Functieomschrijving

Als stagiair Webdevelopment en contentmanagement ga je binnen Quality & Projects voor een groot gedeelte, zelfstandig aan de slag om een gebruiksvriendelijke Management Tool neer te zetten.
De Management Tool, bestaat oa uit de processen, de werkinstructies, ons beleid en maatregelen binnen JDEP NL. Deze hebben vooral te maken met onderwerpen als; klanteisen, wet- en regelgeving en/of veilige uitvoering van de werkzaamheden.
De tool zorgt ervoor dat al deze belangrijke documentatie op één platform wordt aangeboden. Hiermee maakt de tool het mogelijk om de doelstellingen van de organisatie te monitoren, bewaken en beheren. Dit maakt dat deze stage een belangrijke toegevoegde waarde biedt aan het beheersen van het managementinformatiesysteem en het continue verbeteren van onze organisatie.

Je creëert deze tool met office 365 in SharePoint.

Uiteraard sta je er niet alleen voor en staat er een heel team klaar om hierbij te ondersteunen daar waar nodig. Naast het team word je begeleid door een ervaren en enthousiaste stagebegeleider.

We gaan er vanuit dat je zelfstandig aan de slag kan gaan en je weet hoe je SharePoint het beste kan toepassen. Jij bent de specialist op dit gebied binnen het team. Wij leren graag van jou en staan open voor innovatieve ideeën.

Er zal een basis plan klaar liggen met de informatie welke in het managementsysteem zal moeten komen te staan, ideeën hierover, het visuele aspect en andere inzichten zijn uiteraard van harte welkom.

Wat je gaat doen

– Je analyseert het bestaande Management systeem/tool;
– Je denkt proactief na over mogelijkheden binnen office 365/SharePoint met als doel om een gebruiksvriendelijk en kwalitatief managementsysteem/tool neer te zetten voor de gehele JDEP NL organisatie;

Je stelt zelfstandig een plan van aanpak op voor de ontwikkeling van een verbetert managementsysteem.

– Aandragen van creatieve en innovatieve ideeën op het gebied van ICT oplossingen;
– Ontwikkelen van systeemoplossingen en een bijdrage leveren aan het totale Quality & Projects teamplan.

Kortom: een creatieve en zelfstandige ICT-stage.

Functie-eisen

– Minimaal een studie op HBO niveau;
– Studie achtergrond in ICT, kennis van Microsoft 365 met name SharePoint is een must;
– Mee willen denken aan de toekomst op het gebied van verduurzaming, vergroening en circulair bedrijfsvoering;
– Je hebt goede sociale en communicatieve vaardigheden (ook in het Engels);
– Je bent gedreven en werkt nauwkeurig;

Aanvullende informatie

Als je bij ons werkt, heb je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Onze medewerkers werken met een diversiteit aan gelijkgestemde collega’s in een innovatieve omgeving. Iedereen is erop gericht om te doen wat juist is – overal ter wereld. Wat je hier doet, wordt opgemerkt. Bij JDE krijg je een goede stagevergoeding en een verantwoordelijke rol in het team.

Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een onderwijs instelling.
DIVERSITY STATEMENT: Samen zijn we JDE!

Voor ons maakt het niet uit wie je bent, waar je vandaan komt, hoe je je leven leidt of hoe je je koffie drinkt. Wij vinden het belangrijk dat JDE een organisatie is waar iedereen kan bijdragen, groeien en ontwikkelen. Elk land, iedere cultuur en elk individu heeft een uniek verhaal waar we naar luisteren. Door met diverse collega’s samen te werken binnen een inclusieve cultuur lukt het ons iedereen welkom te heten in de wereld van koffie en thee.

Enthousiast? Reageer nu!

Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal! Upload hier snel je CV en motivatiebrief. Je kunt reageren ter attentie van Joost Renckens, Talent Acquisition Specialist.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Roxanne Brandt via + 31 (0)6 30875311. Een online assessment maakt onderdeel uit van de procedure.

