Management Trainee

Ken je het bedrijf met de beste en meeste marketing & communicatie specialisten? Wij hebben ruim 100.000 specialisten in 110 landen. Denk je aan werken voor Unilever, Ahold, Volkswagen, VodafoneZiggo of Netflix? Bij ons kan het allemaal.
Wij zijn WPP het grootste marketingservices bedrijf ter wereld. We hebben een leidende positie in reclame, onderzoek, media, data, brand design, pr en commerce. We zijn de markleider die de transformatie naar een digitale wereld leidt en waarin creativiteit, data, innovatie en technologische ontwikkelingen de belangrijkste speerpunten zijn. Waarschijnlijk ken je ons nog niet. Wij maken onze klanten beroemd, niet onszelf. Wij zijn WPP, ‘the creative transformation company’.

Midden in Amsterdam, aan de Amstel, staat onze campus waar wij het meest creatieve en inspirerende werk maken voor de grootste internationale en nationale merken. In Eindhoven staat onze innovatieve tech hub.

Diversiteit en verschil versterken creativiteit en de creativiteit van onze mensen is onze grootste kracht. Onze missie is het bouwen en koesteren van een inclusieve cultuur van saamhorigheid binnen WPP – een cultuur waar iedereen zich welkom voelt, gewaardeerd en gerespecteerd wordt en een gelijke kans krijgt om zich te ontplooien. WPP tolereert geen intimidatie, discriminatie of aanstootgevend gedrag van welke soort ook. Onze Gedragscode beschrijft onze toezegging om onze mensen te selecteren en promoveren zonder discriminatie voor factoren als geslacht, geslacht, ras en etniciteit, seksuele geaardheid, leeftijd, religie, handicap of gezinssituatie. Deze code geldt voor al onze mensen.

De positie

Je krijgt vanaf jouw eerste dag eigen verantwoordelijkheden en ruimte om te ontwikkelen. Je kan ontdekken op welk gebied van marketingcommunicatie je passie ligt en doorgroeien. We bieden je een specifiek op starters gericht trainingsprogramma van drie jaar, gericht op inhoud en op het ontwikkelen van vaardigheden zodat je meer uit jezelf kunt halen. De mogelijkheden zijn te over, de breedte in, de diepte in. Meer richting strategie of meer richting content of meer richting technologie en data. Na het trainee programma maak je de stap naar een volgende functie binnen één van de agencies van WPP.

Als management trainee bij WPP ga je aan de slag met strategische projecten voor de country manager van WPP. Deels zijn dit projecten waarbij je zelf verantwoordelijk bent en deels maak je onderdeel uit van een groter projectteam. Het betreft zowel projecten op marketingcommunicatie als bredere organisatie vraagstukken.

Je werkt in een organisatie van marketing talent waarin iedereen nauw met elkaar samenwerkt met een gezamenlijk doel; geweldige marketingcommunicatie leveren voor top merken. WPP heeft een cultuur waarin mensen enthousiast zijn om het beste uit zichzelf willen en kunnen halen.

Wie ben jij?

Ben je WO afgestudeerd, analytisch, leergierig en heb je ambitie? Dan willen wij jou graag ontmoeten!

Je beschikt over een afgeronde WO-opleiding, bij voorkeur richting communicatie, marketing, bedrijfskunde of economie

Je bent een gemotiveerde zelfstarter die uitstekend alleen kan werken en tegelijk gedijt bij teamwork waarin je op een positieve manier de kar trekt. Je bent een goede communicator in Nederlands en Engels (in gesprek, presentatie en schriftelijk) met een goede balans tussen sterke overtuigingskracht en kunnen luisteren.

Je combineert strategisch inzicht met een begrip en aandacht voor het belang van detail. Je neemt initiatief, om dingen slimmer en beter te maken en om nieuwe kansen te pakken. Je wordt pas blij als het resultaat binnen is, tot die tijd geef je niet op. Sterker nog, als het lastig wordt dan vind je het pas echt interessant worden.

