WAVEMAKER is hét mediabureau dat media, content en technologie samenbrengt in geïntegreerde media-, marketing- en content strategieën. Gevestigd aan de Amstel adviseren wij al jarenlang onze klanten zoals Friesland Campina, VodafoneZiggo, PVM, Netflix, ANWB en Zalando in het plannen en optimaliseren van hun mediacampagnes. WAVEMAKER is in verband met uitbreiding op zoek naar een Jr. Operations Manager.

Wat doet een Jr. Operations Manager?

WAVEMAKER adviseert haar klanten op het gebied van communicatie en media-inzet. Onze back-office, GroupM handelt vervolgens de inkoop en administratie af.

De Jr. Operations Manager vervult een centrale rol binnen de consultancy dienstverlening van WM en is verantwoordelijk voor een optimale samenwerking tussen WM (front office) en GroupM (back office). De Jr. Operations Manager draagt zorg voor de goede afwikkeling van de media-adviezen door de Client- / Media-Teams en stuurt van daaruit het gehele back office proces (inkoop, ordering, facturatie en overige administratieve afhandeling) binnen GroupM aan.

Daarnaast maakt de Jr. Operations Manager onderdeel uit van het Proces Team binnen WM. Het Proces Team is gezamenlijk verantwoordelijk voor het overall verder ontwikkelen en optimaliseren van de workflows binnen WM, tussen WM en haar klanten en tussen WM en GroupM.

Wie jij bent

  • Je hebt talent voor organiseren;
  • Je blinkt uit in cijfermatig inzicht en je bent accuraat;
  • Administratief onderlegd;
  • Je bent sociaal en contactueel vaardig;
  • Je bent commercieel bewust;
  • Je hebt ervaring met MS Office (Excel, Word en PowerPoint);
  • Je bent in staat om bedrijfsadministratieve processen snel te doorzien.

Wij bieden:

  • Een internationale, inspirerende omgeving waar je samenwerkt met jonge, ambitieuze collega’s;
  • Een functie waarin je zelfstandig werkt met veel ruimte voor ontwikkeling;
  • Een kans om samen te werken binnen een gedreven team voor de mooiste merken;
  • Opleiding ‘learning on the job’ door de diversiteit aan klantvraagstukken maar ook door trainingen binnen WAVEMAKER, GroupM en Greenhouse;
  • Een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden; laptop, telefoon en travel card;
  • Een fantastische lunch, check IG @Amsteldok.eats!
  • Vrijdagmiddag borrels en events op de rooftop aan de Amstel;
  • WPP card met perks.

Dit klinkt als mijn droombaan!
We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik hier en stuur ons je cv en je persoonlijke motivatie. Ben jij degene die ons versterkt in het realiseren van onze ambities? Dan maken we graag kennis met je: we bellen je voor een eerste kennismaking en/of nodigen je uit op ons hoofdkantoor in Amsterdam.

Wavemaker is an equal opportunity employer. We view everyone as an individual and we understand that inclusion is more than just diversity – it’s about belonging. We celebrate the fact that everyone is unique and that’s what makes us so good at what we do. We pride ourselves on being a company that embraces difference and truly represents the global clients we work with.

Naast je studie relevante werkervaring op doen op het gebied van business development en analytics in een uitdagende en internationale organisatie. Bij Deloitte.

What impact will you make?

Als werkstudent Commercial Excellence ben je onderdeel van de afdeling Client & Industries. Binnen C&I werken 80 professionals dagelijks aan het versterken van het Deloitte merk, het bouwen van klantrelaties en het realiseren van klantgroei. Tijdens het werkstudentschap maak je niet alleen kennis met de structuur en werkwijze van Deloitte Nederland, maar ook met veel van de afdelingen op het gebied van Consulting, Financial Advisory, Risk Advisory, Audit & Assurance, en Tax & Legal.

Job description

  • meewerken binnen het Commercial Excellence team dat zich bezig houdt met het vergroten van de commerciële impact van Deloitte
  • het verzamelen, analyseren en visualiseren van data om de voortgang van de strategie van Clients & Industries te meten;
  • ondersteunen bij het maken van presentaties en workshops;
  • samenwerken met collega’s van C&I en andere afdelingen binnen Deloitte op diverse projecten;
  • individueel werken aan ad-hoc projecten, zoals het opstellen en uitvoeren van surveys .