 

Beschrijving van JACOBS DOUWE EGBERTS

JDE is onderdeel van JDE Peet’s, het grootste ‘pure-play’ koffie- en theebedrijf in de wereld, met het hoofdkantoor in Nederland. Al ruim 265 jaar worden we geïnspireerd door de gedachte ‘it’s amazing what can happen over a cup of coffee’. Vandaag de dag creëren we kansen in meer dan 100 landen met een portfolio van meer dan 50 koffie- en theemerken. Denk aan karaktervolle merken zoals Douwe Egberts, L’OR, Jacobs, Senseo, Pickwick en Moccona.

Bij Jacobs Douwe Egberts zijn we ‘Made to Stand Out’. We benutten elke kans om uit te blinken. Elke dag leggen we de lat hoger, denken we slimmer en handelen we nog sneller. Wij maken impact die overal ter wereld voelbaar is. Samen maken we het mogelijk dat iedereen een uniek koffie- of theemoment kan beleven. Verleg je grenzen en geef vorm aan je carrière bij JDE!

Now is the time to explore possibilities!

You’ll have the opportunity to experience various projects and roles within one of our strategic capabilities, rotating through three different assignments during your time on the Global Development Program (GDP). Your three rotations will be set by your program manager prior to you joining us. In the event that you discover along the way that you’d like to develop outside of your original capability track, we will support you in defining your next rotation into an adjacent complementary function that best suits you. Additionally, you’ll be offered a tailored learning journey, ongoing ‘learning on the job’ and peer learning.

Whether you want to work in the field of complex medical devices, connected care or personal health, you’ll be able to explore, contribute, learn, and receive structured support. You’ll also benefit from the many opportunities to learn and share with other Philips graduates and employees and expand your own business network. After two years on the GDP program, our Career Center will support you in your next move.

You can apply for this role by clicking here.

You are responsible for

There are several assignments (location Eindhoven or Best) available, each with a specific assignment focus.  Here are some examples of the type of rotations you’ll work on during the two-year program. After passing the Assessment Centre for our GDP Software, Hardware & System Engineering track, you will be matched with your first rotation assignment.

Innovation Site Eindhoven – Mother & Child Care Solutions Development

  • Hands-on participation in the software design, implementation and verification of our (smart) parenting products in the mother and child care domain, being video monitors and/or breast pumps.

  • Participate in the definition of data strategy for the department

Precision Diagnosis – Scanner Systems Group

  • Data driven analysis of scanner reliability, industrialization, manufacturing, and customer complaints

  • Dashboard visualization, presentation of findings and overviews, process large and varied data sets, interpret log data, multi-variable regression analysis

Image Guided Therapy – R&D Software Center of Excellence

Create a catheter emulator; using the catheter impulses coming from DigiPIM and/or HD-PIM generate analog/digital responses to enable the PIM desk testing off both embedded software as well as analog performance. The emulator needs to create reproducible analog responses to make a quality statement on the performance of the PIM; extend the use of the emulator to Service and Operations

Image Guided Therapy – Systems Imaging Chain Cluster

  • Evaluate tools and technology alternatives (from technical and business perspective)

  • Projects you could work on for example are: “Can we increase our automated test coverage significantly? Are there strategical questions to be investigated?” “Do we have reliability issues? And do we have a good test approach for this?” “Do we have some new technologies (e.g. deep learning / AI) or frameworks, for which we can define a feasibility study?” “Can we leverage from trend analysis”

  • You will team up with Imaging Chain Cluster teams to achieve the goals; you will create and communicate project plan

To succeed in this role, you should have the following skills and experience

  • Recently graduated Bachelor or Master’s degree in the field of Computer Science, Technical Informatics, Physics, Data Science, Biomedical Engineering, Electrical Engineering, Electronics or Software Engineering

  • Max 1 years of work experience straight after your graduation

  • Experience gained through projects/internships with Python, R, generic data analysis tools and scripting

  • Passion for embedded and IoT devices

  • Excellent communication and influencing skills

  • A customer-first attitude

  • International experience would be a benefit

  • Self-starter with an entrepreneurial spirit, eager and ambitious

  • Business fluency in English

In return, we offer you a unique and challenging trainee program and the opportunity to:

  • Work for an employer whose activities have a major impact on people all over the world

  • Discover how you can actively contribute to innovations that matter

  • Launch and steer your career in an environment with an astonishing diversity of nationalities, skills and backgrounds

As a GDP trainee you will receive a permanent, full time employment contract with excellent labor conditions.