Contact

We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik hier en stuur ons je cv en je persoonlijke motivatie. Ben jij degene die ons versterkt in het realiseren van onze ambities? Dan maken we graag kennis met je: we bellen je voor een eerste kennismaking en/of nodigen je uit op onze campus in Amsterdam.

WPP (GroupM) is an equal opportunity employer. We view everyone as an individual and we understand that inclusion is more than just diversity – it’s about belonging. We celebrate the fact that everyone is unique and that’s what makes us so good at what we do. We pride ourselves on being a company that embraces difference and truly represents the global clients we work with.

Ready…set…action! Je staat klaar voor jouw online presentatie. In je handen heb je presentatiekaartjes. Je haalt één keer diep adem en begint te vertellen over het onderzoek dat je hebt uitgevoerd. Twee weken lang heb je online een groep respondenten gevolgd en hun klantreis in kaart gebracht. De citaten en anekdotes komen soepel je mond uit. De opdrachtgever is blij en jij denkt: wat heb ik toch een leuke baan! Ook iets voor jou? Lees dan verder.

Ben jij een energieke en creatieve research professional, die zelfstandig is maar ook goed in teamverband kan werken? En ben jij een interviewtalent die analytisch sterk is, makkelijk de rode draad ontdekt en dit vervolgens scherp op papier zet? Als jij hier jezelf in herkent, dan is deze vacature misschien wel op je lijf geschreven! .

 

Jouw werkweek als kwalitatief researcher bestaat onder meer uit:

  • Onderzoeksprojecten coördineren van begin tot eind. De projecten waar je aan werkt zijn gevarieerd en uitdagend: van een onderzoek naar vleesvervangers of het belang van duurzaamheid bij het doen van boodschappen tot het ontwikkelen van persona’s van klussers. En dit is slechts een impressie!
  • Het opstellen en afstemmen van de onderzoeksopzet met het team en de opdrachtgever.
  • Het ontwikkelen van gespreksrichtlijnen en activity guides.
  • Modereren van interviews, groepsdiscussies en e-Safari’s (online kwalitatief onderzoek).
  • Analyseren, rapporteren en presenteren van de onderzoeksresultaten, inclusief het geven van een passend advies waarmee onze opdrachtgevers direct aan de slag kunnen.
  • Het (mede) organiseren en begeleiden van workshops.
  • Meedenken over en meewerken aan het ontwikkelen van innovaties op het gebied van kwalitatief onderzoek.

 

Jij bent onze ideale collega als:

  • Schrijven je tweede natuur is en je het leuk vindt om het verhaal achter de resultaten te vertellen en deze insights om te zetten naar concreet advies.
  • Je kennis hebt over en affiniteit hebt met de sectoren FMCG, durables en retail.
  • Je een relevante universitaire master hebt afgerond, bijvoorbeeld (sociale) psychologie, sociologie, communicatiewetenschap, bedrijfskunde, , marketing of een andere relevante master.
  • Je aantoonbaar relevante werkervaring hebt (1-3 jaar), bijvoorbeeld in kwalitatief marktonderzoek, marketing of in een van de sectoren waar ons team zich op richt. Ervaring met het zelf uitvoeren van kwalitatief onderzoek is een pre.
  • Je een flexibele werkinstelling hebt en het teambelang vooropstelt. Dit betekent onder meer dat je niet terugschrikt van zeer regelmatig veldwerk op doordeweekse avonden (om single interviews en focusgroepen uit te voeren).

 

What’s in it for you?

