De ultieme kickstart van jouw carrière!

Tijdens het Traineeship Implementatie word je in vier weken klaargestoomd om aan de slag te gaan bij een grote (internationale) financiële dienstverlener. Tijdens een implementatietraject van een softwarepakket help jij onze klanten digitaliseren en innoveren. Samen met jouw mede-trainees, onder intensieve begeleiding van professionals in een betaald traineeship.

De masterclass

Klaar voor de (kick)start? In de masterclass van vier weken draait alles om jouw persoonlijke ontwikkeling. Via workshops en trainingen word je voorbereid op jouw eerste klantopdracht als consultant.

  • Je krijgt diepgaande softwarekennis van Keylane Axon, maar ook basiskennis over pakketten als Salesforce, Miles en Plexus.
  • Je krijgt inhoudelijke trainingen over bijvoorbeeld Agile werken en de producten en processen binnen de financiële sector.
  • Naast een aantal ‘harde’ skill trainingen, krijg je ook een aantal ‘soft’ skill trainingen, zoals de training Consultancy Skills. Daarom ga je aan de slag met de ontwikkeling van essentiële consultancy skills.
  • Een ander onderdeel van de Masterclass is het behalen van een aantal certificaten, die ook jouw marktwaarde vergroten!
  • Tot slot werk je samen met je mede-trainees aan uitdagende (implementatie)cases.

Jouw eerste opdracht bij de klant

De masterclass afgerond? Dan ga je zelfstandig aan de slag op opdracht bij één van onze (internationale) klanten in de financiële sector. Je werkt aan de implementatie van een softwarepakket, analyseert data en onderhoud het contact met de opdrachtgever. Daarnaast volg je in het Young Professional Program relevante trainingen, zodat je je blijft ontwikkelen als consultant. Hoe ziet de opdracht eruit?

  • Je maakt de vertaalslag van de wens van de klant naar de mogelijkheden binnen het softwarepakket.
  • Je ontwikkelt nieuwe verzekeringsproducten- en functionaliteiten in het pakket.
  • Je adviseert hoe de software zo ingezet kan worden, dat bedrijfsprocessen geoptimaliseerd worden.
  • Je begeleidt workshops voor het opstellen van business – en IT-requirements.

Opdrachten van onze Implementatie Consultants

Deze consultants gingen jou voor en vertellen meer over hun opdracht.

Noah: “Na mijn traineeship ben ik gestart in het product configuratie team bij een grote internationale verzekeraar. Samen met een groep ITDS’ers werk ik hard aan de oplevering van nieuwe producten in het polisadministratiesysteem. Dit houdt in dat ik schakel met productmanagement over business requirements, ik functionele ontwerpen analyseer en producten ‘’bouw’’ in het systeem. In deze rol leer ik onwijs veel over processen bij financiële dienstverleners en ontwikkel ik mijn analytische vaardigheden. Ik merk dat ik snel meer verantwoordelijkheden krijg van mijn opdrachtgever!”

Karlijn: “Mijn eerste opdracht was samen met twee andere trainees bij een Belgische verzekeraar. Hier kwam ik in een team met meerdere ITDS’ers, waar wij verzekeringsproducten in het softwarepakket Keylane Axon implementeerden. Daarmee deed ik ervaring op het gebied van product inrichting, van testen en het leggen van analyses. Daarna werd ik met dezelfde twee collega’s doorgezet naar een andere Belgische verzekeraar, om helemaal vanaf de start Keylane Axon te implementeren. Doordat ik vanaf het begin van het project bij betrokken ben geweest, en veel heb kunnen doen op het gebied van functioneel en technisch ontwerp, heb ik in korte tijd veel kunnen leren.”

Dit breng je mee 

  • Een hbo- of wo-diploma, bij voorkeur in de richting IT of bèta. Heb jij interesse in IT, softwarepakketten en de financiële sector? Dan gaan we ook graag met je in gesprek!
  • 0 – 2 jaar relevante werkervaring;
  • Een sterk analytisch vermogen en uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Een flinke dosis ambitie en leergierigheid;
  • Kennis van Excel, Access en SQL is een pré.

