Vacatureomschrijving

Als stagiaire Finance Operations maak je gedurende deze stage, met een divers takenpakket, deel uit van het Finance Operations team, een zeer dynamisch en betrokken team. Daarnaast zal je eigen taken en verantwoordelijkheden krijgen. Ook bestaat de mogelijkheid om te werken aan een eigen project.

Het is een uitgelezen kans om kennis te maken met Finance Operations binnen de FMCG-sector! Bovendien biedt deze functie veel kansen om jezelf te ontwikkelen en vaardigheden bij te leren. Vanzelfsprekend kan je op het kantoor onbeperkt genieten van ons brede koffie- en theeassortiment, maar houd er rekening mee dat je vanwege de coronamaatregelen (deels) vanuit huis zal werken.

Wat je gaat doen

  • Meewerken tijdens het maken van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen. Hierdoor leer je de Financial Reporting basics die handig zijn voor iedere toekomstige Financial.
  • Analyses maken ter ondersteuning van het Finance Operations team.
  • Een eigen project opzetten ten behoeve van procesoptimalisatie binnen de werkzaamheden van het Finance Operations team.
  • De optimalisatie en opvolging van interne controlemechanismen.
  • Kennis maken met verschillende Finance functies binnen JDEP NL zodat je een goed beeld krijgt van wat werken binnen Finance inhoudt.

 

Beschrijving van de afdeling
Jacobs Douwe Egberts Professional (JDEP), met het hoofdkantoor in Utrecht, is leverancier van koffie- en theeconcepten in de buitenshuismarkt (business-to-business): van merken, apparatuur en ingrediënten tot accessoires en dienstverlening. JDEP heeft een leidende marktpositie en levert aan de horeca, bedrijven en zorg- en onderwijsinstellingen. Vanuit onze rijke traditie, kennis en ondernemerschap zijn wij een strategische partner voor onze klanten en denken wij op creatieve en innovatieve wijze met hen mee over unieke koffie- en theeconcepten.

De afdeling Operations is met +/- 600 mensen verantwoordelijk voor de klantgerichte ondersteuning van het totale verkoopproces van de commerciële units van JDEP NL en de serviceactiviteiten van JDEP NL.

Operations bestaat uit drie afdelingen:

  • Service Excellence (verantwoordelijk voor de planning van zowel de installaties als de medewerkers van operating services en technische services)
  • Operating (verantwoordelijk voor het schoonmaken en bijvullen van de koffieautomaten)
  • Technische Services (verantwoordelijk voor het onderhoud van de koffieautomaten)

 

Functie-eisen

  • Je volgt een hbo-/wo-opleiding in de richting bedrijfskunde/bedrijfseconomie/finance;
  • Je kunt goed zelfstandig en nauwkeurig analyseren en werken;
  • Je bent ambitieus, je wilt graag carrièrestappen maken;
  • Je beschikt over sterke sociale en communicatieve vaardigheden;
  • Je beschikt over een can-do mentaliteit;
  • Je bent leergierig en enthousiast;
  • Je hebt affiniteit met de FMCG-sector (en hebt een passie voor koffie of thee).

Aanvullende informatie

Als je bij ons werkt, maak je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Onze medewerkers werken met een diversiteit aan gelijkgestemde collega’s in een innovatieve omgeving. Iedereen is erop gericht om te doen wat juist is – overal ter wereld. Wat je hier doet, wordt opgemerkt.

Voor deze stage geldt een standaard JACOBS DOUWE EGBERTS vergoeding voor stagiairs/afstudeerders. De stageperiode start per augustus 2021 en is voor een periode van 6 maanden. De startdatum is flexibel en kan in overleg worden bepaald.

Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een hbo- of wo-instelling. Een online capaciteitentest maakt deel uit van de selectieprocedure.

Enthousiast?

Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Tim Jansen, Finance Manager Operations, bereikbaar op 06-52421845. Ben je geïnteresseerd in deze stage, dan kun je online reageren.

Beschrijving van het bedrijf
Bij JACOBS DOUWE EGBERTS kan óók jij impact hebben, net als al onze ruim 12.000 gepassioneerde werknemers die actief zijn in meer dan 100 landen. Wij zijn er trots op dat we samen met hen, iedere dag een rol mogen spelen in de levens van miljoenen mensen met onder andere onze sterke merken als Douwe Egberts, L’OR, Senseo, Pickwick, Piazza D’Oro, Jacobs, Tassimo, Moccona, Kenco, Pilao en Gevali. De impact die onze werknemers hebben op de organisatie, de merken en zichzelf, draagt bij aan onze wereldwijde belofte: “A coffee for every cup”. Kortom: Wat jij bij ons doet heeft impact.