Recruitment process

When you are interested to join the Philips Graduate Development Program, please apply online latest 20th March 2022, applications that come in after this deadline can not be taken into account.

  • Upload your CV and/or motivation

  • In week 12 you will be informed whether you passed the pre-selection round and if yes you will be invited to perform an online test.

  • In week 13 you will be informed whether you are selected for the next round, the virtual video pitch.

  • In week 16 you will be informed whether you belong to the best performers, you will be invited for the final virtual assessment center, which will take place on Tuesday 10th of May. During this event, you will work on several challenging exercises together with similar minded graduates. Of course we will also provide you with more information on the Graduate Development Program and the assignments. This is the final step in the selection process. In the same week, we will inform you with the outcome.

  • Start date will be 1st September 2022.

Why should you join Philips?
Working at Philips is more than a job. It’s a calling to create a healthier society through meaningful work, focused on innovative, customer-first health technology solutions. Help us improve the health and well-being of billions of people, every year. Ultimately creating a career that no one could have planned for. Even you.

De ultieme kickstart van jouw carrière!

Tijdens het Business Analist Traineeship word je in vier weken klaargestoomd om aan de slag te gaan bij een grote organisatie binnen de pensioensector. In verschillende rollen ga je deel uitmaken van een projectteam bij de opdrachtgever om technische veranderingen en vernieuwingen vorm te geven. Samen met jouw mede-trainees, onder intensieve begeleiding van professionals in een betaald traineeship.

Over het Business Analist Traineeship

Klaar voor de (kick)start? Het Business Analist Traineeship rond je af in zeven maanden en bestaat uit twee onderdelen:

  • Masterclass (week 1 t/m 4)
    Via workshops en trainingen bereiden we je voor op je carrière als Consultant. Je leert de basisprincipes van software ontwikkeling. Je doet inhoudelijke kennis op over de relevante softwarepakketten, gebruikt bij diverse pensioenadministraties, maar ook basiskennis over andere pakketten en IT. Ook krijg je inhoudelijke trainingen over Agile werken en de producten en processen binnen de verzekerings- en pensioensector. Daarnaast train je jouw consultancy skills en werk je in teamverband aan uitdagende praktijkcases. De Masterclass rond je af met een aantal belangrijke examens.
  • Het YPP (6 maanden)
    Gefeliciteerd! Je eerste promotie is binnen. Na vier weken Masterclass mag jij jezelf officieel Associate Business Consultant noemen en begin je aan het YPP traject. Tijdens deze fase ga je zelfstandig of in teamverband aan de slag bij één van onze opdrachtgevers in de financiële sector. Naast je opdracht blijf je trainingen volgen. Door de combinatie van werken met je Career Counselor, trainingen en opdrachten blijf jij jezelf ontwikkelen als Consultant bij ITDS.

Hoe ziet een opdracht eruit?

  • Je maakt de vertaalslag van de wens van de klant naar de mogelijkheden binnen het softwarepakket.
  • Je ontwikkelt nieuwe functionaliteiten voor pensioen- en verzekeringsproducten in het softwarepakket.
  • Je adviseert hoe de software zo ingezet kan worden, dat bedrijfsprocessen geoptimaliseerd worden.
  • Je helpt bij het correct inrichten van verschillende applicaties bij onze klanten en creëert daarmee direct meerwaarde.

Opdrachten van collega’s uit de business line

Jan Barnhoorn (Management Consultant):
“Samen met een team van 23 personen ben ik bezig met het inrichten, verder ontwikkelen en implementeren van een nieuwe pensioenadministratie. We streven ernaar om deze binnen 2 jaar werkend in het IT landschap te krijgen. Intern kijken we verder dan de opdracht en onderzoeken we de markt voor kansen/ ontwikkelingen. Met deze uitdagende en uiteenlopende werkzaamheden kan ik mij continu verder ontwikkelen.”

