Ben jij op zoek naar een baan in de media/marketing en ben je sterk cijfermatig? En heb je een hele lijst aan bekende merken waar je voor zou willen werken? Dan komt dat goed uit!

Bij WAVEMAKER zijn wij namelijk per direct op zoek naar een Campaign Manager Video & Audio (starter).
WAVEMAKER is hét mediabureau dat media, content en technologie samenbrengt in geïntegreerde media-, marketing- en content strategieën.

De Campaign Manager Video & Audio werkt nauw samen met de AV lead en/of Senior AV specialist en ondersteunt deze op alle uitvoerende werkzaamheden, waaronder het inkopen optimaliseren, evalueren van campagnes, materiaal coördinatie en afstemming met GroupM/exploitanten. De Campaign Manager Video & Audio onderhoudt zelf contact met de klant over de uitzendschema’s en het beantwoorden van vragen van de klant. Daarnaast zet de Campaign Manager Video & Audio zich in om het AV-landschap, planningstools, Wavemaker/GRM producten en exploitanten te leren kennen.

Wat doet een Campaign Manager Video & Audio ?

  • Als Campaign Manager Video & Audio ben je verantwoordelijk voor de inkoop, monitoring en evaluatie van audiovisuele middelen, TV, Radio en online video;
  • Je maakt media analyses en verkrijgt hiermee inzicht tot de markt en je doelgroep;
  • Je houdt de campagnes op een dagelijkse basis nauwkeurig bij en optimaliseert deze waar nodig;
  • Je hebt contact met de klant met betrekking tot je eigen geplande campagnes;
  • Je levert een bijdrage in het geval van (internationale); klantrapportages & (internationale) data & audit rapportages. Daarnaast verzamel je data voor dashboarding, campagne opzet en concurrentie analyse;
  • In de introductiefase van nieuwe collega’s ondersteunt de Campaign Manager Video & Audio bij het inwerken;
  • Je maakt een sterke persoonlijke groei door aan de hand van de aangeboden interne trainingen gericht op zowel persoonlijke ontwikkeling als ontwikkelingen in het medialandschap;
  • Je onderhoud je werkrelaties met exploitanten;
  • De Campaign Manager Video & Audio rapporteert aan de AV Lead.

Wie jij bent

  • HBO/WO master bijna/net afgerond;
  • Passie en interesse in de media wereld en marketing&communicatie;
  • Ambitie en hard willen werken;
  • Cijfermatig sterk en analytisch;
  • Vernieuwende ideeën;
  • Het verschil willen maken;
  • Proactief en collegiaal;
  • Sterke Excel skills;
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse en de Engelse taal;
  • Nederlands vereist.

Wat wij jou bieden

  • De start van jouw loopbaan bij een dynamisch media-adviesbureau;
  • Een werkplek met leuke collega’s bij een heel mooi bedrijf;
  • Een goed salaris en mooie doorgroeimogelijkheden;
  • Professionele en internationale omgeving met (persoonlijke) groei- en ontwikkelmogelijkheden;
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een internationaal kennisnetwerk op het gebied van (digitale) media;
  • Aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling door deelname aan de WAVEMAKER Academy.

Dit klinkt als mijn droombaan!

Zie jij dit ook als DE start van je carrière in de media?

We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik onderaan deze vacature op ‘hier’ en stuur ons je cv en je persoonlijke motivatie. Ben jij degene die ons versterkt in het realiseren van onze ambities? Dan maken we graag kennis met je: we bellen je voor een eerste kennismaking en/of nodigen je uit op ons hoofdkantoor in Amsterdam.

We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik dan hier!

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

GroupM (MediaCom, Wavemaker and Mindshare) is an equal opportunity employer. We view everyone as an individual and we understand that inclusion is more than just diversity – it’s about belonging. We celebrate the fact that everyone is unique and that’s what makes us so good at what we do. We pride ourselves on being a company that embraces difference and truly represents the global clients we work with.