Naast de open en informele bedrijfscultuur, goede werksfeer en ons enthousiaste team bieden wij:

  • Een fulltime dienstverband van 40 uur met arbeidsvoorwaarden die in de onderzoeksbranche marktconform-plus zijn. Een winstdelingsregeling, reiskosten- en onkostenvergoeding, telefoonkostenvergoeding en 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
  • De mogelijkheden om je kernkwaliteiten ten volste in te zetten voor onze opdrachtgevers
  • Een omgeving waar initiatief alle ruimte krijgt en waar het nemen van verantwoordelijkheid hoog wordt gewaardeerd
  • Volop ruimte om te investeren in je professionele en persoonlijke ontwikkeling
  • De dynamiek en energie die horen bij het vak van marktonderzoek
  • Een resultaatgericht team waar collegialiteit, humor en gezelligheid de boventoon voeren
  • Een prachtige werklocatie aan de rand van de Jordaan

 

 

Vragen?

In ons team doen we stellen wij onze klanten in staat om hun producten en reclameuitngen zo goed mogelijk aan te laten sluiten op hundoelgroep. Dit kunnen wij het beste als we zelf een goede afspiegeling zijn van de samenleving.

We hebben nog veel meer te vertellen. Ga naar onze website. Wil je meer horen over deze vacature? Neem dan contact op met Clasine van der Wal (teamleider) op 06 163 280 39 of Damiano Pieters (hr-manager) op 06 280 951 39. Liever direct solliciteren? Natuurlijk! Stuur je cv en motivatie naar sollicitatie@motivaction.nl.

Glocalities is a cutting edge values-based research program. Every day the world’s most recognised commercial brands, charities and governments use Glocalities’ data and software tools to uncover deep audience insights, opening up large areas of untapped potentialand contributing to a more sustainable future. Since 2014 we have assisted premium multinationals to expand their business in more than 30 countries around the globe.  

Do you aspire to understand the disruptive change that is going on around the world and would you like to create a better marketing future for international brands that want to think global, yet act local? Would you like to put your international research and marketing skills to the test? Then join our team!

Our intern:

Activities

  • Creating presentations, proposals, reports, and articles in English together with the team
  • Supporting marketing-related activities
  • Brainstorming about approach and planning
  • Analyzing data and making diagrams
  • Supporting sales activities with desk research
  • Helping with social activities
  • Writing reports and presentations
  • Visualizing findings and results
  • Drawing conclusions and writing survey summaries
  • Creating visually attractive reports

Profile and Qualifications

  • Currently enrolled in a Master’s program or recently graduated (max. 6 months ago) with a Master’s degree in: International business studies, social sciences (Sociology, Social Geography, Psychology), Marketing, or Communication Science
  • Knowledge of segmentation, marketing and/or relevant marketing trends
  • Self-starter with a hands-on attitude and the ability to work autonomously
  • Outgoing and creative personality
  • International background and international orientation
  • Highly proficient in spoken and written English
  • Basic Dutch communication skills (ideally basic/ intermediate business Dutch)
  • Experienced with Excel, PowerPoint, and SPSS
  • You have to be eligible to work in the Netherlands for at least 6 months

Your working environment

The Glocalities team consists of 12 people and is expanding. Our culture is international, diverse and dynamic. Our employees vary from fresh graduates to senior professionals in the business. Due to the nature of our company, we communicate primarily in English.

We offer our International Market Research Intern:

 

  • A contract of 6 months or longer, start date preferably as soon as possible (40 hours per week)
  • A stimulating environment where we encourage you to take initiative and have ownership of your projects
  • Compensation: € 450,- per month for a Masters student (for recent graduates the compensation is € 600,- per month)

You will work within the vibrant  city center of Amsterdam and additionally we offer flexible work from home possibilities. You’ll also be offered a personal development ‘buddy’ that will enable you to make the most of this opportunity. We offer you the possibility to stand out and make a difference. The world of research and data analytics is changing rapidly, and Glocalities wants to lead the change!

Are you interested?

Visit our website for more information about what we do. If you are confident about becoming a valuable member of our team, apply right away!

Please match your CV closely to the job description. In your cover letter, introduce yourself briefly and then tell us why you are interested in both this internship and working at Glocalities. Subsequently, tell us how you will be adding value to our team by highlighting your relevant skills and experience.

