Management Traineeship Jumbo

Je bent net klaar met studeren en gaat op zoek naar je eerste baan en die kies je niet zomaar, die moet bij je passen én zich kunnen aanpassen aan jouw ambities. Jumbo biedt je de kans om jezelf te ontwikkelen én jezelf te ontdekken met ons ‘DREAM BIG Management Traineeship’.

Wij zijn op zoek naar winnaars. Zij die anders kunnen denken en doen dan anderen. Die overal kansen zien. En deze kansen willen grijpen en hier risico voor durven nemen. Jij kijkt vooruit en zoekt je grenzen op. Jij hebt focus en lef! Jij wilt de retailwereld op de kop gaan zetten en samen met je collega’s bouwen aan onze unieke formule. Voldoe jij aan de volgende eisen, lees dan snel verder:

  • 0 tot 1 jaar werkervaring
  • Jij bent de allerbeste high potential die WO opgeleid is met een afgeronde bedrijfskundige of commerciële masteropleiding
  • Passie voor (food)retail, ervaring in de winkel/restaurant is een pré
  • Je hebt een aantoonbare ondernemende mindset (bijv. een eigen onderneming / start-up of een bestuursfunctie)
  • Jij beschikt over ons unieke Jumbo DNA: Samen, Ondernemen, Winnen
  • Jij bent beschikbaar vanaf maart 2021

Het DREAM BIG Management Traineeship
Tijdens het Management Traineeship dagen we je uit elke dag meer te leren en een heel bijzonder pad te bewandelen waarbij je optrekt met een groep toppers in ons vakgebied. Je houdt je dagelijks bezig om onze klanten de leukste boodschap te bezorgen en om van Food Retail een Food Experience te maken. Zo maken we echt impact, op de maatschappij en op jouw loopbaan.

Als Management Trainee bij Jumbo doorloop je een traject van drie jaar waarin je drie verschillende functies vervult. Tijdens een van de functies ga je aan de slag op de winkelvloer en stuur je een team van minimaal 100 collega’s aan om je leidinggevende skills te ontwikkelen. Daarnaast vervul je functies op ons hoofdkantoor binnen de afdeling Marketing, Buying & Merchandising, Formule, Technology & Data, Finance of HR. Zo werk je bijvoorbeeld aan de commerciële doorontwikkeling van de unieke Jumbo formule met betrekking tot onze nieuwe winkelconcepten of het assortiment. Of draag bij aan de ontwikkeling van de nieuwe campagnes met bijvoorbeeld Frank Lammers en Max Verstappen. Houd jij meer van data? Bouw dan mee aan onze systemen om nog betere productaanbevelingen aan onze klanten te doen. Jij bent van alle markten thuis en er zijn oneindig veel kansen om jezelf te ontwikkelen.

Wat heeft Jumbo jou te bieden?
We bieden je mogelijkheden om door te groeien, werk waar je impact mee maakt, de gezelligste collega’s, uitdaging op uitdaging, de vrijheid om te ondernemen en een toekomstperspectief. Daarnaast kun je het volgende van ons verwachten:

  • 3 toffe functies waarvan 1 in de winkel en 2 op ons hoofdkantoor in Veghel, zodat je kunt ontdekken waar je energie van krijgt en wat écht bij je past
  • Een lease auto om het gele hart van Brabant te bereiken
  • Een goed startsalaris van €3.350 per maand
  • 30 vakantiedagen en een bonusregeling
  • Naast 3 keer een hele toffe job waarbij je leert van echte praktijkuitdagingen, bieden we je een mooi persoonlijk ontwikkelprogramma om meer impact te maken als young professional: een persoonlijk ontwikkeltraject toegesneden op jouw ontwikkeldoelen waarbij je maximaal samen leert met je collega trainees.
  • Eens per 4 weken volg je samen met je mede-trainees verschillende inspirerende trainingen en masterclasses om jezelf te blijven ontwikkelen. Van effectief beïnvloeden, tot projectmanagement tot overtuigend presenteren tot coaching. (bijvoorbeeld )
  • Een groot netwerk van Jumbo Young Professionals met verschillende fun- en netwerkevenementen zodat je je collega’s beter leert kennen en kennis op doet uit andere vakgebieden

Word ondernemer van je eigen carrière en solliciteer vóór 13 december als Management Trainee. In week 51 nemen we contact met je op over het vervolg van je sollicitatie. Een E-assessment en selectiedag is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Solliciteren? Klik hier!