 

Weet jij je raad met Google, Facebook, &  LinkedIn Ads? Ben je op zoek naar een manier om wat bij te verdienen met werk van een paar uur per maand? Misschien kun jij ons helpen. Stichting De Kleine Consultant zoekt iemand die op flexbasis onze advertenties kan regelen. Vanwege snelle doorstroom binnen onze organisatie is het niet mogelijk om dit door onze vrijwilligers te laten doen, en daarom zouden we graag iemand hebben die dit op langere termijn onder zijn hoede wil nemen. Het gaat om een paar uur per maand die je zelf inplant, het liefst voor minstens een jaar.

Wat wij van jou vragen:

  • Drie maal per jaar tijdens onze recruitmentperiodes een advertentiecampagne opzetten op Google, Facebook & LinkedIn. Deze recruitmentperiodes vallen in september-oktober, januari-februari, en mei-juni.
  • Aan het einde van elke recruitmentperiode een rapport opstellen met de key figures en mogelijke verbeterpunten.
  • Afstemmen van jouw werkzaamheden met onze communicatiemanager.

Wat dit niet is:

  • Je hoeft zelf geen visuals / texten te maken of day-to-day social mediabeheer te doen: dit wordt door onze communicatiemanager gedaan.

Interesse? Neem vrijblijvend contact met ons op via nationaalbestuur@dekleineconsultant.nl inclusief je CV en eventuele referenties.

Over ons:

De Kleine Consultant is de eerste door studenten gerunde non-profit strategieconsultant in Nederland. Met als hoger doel: wij maken Kleine Consultants en onze klanten groot! We bieden strategisch advies daar waar het de meeste waarde toevoegt. Dat is voornamelijk bij start-ups, non-profit organisaties en maatschappelijke MKB. In de afgelopen twaalf jaar hebben we al meer dan 300 strategische projecten uitgevoerd, hebben we meer dan 800 Kleine Consultants groot gemaakt én zijn we gevestigd in acht Nederlandse steden en in Londen. Ons succes? Onze win-win-win formule: Wij ontwikkelen studenten, wij helpen onze klanten, én wij leren van onze partners voor wie we een waardevolle talentenpool zijn.

Voor meer informatie, neem een kijkje op https://dekleineconsultant.nl

 

Ben jij van nature nieuwsgierig en heb je misschien zelfs al enige ervaring in het (markt)onderzoek? Schrik jij niet terug van het gelijktijdig opzetten en uitvoeren van meerdere onderzoeksprojecten en de deadlines die horen bij ons vak? Én heb jij ervaring met of interesse in de sectoren media, telecom en leisure? Zoek niet langer naar een leuke baan, want deze functie is voor jou!

In ons team krijg je volop de kans om jezelf te ontwikkelen als onderzoeker en als professional. Als junior researcher ga je onder meer werken voor de grote mediabedrijven en telecomproviders van Nederland. De projecten waar je aan werkt zijn gevarieerd en uitdagend: van een onderzoek naar het verbeteren van een bestaand programmaformat, een pretest van een reclamecampagne, een positioneringsonderzoek van een nieuwe streamingdienst tot een onderzoek over diversiteit en inclusiviteit in talkshows. En dit is slechts een impressie!

Wat ga je precies doen?

Jouw werk ondersteunt de strategische keuzes die onze opdrachtgevers maken op basis van onze inzichten en adviezen. Je bent betrokken bij alle activiteiten tijdens het opzetten en uitvoeren van onderzoek: vragenlijsten maken, coördineren van veldwerk, analyseren, interpreteren en rapporteren van onderzoeksdata, het maken en geven van presentaties en begeleiden van workshops. Jij bewaakt de voortgang en kwaliteit van onderzoeksprojecten, onderhoudt intern en extern het contact over het verloop van jouw onderzoeken en ondersteunt (senior) research consultants tijdens het uitbrengen van nieuwe onderzoeksvoorstellen.

Wat vragen wij?