Lastly, always include your availability period (e.g January 2022 – July 2022).

Please send your resume and cover letter to working@glocalities.com and contact d.pieters@glocalities.com for more details and questions.

De ultieme kickstart van jouw carrière!

Tijdens het Traineeship Implementatie word je in vier weken klaargestoomd om aan de slag te gaan bij een grote (internationale) financiële dienstverlener. Tijdens een implementatietraject van een softwarepakket help jij onze klanten digitaliseren en innoveren. Samen met jouw mede-trainees, onder intensieve begeleiding van professionals in een betaald traineeship.

De masterclass

Klaar voor de (kick)start? In de masterclass van vier weken draait alles om jouw persoonlijke ontwikkeling. Via workshops en trainingen word je voorbereid op jouw eerste klantopdracht als consultant.

  • Je krijgt diepgaande softwarekennis van Keylane Axon, maar ook basiskennis over pakketten als Salesforce, Miles en Plexus.
  • Je krijgt inhoudelijke trainingen over bijvoorbeeld Agile werken en de producten en processen binnen de financiële sector.
  • Naast een aantal ‘harde’ skill trainingen, krijg je ook een aantal ‘soft’ skill trainingen, zoals de training Consultancy Skills. Daarom ga je aan de slag met de ontwikkeling van essentiële consultancy skills.
  • Een ander onderdeel van de Masterclass is het behalen van een aantal certificaten, die ook jouw marktwaarde vergroten!
  • Tot slot werk je samen met je mede-trainees aan uitdagende (implementatie)cases.

Jouw eerste opdracht bij de klant

De masterclass afgerond? Dan ga je zelfstandig aan de slag op opdracht bij één van onze (internationale) klanten in de financiële sector. Je werkt aan de implementatie van een softwarepakket, analyseert data en onderhoud het contact met de opdrachtgever. Daarnaast volg je in het Young Professional Program relevante trainingen, zodat je je blijft ontwikkelen als consultant. Hoe ziet de opdracht eruit?

  • Je maakt de vertaalslag van de wens van de klant naar de mogelijkheden binnen het softwarepakket.
  • Je ontwikkelt nieuwe verzekeringsproducten- en functionaliteiten in het pakket.
  • Je adviseert hoe de software zo ingezet kan worden, dat bedrijfsprocessen geoptimaliseerd worden.
  • Je begeleidt workshops voor het opstellen van business – en IT-requirements.

Opdrachten van onze Implementatie Consultants

Deze consultants gingen jou voor en vertellen meer over hun opdracht.

Noah: “Na mijn traineeship ben ik gestart in het product configuratie team bij een grote internationale verzekeraar. Samen met een groep ITDS’ers werk ik hard aan de oplevering van nieuwe producten in het polisadministratiesysteem. Dit houdt in dat ik schakel met productmanagement over business requirements, ik functionele ontwerpen analyseer en producten ‘’bouw’’ in het systeem. In deze rol leer ik onwijs veel over processen bij financiële dienstverleners en ontwikkel ik mijn analytische vaardigheden. Ik merk dat ik snel meer verantwoordelijkheden krijg van mijn opdrachtgever!”

Karlijn: “Mijn eerste opdracht was samen met twee andere trainees bij een Belgische verzekeraar. Hier kwam ik in een team met meerdere ITDS’ers, waar wij verzekeringsproducten in het softwarepakket Keylane Axon implementeerden. Daarmee deed ik ervaring op het gebied van product inrichting, van testen en het leggen van analyses. Daarna werd ik met dezelfde twee collega’s doorgezet naar een andere Belgische verzekeraar, om helemaal vanaf de start Keylane Axon te implementeren. Doordat ik vanaf het begin van het project bij betrokken ben geweest, en veel heb kunnen doen op het gebied van functioneel en technisch ontwerp, heb ik in korte tijd veel kunnen leren.”