Job Description

Location: Amsterdam – Depending on the possibility to work at the office due to the COVID-19 pandemic, for the time being you will mainly work from home and be supervised remotely.​
Type: Internship – non thesis
Length:  9 months is preferred
Time: 40 hours/week
Expected Start Date: January 2021

In this role, you have the opportunity to
Help thousands of employees and managers to perform, improve and enjoy their daily work, by offering them an outstanding employee experience. You will be working in a global organization, as part of the HR Deployment & Activation team. In this role, you will be closely involved in further professionalizing the deployment of HR processes and initiatives to employees and managers across the company.

You are responsible for

  • Create inspiring content for digital communications of the HR function in line with our people strategy
  • Coordinate HR to HR or HR to all employee communications via townhalls, mass mails, screens, apps and other activities
  • Support roll-out of global HR campaigns and help our local teams in the deployment
  • Monitor our internal communication channels and provide service support where needed
  • Work on content management and making a difference in our HR biggest platform, reaching Philips 77,000 +- employees.
  • Analyze global and local HR content quality such as policies, practices, and other information

You are a part of
The Integrated People Services team, with approximately 500 colleagues. We deliver HR tooling and administrative services to all employees and managers in Philips worldwide. You will be working closely with HR experts, HR service professionals, HR Managers and Business Partners, Global Communications and your own team.

To succeed in this role, you should have the following skills and experience

  • Currently pursuing a Bachelor or Master’s Degree in Marketing, Communications with affinity to Human Resources.
  • Experience in and/or affinity with HR Communications, Strategy and Analytics
  • Good communications skills, both verbal and in writing
  • Able to work independently but collaborating in a team
  • Passion for future-proof HR, employee experience and customer obsession
  • Working knowledge of MS Office and SharePoint
  • Experience in Social Media strategy

In return, we offer you
A hands-on and independent role in which you will have the opportunity to connect with various HR experts who are creating tools for our employees and managers across the globe. You will learn about future-proof HR, strategy, communications, employee experience and professional services in a large multinational.

Why should you join Philips?
Working at Philips is more than a job. It’s a calling to create a healthier society through meaningful work, focused on improving 3 billion lives a year by delivering innovative solutions across the health continuum.

To find out more about what it’s like working for Philips at a personal level, visit the Working at Philips page on our career website, where you can read stories from our employee blog. Once there, you can also learn about our recruitment process, or find answers to some of the frequently asked questions.

Notes
Please note that in order to be considered for an internship, you need to be registered as a student during the entire internship period. Formal documentation of which may be requested at any time. Students from outside the EU need to fill in an NUFFIC agreement, which needs to be signed by the student and the university.

Are you interested and want to learn more about this vacancy? Click here!

Job Description

Location: Amsterdam – Depending on the possibility to work at the office due to the COVID-19 pandemic, for the time being you will mainly work from home and be supervised remotely.​
Type: Internship – not suitable for thesis
Length: 6 months
Time: 40 hours/week
Expected Start Date: December 2020 or January 2021

In this role, you have the opportunity to
Have the experience of working as an internal media agency for marketers wishing to create and launch smaller media campaigns not requiring a full-service strategic media agency.

You are responsible for

  • Assist in setting and managing Google and Bing paid search campaigns, paid Social Campaigns on LinkedIn, Facebook & Twitter via Sprinklr, YouTube & GDN Campaigns
  • Assist in setting direct buys toward industry publications
  • Conduct PPC keyword research
  • Spearhead a project to consolidate and codify historical search campaign information to build a custom software module providing benchmarks and templates for campaign creation
  • Reporting and performance recommendations

You are a part of
The digital marketing & e-commerce team for professionals. The digital activation team is responsible for the marketing communication along relevant customer touchpoints. This team will focus on digital channel expertise, real-time marketing, social media, CRM, advocacy, search, .com, e-commerce and campaign analytics.

To succeed in this role, you should have the following skills and experience

  • Studying at University level towards a bachelor’s or master’s degree in Marketing, Digital Marketing, Business, Business Management, Economics.
  • Understanding of digital marketing & digital analytics
  • Experience in Google adwords would be a plus
  • Possess a high learning ability and a high working speed
  • Has an eye for detail
  • Analytical skills, loves spending hours a day with Excel
  • Hands-on, working directly with the stakeholders and managing in the tools
  • Fluent in written and spoken English

In return, we offer you
The opportunity to support the Media Managers who review briefs, discuss the goals with marketers, and work with real marketing plans.

Why should you join Philips?
Working at Philips is more than a job. It’s a calling to create a healthier society through meaningful work, focused on improving 3 billion lives a year by delivering innovative solutions across the health continuum. Our people experience a variety of unexpected moments when their lives and careers come together in meaningful ways. Learn more by watching this video.

To find out more about what it’s like working for Philips at a personal level, visit the Working at Philips page on our career website, where you can read stories from our employee blog. Once there,you can also learn about our recruitment process, or find answers to some of the frequently asked questions.

