Voel je je thuis in een dynamische, commerciële en internationale werkomgeving? Heb je een bovengemiddelde interesse in mensen en lijkt het je uitdagend om het beste talent voor onze organisatie te vinden? GroupM zoekt per direct een Stagiair Recruitment.

GroupM is een dochter van WPP, WPP bekend als het wereldwijde advertising conglomeraat. GroupM voert activiteiten uit voor o.a. de mediabureaus Wavemaker, Mindshare en MediaCom. Daarnaast worden binnen GroupM verschillende activiteiten centraal aangestuurd en verwerkt, zoals o.a. Digital Data Hub, Business Intelligence, Proces Management, Marketing Service & Insights, Trading en Quality Management.

GroupM is een dynamisch, jong en ambitieus bedrijf waar, wereldwijd gezien, met duizenden (Young) Professionals wordt gewerkt voor de mooiste klanten. Zo hebben we in Nederland alleen al honderden collega’s in Amsterdam en Eindhoven die werken voor tientallen klanten zoals IKEA, KPN en Netflix.

In ons gloednieuwe onderkomen ‘Amsteldok’ werk je op grote hoogte met uitzicht over Amsterdam in een state-of-the-art en inspirerende werkomgeving.

Het HR team

Het HR team ondersteunt de organisatie bij het realiseren van haar strategie en doelstellingen. Hierin worden de uitdagende vraagstukken met betrekking tot in-, door en uitstroom opgepakt en aangepakt. Het HR team wordt gevormd door de HR Directeur, een aantal HR Adviseurs, Sr. Recruiter, HR Assistants en Payroll Consultants.

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor de werving en selectie van alle stagiaires binnen GroupM;
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van een deel van onze vacatures, gaat op zoek naar de laatste trends op het gebied van recruitment en verzint unieke wervingscampagnes;
  • Je ondersteunt de Sr. Recruiter op administratief gebied: interviews inplannen, vacatures adverteren, online assessments uitsturen etc.;
  • Het screenen van de kandidaten die reageren op de vacatures;
  • Het vastleggen van alle mutaties en handelingen in het applicants tracking systeem (ATS);
  • Je begeleidt het interview proces waarin je nauw contact houdt met lijnmanagers en de nieuwe talenten;
  • Je zit bovenop het proces met betrekking tot feedback naar kandidaten zodat we snel kunnen schakelen;
  • Je organiseert inhousedagen (online) voor MSc studenten en onderhoud contacten met diverse studieverenigingen;
  • Je helpt de Sr. Recruiter met het schrijven van wervende functieprofielen.

Wat zoeken we?

  • HBO/WO denk- en werkniveau, studierichting Bedrijfskunde, HRM of Marketing;
  • Je bent nieuwsgierig en innovatief en werkt gemakkelijk met Social media, als onderdeel van de wervingsstrategie;
  • Je werkt nauwkeurig en vindt het leuk om data te verzamelen en te analyseren;
  • Je bent integer, betrouwbaar en hebt een open houding;
  • Je bent een prettige, enthousiaste collega om mee samen te werken, en weet op een handige manier collega’s na te jagen;
  • Je bent flexibel en kunt je makkelijk aanpassen aan veranderende prioriteiten;
  • Je spreekt en schrijft goed in zowel het Nederlands als het Engels.

Wat bieden wij?

  • Persoonlijke begeleiding om jezelf verder te ontwikkelen;
  • De stagevergoeding bedraagt € 450,- bruto per maand bij een fulltime stage;
  • Open communicatie en een goede werksfeer waarin iedereen zichzelf kan zijn;
  • Onderdeel van een groot internationaal netwerk (MediaCom, Wavemaker, Mindshare, Kinetic, GroupM en WPP);
  • Startdatum in onderling overleg;
  • Minimale duur: 5 maanden voor 4/5 dagen per week.

Interesse? 
We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik hier en stuur ons je cv en je persoonlijke motivatie.

GroupM is an equal opportunity employer. We view everyone as an individual and we understand that inclusion is more than just diversity – it’s about belonging. We celebrate the fact that everyone is unique and that’s what makes us so good at what we do. We pride ourselves on being a company that embraces difference and truly represents the global clients we work with.