Dit breng je mee 

  • Een hbo- of wo-diploma, bij voorkeur in de richting IT of bèta. Heb jij interesse in IT, softwarepakketten en de financiële sector? Dan gaan we ook graag met je in gesprek!
  • 0 – 2 jaar relevante werkervaring;
  • Een sterk analytisch vermogen en uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Een flinke dosis ambitie en leergierigheid;
  • Kennis van Excel, Access en SQL is een pré.

Dit kun je van ITDS verwachten

De arbeidsvoorwaarden zijn marktconform. Ook krijg je de keuze tussen een leaseauto met tankpas of een NS Businesscard, een laptop, je mobiele onkosten kunnen gedeclareerd worden, 25 vakantiedagen en een premievrije pensioenregeling en een mooie thuisbasis in Amsterdam. Daarnaast krijg je:

  • Een mooie start van jouw carrière bij het beste adviesbureau voor verzekeraars van Nederland (uitgeroepen door Consultancy.nl)!
  • Vanaf dag één intensieve coaching en begeleiding door jouw Manager, waardoor jij het maximale uit jezelf kunt halen. Benieuwd naar het groeipad? Lees hier het interview met Implementatie Consultant Leon.
  • De mogelijkheid om intern mee te werken aan de ontwikkeling van marktproposities. En de mogelijkheid om je te specialiseren en expertise op te bouwen in verschillende applicaties en pakketten.
  • (Sportieve) bedrijfsuitjes, zoals maandborrels, een skitrip, de Zandvoort Circuit Run en deelname aan de Amsterdamse bedrijfshockeycompetitie.
  • En iedere vrijdag luiden we het weekend in met een borrel op ons kantoor!
  • Uiteraard volgen wij de adviezen van de Overheid en het RIVM op ten aanzien van Covid-19.

Dit zijn wij

ITDS Business Consultants is een adviesbureau voor o.a. financiële dienstverleners. Onze consultants combineren actuele kennis van de banken-, verzekerings- en pensioenwereld met een praktische visie op technologie, wetgeving en digital marketing. Wij geloven in de kracht en waarde van financiële dienstverleners. Bovendien zien we kansen te over. Dit doen we met 180 collega’s in Nederland en 240 in Polen.

Sinds december 2018 vormen wij een zelfstandig onderdeel van de Redmore Group, evenals Talent&ProTriple A – Risk Finance en Profource met in totaal 1800 hoogopgeleide medewerkers.

We leren je graag kennen

Het Traineeship Implementatie start op 7 maart 2022. Interesse? Solliciteer dan hier! Heb je vragen? Neem dan contact op met Wessel, Margo en Elisa (Recruitmentteam Traineeships) via 020- 226 01 10.

Wij horen graag van je!

Functieomschrijving

Als Stagiair Operations Communication draai je volledig mee bij de Helpdesk, Intake afdeling van Jacobs Douwe Egberts Professional. Achter de perfecte koffiebeleving staat onder andere dit ijzersterke team.

Dit team is een zeer belangrijke schakel tussen klant en “uitvoer” organisatie en heeft hiermee een grote impact om tijdige en kwalitatieve opvolg te geven. Het doel is onze klanten ongestoord te kunnen laten genieten van een perfecte, overheerlijke koffiebeleving.

In de rol van stagiair Operations Communication ben jij verantwoordelijk voor het in kaart brengen van al onze communicatie klanten raakpunten, de momenten van verbinding. Daarnaast het duiden van de hiervoor gehanteerde methodieken en variantie, 1st time right in aanpak.

JDEP werkt met professionele systeem applicaties welke de mogelijkheid geven om niet alleen in snelheid voor de klant maar ook kwalitatief verder te professionaliseren.