Dit kun je van ITDS verwachten

De arbeidsvoorwaarden zijn marktconform. Ook krijg je de keuze tussen een leaseauto met tankpas of een NS Businesscard, een laptop, je mobiele onkosten kunnen gedeclareerd worden, 25 vakantiedagen en een premievrije pensioenregeling en een mooie thuisbasis in Amsterdam. Daarnaast krijg je:

  • Een mooie start van jouw carrière bij het beste adviesbureau voor verzekeraars van Nederland (uitgeroepen door Consultancy.nl)!
  • Vanaf dag één intensieve coaching en begeleiding door jouw Manager, waardoor jij het maximale uit jezelf kunt halen. Benieuwd naar het groeipad? Lees hier het interview met Implementatie Consultant Leon.
  • De mogelijkheid om intern mee te werken aan de ontwikkeling van marktproposities. En de mogelijkheid om je te specialiseren en expertise op te bouwen in verschillende applicaties en pakketten.
  • (Sportieve) bedrijfsuitjes, zoals maandborrels, een skitrip, de Zandvoort Circuit Run en deelname aan de Amsterdamse bedrijfshockeycompetitie.
  • En iedere vrijdag luiden we het weekend in met een borrel op ons kantoor!
  • Uiteraard volgen wij de adviezen van de Overheid en het RIVM op ten aanzien van Covid-19.

Dit zijn wij

ITDS Business Consultants is een adviesbureau voor o.a. financiële dienstverleners. Onze consultants combineren actuele kennis van de banken-, verzekerings- en pensioenwereld met een praktische visie op technologie, wetgeving en digital marketing. Wij geloven in de kracht en waarde van financiële dienstverleners. Bovendien zien we kansen te over. Dit doen we met 180 collega’s in Nederland en 240 in Polen.

Sinds december 2018 vormen wij een zelfstandig onderdeel van de Redmore Group, evenals Talent&ProTriple A – Risk Finance en Profource met in totaal 1800 hoogopgeleide medewerkers.

We leren je graag kennen

Het Traineeship Implementatie start op 7 maart 2022. Interesse? Solliciteer dan hier! Heb je vragen? Neem dan contact op met Wessel, Margo en Elisa (Recruitmentteam Traineeships) via 020- 226 01 10.

Wij horen graag van je!

Functieomschrijving

Ben jij nieuwsgierig naar de dagelijkse activiteiten van ons FEC AR Team? Wil jij impact maken door middel van een eigen Finance project? En ben jij op zoek naar een uitdagende stage waarbij je veel verantwoordelijkheden krijgt? Lees dan snel verder!

  • Analyses en projecten die als doel hebben de processen binnen het Financial Excellence Centre AR Team te verbeteren en te optimaliseren;
  • Ondersteuning van de Cash Management Specialist en Accounting Specialist bij het uitvoeren van de dagelijkse activiteiten binnen het Financial Excellence Centre AR team;
  • Diverse credit control en cash management werkzaamheden;
  • Een eigen finance project waarin je het verschil kunt maken!

Functie-eisen

  • Je volgt een HBO/WO opleiding richting Bedrijfskunde/Bedrijfseconomie/Finance;
  • Je hebt een proactieve houding en bent in staat om zelfstandig te werken;
  • Je kan snel data analyseren en verbanden leggen, en vanuit daar actie ondernemen;
  • Je bent enthousiast en hebt een goede kennis van Excel en bij voorkeur van SAP.

Aanvullende informatie

Als je bij ons stage loopt, heb je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Wat je hier doet, wordt opgemerkt. Bij JDE krijg je een goede stagevergoeding en een verantwoordelijke rol in het team.

 

Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een opleidingsinstelling.

 

DIVERSITY STATEMENT: Samen zijn we JDE!

Voor ons maakt het niet uit wie je bent, waar je vandaan komt, hoe je je leven leidt of hoe je je koffie drinkt. Wij vinden het belangrijk dat JDE een organisatie is waar iedereen kan bijdragen, groeien en ontwikkelen. Elk land, iedere cultuur en elk individu heeft een uniek verhaal waar we naar luisteren. Door met diverse collega’s samen te werken binnen een inclusieve cultuur lukt het ons iedereen welkom te heten in de wereld van koffie en thee.