Vacatureomschrijving

Als stagiaire Finance Direct Sales ondersteun je het team gedurende de stage, met een divers takenpakket. Daarnaast zal je ook eigen taken en verantwoordelijkheden krijgen. Ook een eigen project zal hier onderdeel van uitmaken. Binnen het Commercial Finance team zijn wij op zoek naar een enthousiaste kandidaat voor een meeloopstage. Het is een uitgelezen kans om kennis te maken met (Commercial/Business)-Finance binnen de FMCG sector!

  • Rendement analyses op deals die sales af heeft gesloten met onze klanten
  • Ondersteuning van de commercial controller bij (Europese) aanbestedingen en grote deals
  • Diverse financial control werkzaamheden
  • Een eigen finance project waarin je het verschil kunt maken!

Jacobs Douwe Egberts Professional (JDEP) is leverancier van koffie- en theesystemen in de Nederlandse buitenshuismarkt (business-to-business): van apparatuur en ingrediënten tot accessoires en full service concepten. JDEP heeft een leidende marktpositie en bedient haar klanten binnen diverse segmenten (Horeca, Zorg, Onderwijs, Bedrijven & Instellingen).

Functie-eisen

  • Je volgt een HBO/WO opleiding richting bedrijfskunde/bedrijfseconomie
  • Je hebt een proactieve houding en bent in staat om zelfstandig te werken
  • Je kan snel data analyseren en verbanden leggen, en vanuit daar actie ondernemen
  • Je bent enthousiast en hebt een goede kennis van Excel

Aanvullende informatie

Voor deze stage geldt een standaard JACOBS DOUWE EGBERTS vergoeding voor stagiairs van € 500,- per maand. De exacte startdatum in overleg, mogelijk vanaf juli en voor een periode van 6 maanden. Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een HBO/WO -instelling. Een online capaciteitentest maakt deel uit van de selectieprocedure.

Enthousiast?

Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Mark Spee, Commercial Controller, te bereikbaar op +313 02972008. Ben je geïnteresseerd in deze stage, dan kun je direct online reageren door hier te klikken.

 

Bij JACOBS DOUWE EGBERTS kan óók jij impact hebben, net als al onze ruim 12.000 gepassioneerde werknemers die actief zijn in meer dan 100 landen. Wij zijn er trots op dat we samen met hen iedere dag een rol mogen spelen in de levens van miljoenen mensen met onder andere onze sterke merken als Douwe Egberts, L’OR, Senseo, Pickwick, Piazza D’Oro, Jacobs, Tassimo, Moccona, Kenco, Pilao en Gevali. De impact die onze werknemers hebben op de organisatie, de merken en zichzelf, draagt bij aan onze wereldwijde belofte: “A coffee for every cup”. Kortom: Wat jij bij ons doet heeft impact.

What impact will you make?

Heb jij een talent voor het efficiënt runnen van projecten en events? Ben je dienstverlenend en pro-actief?  En zou je graag in een innovatieve omgeving willen werken? Lees dan snel verder!

Als stagiair Eventmanagement bij Deloitte Greenhouse ben je verantwoordelijk voor de organisatie en logistiek van workshops en Labs. In ons Greenhouse helpt Deloitte organisaties om inzicht te krijgen in complexe problemen, om buiten kaders te denken en om onorthodoxe oplossingen te ontwikkelen.

Deloitte Greenhouse

Deloitte Greenhouse is onderdeel van de afdeling Clients- & Industries.  De medewerkers deze afdeling krijgen veel vrijheid om de marketing en business development initiatieven uit te voeren en om de business commercieel te ondersteunen bij het optimaal bedienen van hun belangrijkste klanten. Greenhouse maakt deel uit van een wereldwijd programma van Greenhouses in alle grote steden, van Berlijn tot New York en van Milaan tot Kaapstad. In Nederland werkt Greenhouse veel samen met onze Innovation B.V.

This is how

De Labs die in het Greenhouse plaatsvinden zijn innovatieve sessies voor onze klanten, waarbij alles organisatorisch en logistiek tot in de puntjes verzorgd moet zijn.