Als Stagiair Operations Communicatie Digitalisatie ga jij je bezighouden met:

·       Het in kaart brengen van klanten raakpunten, de momenten van verbinding

·       Het duiden van gehanteerde methodieken, duiden van variantie in aanpak

·       Het analyseren, beoordelen van klantvragen welke voorkomen hadden kunnen worden

·       Het identificeren van direct te realiseren opportuniteiten o.a. op basis van beschikbare systeem functionaliteit

·       Het realiseren van deze opportuniteit

·       Opstellen van wekelijkse & maandelijkse voortgangsrapportages

 

Waar kom je te werken?

Als Stagiair Operations Communicatie Digitalisatie werk je in het enthousiaste Helpdesk team binnen de professional Business Unit. Het team is deel extern gefaciliteerd, aangestuurd door een integrator en deels Intern gefaciliteerd. Je stagebegeleider is de Integrator van de Helpdesk.

 

Jacobs Douwe Egberts (JDE) Professional levert koffie- en theeconcepten aan kantoren, overheidsinstellingen, horeca en hospitality, kortom alle instellingen buiten het supermarktkanaal. Vanuit onze ondernemerschap, kennis en rijke traditie zijn wij een strategische partner voor onze klanten en denken wij op creatieve en innovatieve wijze met hen mee over unieke koffie- en theeconcepten. Op deze manier leveren we bij verschillende klanten een bijdrage aan hun doelstellingen op gebied van duurzaam ondernemen en medewerkerstevredenheid

Functie-eisen

Heb jij een ondernemende instelling en krijg jij energie van het behalen van successen? Dan pas jij goed bij JDE. Onze medewerkers inspireren al meer dan 265 jaar de internationale koffiewereld. Wij houden van mensen die niet bang zijn om uit te proberen en die dat doen tot het goed gaat. Wij hechten waarde aan een sterke overtuiging en moedigen je aan je mening te geven. En dat allemaal in een open en toegankelijke omgeving waar je kan groeien zoals jij dat wilt.

Voor de stage van, zoeken we iemand met de volgende vaardigheden en ervaring:

·      Sterk in het maken van verbinding, klantgericht

·      Systeemaffiniteit (Salesforce)

·      Projectmatig kunnen werken

·      Resultaat gericht!

Aanvullende informatie

Als je bij ons stage loopt, heb je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Wat je hier doet, wordt opgemerkt. Bij JDE krijg je een goede stagevergoeding en een verantwoordelijke rol in het team.

 

Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een opleidingsinstelling.

 

DIVERSITY STATEMENT: Samen zijn we JDE!

Voor ons maakt het niet uit wie je bent, waar je vandaan komt, hoe je je leven leidt of hoe je je koffie drinkt. Wij vinden het belangrijk dat JDE een organisatie is waar iedereen kan bijdragen, groeien en ontwikkelen. Elk land, iedere cultuur en elk individu heeft een uniek verhaal waar we naar luisteren. Door met diverse collega’s samen te werken binnen een inclusieve cultuur lukt het ons iedereen welkom te heten in de wereld van koffie en thee.

 

Enthousiast? Reageer nu!

Ben je geïnteresseerd in deze vacature, dan kun je reageren ter attentie van Avinash Sewradj, Integrator Helpdesk Prof NL, en Joost Renckens, Talent Acquisition Intern. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Avinash Sewradj, bereikbaar op +31 627845331. Een online assessment maakt onderdeel uit van de procedure.

 

Beschrijving van JACOBS DOUWE EGBERTS

JDE is onderdeel van JDE Peet’s, het grootste ‘pure-play’ koffie- en theebedrijf in de wereld, met het hoofdkantoor in Nederland. Al ruim 265 jaar worden we geïnspireerd door de gedachte ‘it’s amazing what can happen over a cup of coffee’. Vandaag de dag creëren we kansen in meer dan 100 landen met een portfolio van meer dan 50 koffie- en theemerken. Denk aan karaktervolle merken zoals Douwe Egberts, L’OR, Jacobs, Senseo, Pickwick en Moccona.

