hiermee inzicht tot de markt en je doelgroep;
  • Je houdt de campagnes op een dagelijkse basis nauwkeurig bij en optimaliseert deze waar nodig;
  • Je hebt contact met de klant met betrekking tot je eigen geplande campagnes;
  • Je levert een bijdrage in het geval van (internationale); klantrapportages & (internationale) data & audit rapportages. Daarnaast verzamel je data voor dashboarding, campagne opzet en concurrentie analyse;
  • In de introductiefase van nieuwe collega’s ondersteunt de Campaign Manager Video & Audio bij het inwerken;
  • Je maakt een sterke persoonlijke groei door aan de hand van de aangeboden interne trainingen gericht op zowel persoonlijke ontwikkeling als ontwikkelingen in het medialandschap;
  • Je onderhoud je werkrelaties met exploitanten;
  • De Campaign Manager Video & Audio rapporteert aan de AV Lead.

Wie jij bent

  • HBO/WO master bijna/net afgerond;
  • Passie en interesse in de media wereld en marketing&communicatie;
  • Ambitie en hard willen werken;
  • Cijfermatig sterk en analytisch;
  • Vernieuwende ideeën;
  • Het verschil willen maken;
  • Proactief en collegiaal;
  • Sterke Excel skills;
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse en de Engelse taal;
  • Nederlands vereist.

Wat wij jou bieden

  • De start van jouw loopbaan bij een dynamisch media-adviesbureau;
  • Een werkplek met leuke collega’s bij een heel mooi bedrijf;
  • Een goed salaris en mooie doorgroeimogelijkheden;
  • Professionele en internationale omgeving met (persoonlijke) groei- en ontwikkelmogelijkheden;
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een internationaal kennisnetwerk op het gebied van (digitale) media;
  • Aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling door deelname aan de WAVEMAKER Academy.

Dit klinkt als mijn droombaan!

Zie jij dit ook als DE start van je carrière in de media?

We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik onderaan deze vacature op ‘hier’ en stuur ons je cv en je persoonlijke motivatie. Ben jij degene die ons versterkt in het realiseren van onze ambities? Dan maken we graag kennis met je: we bellen je voor een eerste kennismaking en/of nodigen je uit op ons hoofdkantoor in Amsterdam.

We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik dan hier!

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

GroupM (MediaCom, Wavemaker and Mindshare) is an equal opportunity employer. We view everyone as an individual and we understand that inclusion is more than just diversity – it’s about belonging. We celebrate the fact that everyone is unique and that’s what makes us so good at what we do. We pride ourselves on being a company that embraces difference and truly represents the global clients we work with.

 

Description

Ben jij een enthousiaste HBO/WO student, wil je meewerken aan de realisatie van (digitale) campagnes voor prachtige merken als Adidas, H&M, Ikea en Tele2 en geeft het jou energie als jij jouw campagnes terugziet op TV, radio of social media? Dan is deze stage bij MediaCom iets voor jou!

MediaCom is één van de grootste mediabureaus van de wereld èn Nederland.  Ons succes begint bij onze ‘People First’ cultuur. De klant, de werknemer, de consument; mensen staan bij ons altijd centraal. Daarbij is de ontwikkeling van talent bij MediaCom een zeer belangrijk component.

Op deze wijze is MediaCom als ‘best prepared agency’ klaar voor elke uitdaging!

Wat zoeken we?
We zoeken een Stagiair die in de Client Teams ondersteuning geeft aan het uitvoeren en evalueren van mediacampagnes. Iemand die het leuk vindt om bij (digitale) mediacampagnes betrokken te zijn en in een team te werken.

Wat ga je doen?
Als Stagiair ben je samen met het Client team verantwoordelijk voor verschillende mediacampagnes. Je ondersteunt en implementeert deze mediacampagnes voor alle mediumtypen (online en offline). Tevens help je bij het optimaliseren en rapporteren van digitale campagnes in samenwerking met de specialisten, het maken van doelgroep- en concurrentie-analyses en het opmaken van orderbevestigingen.   

Wat heb jij te bieden?

  • HBO/WO werk- en denkniveau
  • Communicatief sterk
  • Gebruikerskennis van Microsoft Office, vooral vaardig met Excel en PowerPoint
  • Goede beheersing van de Nederlandse & Engelse taal in woord en geschrift;
  • Enthousiast, leergierig en organisatorisch sterk met oog voor detail;
  • Geïnteresseerd in (digitale) mediaplanning;
  • Teamplayer!

En natuurlijk: Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende stageplek voor minimaal 5 maanden;
  • Startdatum in overleg, bij voorkeur per direct of mei 2021;
  • Persoonlijke begeleiding om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Een klantportfolio met A-merken waar je blij van wordt en waarvan sommigen tot de grootste adverteerders wereldwijd behoren;
  • Open communicatie en een goede werksfeer waarin iedereen zichzelf kan zijn;
  • Onderdeel van een groot internationaal netwerk (MediaCom, GroupM, WPP);
  • We werken met betrokken en enthousiaste collega’s en met de beste business partners, creatieve bureaus en uitgevers in de markt;
  • De stagevergoeding bedraagt € 450,- bruto per maand bij een fulltime stage.

Ben jij enthousiast geworden?
We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik op de button ‘apply’ onderaan deze vacature en stuur ons je cv en je persoonlijke motivatie. Ben jij degene die ons versterkt in het realiseren van onze ambities? Dan maken we graag kennis met je: we bellen je voor een eerste kennismaking en/of nodigen je uit voor een gesprek per Teams.

Apply!