Als stagiair word je na een inwerkperiode verantwoordelijk voor de algemene organisatie van Greenhouse Labs. Je hebt een uitdagende rol bestaande uit de volgende facetten:

  • Projectmanagement;
  • Coördinatie van planning en logistiek rondom de Labs;
  • Onderhouden van contact met leveranciers m.b.t. catering, hostesses en facilitaire diensten;
  • Coördineren van de vragen over zaalreserveringen
  • Verzorgen, klaarzetten en weer opruimen van Lab materiaal;
  • Als gastvrouw/heer optreden;
  • Data in Excel invoeren en powerpoint presentaties voorbereiden;
  • Werkzaamheden voor de financiële administratie;
  • Ondersteuning van de consultants;
  • Correspondentie en bijhouden van de inbox;
  • Proactief oppakken van een veelheid aan operationele werkzaamheden;

Verder biedt deze functie je:

  • Veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen d.m.v. het volgen van diverse interne e-learnings en trainingen;
  • Je werkt samen met een klein team en bent tevens onderdeel van een grote professionele organisatie;
  • Veel afwisseling in werkzaamheden, geen dag is hetzelfde;
  • Kennismaking met een enorm netwerk van specialisten op diverse gebieden. Niet alleen accountants, juristen en fiscalisten, maar ook specialisten op het gebied van o.a. cyber security, big data, innovatie en digital.
  • De mogelijkheid om naast je werkzaamheden in Amsterdam, ook een dag per week op onze kantoren in Rotterdam en Utrecht te werken.

(W)here

Jouw expertise deel je met zo’n 30 andere collega’s in het Brand, Marketing & Communications-team dat onderdeel is van Deloitte Support. Ons team betrekt, inspireert en biedt worldclass experiences aan onze collega’s en cliënten, we bouwen en onderhouden de reputatie van Deloitte, zowel intern als extern.

Binnen deze afdeling vinden we het belangrijk om jezelf continu te ontwikkelen. Daarom hechten we veel waarde aan innovatie en persoonlijke ontwikkeling.

What we offer

  • een maandelijkse stagevergoeding;
  • een development program waardoor je je doorlopend blijft ontwikkelen;
  • vergoeding om een thuiswerkplek in te richten om te zorgen dat je op een ergonomisch verantwoorde manier kunt werken;
  • flexibele werktijden, je deelt je eigen agenda in;
  • een 32 of 40-urige werkweek;
  • een laptop die je ook privé mag gebruiken;
  • een goed pensioen waarbij je eigen bijdrage slechts 2% bedraagt;
  • mogelijkheid om deel te nemen aan de collectieve ziektekostenregeling;
  • de mogelijkheid om te profiteren van fiscaal aantrekkelijke zaken, zoals bedrijfsfitness en een fietsplan.

What you offer

Als jij wordt uitgedaagd door de bovenstaande functieomschrijving en voldoet aan onderstaand profiel, dan maken we graag kennis met jou.

  • Je studeert aan een HBO instelling of Universiteit, bijvoorbeeld op bijvoorbeeld het gebied van Media, Informatie en Communicatie, Facility Management, Bedrijfskunde,  Eventmanagement of andere relevante studie;
  • Soms zal je vroeg op kantoor aanwezig moeten zijn en daarom is het handig als je in Amsterdam of omgeving woont;
  • Organisatorisch talent en affiniteit met eventmanagement;
  • Pro-actief en ondernemend
  • Een dienstverlenende instelling;
  • Stressbestendig en gewend om met deadlines te werken.

Let’s make impact. Apply now!

Bij Deloitte staan we open voor alle mensen die kwaliteit en ambitie meebrengen. We zijn dan ook benieuwd wie jíj bent. Voor meer info of direct solliciteren, klik hier!

What impact will you make?

Je bent onderdeel van het Client Intelligence team en richt je op de support en de uitvoering van client data vraagstukken, zoals het ondersteunen bij het opzetten van pipeline dashboards, het verhogen van de client data kwaliteit en stroomlijnen van ons marketing automation proces. Als stagiair speel je daarmee een belangrijke rol in het analyseren van CRM-gegevens en de vertaling naar duidelijke en gemakkelijk te absorberen inzichten voor Deloitte.

This is how

  • Verhogen van klantinzichten door het oplossen van CRM vraagstukken van onze interne klanten;
  • Data analyseren van o.a. onze CRM en Marketing Automation oplossing die bijdragen aan de verbetering van onze commerciële en marketingactiviteiten;.
  • Participeren in Client Intelligence en Marketing Automation deelprojecten;
  • Actualiseren van onze ‘way-of’working ’ processen.