 

Enthousiast? Reageer nu!

Ben je geïnteresseerd in deze vacature, dan kun je reageren ter attentie van Lisette Lukas, Teamlead FEC AR, en Joost Renckens, Talent Acquisition Intern. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Lisette Lukas, bereikbaar op lisette.lukas@jdecoffee.com. Een online assessment maakt onderdeel uit van de procedure.

 

Beschrijving van JACOBS DOUWE EGBERTS

JDE is onderdeel van JDE Peet’s, het grootste ‘pure-play’ koffie- en theebedrijf in de wereld, met het hoofdkantoor in Nederland. Al ruim 265 jaar worden we geïnspireerd door de gedachte ‘it’s amazing what can happen over a cup of coffee’. Vandaag de dag creëren we kansen in meer dan 100 landen met een portfolio van meer dan 50 koffie- en theemerken. Denk aan karaktervolle merken zoals Douwe Egberts, L’OR, Jacobs, Senseo, Pickwick en Moccona.

 

Bij Jacobs Douwe Egberts zijn we ‘Made to Stand Out’. We benutten elke kans om uit te blinken. Elke dag leggen we de lat hoger, denken we slimmer en handelen we nog sneller. Wij maken impact die overal ter wereld voelbaar is. Samen maken we het mogelijk dat iedereen een uniek koffie- of theemoment kan beleven. Verleg je grenzen en geef vorm aan je carrière bij JDE!

Functieomschrijving

Als stagiaire Finance Direct Sales ondersteun je het team gedurende de stage, met een divers takenpakket. Daarnaast zal je ook eigen taken en verantwoordelijkheden krijgen. Ook een eigen project zal hier onderdeel van uitmaken. Binnen het Commercial Finance team zijn wij op zoek naar een enthousiaste kandidaat voor een meeloopstage. Het is een uitgelezen kans om kennis te maken met (Commercial/Business)-Finance binnen de FMCG sector!

  • Rendement analyses op deals die sales af heeft gesloten met onze klanten
  • Ondersteuning van de commercial controller bij (Europese) aanbestedingen en grote deals
  • Diverse financial control werkzaamheden
  • Een eigen finance project waarin je het verschil kunt maken!

Jacobs Douwe Egberts Professional (JDEP) is leverancier van koffie- en theesystemen in de Nederlandse buitenshuismarkt (business-to-business): van apparatuur en ingrediënten tot accessoires en full service concepten. JDEP heeft een leidende marktpositie en bedient haar klanten binnen diverse segmenten (Horeca, Zorg, Onderwijs, Bedrijven & Instellingen).

Functie-eisen

  • Je volgt een HBO/WO opleiding richting bedrijfskunde/bedrijfseconomie
  • Je hebt een proactieve houding en bent in staat om zelfstandig te werken
  • Je kan snel data analyseren en verbanden leggen, en vanuit daar actie ondernemen
  • Je bent enthousiast en hebt een goede kennis van Excel

Aanvullende informatie

Voor deze stage geldt een standaard JACOBS DOUWE EGBERTS vergoeding voor stagiairs van € 500,- per maand. De exacte startdatum in overleg, mogelijk vanaf februari 2022 en voor een periode van 6 maanden. Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een HBO/WO -instelling. Een online capaciteitentest maakt deel uit van de selectieprocedure.

Enthousiast?

Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Rutger Homan, Commercial Controller, te bereikbaar op rutger.homan@jdecoffee.com. Ben je geïnteresseerd in deze stage, dan kun je hier direct online reageren.

 

Beschrijving van bedrijf

JDE is onderdeel van JDE Peet’s, het grootste ‘pure-play’ koffie- en theebedrijf in de wereld, met het hoofdkantoor in Nederland. Al ruim 265 jaar worden we geïnspireerd door de gedachte ‘it’s amazing what can happen over a cup of coffee’. Vandaag de dag creëren we kansen in meer dan 100 landen met een portfolio van meer dan 50 koffie- en theemerken. Denk aan karaktervolle merken zoals Douwe Egberts, L’OR, Jacobs, Senseo, Pickwick en Moccona.