Syar Azim (Business Consultant):
“Bij mijn huidige opdracht ondersteun ik de klant bij het vertalen van de wensen naar systeem-vereisten. Dit doe ik door het uitvoeren van analyses, het in kaart brengen van de systeemcompatibiliteit en het configureren van de gewenste functionaliteit. Bij dit project ben ik de schakel tussen de business en IT om deze vertaalslag te realiseren. Ook begeleiden we werknemers en leiden we ze op om deze werkzaamheden uiteindelijk zelf uit te voeren.”

Dit breng je mee

  • Een hbo- of wo-diploma, bij voorkeur in de richting IT of bèta;
  • 0 – 2 jaar werkervaring;
  • Een sterk analytisch vermogen en uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Een flinke dosis ambitie en leergierigheid;
  • Affiniteit met IT en de financiële sector;

Dit kun je van ons verwachten

Naast een vast salaris bieden we jou:

  • Een snelle start van jouw carrière bij het tot Beste Adviesbureau voor Verzekeraars van Nederland verkozen consultancy-kantoor (uitgeroepen door Consultancy.nl)!
  • Intensieve coaching en begeleiding door een manager en de mogelijkheid om cursussen en trainingen te volgen, waardoor jij het maximale uit jezelf haalt en je blijft ontwikkelen.
  • De kans om intern mee te werken aan de ontwikkeling van marktproposities en je te specialiseren in verschillende applicaties en pakketten.
  • Een flexibel mobiliteitsbudget afgestemd op jouw vervoersvoorkeuren: zoals een lease-auto, fiets, NS Businesscard of een bruto vergoeding.
  • Iedere maand een borrel, inhoudelijke kennissessies, pubquiz of bingo. Soms digitaal, maar wanneer het kan natuurlijk op kantoor.
  • (Sportieve) bedrijfsuitjes, zoals een skitrip, de Zandvoort Circuit Run en deelname aan de Amsterdamse bedrijfshockeycompetitie.
  • Een mooie thuisbasis in Amsterdam, een laptop van de zaak, de mogelijkheid om mobiele kosten te declareren, 25 vakantiedagen en een goede pensioenregeling.

Dit zijn wij

ITDS Business Consultants is een adviesbureau voor financiële dienstverleners. Onze consultants combineren actuele kennis van de banken-, verzekerings- en pensioenwereld met een praktische visie op technologie, wetgeving en digital marketing. Wij geloven in de kracht en waarde van financiële dienstverleners. Bovendien zien we kansen te over. Dit doen we met 180 collega’s in Nederland en 240 in Polen.

Sinds december 2018 vormen wij een zelfstandig onderdeel van de Redmore Group, evenals Talent&ProTriple A – Risk Finance en Profource met in totaal 1800 hoogopgeleide medewerkers.

We leren je graag kennen

Het Business Analist Traineeship start op dinsdag 19 april 2022. Interesse? Solliciteer hier. Heb je vragen? Neem dan contact op met Wessel, Margo en Elisa (Recruitmentteam Traineeships) via 020- 226 01 10.

Je kunt ook een interessemail sturen naar traineeship@itds.nl met je naam en telefoonnummer en dan nemen wij contact met je op.

Wij horen graag van je!

Job Description

Location: Drachten (preferred but suitable for remote work)
Type: Internship
Length: 6 months
Time: 40 hours/week
Expected Start Date: March 2022

Philips is a global leader in health technology, committed to improving billions of lives worldwide and striving to make the world healthier and more sustainable through innovation. Driven by the vision of a better tomorrow.

But it’s not just what we do, it’s who we are. We are 80,000, wonderfully unique individuals, with two things in common. An unwavering sense of purpose and a relentless determination to deliver on our customers’ needs. It’s what inspires us to create meaningful solutions – the kind that make a real difference – when it matters most.