 

Ben jij administratief sterk en heb je oog voor detail? En wil je werken voor een van de grootste mediaservicebureaus wereldwijd?  GroupM zoekt per direct een Recruitment Assistent!

Zoals je natuurlijk al hebt gezien op onze website zijn wij op zoek naar veel nieuwe collega’s, ter uitbreiding onze verschillende mediabureaus. Om onze recruiters te ontlasten zijn wij op zoek naar een administratieve kracht die ervoor zorgt dat het gehele recruitment proces vlekkeloos verloopt. Je zal je voornamelijk bezighouden met het inplannen van sollicitatiegesprekken met de verschillende hiring mangers. Daarnaast ben je bezig met de eerste screening van kandidaten en het uitzetten van nieuwe vacatures.

GroupM

GroupM is een dochter van WPP, WPP bekend als het wereldwijde advertising conglomeraat. GroupM voert activiteiten uit voor o.a. de mediabureaus Wavemaker, Mindshare en MediaCom. Daarnaast worden binnen GroupM verschillende activiteiten centraal aangestuurd en verwerkt, zoals o.a. Digital Data Hub, Business Intelligence, Proces Management, Marketing Intelligence, Trading en Quality Management.

GroupM is een dynamisch, jong en ambitieus bedrijf waar, wereldwijd gezien, met duizenden (Young) Professionals wordt gewerkt voor de mooiste klanten. Zo hebben we in Nederland alleen al honderden collega’s in Amsterdam, Eindhoven en Sittard die werken voor tientallen klanten zoals Unilever, KPN en Netflix.

In ons onderkomen ‘Amsteldok’ (voorheen Rivierstaete aan de Amstel) werk je op grote hoogte met uitzicht over Amsterdam in een state-of-the-art en inspirerende werkomgeving.

Wat ga je doen?

  • Het screenen van de kandidaten die reageren op de vacatures;
  • Je ondersteunt de Recruiter op administratief gebied: interviews inplannen, vacatures adverteren, online assessments uitsturen etc.;
  • Het vastleggen van alle mutaties en handelingen in het applicants tracking systeem (ATS);
  • Je begeleidt het interview proces waarin je nauw contact houdt met lijnmanagers en de nieuwe talenten;
  • Je zit bovenop het proces met betrekking tot feedback naar kandidaten zodat we snel kunnen schakelen.

Wie ben jij?

  • Je hebt oog voor detail en bent administratief sterk;
  • Je houdt van overzicht en werkt structureel;
  • Je hebt affiniteit met Recruitment & HR;
  • Je bent proactief en houdt niet van stilzitten;
  • Je bent een communicatief sterke teamplayer;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je hebt een afgeronde MBO4/HBO opleiding;
  • Je bent tussen de 32 en 40 uur beschikbaar;
  • Je hebt goede kennis van Microsoft Office.

Wij bieden

  • Wij bieden je een uitdagende baan aan binnen het grootste bureaunetwerk van de wereld, waar met de beste mensen in de markt wordt gewerkt naar de oplossingen van de toekomst voor onze klanten in een snel veranderende (digitale) mediawereld;
  • Goede begeleiding van ervaren recruitment collega’s;
  • Een marktconform arbeidsvoorwaardenpakket;
  • Flexibele werkplek en werktijden;
  • Mogelijkheid om in het buitenland te werken (max 60 dagen per jaar);
  • Een fijne kantoorplek op een mooie locatie in Amsterdam (Rivierenbuurt);
  • Een team met veel kennis, kunde en gezelligheid;
  • Vrijdagmiddag borrels en events op de rooftop aan de Amstel;
  • Open communicatie en een goede werksfeer, waarin iedereen zichzelf kan zijn;
  • We werken met betrokken en enthousiaste collega’s en met de beste business partners, creatieve bureaus en exploitanten in de markt.

Interesse?
Voel je je thuis in een dynamische, commerciële en internationale werkomgeving? Heb je een bovengemiddelde interesse in mensen en weet jij de juiste puntjes op de I te zetten? Solliciteer dan snel hier zodat je binnenkort een kop koffie (of een biertje) kunt komen drinken om kennis te maken met misschien wel je nieuwe collega’s!

