Description

GroupM University is op zoek naar een Stagiair Learning and Development. Je bent verantwoordelijk voor het verzorgen van het uitzetten van training content, -planning en -uitvoer voor de nieuwe trainingssessies, contacten onderhouden met trainers en de content leveranciers.

Deze plek bied je de unieke kans om binnen heel WPP een goede indruk te krijgen van de organisatie en een mogelijk vervolg voor na je studie.

GroupM

GroupM is een dochter van WPP, WPP bekend als het wereldwijde advertising conglomeraat. GroupM voert activiteiten uit voor o.a. de mediabureaus Wavemaker, Mindshare en MediaCom. Daarnaast worden binnen GroupM verschillende activiteiten centraal aangestuurd en verwerkt, zoals o.a. Digital Data Hub, Business Intelligence, Proces Management, Marketing Intelligence, Trading en Quality Management.

GroupM is een dynamisch, jong en ambitieus bedrijf waar, wereldwijd gezien, met duizenden (Young) Professionals wordt gewerkt voor de mooiste klanten. Zo hebben we in Nederland alleen al honderden collega’s in Amsterdam, Eindhoven en Sittard die werken voor tientallen klanten zoals Unilever, KPN en Netflix.

In ons gloednieuwe onderkomen ‘Amsteldok’ (voorheen Rivierstaete aan de Amstel) werk je op grote hoogte met uitzicht over Amsterdam in een state-of-the-art en inspirerende werkomgeving.

Wat ga je doen?

Tijdens je stage ben je een echte spin in het web die secuur werkt en het overzicht kan bewaken bij verschillende werkzaamheden en deadlines.

Verantwoordelijkheden:

  • Opzetten van nieuwe trainingssessies en contacten onderhouden met de trainers en content leveranciers;
  • Training content uitzetten, reviewen en testen;
  • Beheer van reserveringen van zalen, apparatuur en bezoekersregistratie;
  • Evaluaties opzetten, uitsturen en verwerken
  • Administratieve ondersteuning; zoals het aanmaken van user accounts en het bijhouden van de mail, aanmeldingen van trainingen verwerken, technische ondersteuning en het behandelen van user vragen. Daarnaast houd jij je bezig met het opzetten, uitsturen en verwerken van verschillende evaluaties;
  • Rapporten verwerken en eventueel uitwerken.

 Wat zoeken we?

  • Een stagiair(e) voor 4 of 5 dagen in de week;
  • Je doet een hbo-studie in de richting van hr/marketing/communicatie;
  • Je werkt zelfstandig, pro-actief en probleemoplossend;
  • Je schrijft foutloos Nederlands en Engels;
  • Je bent precies en werkt accuraat;
  • Je bent flexibel, hands-on en schrikt niet van deadlines.

 Wij bieden

  • Een uitdagende stageplek voor minimaal 3 maanden, start in onderling overleg;
  • Persoonlijke begeleiding om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Een klantportfolio met A-merken waar je blij van wordt en waarvan sommigen tot de grootste adverteerders wereldwijd behoren;
  • Een leuk team bij GroupM University die ook wekelijks een borrel met elkaar drinken;
  • Open communicatie en een goede werksfeer waarin iedereen zichzelf kan zijn;
  • Onderdeel van een groot internationaal netwerk (MediaCom, Wavemaker, Mindshare, GroupM, WPP);
  • Stagevergoeding

Wil jij bij dit toonaangevend bedrijf stagelopen? Klik dan meteen op deze link!

Description

Stagiair Graphic Design met passie voor Social Media per jan/feb 2020

Wat we zoeken

MediaCom zoekt een Graphic Design Stagiair. De Stagiair Graphic Design houdt zich bezig met het vormgeven van campagne uitingen voor de klanten van MBA. Je werkt mee in het creatieve team voor grote merken en doet design werk voor verschillende mediatypes als YouTube, Instagram en Facebook. Daarnaast biedt je ondersteuning bij het vormgeven van presentaties voor klanten.

We zoeken een persoon met een passie voor design. Je bent al een portfolio aan het bouwen bent met je eigen ontwerpen. Je bent opgegroeid met het internet, kent de verschillende social platforms van binnen en buiten en je houdt de reclame- en designwereld goed in de gaten. Je bent bekend met het maken van stopmotions, Gif’s en video.