Qualifications

Je vindt het leuk om analytisch na te denken en de handen uit de mouwen te steken. Je voelt je thuis in een snel veranderende omgeving en werkt graag samen. Je hebt affiniteit met cijfers, grote datasets en het creëren van structuur en overzicht. Verder heb je voor deze vacature als werkstudent de volgende kenmerken:

  • momenteel volg je een WO opleiding op het gebied van bedrijfskunde, economie of een andere relevante studierichting;
  • analytisch, oog voor detail en een proactieve werk houding;
  • ervaring je hebt met het werken met dataverwerking programma’s zoals Excel, PowerBI en Tableau;
  • eerdere stage ervaring is een pré;
  • je bent beschikbaar voor een minimale periode van 6 maanden voor minimaal 16 uur per week;
  • je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels.

What we offer

  • een vast salaris;
  • een development program waardoor je je doorlopend blijft ontwikkelen;
  • vergoeding om een thuiswerkplek in te richten om te zorgen dat je op een ergonomisch verantwoorde manier kunt werken;
  • flexibele werktijden, je deelt je eigen agenda in;
  • de mogelijkheid om drie nationale feestdagen om te ruilen voor die niet-nationale feestdagen;
  • 26 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband en de mogelijkheid om extra dagen in te kopen;
  • een laptop die je ook privé mag gebruiken;
  • een goed pensioen waarbij je eigen bijdrage slechts 2% bedraagt;
  • een tijd voor tijd regeling waarmee je tijd spaart om te gebruiken op momenten die er voor jou toedoen;
  • mogelijkheid om deel te nemen aan de collectieve ziektekostenregeling;
  • de mogelijkheid om te profiteren van fiscaal aantrekkelijke zaken, zoals bedrijfsfitness en een fietsplan.

Let’s make impact. Apply now!

Bij Deloitte staan we open voor alle mensen die kwaliteit en ambitie meebrengen. We zijn dan ook benieuwd wie jíj bent. Voor meer info of direct solliciteren, klik hier!

De ultieme kickstart van jouw carrière!

Tijdens het Traineeship Implementatie word je in vier weken klaargestoomd om aan de slag te gaan bij een grote (internationale) financiële dienstverlener. Tijdens een implementatietraject van een softwarepakket help jij onze klanten digitaliseren en innoveren. Samen met jouw mede-trainees, onder intensieve begeleiding van professionals in een betaald traineeship.

De masterclass

Klaar voor de (kick)start? In de masterclass van vier weken draait alles om jouw persoonlijke ontwikkeling. Via workshops en trainingen word je voorbereid op jouw eerste klantopdracht als consultant.

  • Je krijgt diepgaande softwarekennis van Keylane Axon, maar ook basiskennis over pakketten als Salesforce, Miles en Plexus.
  • Je krijgt inhoudelijke trainingen over bijvoorbeeld Agile werken en de producten en processen binnen de financiële sector.
  • Naast een aantal ‘harde’ skill trainingen, krijg je ook een aantal ‘soft’ skill trainingen, zoals de training Consultancy Skills. Daarom ga je aan de slag met de ontwikkeling van essentiële consultancy skills.
  • Een ander onderdeel van de Masterclass is het behalen van een aantal certificaten, die ook jouw marktwaarde vergroten!
  • Tot slot werk je samen met je mede-trainees aan uitdagende (implementatie)cases.

Jouw eerste opdracht bij de klant

De masterclass afgerond? Dan ga je zelfstandig aan de slag op opdracht bij één van onze (internationale) klanten in de financiële sector. Je werkt aan de implementatie van een softwarepakket, analyseert data en onderhoud het contact met de opdrachtgever. Daarnaast volg je in het Young Professional Program relevante trainingen, zodat je je blijft ontwikkelen als consultant. Hoe ziet de opdracht eruit?

  • Je maakt de vertaalslag van de wens van de klant naar de mogelijkheden binnen het softwarepakket.
  • Je ontwikkelt nieuwe verzekeringsproducten- en functionaliteiten in het pakket.
  • Je adviseert hoe de software zo ingezet kan worden, dat bedrijfsprocessen geoptimaliseerd worden.
  • Je begeleidt workshops voor het opstellen van business – en IT-requirements.

Opdrachten van onze Implementatie Consultants

Deze consultants gingen jou voor en vertellen meer over hun opdracht.

Noah: “Na mijn traineeship ben ik gestart in het product configuratie team bij een grote internationale verzekeraar. Samen met een groep ITDS’ers werk ik hard aan de oplevering van nieuwe producten in het polisadministratiesysteem. Dit houdt in dat ik schakel met productmanagement over business requirements, ik functionele ontwerpen analyseer en producten ‘’bouw’’ in het systeem. In deze rol leer ik onwijs veel over processen bij financiële dienstverleners en ontwikkel ik mijn analytische vaardigheden. Ik merk dat ik snel meer verantwoordelijkheden krijg van mijn opdrachtgever!”