(W)here

Jouw expertise deel je met zo’n 30 andere collega’s in het Client Relationship Development-team dat onderdeel is van Deloitte Support. Ons team biedt een breed scala aan programme’s voor onze klanten en bestaat uit Corporate Sponsoring, The Greenhouse, de CxO Hub en Deloitte Academy. Wij streven met elkaar één doel na: het ontmoeten van onze (nieuwe) klant en het verstevigen van de positie van Deloitte binnen de industrie.

Binnen deze afdeling vinden we het belangrijk om jezelf continu te ontwikkelen. Daarom hechten we veel waarde aan innovatie en persoonlijke ontwikkeling.

What we offer

  • een maandelijkse stagevergoeding;
  • een development program waardoor je je doorlopend blijft ontwikkelen;
  • vergoeding om een thuiswerkplek in te richten om te zorgen dat je op een ergonomisch verantwoorde manier kunt werken;
  • flexibele werktijden, je deelt je eigen agenda in;
  • een 32 of 40-urige werkweek;
  • een laptop die je ook privé mag gebruiken;
  • een goed pensioen waarbij je eigen bijdrage slechts 2% bedraagt;
  • mogelijkheid om deel te nemen aan de collectieve ziektekostenregeling;
  • de mogelijkheid om te profiteren van fiscaal aantrekkelijke zaken, zoals bedrijfsfitness en een fietsplan.

What you offer

Je bent dienstverlenend en servicegericht en staat graag klaar om de interne klant te helpen met het verbeteren van gewenste CRM inzichten. Verder heb je een hands-on mentaliteit en ben je accuraat en oplossingsgericht. Je hebt het lef om, met vallen en opstaan, nieuwe dingen uit te proberen en te blijven leren. Je hebt voor deze vacature als Client Data Analyst stagiair de volgende kenmerken:

  • momenteel volg je een HBO/WO opleiding op het gebied van Marketing of Communicatie, of een andere studie met economische componenten;
  • je bent vanaf September 2021 voor minimaal 4 tot 5 maanden beschikbaar (4 of 5 dagen per week);
  • je hebt een sterk commercieel gevoel en analytisch vermogen;
  • interesse in en goede vaardigheid met Excel;
  • je werkt zeer nauwkeurig en bent punctueel;
  • goede communicatieve vaardigheden en bewezen zelfstandige, pro-actieve werkhouding;
  • je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels.

Let’s make impact. Apply now!

Bij Deloitte staan we open voor alle mensen die kwaliteit en ambitie meebrengen. We zijn dan ook benieuwd wie jíj bent. Voor meer info of direct solliciteren, klik hier!

What impact will you make?

Als marketing stagiair ben je onderdeel van het Digital Marketing team van Deloitte en werk je voor interne opdrachtgevers met als doel: Connect for impact. Je helpt mee aan een onderscheidende positionering van Deloitte bij de juiste target audience die zich binnen diverse sectoren bevindt. Samen met het team zorg je ervoor dat je de juiste (potentiële) klanten weet te bereiken en dat de klantbetrokkenheid wordt vergroot. Je helpt mee met de uitvoering van de marketing plannen door onder andere de inzet van social media, het lanceren van publicaties en de organisatie van (digitale) evenementen.

This is how

  • meewerken binnen het Digital Marketing team en meedenken over het ontwikkelen van campagnes en (nieuwe vormen van) content;
  • inzetten van e-mail marketing d.m.v. marketing automation (Marketo);
  • versterken van online branding door het inzetten van de website en LinkedIn campagnes;
  • schrijven van teksten voor websites, e-mails en andere online campagnes;
  • optimalisatie van de content;
  • data analyseren van o.a. de website en e-mail campagnes;
  • opzetten en uitvoeren van (digitale) evenementen.

(W)here

Jouw expertise deel je met zo’n 30 andere collega’s in het Brand, Marketing & Communications-team dat onderdeel is van Deloitte Support. Ons team betrekt, inspireert en biedt worldclass experiences aan onze collega’s en cliënten, we bouwen en onderhouden de reputatie van Deloitte, zowel intern als extern.

Binnen deze afdeling vinden we het belangrijk om jezelf continu te ontwikkelen. Daarom hechten we veel waarde aan innovatie en persoonlijke ontwikkeling.