GroupM is an equal opportunity employer. We view everyone as an individual and we understand that inclusion is more than just diversity – it’s about belonging. We celebrate the fact that everyone is unique and that’s what makes us so good at what we do. We pride ourselves on being a company that embraces difference and truly represents the global clients we work with.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Functieomschrijving

Ben je op zoek naar een leuke en interessante stage met veel vrijheid? Tijdens de Stage Talent Acquisition krijg je dat! Je draait volledig mee binnen onze Talent Acquisition afdeling waarbij je zelf de verantwoordelijkheid krijgt om stage-vacatures in te vullen. Uiteraard doe je dat samen met onze collega’s van de gehele organisatie want je komt bij ons om te leren! Heb je daarom een leuk en nieuw idee? Dan moedigen we je aan om daarmee aan de slag te gaan!

Je verantwoordelijkheden tijdens de Stage Talent Acquisition:

  • Invulling van de stage vacatures voor de Nederlandse Marketing & Sales Unit en Manufacturing Units;
  • Je organiseert Campusrecruitment activiteiten en houdt daarbij contact met studie- en studentenverenigingen;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor stagiairs en organiseert leerzame (of gezellige) activiteiten met elkaar;
  • Je zult de afdeling TA helpen met het uitvoeren van dagelijkse taken en processen;
  • Je denkt mee met de afdeling om verbeteringen door te voeren.

Functie-eisen

Heb jij een ondernemende instelling en krijg jij energie van het behalen van successen? Dan pas jij goed bij JDE. Onze medewerkers inspireren al meer dan 265 jaar de internationale koffiewereld. Wij houden van mensen die niet bang zijn om uit te proberen en die dat doen tot het goed gaat. Wij hechten waarde aan een sterke overtuiging en moedigen je aan je mening te geven. En dat allemaal in een open en toegankelijke omgeving waar je kan groeien zoals jij dat wilt.

Voor de Stage Talent Acquisition, zoeken we iemand met de volgende vaardigheden en ervaring:

  • Je bent bijna klaar met je Bachelor en hebt ervaring in HR/Recruitment of je zit in je Master;
  • Je hebt al wat ervaring met het organiseren van evenementen of studentendagen en vind het leuk om daarin samen te werken;
  • Je bent enthousiast, nieuwsgierig en een tikkeltje brutaal. Je bent niet bang om op mensen af te stappen en beschikt over een flinke dosis humor;
  • Je bent een organisatietalent! Je vind het leuk om iets te organiseren en tot in de puntjes te verzorgen;
  • Je gaat zelfstandig en nauwkeurig te werk en kan goed prioriteiten stellen.

De stage is een meewerkstage maar als je dit wilt combineren met een afstudeeropdracht dan kan dat in overleg.

Aanvullende informatie

Als je bij ons stage loopt, heb je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Wat je hier doet, wordt opgemerkt. Bij JDE krijg je een goede stagevergoeding (HBO: 450,- euro per maand, WO: 500,- euro per maand) en een verantwoordelijke rol in het team.

Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je beschikbaar zijn per 1 september en gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een opleidingsinstelling.

DIVERSITY STATEMENT: Samen zijn we JDE!
Voor ons maakt het niet uit wie je bent, waar je vandaan komt, hoe je je leven leidt of hoe je je koffie drinkt. Wij vinden het belangrijk dat JDE een organisatie is waar iedereen kan bijdragen, groeien en ontwikkelen. Elk land, iedere cultuur en elk individu heeft een uniek verhaal waar we naar luisteren. Door met diverse collega’s samen te werken binnen een inclusieve cultuur lukt het ons iedereen welkom te heten in de wereld van koffie en thee.

Enthousiast? Reageer nu!
Ben je geïnteresseerd in deze vacature, dan kun je hier reageren ter attentie van Joost Bakker, Talent Acquisition Specialist, en Joost Renckens, Talent Acquisition Intern. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Joost Bakker, bereikbaar op +31 615953088. Een online assessment maakt onderdeel uit van de procedure.

Beschrijving van JACOBS DOUWE EGBERTS

JDE is onderdeel van JDE Peet’s, het grootste ‘pure-play’ koffie- en theebedrijf in de wereld, met het hoofdkantoor in Nederland. Al ruim 265 jaar worden we geïnspireerd door de gedachte ‘it’s amazing what can happen over a cup of coffee’. Vandaag de dag creëren we kansen in meer dan 100 landen met een portfolio van meer dan 50 koffie- en theemerken. Denk aan karaktervolle merken zoals Douwe Egberts, L’OR, Jacobs, Senseo, Pickwick en Moccona.