Karlijn: “Mijn eerste opdracht was samen met twee andere trainees bij een Belgische verzekeraar. Hier kwam ik in een team met meerdere ITDS’ers, waar wij verzekeringsproducten in het softwarepakket Keylane Axon implementeerden. Daarmee deed ik ervaring op het gebied van product inrichting, van testen en het leggen van analyses. Daarna werd ik met dezelfde twee collega’s doorgezet naar een andere Belgische verzekeraar, om helemaal vanaf de start Keylane Axon te implementeren. Doordat ik vanaf het begin van het project bij betrokken ben geweest, en veel heb kunnen doen op het gebied van functioneel en technisch ontwerp, heb ik in korte tijd veel kunnen leren.”

Dit breng je mee 

  • Een hbo- of wo-diploma, bij voorkeur in de richting IT of bèta. Heb jij interesse in IT, softwarepakketten en de financiële sector? Dan gaan we ook graag met je in gesprek!
  • 0 – 2 jaar relevante werkervaring;
  • Een sterk analytisch vermogen en uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Een flinke dosis ambitie en leergierigheid;
  • Kennis van Excel, Access en SQL is een pré.

Dit kun je van ITDS verwachten

De arbeidsvoorwaarden zijn marktconform. Ook krijg je de keuze tussen een leaseauto met tankpas of een NS Businesscard, een laptop, je mobiele onkosten kunnen gedeclareerd worden, 25 vakantiedagen en een premievrije pensioenregeling en een mooie thuisbasis in Amsterdam. Daarnaast krijg je:

  • Een mooie start van jouw carrière bij het beste adviesbureau voor verzekeraars van Nederland (uitgeroepen door Consultancy.nl)!
  • Vanaf dag één intensieve coaching en begeleiding door jouw Manager, waardoor jij het maximale uit jezelf kunt halen. Benieuwd naar het groeipad? Lees hier het interview met Implementatie Consultant Leon.
  • De mogelijkheid om intern mee te werken aan de ontwikkeling van marktproposities. En de mogelijkheid om je te specialiseren en expertise op te bouwen in verschillende applicaties en pakketten.
  • (Sportieve) bedrijfsuitjes, zoals maandborrels, een skitrip, de Zandvoort Circuit Run en deelname aan de Amsterdamse bedrijfshockeycompetitie.
  • En iedere vrijdag luiden we het weekend in met een borrel op ons kantoor!
  • Uiteraard volgen wij de adviezen van de Overheid en het RIVM op ten aanzien van Covid-19.

Dit zijn wij

ITDS Business Consultants is een adviesbureau voor o.a. financiële dienstverleners. Onze consultants combineren actuele kennis van de banken-, verzekerings- en pensioenwereld met een praktische visie op technologie, wetgeving en digital marketing. Wij geloven in de kracht en waarde van financiële dienstverleners. Bovendien zien we kansen te over. Dit doen we met 180 collega’s in Nederland en 240 in Polen.

Sinds december 2018 vormen wij een zelfstandig onderdeel van de Redmore Group, evenals Talent&ProTriple A – Risk Finance en Profource met in totaal 1800 hoogopgeleide medewerkers.

We leren je graag kennen

Het Traineeship Implementatie start op 7 maart 2022. Interesse? Solliciteer dan hier! Heb je vragen? Neem dan contact op met Wessel, Margo en Elisa (Recruitmentteam Traineeships) via 020- 226 01 10.

Wij horen graag van je!

Waarom een werkstage bij 37°Celsius?

In plaats van een standaard werkstage, bieden we jou bij 37°Celsius de kans om jezelf
te bewijzen door zoveel mogelijk te leren op verschillende vlakken. Wij bieden je een
vergoeding die een stuk hoger ligt dan bij de gemiddelde stage, en verwachten in ruil
daarvoor dat jij jezelf ontwikkelt tot een volwaardig fulltime professional.

Als brand consultancy werken we momenteel voor klanten als TU Delft, Boni Supermarkten en de Bibliotheek.
Ook ondersteunen we vaak startups bij het opzetten van hun branding, zoals
bijvoorbeeld FLIRTbier. Ben je op zoek naar een stage met veel afwisseling en
verantwoordelijkheden? Welkom bij 37°Celsius!

Wat ga jij doen?

Binnen 37°Celsius zijn er grof gezegd twee soorten werkzaamheden: business development
en onderzoek & consultancy. Tijdens een gesprek kijken we graag welke
werkzaamheden het beste bij je passen, maar aangezien we een klein team zijn krijg je
ook altijd mee wat er in het hele bedrijf speelt.