The world and our customers’ needs are changing faster than ever before and while we are proud of what we do already, we know we can do more. That’s why we need you, to help us tackle increasingly complex challenges posed by ever evolving health and well-being needs.

In this role, you have the opportunity to make life better

Looking at the challenges the world is facing today Philips’ purpose has never been more relevant. If you share our passion for helping others, you’ll be working towards creating a better and fairer future for all.

At Philips, various applications require image analysis: in consumer product, medical applications and their development processes.

Training of image recognition algorithms requires a lot of real-life photos, and capturing all possible variations in imaging conditions takes a lot of time and effort.

We are looking for a student for an internship or graduating project, having at least basic experience with photorealistic rendering in Unreal Engine or Blender. You will get the time to learn and improve your skills on the job.

You are responsible to

Investigate ways to synthesize datasets by generating environments with various lighting conditions using Unreal Engine and Metahuman Creator.

  • Phase 1: Proof of principle: create a small set of photorealistic virtual environments and people, and 2D renders of these scenes under a variation of angles

  • Phase 2: Automation: define which variations in the environment should be applied and create an automated workflow to generate these variations

  • Phase 3: A more specific, confidential, processing step which will be disclosed at the start of the internship

You are a part of

Philips Research and Development team with colleagues in Drachten and Eindhoven. During the assignment you will be in touch with colleagues from different areas at Philips. The assignment is suitable for 100% working from home and therefore not bound to any region.

To succeed in this role, you’ll need a customer-first attitude and the following

  • Basic experience in photorealistic rendering in Unreal, Blender or similar

  • Fluent in English

  • Proficiency in Python is a benefit

In return, we offer you

A path towards your most rewarding career, supporting as a first step in your long term career. We also believe that we are at our best as a company when you are at yours as a person.

Important:
Please note that in order to be considered for an internship, you need to be registered as a student during the entire internship period. Formal documentation (proof of enrollment) will be requested. Students from outside the EU need to fill in an NUFFIC agreement, which needs to be signed by the student and the university. Please note that the contents of our regular internship assignments are not suitable for professionals (and/or MBA students) with professional work experience.

You can apply for this role by clicking here.

How we work at Philips
Our newly-adopted hybrid work concept fuses flexibility with collaboration to deliver great outcomes for our people and our customers. We are embracing an approach wherein we spend more time together than apart – which for full-time employees translates to an average of at least 3 days working from the office and up to 2 days from home – for our hybrid roles.
Hybrid work flexibility means people can meet the changing demands of work and home in the most balanced, productive, and healthy way. Hybrid work flexibility means people can meet the changing demands of work and home in the most balanced, productive, and healthy way.

Our hybrid working model is defined in 3 ways:
We believe in the importance of impactful collaboration: There’s a certain energy when everyone’s in the same room that can heighten idea generation and creative friction needed for problem-solving.
We embrace flexibility: Choosing where, when and how to work can vary according to task and team schedules. Flexibility isn’t office or online, it means choosing the space that works best for you, your teams and our customers on a case-by-case basis.
We want to be at our best: The way we work and our workspaces are designed to support our well-being, offer career advancement opportunities, and enable us to be at our best.

Why should you join Philips?

Working at Philips is more than a job. It’s a calling to create a healthier society through meaningful work, focused on innovative, customer-first health technology solutions. Help us improve the health and well-being of billions of people, every year. Ultimately creating a career that no one could have planned for. Even you.

Job Description

Location: Eindhoven – We are back to the office 2 or 3 times per week
Type: Internship – suitable for Bachelor thesis, or Master of Science internship
Length: 6 months
Time: 40 hours/week
Expected Start Date: August 2022

In this role, you have the opportunity to

Investigate and develop a solution for interacting with an oscilloscope in an automation test setup used for embedded software testing. Technologies include: .NET C#; NUnit.

You are responsible for

  • Making a design for the integration of the oscilloscope in the Test Framework (.NET C#) using Microsoft Visual Studio 2022.