 

Bij Jacobs Douwe Egberts zijn we ‘Made to Stand Out’. We benutten elke kans om uit te blinken. Elke dag leggen we de lat hoger, denken we slimmer en handelen we nog sneller. Wij maken impact die overal ter wereld voelbaar is. Samen maken we het mogelijk dat iedereen een uniek koffie- of theemoment kan beleven. Verleg je grenzen en geef vorm aan je carrière bij JDE!

Functieomschrijving

  • Verantwoordelijk voor het opzetten en versturen van onze digitale nieuwsbrief;
  • Analyseren van online data en dit door vertalen naar een online promotieplan;
  • Schakelen met Marketing omtrent het online laden van producten en campagnes;
  • Het ondersteunen van de Online Marketeers;
  • Onderzoek doen naar mogelijkheden van onze nieuwe koffie proposities in een digital landschap

 

Informatie over de afdeling

Jacobs Douwe Egberts (JDE) Professional, met het hoofdkantoor in Utrecht, is expert op het gebied van koffie en thee in de buitenshuismarkt en levert een full service concept aan: van koffiemachines en ingrediënten tot accessoires, dienstverlening en marketingondersteuning.

Het Jacobs Douwe Egberts (JDE) Professional e-Business team is verantwoordelijk voor alle digitale activiteiten binnen het zakelijke online kanaal. In onze digitale transformatie  zijn we bezig om nieuwe kansen en initiatieven op het gebied van e-Commerce en digitale dienstverlening optimaal te benutten.

Je krijgt tijdens deze stage de mogelijkheid om volledig mee te draaien op E-Commerce. Het gaat hier om een meewerkstage, startdatum (vanaf) januari 2022, met de mogelijkheid van 4 of 5 dagen per week.

Functie-eisen

  • WO/HBO opleiding,
  • Affiniteit met E-commerce en/of (digital) marketing;
  • Ondernemend en zelfstandig;
  • Enthousiast en pro-actief;
  • Analytisch (Excel) en kan dit doorvertalen naar conclusies;
  • Teamplayer;
  • Affiniteit met Adobe/InDesign/Photoshop;
  • Goede beheersing van MS Office, met name Excel, Word en PowerPoint.

Aanvullende informatie

Als je bij ons werkt, maak je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Onze medewerkers werken met een diversiteit aan gelijkgestemde collega’s in een innovatieve omgeving. Iedereen is erop gericht om te doen wat juist is – overal ter wereld. Wat je hier doet, wordt opgemerkt.

Voor deze stage geldt een standaard JACOBS DOUWE EGBERTS vergoeding voor stagiairs/afstudeerders. De stageperiode is per januari 2022 en voor een periode van minimaal 5 maanden. Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een HBO- of WO-instelling. Een online capaciteitentest maakt deel uit van de selectieprocedure.

 

Enthousiast?

Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Joost Renckens Intern Talent Acquistion, per mail: joost.renckens@jdecoffee.com. Ben je geïnteresseerd in deze stage, dan kun je hier online reageren.

 

Beschrijving van het bedrijf

JDE is onderdeel van JDE Peet’s, het grootste ‘pure-play’ koffie- en theebedrijf in de wereld, met het hoofdkantoor in Nederland. Al ruim 265 jaar worden we geïnspireerd door de gedachte ‘it’s amazing what can happen over a cup of coffee’. Vandaag de dag creëren we kansen in meer dan 100 landen met een portfolio van meer dan 50 koffie- en theemerken. Denk aan karaktervolle merken zoals Douwe Egberts, L’OR, Jacobs, Senseo, Pickwick en Moccona.

 

Bij Jacobs Douwe Egberts zijn we ‘Made to Stand Out’. We benutten elke kans om uit te blinken. Elke dag leggen we de lat hoger, denken we slimmer en handelen we nog sneller. Wij maken impact die overal ter wereld voelbaar is. Samen maken we het mogelijk dat iedereen een uniek koffie- of theemoment kan beleven. Verleg je grenzen en geef vorm aan je carrière bij JDE!