  • Je hebt maximaal 1 jaar werkervaring in een professionele omgeving en minimaal een afgeronde relevante WO-opleiding, bijvoorbeeld in de sociale wetenschap, marketing of economie/bedrijfskunde.
  • Je heb kennis van kwantitatieve onderzoekstechnieken en -methoden (je kunt deze vaardigheden on the job verder ontwikkelen).
  • Je kent (enigszins) de weg in Excel en SPSSkennis van Python, R en/of Power BI is een pre.
  • Je bent analytisch sterk, initiatiefrijk en leergierig.
  • Je hebt een aanstekelijk enthousiasme en draagt bij aan een goede werksfeer.

Wat bieden wij?

Naast de open en informele bedrijfscultuur, goede werksfeer en ons enthousiaste team bieden wij:

  • Een fulltime dienstverband van 40 uur, startdatum uiterlijk 1 september
  • De mogelijkheden om je kernkwaliteiten ten volste in te zetten voor onze opdrachtgevers
  • Een omgeving waar initiatief alle ruimte krijgt en waar het nemen van verantwoordelijkheid hoog wordt gewaardeerd
  • Volop ruimte om te investeren in je professionele en persoonlijke ontwikkeling
  • De dynamiek en energie die horen bij het vak van marktonderzoek
  • Een resultaatgericht team waar collegialiteit, humor en gezelligheid de boventoon voeren
  • Een prachtige werklocatie aan de rand van de Jordaan

Vragen?

We hebben nog veel meer te vertellen. Wil je meer horen over deze vacature? Neem dan contact op met Jeroen Senster (Principal Research Consultant) op (0)6 112 909 67 of Damiano Pieters (hr-manager) op 06 280 951 39. Liever direct solliciteren? Natuurlijk! Stuur je cv en motivatie naar sollicitatie@motivaction.nl.

Wij doen onderzoek naar de ontwikkelingen in de maatschappij en dat kunnen we het beste doen als wij een afspiegeling vormen van de bevolking. Daarom streven wij naar diversiteit binnen ons team. Door een divers samengestelde organisatie zijn wij beter in staat om sociale vraagstukken in onze samenleving te analyseren en hierop te adviseren.

We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik dan hier!

Ben jij een ambitieuze young professional met een enorme passie voor digital marketing? Wil jij het verschil maken en je carrière een vliegende start geven? Dan is het Digital Marketing Traineeship van SchaalX iets voor jou!

Startdatum traineeship: 9 september 2021

Samenvatting

Jij bent afgestudeerd (WO of HBO) en wil graag een toffe baan in online marketing, maar tegelijkertijd ben je nog lang niet uitgeleerd. Jouw ambitie is namelijk om ver te komen in dit vak en daarvoor wil jij jezelf continu blijven uitdagen. Herkenbaar? Voor ons ook! Daarom kun je via het Digital Marketing Traineeship van SchaalX werkervaring opdoen in online marketing én jouw kennis blijven ontwikkelen. Klinkt dat aantrekkelijk? Mooi, dan is ons Digital Marketing Traineeship iets voor jou!

Waar kom je te werken?

Je komt in dienst bij SchaalX en gaat tijdens je traineeship (dat al drie jaar op rij als excellent is beoordeeld door Thuiswinkel.org) bij verschillende opdrachtgevers aan de slag. Dit kan elke organisatie in Nederland zijn: van start-up tot corporate. Denk bijvoorbeeld aan Vattenfall, Gazelle, Hyundai of Klaverblad Verzekering. We kijken of de organisatie, het team en de opdracht bij jou passen, zodat jij je optimaal als T-shaped digital marketeer kunt ontwikkelen en impact kunt maken in organisaties.

Over SchaalX
SchaalX is al 17 jaar specialist in werving & selectie, interimbemiddeling én ontwikkeling van marketing & communicatie professionals. Voor senior, medior én junior posities. We bieden een aantal traineeships aan voor Digital Young Professionals. Deze traineeships hebben wij ontwikkeld, omdat opleidingen vandaag de dag onvoldoende aansluiten op de arbeidsmarkt: enerzijds wordt er gevraagd om werkervaring (die je als starter nog niet hebt) en anderzijds om specifieke kennis en vaardigheden (die opleidingen niet bieden). Hierdoor is er een gat op de arbeidsmarkt. Dat gat vullen wij op met onze digital traineeships. Ideaal voor jou, zodat je werkervaring kunt opdoen in digital marketing en continu jouw kennis, competenties en vaardigheden blijft ontwikkelen.