MediaCom

MediaCom is een van de grootste mediabureaus van de wereld én Nederland. Wij helpen merken te groeien met de inzet van media en content. Ons succes begint bij onze ‘People First, Better Results’ filosofie. De klant, de werknemer, de consument, mensen staan bij ons altijd centraal. MediaCom werkt voor prachtige merken als Adidas, Mars, Shell, Sony, ABN AMRO, H&M, Ikea, Tele2 en Volkswagen.

MediaCom Beyond Advertising (MBA) is het geïntegreerde content label van MediaCom. Voor de klanten van MediaCom verzorgt MBA o.a. (branded) content campagnes (Van strategie, concept, creatie tot distributie), social media content, influencer marketing en YouTube content.

In het MBA team hebben wij plek voor een gedreven Stagiair Graphic Design.

Wat biedt MediaCom?

Bij MediaCom werk je in een groot team van media- en marketing professionals voor grote merken. Je krijgt de kans om bij een van de grootste mediabureaus van Nederland jouw design skills te laten zien. Binnen het creatieve team werk je intensief samen om content campagnes vorm te geven. Je zult veel leren over alle stappen tussen conceptontwikkeling en het live gaan van de campagnes.

Taken en verantwoordelijkheden

Taken

  • Opmaak en design van content voor diverse contentcampagnes
  • Meedenken over creatieve concepten
  • Design van social media uitingen in diverse vormen (denk aan video, Gif, Meme, afbeeldingen)
  • Ondersteunen bij het vormgeven van powerpoint presentaties ten behoeve van concept presentaties

Wat zoeken wij 

  • Je hebt een creatieve mindset
  • Je bent op de hoogte van de nieuwste design trends in social media
  • Je werkt makkelijk met Adobe Photoshop, Illustrator, Indesign, video editing software
  • Je bent enthousiast en pro-actief werkhouding

Wat wij bieden

  • Een uitdagende stageplek voor minimaal 4 maanden, startdatum per januari of februari 2020;
  • Persoonlijke begeleiding en ruimte om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Fantastische merken om voor te werken (o.a. Playstation, Specsavers, Subway)
  • Werken in een informele sfeer in een prachtige locatie aan de Amstel met leuke collega’s in Amsterdam;
  • Werken in een internationale organisatie met collega’s van verschillende disciplines;
  • Goede stagevergoeding (€450 euro bruto bij full-time stage).

Interesse?

Klik op deze link voor meer info en om je aan te melden!

Beschrijving van het bedrijf
Bij JACOBS DOUWE EGBERTS kan óók jij impact hebben, net als al onze ruim 12.000 gepassioneerde werknemers die actief zijn in meer dan 100 landen. Wij zijn er trots op dat we samen met hen iedere dag een rol mogen spelen in de levens van miljoenen mensen met onder andere onze sterke merken als Douwe Egberts, L’OR, Senseo, Pickwick, Piazza D’Oro, Jacobs, Tassimo, Moccona, Kenco, Pilao en Gevali. De impact die onze werknemers hebben op de organisatie, de merken en zichzelf, draagt bij aan onze wereldwijde belofte: “A coffee for every cup”. Kortom: Wat jij bij ons doet heeft impact.

Ben jij nieuwsgierig naar de laatste ontwikkelingen op het gebied van Talent Acquisition en Employer Branding? Wil je impact hebben door de beste stagiairs te werven voor een diversiteit aan afdelingen? Ben je op zoek naar een uitdagende stage waarbij je veel verantwoordelijkheden krijgt? Lees dan snel verder!

Functieomschrijving
Als stagiair Talent Acquistion ga jij ons helpen met het verder ontwikkelen van de campusrecruitment strategie. Jij bent immers onze doelgroep! Waar zijn bijna afgestudeerde talentvolle HBO en WO starters te vinden en hoe bereiken wij ze? Wat zijn de nieuwste online trends? Wat vinden ze belangrijk in hun oriëntatieproces om een baan te vinden? Daarnaast vragen we je om mee te denken naar een oplossing voor de grote vraag naar stagiairs binnen Jacobs Douwe Egberts (JDE). Hoe bereiken we deze doelgroep? Wat vindt deze doelgroep belangrijk in een stage? Vragen die jij als student bij uitstek kunt beantwoorden!