Important:
Please note that in order to be considered for an internship, you need to be registered as a student during the entire internship period. Formal documentation of which may be requested at any time. Students from outside the EU need to fill in an NUFFIC agreement, which needs to be signed by the student and the university. Please note that the contents of our regular internship assignments are not suitable for professionals (and/or MBA students) with professional work experience.

Are you interested and want to learn more about this vacancy? Click here!

Omschrijving

GORTcoaching is een van de marktleiders op het gebied van coaching in Nederland. Vind je het leuk om
mee te helpen met alle marketing gerelateerde activiteiten en het merk GORTcoaching naar het
volgende level te tillen? Door stage te lopen bij GORTcoaching zal je terecht komen in een enthousiast
team binnen een groeiende organisatie waar je een eigen project op niveau zal volbrengen. Benieuwd
naar de mogelijkheden? Lees verder en solliciteer voor onze vacature. Deze stage is op het niveau van
een traineeship.

  • Een stage op ons hoofdkantoor in Amsterdam
  • Zelfstandig werken op diverse projecten met eindverantwoordelijkheid op niveau en veel
    ruimte voor eigen initiatief
  • Mogelijkheid tot onderzoek doen binnen de organisatie
  • Persoonlijke begeleiding gedurende de gehele stage
  • De mogelijkheid om binnen de stage door te groeien

Jij gaat:

  • Content management website (zorgen dat onze website altijd up-to-date is, onderzoeken hoe
    we de usabillity kunnen verbeteren etc.)
  • Het onderhouden van onze social media kanalen
  • Online en offline marketing – taken uitvoeren. Je ondersteunt onze marketing manager op
    operationeel niveau.
  • Inhoudelijke marketing acties uitvoeren (publiceren van persberichten, artikelen voor vakbladen
    schrijven etc.).
  • Helpen met organiseren van bijv. intervisie, coachlunches etc.
  • Intervisie volgen van het stage team als bijdrage aan je persoonlijke ontwikkeling
  • Werken aan je eigen persoonlijke ontwikkeling, je talenten ontdekken en vervolgens inzetten.
  • Dit zijn een paar voorbeelden, naast deze taken zijn er nog andere mogelijkheden.

Wij bieden:

  • Vergoedingen:
    • Een stagevergoeding van €240 en een maximale reiskostenvergoeding van €150 per maand o.b.v. een stage van 3 dagen per week.
    • Een stagevergoeding van €320 en een maximale reiskostenvergoeding van €200 per maand o.b.v. een stage van 4 dagen per week.
    • Een stagevergoeding van €400 en een maximale reiskostenvergoeding van €250 per maand o.b.v. een stage van 5 dagen per week
  • Iedere dag een gezellige lunch samen op kantoor, dit wordt volledig vergoed (t.w.v. €42
    per maand)
  • Een fijne werksfeer in een jong en ambitieus team!
  • En in de corona tijden vooral vanuit huis werken en via zoom gezellig in verbinding
    blijven met het team

Wij vragen:

  • Minimaal HBO werk en denkniveau
  • Een student Marketing / Marketing-Communicatie (aanverwante studies zijn welkom)
  • Een ambitieus en proactief type met oog voor detail die binnen de stage veel wil leren en
    doorgroeien
  • Kennis van HTML en WordPress zijn een pre
  • Kennis van Photoshop is een pre
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in geschrift
  • Beschikbaarheid voor minimaal 3 dagen per week
  • Beschikbaarheid voor minimaal 6 maanden
  • Beschikking over een goedwerkende laptop

Reageren:
Ben jij de stagiair waar wij naar op zoek zijn? Reageer dan direct door je CV en motivatie naar
trainee@gortcoaching.nl te mailen.

Sollicitatieprocedure:
Onze sollicitatieprocedure bestaat uit 3 onderdelen; een schriftelijke sollicitatie, een sollicitatiegesprek
en een meeloopdag. De meeloopdag wordt gebruikt om van beide kanten te kijken of er een klik is. Jij
krijgt inzicht in hoe het zou zijn om bij GORTcoaching te werken en wij krijgen inzicht in hoe jij werkt en
hoe jij binnen het team zou passen.

Vragen?
Heb je nog vragen over deze vacature? Mail ons gerust via trainee@gortcoaching.nl. Deze stage is zeer
geschikt voor studenten die zeker met een 8 of hoger willen afstuderen.

LET OP: De vacature is doorlopend dus je kan op elk moment aan de slag gaan, per direct is zeker
mogelijk!

Voor meer info over GORTcoaching klik hier!