Wat ga je doen?

Je komt 1,5 jaar in dienst bij SchaalX en in die periode staat alles in het teken van jouw ontwikkeling tot T-shaped digital marketeer. Eerst volg je de introductietraining van ruim twee weken, zodat je daarna klaar bent om aan de slag te gaan met digital marketingvraagstukken bij verschillende opdrachtgevers. Iedere twee weken kom je samen met jouw tribe een dag terug bij SchaalX voor een masterclass, bootcamp of intervisie. Een greep uit de opdrachten waarmee jij aan de slag kunt gaan:

  • CRO: je optimaliseert de conversiefunnel en zorgt daarmee voor een verhoging van het aantal aanmeldingen via het formulier op de website, waarvoor je tools gebruikt als Optimizely of Tagmanagement
  • Online campagnes: de campagnes ga jij van a tot z opzetten en vervolgens zorg je dat alle resultaten samenkomen in het door jou ontwikkelde dashboard
  • Social advertising & SEA: jij zorgt dat de campagnes via social media goed converteren én je zorgt voor meer traffic naar de website via Google Ads
  • Data analytics: jij analyseert data uit Google Analytics en presenteert dit op een begrijpelijke manier in dashboards, die als basis dienen voor alle marketingactiviteiten
  • Marketing automation: jij draagt bij aan het automatiseren van e-mailmarketing door marketingflows in te stellen en deze continu te optimaliseren

Onderwerpen die in de masterclasses aan bod komen zijn o.a. mobile marketing, SEO, SEA, analytics, conversie optimalisatie, voice search, webanalyse en influencer marketing.

Wat neem je mee?

  • Wo diploma (of high potential met hbo diploma), bij voorkeur richting marketing, communicatie, media of bedrijfskunde
  • Maximaal 2 jaar relevante werkervaring
  • Passie voor de digitale wereld en online marketing
  • Kennis van digitale tools (is een pre)
  • Een ondernemende, proactieve en leergierige instelling
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden

Wat bieden we jou?

First things first:

  • Een fulltime baan: 36 uur per week werk je bij jouw opdrachtgever, 4 uur per week besteed je bij SchaalX aan masterclasses, bootcamps en intervisies (in praktijk ben je iedere twee weken een dag bij SchaalX)
  • Fulltime salaris dat je tijdens jouw traineeship opbouwt tot €2.500 per maand
  • 22 vakantiedagen per jaar

Daarnaast krijg je nog veel meer:

  • Een intensief opleidingstraject bestaande uit masterclasses, bootcamps en intervisies, waarin we investeren in jouw digital marketingkennis en persoonlijke ontwikkeling (t.w.v. €18.000)
  • Een steile leercurve, waarmee jij tijdens het traineeship van 1,5 jaar een sprong maakt in jouw carrière die gelijkstaat aan 3 jaar werkervaring
  • Een vaste SchaalX mentor tijdens jouw hele traineeship en 1 op 1 begeleiding vanuit De Droomfabriek voor ontwikkeling van jouw persoonlijk leiderschap
  • Je wordt onderdeel van een kleinschalige tribe met maximaal 12 young professionals: je bent bij ons geen nummer, maar onderdeel van een hecht netwerk met wie je altijd kunt sparren
  • Werkervaring bij verschillende organisaties, zodat jij kunt ontdekken welk type organisatie en welke specialismen het best bij jou passen
  • (Digitale) Vrijdagmiddagborrels samen met alle andere trainees

Hoe nu verder?

  • De eerstvolgende tribe van het traineeship start 9 september 2021
  • De selectie voor het traineeship start zo spoedig mogelijk
  • Ben jij razend enthousiast? Dan kun je nu al solliciteren!

 

We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik dan hier!