We verwachten van jou dat je hands-on en proactief aan de slag gaat. Je maakt plannen, presenteert deze aan het team en werkt ze verder uit. Onder jouw verantwoordelijkheid komen onder andere: de organisatie van Inhousedagen, het zorgen voor aanwezigheid van onze organisatie bij studie- en studentenverenigingen, het bedenken en aanleveren van relevante (online) content voor arbeidsmarktcommunicatie, de werving en selectie van stagiairs. je zult het recruitment team helpen met het uitvoeren van dagelijkse taken en processen. Ook ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van het intern netwerk binnen Jacobs Douwe Egberts

Functie-eisen

  • Je bent bijna klaar of klaar met je bachelor en hebt ervaring in recruitment; of je zit al in je master en hebt al stage ervaring.
  • Je bent enthousiast, nieuwsgierig en een tikkeltje brutaal. Je bent niet bang om op mensen af te stappen, zelfstandig en beschikt over een flinke dosis humor;
  • Je vindt het leuk om dingen te organiseren en tot in de puntjes te verzorgen;
  • Tot slot heb je natuurlijk interesse in de arbeidsmarkt en de FMCG sector en ben je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op social media gebied.
  • Je gaat accuraat en methodische te werk gaan en kan goed prioriteiten stellen.

Aanvullende informatie
Als je bij ons werkt, maak je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Onze medewerkers werken met een diversiteit aan gelijkgestemde collega’s in een innovatieve omgeving. Iedereen is erop gericht om te doen wat juist is – overal ter wereld. Wat je hier doet, wordt opgemerkt.

Voor deze stage geldt een standaard JACOBS DOUWE EGBERTS vergoeding voor stagiairs van 450 euro (HBO-ers) of 500 euro (WO-ers) per maand, op basis van een fulltime werkweek. De stageperiode is per juli 2020 en voor een periode van 5/6 maanden, al kan hier in overleg van afgeweken worden. Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een HBO of WO instelling. Een online capaciteitentest maakt deel uit van de selectieprocedure.

Enthousiast?
Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Evy Heldens, Talent Acquisition Specialist op +31 (0)6 11 29 94 35. Ben je geïnteresseerd in deze stage, solliciteer dan nu direct!

Beschrijving van het bedrijf
Bij JACOBS DOUWE EGBERTS kan óók jij impact hebben, net als al onze ruim 12.000 gepassioneerde werknemers die actief zijn in meer dan 100 landen. Wij zijn er trots op dat we samen met hen iedere dag een rol mogen spelen in de levens van miljoenen mensen met onder andere onze sterke merken als Douwe Egberts, L’OR, Senseo, Pickwick, Piazza D’Oro, Jacobs, Tassimo, Moccona, Kenco, Pilao en Gevali. De impact die onze werknemers hebben op de organisatie, de merken en zichzelf, draagt bij aan onze wereldwijde belofte: “A coffee for every cup”. Kortom: Wat jij bij ons doet heeft impact.

Functieomschrijving
De business unit Jacobs Douwe Egberts (JDE) Retail is de verkooporganisatie gericht op de merken Douwe Egberts, Kanis & Gunnink, Van Nelle, SENSEO®, L’OR , Tassimo en Pickwick binnen het supermarktkanaal. Binnen deze unit zijn circa 70 professionals werkzaam, waaronder het marketingteam Single Serve. Dit team is verantwoordelijk voor de Single Serve merken SENSEO® en L’OR en is op zoek naar een stagiair(e) voor de merken SENSEO® en L’OR voor een periode van 6 maanden, per 1 juli 2020.

Ondersteuning van het Single Serve marketingteam en haar werkzaamheden, waaronder:

  • Ondersteuning bij de executie van merkactivatie;
  • Meelopen met projecten op het gebied van productontwikkeling;
  • Ondersteuning van verpakkingstrajecten;
  • Ondersteuning van brand managers in de daily business;
  • Ondersteuning bij diverse online activiteiten: waaronder opstellen van eDM’s en up-to-date houden van de website;
  • Ondersteuning bij het doen van business analyses & marktonderzoek, inclusief Nielsen analyses en het bijhouden van markt- en consumententrends.