Omschrijving

Motion Content Group ondersteunt de mediabureaus van GroupM (Mindshare, Mediacom en Wavemaker) op het gebied van branded content. Naast het bieden van strategisch- en onderhandelingsadvies begeleidt Motion Content Group de uitvoering van de content samenwerkingen. Content neemt in diverse vormen een steeds belangrijkere rol binnen de totale middelenkeuze van adverteerders zoals IKEA, Grolsch, ABN AMRO, Volkswagen, Flexa en Vodafone. Voor de uitvoering en begeleiding van projecten zijn wij op zoek naar een collega die deze projecten in samenwerking met de verschillende stakeholders uitrolt.

Wat doe je?

  • Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van de afspraken die gemaakt zijn door de Branded Content Director;
  • Productiebegeleiding is een belangrijk onderdeel van je functie;
  • Je bent daarvoor het aanspreekpunt voor alle betrokken partijen, zoals adverteerder, media partij en producent;
  • Je hebt intensief contact met de mediabureaus om de projecten af te stemmen, zodat het mediabureau dit geïntegreerd binnen de gehele mediacommunicatie strategie van de betreffende adverteerder kan verwerken;
  • Je bent verantwoordelijk voor de controle en het monitoren van de mediaprestatie van de campagnes in samenspraak met het mediabureau;
  • Je hebt rechtstreeks contact met de brandmanagers van diverse bedrijven om de gehele mediacommunicatie strategie te optimaliseren;
  • Tenslotte ondersteun je de afdeling bij administratieve handelingen en speciale projecten.

Hoe je dag eruit kan zien

Na het eerste kopje koffie en gesprekken met collega’s over de avond ervoor zet je je computer aan. De eerste mails zijn al binnen en daarmee ook gelijk de actiepunten. Eerst de Brandmanager van ABN AMRO bellen of ze tevreden is met de video die gisteren live is gegaan en gelijk het script voor volgende week bespreken. Daarna het billboard bekijken dat RTL heeft gestuurd voor Flexa en beoordelen of deze goed genoeg is om door te sturen naar de klant. Met een tweede kopje koffie staat om 11.00 uur de wekelijkse statusmeeting met het hele team gepand om alle lopende projecten en opportunity’s te bespreken. 

Tijd voor lunch waar genoeg keus is! Na de lunch nog even de mailbox checken en dan door naar de opnames voor hun nieuwste IKEA campagne over slaapkamers. Jij bent in de lead en zorgt dat alles loopt zoals afgesproken en bespreekt daarna de laatste status met de klant voor het gehele project. Het laatste uurtje op kantoor mail je de besproken actiepunten zodat iedereen de dag erna gelijk aan de slag kan.

Team

Als Projectcoördinator ben je onderdeel van het projectbureau en werk je intensief samen met de Branded Content Directors.

Wij vragen?

Wij zoeken een enthousiaste, creatieve en vooral ambitieuze collega met een meer dan gemiddelde interesse in communicatie en content marketing. Een kandidaat met ‘hands on’ mentaliteit en die het leuk vindt om zelfstandig projecten uit te voeren, zijn vereisten. Verder ben je stressbestendig, creatief en communicatief vaardig.
Ervaring op het gebied van TV producties is een pré. HBO+/WO opleiding Marketing, Communicatie, Digital Business of eventueel de Hoge Hotelschool heeft de voorkeur. Je bent in het bezit van een rijbewijs en je bent bereid om 1 of meerdere dagen per week op locatie te werken.

Wij bieden

Ideale startdatum: zo snel mogelijk (contract voor 6 maanden).
Wij bieden een uitdagende veelomvattende baan in de dynamische markt van branded content met enorme opportunity’s. Een markt die steeds meer mogelijkheden biedt voor adverteerders door de digitalisering en convergentie van de verschillende media.
Afhankelijk van ervaring en achtergrond bieden wij een prima salaris met een vaste eindejaarsuitkering en bonus als secundaire arbeidsvoorwaarden. Je wordt ‘on the’ job gecoacht door gepassioneerde vakmensen. We bieden een uitdagende klantenkring met veel kansen en interne doorgroeimogelijkheden binnen een internationale media organisatie.

Contact

Herken je jezelf in dit profiel en voldoe je aan de genoemde eisen of wil je meer informatie, bel dan met Marjolein ’t Jong (Sr. Recruiter) +31 (0)618495440.

We nodigen je graag uit om te solliciteren. Ben jij degene die ons versterkt in het realiseren van onze ambities? Dan maken we graag kennis met je: we bellen je voor een eerste kennismaking en/of nodigen je uit op ons hoofdkantoor in Amsterdam.

Wil je solliciteren? Klik hier!