Business Development – Je werkweek zal bestaan uit het uitvoeren en helpen opzetten
van de business developmentstrategie van 37ºCelsius. Hieronder valt bijvoorbeeld
contentontwikkeling, online marketing, acquisitie, bureaupresentaties en opvolging van
prospects. Ook zal je af en toe ondersteunen bij consultancy projecten voor onze
klanten.

Brand Consultancy – Je werk bestaat uit twee hoofdonderdelen: het doen van onderzoek
voor onze klanten en het (ondersteunen bij het) geven van workshops aan klanten. Een
onderzoeksproject bestaat uit veel verschillende werkzaamheden zoals: het bedenken
van het onderzoeksdesign, opstellen van de vragenlijst, analyseren van resultaten (in
SPSS), en het geven van presentaties. Naast deze hoofdactiviteiten zal je ook
ondersteunen op het gebied van onze eigen marketing en business development.

Wat wij jou aanbieden?

  • Een dynamische stage waarin je wordt gezien als een volwaardig teamlid
    Grote kans op een baan na de stageperiode
  • Een bureau in startupfase meehelpen groeien
  • Mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen op het gebied van business
    development of onderzoek & consultancy
  • Werken op ons eigen kantoor midden in het centrum van Amsterdam, samen
    met een klein team, maar grootse sfeer
  • Flexibiliteit in beschikbaarheid: 24 tot 40 uur per week voor een periode van 6
    maanden
  • Afwisseling, geen enkele dag is hetzelfde!
  • Bovengemiddelde stagevergoeding en heerlijke lunches

Naar wie zijn wij op zoek?

  • Iemand met grote interesse in branding, marketing en communicatie
  • Sociaal en communicatief vaardig: je kan goed samen werken en denkt in
    oplossingen
  • Leergierig: je maakt snel dingen eigen en kan goed zelfstandig uitzoeken hoe
    dingen werken
  • Groot verantwoordelijkheidsgevoel en hands-on mentaliteit
  • Minimaal HBO denkniveau
  • Goede beheersing van zowel Nederlands als Engels
  • Creatief en energiek: we moedigen jouw eigen creativiteit en ideeën aan
  • Je komt met initiatieven die de sfeer verhogen en het bedrijf versterken
  • Bonus: Sterk in onderzoek (goed met SPSS is een pre) of ervaring met sales of
    e-mail marketing

Kom je ons team versterken?
Solliciteer direct! Mail jouw CV en motivatiebrief of video naar: Milou Wolda
(milou@37celsius.nl). Eerst nog wat meer weten? Check onze website 37°Celsius, LinkedIn, of mail
Milou voor meer informatie!

 

In this role, you have the opportunity to

Philips is a global health tech leader, making life better for billions of people globally through meaningful innovation and solutions. From complex medical devices and connected care systems to personal health and wellness, the work we do is shaping the future of healthcare for all. For recent graduates, we offer a unique two-year program to explore life at Philips while experiencing different areas of our organization. You will fulfill three challenging assignments. After the first, you will be in control of choosing what comes next. Stick to one specialization or branch out in new directions? It is your future and your decision. We will  support you with a personalized learning journey that combines hands-on experience with mentoring from leaders, coaching from peers, and guidance from our Career Center to find your own personal landing spot within Philips — one that best suits you, your career and life goals. Our culture of collaboration brings together diverse teams to support each other, expand our perspectives, and be our best. You will be connected to a community of graduates around the world to share your experience, learn from each other, collaborate and spark ideas.

You are responsible for

We have several assignments (location Amsterdam or Best ) available, each assignment has a specific focus.

Digital Marketing & E-Commerce (direct-2-business)

  • Lead product development with an agile squad in the area of digital marketing or eCommerce
  • Develop business impact cases per requirement by understanding the key customer needs
  • Potential add-on project: Drive an end-2-end project (in a digital startup fashion)

Digital Marketing & E-Commerce (direct-2-consumer)

Lead a project in the Digital Marketing & E-Commerce – Direct to Consumer (D2C) area. In the D2C area we take care of the digital consumer experience all the way from consumer acquisition ad digital activation to consumer care. Our D2C platforms (including applications and Philips.com) offer the most engaging & premium brand experience.