 

Bij Jacobs Douwe Egberts zijn we ‘Made to Stand Out’. We benutten elke kans om uit te blinken. Elke dag leggen we de lat hoger, denken we slimmer en handelen we nog sneller. Wij maken impact die overal ter wereld voelbaar is. Samen maken we het mogelijk dat iedereen een uniek koffie- of theemoment kan beleven. Verleg je grenzen en geef vorm aan je carrière bij JDE!

Now is the time to explore possibilities!

You’ll have the opportunity to experience various projects and roles within one of our strategic capabilities, rotating through three different assignments during your time on the Global Development Program (GDP). Your three rotations will be set by your program manager prior to your joining us. In the event that you discover along the way that you’d like to develop outside of your original capability track, we will support you in defining your next rotation into an adjacent complementary function that best suits you. Additionally, you’ll be offered a tailored learning journey, ongoing ‘learning on the job’ and peer learning.

Whether you want to work in the field of complex medical devices, connected care or personal health, you’ll be able to explore, contribute, learn, and receive structured support. You’ll also benefit from the many opportunities to learn and share with other Philips graduates and employees, and expand your own business network. After two years of on the GDP program, our Career Center will support you in your next move.

You can apply for this role by clicking here.

You are responsible for

There are several assignments (location Eindhoven, Amsterdam) available, each with a specific assignment focus.  Here are some examples of the type of rotations you’ll work on during the two-year program. After passing the Assessment Centre for our GDP HR track, you will be matched with your first rotation assignment.

Talent Acquisition

  • Responsible for the end-to-end recruitment process, from identifying the business needs to overseeing the offer process for the selected candidate.

  • Support on specific projects around Talent Acquisition optimization (ie: data insights, implementation of new technologies, process review and optimization etc)

Talent Acquisition – Critical Capabilities

The assignment is linked to informatics transformation and recruitment, which is currently conducted by various Talent Acquisition teams. You will get the chance to recruit talent for Philips Informatics (ranging from Software, AI, R&D to Solutions and IT) and the scope of activities will focus on driving the end to end recruiting process; providing labor market expertise to stakeholders; identifying and sourcing top talent for Philips; providing updates on progress.

HR Solutions Transformation

A role within the Human Resource organization. Responsible for the implementation of strategic HR programs on talent management and strategic workforce planning across the Business Clusters. Works together with both leaders in businesses, HRBPs, and the Central teams in order to drive impact in the business.

To succeed in this role, you should have the following skills and experience

  • Recently graduated Master’s degree in HR, Organizational Psychology; Business Administration or any other study with a passion for HR

  • Max 1 years of work experience straight after your graduation

  • Excellent communication and influencing skills

  • A customer-first attitude

  • International experience would be a benefit

  • Self-starter with an entrepreneurial spirit, eager and ambitious

  • Business fluency in English

In return, we offer you a unique and challenging trainee program and the opportunity to:

  • Work for an employer whose activities have a major impact on people all over the world

  • Discover how you can actively contribute to innovations that matter

  • Launch and steer your career in an environment with an astonishing diversity of nationalities, skills and backgrounds

As a GDP trainee you will receive a permanent, full time employment contract with excellent labor conditions.

Recruitment process

When you are interested to join the Philips Graduate Development Program, please apply online latest 20th March 2022, applications that come in after this deadline can not be taken into account.

  • Upload your CV and/or motivation

  • In week 12 you will be informed whether you passed the pre-selection round and if yes you will be invited to perform an online test.

  • In week 13 you will be informed whether you are selected for the next round, the virtual video pitch.

  • In week 16 you will be informed whether you belong to the best performers, you will be invited for the final virtual assessment center, which will take place on Thursday 12th of May. During this event, you will work on several challenging exercises together with similar minded graduates. Of course we will also provide you with more information on the Graduate Development Program and the assignments. This is the final step in the selection process. In the same week, we will inform you with the outcome.

  • Start date will be 1st September 2022.

Why should you join Philips?
Working at Philips is more than a job. It’s a calling to create a healthier society through meaningful work, focused on innovative, customer-first health technology solutions. Help us improve the health and well-being of billions of people, every year. Ultimately creating a career that no one could have planned for. Even you.