Vacatureomschrijving

Als CSR stagiair kun jij met je drive en ideeën het CSR team versterken. Het team heeft vorig jaar een aangescherpte strategie gelanceerd en is dit jaar bezig met een implementatie hiervan middels het CSR programma en een veelvoud van projecten die hier binnen vallen om concrete invulling aan onze ambities te geven. Dit alles met als doel om onze maatschappelijke impact te vergroten en onze ecologisch voetafdruk te verkleinen binnen de FMCG markt. De stage heeft eventueel de mogelijkheid voor het zelfstandig uitbreiden van één van de opdrachten tot een afstudeeronderzoek.

Duurzaamheid en circulaire economie zijn zeer relevante topics in onze huidige maatschappij, waar we te maken hebben met klimaatveranderingen, het verlies van biodiversiteit en het opraken van grondstoffen. Vanuit de vraag naar duurzame oplossingen en wetgeving enerzijds en de duurzame rol die JDE Professional wil spelen in de maatschappij anderzijds, zijn wij ter ondersteuning van de Corporate Social Responsibility (CSR) afdeling op zoek naar een enthousiaste stagiair. De CSR afdeling is verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de duurzaamheidsvisie en strategie binnen JDE Professional en het integreren en uitvoeren van deze strategie in alle organisatieonderdelen. CSR werkt volgens een business gedreven aanpak en is een onderdeel van de Marketingafdeling. Je komt binnen een hoog dynamisch team te werken.

Wat je gaat doen?

  • Je werkt mee aan het organiseren van een Stakeholder evenement
  • Je werkt mee aan lopende projecten zoals het opzetten van recycling programma’s, emissie reductie projecten, social impact programma en interne training;
  • Nauwe samenwerking met het salesteam;
  • Afstemmen van projecten en klantvragen;
  • Ontwikkelen van POS/Communicatiematerialen;

Functie-eisen

  • WO-/HBO-opleiding, bij voorkeur richting Bedrijfskunde, Marketing en/of Sustainable studies;
  • Passie en kennis van duurzaam ondernemen en affiniteit met de FMCG markt en trends;
  • Je bent ambitieus, enthousiast, sociaal vaardig en een doorpakker.
  • Je bent ondernemend, klantgericht en denkt in creatieve oplossingen om aan je resultaat te komen;
  • Goede beheersing van MS Office, met name Excel en PowerPoint;
  • Vloeiend Nederlands en Engels in woord en geschrift.

Aanvullende informatie

Als je bij ons werkt, maak je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Onze collega’s werken met een diversiteit aan gelijkgestemde collega’s in een innovatieve omgeving. Iedereen is erop gericht om te doen wat juist is – overal ter wereld. Wat je hier doet, wordt opgemerkt.

Voor deze stage geldt een standaard JACOBS DOUWE EGBERTS vergoeding voor stagiairs/afstudeerders. In overleg zullen we de startdatum en duur bepalen. Onze voorkeur gaat uit naar een periode van circa 6 maanden vanaf 1 september 2021. Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een HBO- of WO-instelling. Een online capaciteitentest maakt deel uit van de selectieprocedure.

Enthousiast?
Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Bas Stok, Manager Corporate Responsibility Professional bereikbaar via bas.stok@jdecoffee.com Ben je geïnteresseerd in deze stage, dan kun je online reageren door hier te klikken.

 

 

Bij JACOBS DOUWE EGBERTS kan óók jij impact hebben, net als al onze ruim 16.000 gepassioneerde werknemers die actief zijn in meer dan 100 landen. Wij zijn er trots op dat we samen met hen iedere dag een rol mogen spelen in de levens van miljoenen mensen met onder andere onze sterke merken als Douwe Egberts, L’OR, Senseo, Pickwick, Piazza D’Oro, Jacobs, Tassimo, Moccona, Kenco, Pilao en Gevali. De impact die onze werknemers hebben op de organisatie, de merken en zichzelf, draagt bij aan onze wereldwijde belofte: “To create a better future”. Kortom: Wat jij bij ons doet heeft impact.

Jacobs Douwe Egberts (JDE) Professional, met het hoofdkantoor in Utrecht, is expert op het gebied van koffie en thee in de buitenshuismarkt en levert een full service concept aan: van apparatuur en ingrediënten tot accessoires, dienstverlening en financiering.