Kortom: een veelzijdige marketingstage waarin je ervaring kunt opdoen voor een functie als Junior Brand Manager. De exacte invulling van je werkzaamheden is verder af te stemmen.
Het betreft hier een meeloopstage, voor 5 dagen in de week.

Functie-eisen

  • Je volgt een WO-opleiding en je hebt affiniteit met marketing/sales (productontwikkeling, communicatie, retail);
  • Je bent een teamplayer, hebt een ondernemende instelling en bent in staat zelfstandig projecten te leiden;
  • Je bent creatief, met zorg voor goede executie;
  • Je bent pragmatisch, resultaatgericht en beschikt over goede analytische vaardigheden;
  • Je hebt goede sociale en communicatieve vaardigheden (ook in het Engels).

Aanvullende informatie
Als je bij ons werkt, maak je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Onze medewerkers werken met een diversiteit aan gelijkgestemde collega’s in een innovatieve omgeving. Iedereen is erop gericht om te doen wat juist is – overal ter wereld. Wat je hier doet, wordt opgemerkt.

Voor deze stage geldt een standaard Jacobs Douwe Egberts vergoeding voor stagiairs/afstudeerders van €500,- per maand op basis van een fulltime werkweek. Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een WO instelling. Een online capaciteitentest maakt deel uit van de selectieprocedure.

Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Benthe Gosselink, Senior Brand Manager Single Serve, bereikbaar op 06 – 5257 1008 . Ben je geïnteresseerd in deze stage, dan kun je online reageren. We ontvangen graag je CV en motivatiebrief.

Beschrijving van het bedrijf
Bij JACOBS DOUWE EGBERTS kan óók jij impact hebben, net als al onze ruim 12.000 gepassioneerde werknemers die actief zijn in meer dan 100 landen. Wij zijn er trots op dat we samen met hen iedere dag een rol mogen spelen in de levens van miljoenen mensen met onder andere onze sterke merken als Douwe Egberts, L’OR, Senseo, Pickwick, Piazza D’Oro, Jacobs, Tassimo, Moccona, Kenco, Pilao en Gevali. De impact die onze werknemers hebben op de organisatie, de merken en zichzelf, draagt bij aan onze wereldwijde belofte: “A coffee for every cup”. Kortom: Wat jij bij ons doet heeft impact.

Functieomschrijving
Doe jij een HBO of WO studie in de richting van (Digitale) Media, Marketing, Informatie en/of Communicatie en ben jij op zoek naar een uitdagende Online Marketing stage? Kom dan stage lopen bij het digital marketing & media team van Jacobs Douwe Egberts Retail!

We bieden een veelzijdige stage in de (online) wereld van Koffie & Thee, waarbij je in korte tijd veel kunt leren op het gebied van digital marketing – 360 campagnes, content marketing, social media, SEO, brand websites, GIPHY en nog veel meer! Je komt te werken in een jong team met een open en informele sfeer, waardoor er ruimte is voor eigen initiatieven en projecten.

We zijn per juli 2020 (startdatum in overleg) op zoek naar een stagiair voor een periode van 6 maanden. Het gaat om een meewerkstage.

Wat je gaat doen

  • Ondersteuning bij de inzet van online kanalen (o.a. SEA, e-mailmarketing, online video);
  • Ondersteuning bij de inzet van social media (Facebook/Instagram);
  • Beheren van het Content Management Systeem;
  • Meelopen met projecten op het gebied van online marketing van het digital marketing team.

Functie-eisen

  • HBO-/WO-opleiding en affiniteit met online marketing;
  • Ondernemend en proactief;
  • Aandacht voor detail en goede executie;
  • teamplayer
  • Goede analytische vaardigheden;
  • Goede sociale en communicatieve vaardigheden in NL en EN;

Aanvullende informatie
Als je bij ons werkt, maak je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Onze medewerkers werken met een diversiteit aan gelijkgestemde collega’s in een innovatieve omgeving. Iedereen is erop gericht om te doen wat juist is – overal ter wereld. Wat je hier doet, wordt opgemerkt.

Voor deze stage geldt een standaard Jacobs Douwe Egberts vergoeding voor stagiairs/afstudeerders van €450,- (HBO) of €500,- (WO) per maand. Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een HBO- of WO-instelling. Een online capaciteitentest maakt deel uit van de selectieprocedure.