What we offer

  • een maandelijkse stagevergoeding;
  • een development program waardoor je je doorlopend blijft ontwikkelen;
  • vergoeding om een thuiswerkplek in te richten om te zorgen dat je op een ergonomisch verantwoorde manier kunt werken;
  • flexibele werktijden, je deelt je eigen agenda in;
  • een 32 of 40-urige werkweek;
  • een laptop die je ook privé mag gebruiken;
  • een goed pensioen waarbij je eigen bijdrage slechts 2% bedraagt;
  • mogelijkheid om deel te nemen aan de collectieve ziektekostenregeling;
  • de mogelijkheid om te profiteren van fiscaal aantrekkelijke zaken, zoals bedrijfsfitness en een fietsplan.

What you offer

Je bent een aanpakker en steekt graag de handen uit de mouwen. Daarnaast heb je affiniteit met online marketing, heb je een vlotte pen en kun je goed teksten schrijven. Je hebt het lef om, met vallen en opstaan, nieuwe dingen uit te proberen en zo te blijven leren. Verder heb je voor deze vacature als Marketing Stagiair de volgende kenmerken:

  • momenteel volg je een HBO/WO opleiding op het gebied van Marketing of Communicatie, of een andere studie met economische componenten;
  • je bent vanaf September 2021 voor minimaal 4 tot 5 maanden beschikbaar (4 of 5 dagen per week);
  • je hebt een sterk commercieel gevoel en analytisch vermogen;
  • je werkt zeer nauwkeurig en bent punctueel;
  • je kunt zelfstandig deelprojecten uitvoeren, maar bent vooral een teamplayer;
  • je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels;
  • het is een pré wanneer je in jouw motivatie kunt toelichten welke ervaring je hebt met het werken met Adobe en CMS systemen.

We geven de voorkeur aan kandidaten die al enige relevante werk- of stage-ervaring hebben opgedaan binnen de marketing.

Het combineren van deze meewerkstage met een afstudeeronderzoek is (in overleg) mogelijk.

Meer informatie of solliciteren? Klik hier!

Description

Ben jij op zoek naar een baan in de media/marketing en ben je sterk cijfermatig? En heb je een hele lijst aan bekende merken waar je voor zou willen werken? Dan komt dat goed uit!

Bij WAVEMAKER zijn wij namelijk op zoek naar een Media Executive.
WAVEMAKER is hét mediabureau dat media, content en technologie samenbrengt in geïntegreerde media-, marketing- en content strategieën.

Wat doet een Media Executive?

  • Als Media Executive ben jij verantwoordelijk voor de inkoop van AVM (alle vormen van video), display en social media;
  • Je leert alle media basics tot in de puntjes beheersen;
  • Maakt media analyses en verkrijgt hiermee inzicht tot de markt en je doelgroep;
  • Houdt de campagnes op een dagelijkse basis nauwkeurig bij en optimaliseert deze waar nodig;
  • Hebt contact met de klant met betrekking tot je eigen geplande campagnes;
  • Maakt een sterke persoonlijke groei door aan de hand van de aangeboden interne trainingen gericht op zowel persoonlijke ontwikkeling als ontwikkelingen in het medialandschap;
  • Onderhoud je werkrelaties met exploitanten.

Wie jij bent

  • WO master bijna/net afgerond;
  • Passie en interesse in de media wereld en marketing&communicatie;
  • Ambitie en hard willen werken;
  • Cijfermatig sterk en analytisch;
  • Vernieuwende ideeën;
  • Het verschil willen maken;
  • Proactief en collegiaal;
  • Sterke Excel skills;
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse en de Engelse taal;
  • Nederlands vereist.

Wat wij jou bieden

  • De start van jouw loopbaan bij een dynamisch media-adviesbureau;
  • Een werkplek met leuke collega’s bij een heel mooi bedrijf;
  • Een goed salaris en mooie doorgroeimogelijkheden;
  • Professionele en internationale omgeving met (persoonlijke) groei- en ontwikkelmogelijkheden;
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een internationaal kennisnetwerk op het gebied van (digitale) media;
  • Aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling door deelname aan de WAVEMAKER Academy.

Dit klinkt als mijn droombaan!

Zie jij dit ook als DE start van je carrière in de media?

We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik op de button ‘hier’ onderaan deze vacature en stuur ons je cv en je persoonlijke motivatie. Ben jij degene die ons versterkt in het realiseren van onze ambities? Dan maken we graag kennis met je: we bellen je voor een eerste kennismaking en/of nodigen je uit op ons hoofdkantoor in Amsterdam.

We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik dan hier!