 

Bij Jacobs Douwe Egberts zijn we ‘Made to Stand Out’. We benutten elke kans om uit te blinken. Elke dag leggen we de lat hoger, denken we slimmer en handelen we nog sneller. Wij maken impact die overal ter wereld voelbaar is. Samen maken we het mogelijk dat iedereen een uniek koffie- of theemoment kan beleven. Verleg je grenzen en geef vorm aan je carrière bij JDE!

Beschrijving van het bedrijf

Bij JACOBS DOUWE EGBERTS kan óók jij impact hebben, net als al onze ruim 12.000 gepassioneerde
werknemers die actief zijn in meer dan 100 landen. Wij zijn er trots op dat we samen met hen, iedere dag
een rol mogen spelen in de levens van miljoenen mensen met onder andere onze sterke merken als
Douwe Egberts, L’OR, Senseo, Pickwick, Piazza D’Oro, Jacobs, Tassimo, Moccona, Kenco, Pilao en Gevali.
De impact die onze werknemers hebben op de organisatie, de merken en zichzelf, draagt bij aan onze
wereldwijde belofte: “A coffee for every cup”. Kortom: Wat jij bij ons doet heeft impact.

Beschrijving van de afdeling
Jacobs Douwe Egberts Professional (JDEP), met het hoofdkantoor in Utrecht, is leverancier van koffie- en
theeconcepten in de buitenshuismarkt (business-to-business): van merken, apparatuur en ingrediënten
tot accessoires en dienstverlening. JDEP heeft een leidende marktpositie en levert aan de horeca,
bedrijven en zorg- en onderwijsinstellingen. Vanuit onze rijke traditie, kennis en ondernemerschap zijn wij
een strategische partner voor onze klanten en denken wij op creatieve en innovatieve wijze met hen mee
over unieke koffie- en theeconcepten.

De afdeling Operations is met +/- 600 mensen verantwoordelijk voor de klantgerichte ondersteuning van
het totale verkoopproces van de commerciële units van JDEP NL en de serviceactiviteiten van JDEP NL.
Operations bestaat uit drie afdelingen:

  • Service Excellence (verantwoordelijk voor de planning van zowel de installaties als de medewerkers van operating services en technische services)
  • Operating (verantwoordelijk voor het schoonmaken en bijvullen van de koffieautomaten)
  • Technische Services (verantwoordelijk voor het onderhoud van de koffieautomaten)

Binnen Finance Operations zijn we op zoek naar een enthousiaste kandidaat voor een meewerkstage.
Gedurende deze stage maak je, met een divers takenpakket, deel uit van het Finance Operations team,
een zeer dynamisch en betrokken team. Daarnaast zal je eigen taken en verantwoordelijkheden krijgen.
Ook bestaat de mogelijkheid om te werken aan een eigen project.

Het is een uitgelezen kans om kennis te maken met Finance Operations binnen de FMCG-sector!
Bovendien biedt deze functie veel kansen om jezelf te ontwikkelen en vaardigheden bij te leren.
Vanzelfsprekend kan je op het kantoor onbeperkt genieten van ons brede koffie- en theeassortiment,
maar houd er rekening mee dat je vanwege de coronamaatregelen deels vanuit huis zal werken.

Wat je gaat doen

  • Meewerken tijdens het maken van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen. Hierdoor leer je de Financial Reporting basics die handig zijn voor iedere toekomstige Financial.
  • Analyses maken ter ondersteuning van het Finance Operations team.
  • Een eigen project opzetten ten behoeve van procesoptimalisatie binnen de werkzaamheden van het Finance Operations team.
  • De optimalisatie en opvolging van interne controlemechanismen.
  • Kennis maken met verschillende Finance functies binnen JDEP NL zodat je een goed beeld krijgt
    van wat werken binnen Finance inhoudt.
    Jouw profiel
  • Je volgt een hbo-/wo-opleiding in de richting bedrijfskunde/bedrijfseconomie/finance;
  • Je kunt goed zelfstandig en nauwkeurig analyseren en werken;
  • Je bent ambitieus, je wilt graag carrièrestappen maken;
  • Je beschikt over sterke sociale en communicatieve vaardigheden;
  • Je beschikt over een can-do mentaliteit;
  • Je bent leergierig en enthousiast;
  • Je hebt affiniteit met de FMCG-sector (en hebt een passie voor koffie of thee).