Mother and Child Care – Breastfeeding

  • Lead category deep dive for accessories category (per market including competition) and its role in the Breastfeeding portfolio
  • Drive recommendation actions on the current Philips Avent accessories portfolio optimization
  • Define opportunity areas for new accessories propositions in order to build complete ecosystem of solutions
  • Develop and run monthly analytics dashboard and reporting on accessories category

Mother and Child Care – Global Feeding

  • Launch of new natural baby bottles range in rest of the world markets
  • Portfolio management including performance tracking, optimization and lifecycle management
  • Support on specific projects (e.g. personalized baby bottles bundle, new product development)
  • Competitors’ products and price benchmarking as input for new product developments

Business IGT – Systems
The assignment would be mainly to work with market analytics and insights to develop management reports, analyze and structure the information and data to drive decisions. Our team is focused on business development, so main idea is to support business development with different cases, presentations, reports, etc.

Magnetic Resonance Services & Solutions Delivery Marketing  

  • Lead the planning and end-2-end deployment of a key marketing project that will help realize our MR Services & Solutions Delivery strategic imperatives
  • Create and activate the communication plan and enable engagement of in- and external stakeholders via the Philips and external relevant social media

MRI product Marketing

  • Lead downstream marketing planning and activities per assigned product/ solution
  • Lead internal communication activities
  • Build up internal champions structure and ongoing engagement plan to promote in both internal (Yammer) and external social media channel (Linkedin, etc).
  • Maintain monthly analytics dashboard.

Marketing Transformation

  • Support employee communications and engagement activities of a major company change program.
  • Execute change communication plans and developing content and assets accordingly.
  • Create executive and change communications materials such as leader dialogue guides, presentations, graphics, videos, etc. for specific capabilities/releases – in line with the standard Philips communications guidelines and change management methodology.
  • Support the program and local teams to develop their communications plans in managing change & transition.

Marketing Insights & Analytics
In this role you will be responsible for driving deep understanding of our consumers shoppers and customers. You will use various data sources to extract critical insights that further unlock our business growth in key Markets and Clusters. You will learn how to assimilate large sources of information and pulling out key actions in engaging way through the variety of stakeholders.

Integrated Communications and Events Team
The Integrated Communications and Events team drives world class employee engagement, customer experience & thought leadership to support Philips in becoming and being perceived as a high-performing, responsible health technology leader. Philips is beginning to embrace CommTech, a new discipline for the Communications profession which uses new digital tools, techniques and data to enable personalized engagement with stakeholders. CommTech enables enterprises to understand and engage with the full spectrum of their stakeholders as unique individuals rather than as segments, customize engagement with them based on that knowledge, and motivate their journey to an action or decision through the iterative optimization of content. Within this assignment you support the Public Affairs and Sustainability Communications team, part of the Integrated Communications and Events, in developing and bringing the CommTech strategy to life. This includes designing and implementing advocacy campaigns for Public Affairs audiences (key EU stakeholders, policy makers, representatives from international organizations or NGOs). The character of this job is a mix of strategic and tactical responsibilities, where the Graduate supports with both project activities as well as content creation.

To succeed in this role, you should have the following skills and experience

  • Recently or almost graduated with a Bachelor/Master’s degree in Marketing, Strategic Marketing, Data Analytics, Data Intelligence, Communications, Business Administration, International Relations, European Institutions and Politics, journalism ​or equivalent.

  • Max 1 years of work experience straight after your graduation

  • Excellent inter-personal and communication skills, so you can persuade colleagues at all ranks in the organization

  • International experience or an international mindset

  • Self-starter with an entrepreneurial spirit, eager and ambitious

  • Speak and write fluent English

  • Able to bring structure

  • Story-teller

  • Commercial mindset

  • Cultural awareness

  • Ability to think across functional domains

In return, we offer you

  • Launch a career in health technology

  • Join a company making a difference to people’s lives

  • Actively contribute to innovations that matter

  • Work on a diverse international team

  • Gain hands-on experience in multiple areas

  • Develop your capabilities and knowledge

  • Build a solid professional network

Recruitment process

When you are interested to join the Philips Graduate Development Program, please apply online latest 19th September 2021, applications that come in after this deadline can not be taken into account.

  • Upload your CV and/or motivation
  • In week 38/39 you will be informed whether you passed the pre-selection round and if yes you will be invited to perform an online test.
  • In week 41 you will be informed whether you are selected for the next round, the virtual video pitch.
  • In week 44/45 you will be informed whether you belong to the best performers, you will be invited for the final virtual assessment center, which will take place on the 16th and 18th of November (you will be invited for one of these dates). During this event, you will work on several challenging exercises together with similar minded graduates. Of course we will also provide you with more information on the Graduate Development Program and the assignments. This is the final step in the selection process. In the same week, we will inform you with the outcome.
  • Start date will be on the 1st February 2022

Please Apply here!