Enthousiast?
Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Phylicia van Wieringen, Digital Marketing Specialist, bereikbaar op +31 6 29 56 31 17. Ben je geïnteresseerd in deze stage, dan kun je direct online reageren. We ontvangen graag je CV en motivatiebrief.

Beschrijving van het bedrijf
Bij JACOBS DOUWE EGBERTS kan óók jij impact hebben, net als al onze ruim 12.000 gepassioneerde werknemers die actief zijn in meer dan 100 landen. Wij zijn er trots op dat we samen met hen iedere dag een rol mogen spelen in de levens van miljoenen mensen met onder andere onze sterke merken als Douwe Egberts, L’OR, Senseo, Pickwick, Piazza D’Oro, Jacobs, Tassimo, Moccona, Kenco, Pilao en Gevali. De impact die onze werknemers hebben op de organisatie, de merken en zichzelf, draagt bij aan onze wereldwijde belofte: “A coffee for every cup”. Kortom: Wat jij bij ons doet heeft impact.

Douwe Egberts Retail is de verkooporganisatie voor de merken Douwe Egberts, Kanis & Gunnink, Van Nelle, SENSEO®, L’OR en Pickwick gericht op het supermarktkanaal. Binnen deze unit zijn zo’n 70 professionals werkzaam.

Voor het marketingteam Douwe Egberts Retail zijn we op zoek naar twee stagiairs voor een periode van 6 maanden. Het betreft een meeloopstage voor Masterstudenten voor 5 dagen per week, eventueel in combinatie met afstuderen voor 1 dag per week (de begeleiding voor afstuderen is beperkt).

Functieomschrijving
Over Douwe Egberts
Als stagiair in ons marketingteam ondersteun je het gehele Douwe Egberts team door het zelfstandig managen van projecten, waarbij je verantwoordelijk bent voor het plan van aanpak, briefing van/samenwerking met bureaus, social media, interne afstemmingen (denk aan branderij, sales, shopper marketing, supply chain), timing en budget.

Projectvoorbeelden:

  • Algemene marketingondersteuning op het Douwe Egberts, Kanis & Gunnink en L’Or merk;
  • Business analyses & marktonderzoek, incl. het bijhouden van markt- en consumententrends;
  • Executie van marketingplannen (bijv. promoties, on-pack communicatie, online- campagnes en merkactivatie waaronder “Burendag”);
  • Beheren van de Douwe Egberts website en social media en ondersteuning bieden bij ontwikkeling van Douwe Egberts’ online-strategie;
  • Ondersteuning van brand management voor daily business;
  • Verpakkingswijzigingen, innovaties en activaties;
  • Ontwikkelen van communicatie-uitingen in diverse mediakanalen zoals print, online, mailings, sampling en POS-materiaal.

Kortom: een veelzijdige marketingstage waarin je ervaring kunt opdoen voor een functie als Junior Brand Manager. De exacte invulling van je werkzaamheden wordt in overleg afgestemd.

Functie-eisen
Jouw profiel

  • WO Master opleiding en affiniteit met marketing/sales (productontwikkeling, communicatie, activatie);
  • Ambitie om in Marketing (FMCG) te gaan werken;
  • Factbased – Goede analytische vaardigheden;
  • Idea creator – Innovatief, met oog voor trends;
  • Teamplayer – Connector in de organisatie;
  • Zelfstarter – Zelfstandig projecten starten en leiden;
  • Pragmatisch en resultaatgericht;
  • Ondernemend en proactief;
  • Goede sociale en communicatieve vaardigheden (Nederlands & Engels).

Aanvullende informatie
We bieden
Voor deze stage geldt een standaard Jacobs Douwe Egberts vergoeding voor stagiairs/afstudeerders van €500,- per maand. De stageperiode is per juli en voor een periode van 6 maanden. Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een WO instelling. Een online capaciteitentest maakt deel uit van de selectieprocedure.

Enthousiast?
Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Lotte Bloemendal, bereikbaar op +31 615029068. Ben je geïnteresseerd in deze stage, dan kun je direct online reageren. We ontvangen graag je CV en motivatiebrief.