We bieden
Als je bij ons werkt, maak je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team,
vieren successen en steunen elkaar. Onze medewerkers werken met een diversiteit aan gelijkgestemde
collega’s in een innovatieve omgeving. Iedereen is erop gericht om te doen wat juist is – overal ter wereld.
Wat je hier doet, wordt opgemerkt.

Voor deze stage geldt een standaard JACOBS DOUWE EGBERTS vergoeding voor stagiairs/afstudeerders.
De stageperiode start halverwege februari 2021 en is voor een periode van 6 maanden. De startdatum is
flexibel en kan in overleg worden bepaald.

Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij
een hbo- of wo-instelling. Een online capaciteitentest maakt deel uit van de selectieprocedure.

Enthousiast?
Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Tim Jansen, Finance Manager
Operations, bereikbaar op 06-52421845. Ben je geïnteresseerd in deze stage, reageer dan snel via:
https://jobs.smartrecruiters.com/JACOBSDOUWEEGBERTS/743999793244178-stage-finance-operations

Job Description

Location: Amsterdam – we are back working from the office 2 or 3 days per week
Type: Internship – not suitable for thesis
Length: 6 months, minimum.
Time: 40 hours/week
Expected Start Date: January 2021

In this role, you have the opportunity to

Contribute a high growth business that will help improve the lives of millions contributing with a global leader in Health Technology by providing support to the Finance Performance, Planning and Analysis (PPA) Group as part of the Planning and Performance analysis team.

You are responsible for

  • Financial planning and analysis activities for Financial results.

  • Coordinating reporting and analytics within the team and across all parties providing information to the team.  Identifies and implements opportunities for improving efficiency and effectiveness of our reporting and analytics.

  • Analyses and reports on business performance during monthly & quarterly financial reporting cycles.

  • Perform forward-looking ad-hoc analysis, such as project & strategy evaluation, benchmarking, price/volume mix, scenario analysis, etc.

  • Support the preparation of Group quarterly financial results, developing and updating contents of investor relations presentations

You are a part of

The Finance Performance, Planning and Analysis team based in Amsterdam (HQ). The team is comprised of experienced financial professionals who work with Business, Market, and various Functions closely. This role will bring significant growth opportunities.

To succeed in this role, you should have the following skills and experience

  • Studying towards your Master (or Bachelor) in Finance, Management, Business Administration

  • A curious mind-set, with excellent communication skills

  • Intellectual capacity to digest complex information, see trends & analysis through data.

  • Advanced technical skills in Excel, and PowerPoint.

  • Knowledge/experience working with ERP (SAP) is valuable

  • Experience with reporting & analytical tools, Business-Intelligence environments is valuable.

  • Ability to balance speed and accuracy

  • Self-starter, pro-active, ownership and accountability for independent analytical work or process coordination and improvement.

  • Works efficiently & with eye for detail; high quality standards.

In return, we offer you

A work experience in a corporate environment and working closely with multiple businesses, the ability to gain insight into the financial statements (P&L, BS & CF) of Philips businesses. A learning trajectory to describe financial performance in a crisp & clear manner sensible to executive management.

You can apply for this role here.

Important:
Please note that in order to be considered for an internship, you need to be registered as a student during the entire internship period. Formal documentation (proof of enrollment) will be requested. Students from outside the EU need to fill in an NUFFIC agreement, which needs to be signed by the student and the university. Please note that the contents of our regular internship assignments are not suitable for professionals (and/or MBA students) with professional work experience.

Why should you join Philips?

Working at Philips is more than a job. It’s a calling to create a healthier society through meaningful work, focused on improving 2.5 billion lives a year by delivering innovative solutions across the health continuum. Our people experience a variety of unexpected moments when their lives and careers come together in meaningful ways. Learn more by watching this video.

To find out more about what it’s like working for Philips at a personal level, visit the Working at Philips page on our career website, where you can read stories from our employee blog. Once there,you can also learn about our recruitment process, or find answers to some of the frequently asked questions.