  • Coding of the actual implementation.

  • Control of the oscilloscope and readout of data.

  • Implementation of data handler to store, review and interpret the data.

  • Writing tests using the NUnit framework to confirm that the oscilloscope function is working correctly and to measure actual values from a product.

You are a part of

The highly motivated Mother & Child Care Software Development Team.

To succeed in this role, you should have the following skills and experience

  • Bachelor or Master student focusing on software development (Computer Science, Technical Informatics or comparable);

  • Write quality code in one or more of the programming languages: .NET C#; NUnit

  • Team player; Technology focused;

  • Sufficient language proficiency in English;

In return, we offer you

An opportunity to contribute and develop for next generation products as well as an environment to learn and develop yourself in an on-the-job setting.

Why should you join Philips?

Working at Philips is more than a job. It’s a calling to create a healthier society through meaningful work, focused on improving 3 billion lives a year by delivering innovative solutions across the health continuum.

To find out more about what it’s like working for Philips at a personal level, visit the Working at Philips page on our career website, where you can read stories from our employee blog. Once there, you can also learn about our recruitment process, or find answers to some of the frequently asked questions.

Important:
Please note that in order to be considered for an internship, you need to be registered as a student during the entire internship period. Formal documentation (proof of enrollment) will be requested. Students from outside the EU need to fill in an NUFFIC agreement, which needs to be signed by the student and the university. Please note that the contents of our regular internship assignments are not suitable for professionals (and/or MBA students) with professional work experience.

Notes

Required documents in order for us to continue with your application:

Resume and if available a portfolio

Please note that in order to be considered for an internship, you need to be registered as a student during the entire internship period. Formal documentation of which may be requested at any time. Students from outside the EU need to fill in an NUFFIC agreement, which needs to be signed by the student and the university.

De ultieme kickstart van jouw carrière!

Tijdens het Traineeship Implementatie word je in vier weken klaargestoomd om aan de slag te gaan bij een grote (internationale) financiële dienstverlener. Tijdens een implementatietraject van een softwarepakket help jij onze klanten digitaliseren en innoveren. Samen met jouw mede-trainees, onder intensieve begeleiding van professionals in een betaald traineeship.

De masterclass

Klaar voor de (kick)start? In de masterclass van vier weken draait alles om jouw persoonlijke ontwikkeling. Via workshops en trainingen word je voorbereid op jouw eerste klantopdracht als consultant.

  • Je krijgt diepgaande softwarekennis van Keylane Axon, maar ook basiskennis over pakketten als Salesforce, Miles en Plexus.
  • Je krijgt inhoudelijke trainingen over bijvoorbeeld Agile werken en de producten en processen binnen de financiële sector.
  • Naast een aantal ‘harde’ skill trainingen, krijg je ook een aantal ‘soft’ skill trainingen, zoals de training Consultancy Skills. Daarom ga je aan de slag met de ontwikkeling van essentiële consultancy skills.
  • Een ander onderdeel van de Masterclass is het behalen van een aantal certificaten, die ook jouw marktwaarde vergroten!
  • Tot slot werk je samen met je mede-trainees aan uitdagende (implementatie)cases.

Jouw eerste opdracht bij de klant

De masterclass afgerond? Dan ga je zelfstandig aan de slag op opdracht bij één van onze (internationale) klanten in de financiële sector. Je werkt aan de implementatie van een softwarepakket, analyseert data en onderhoud het contact met de opdrachtgever. Daarnaast volg je in het Young Professional Program relevante trainingen, zodat je je blijft ontwikkelen als consultant. Hoe ziet de opdracht eruit?

  • Je maakt de vertaalslag van de wens van de klant naar de mogelijkheden binnen het softwarepakket.
  • Je ontwikkelt nieuwe verzekeringsproducten- en functionaliteiten in het pakket.
  • Je adviseert hoe de software zo ingezet kan worden, dat bedrijfsprocessen geoptimaliseerd worden.
  • Je begeleidt workshops voor het opstellen van business – en IT-requirements.

Opdrachten van onze Implementatie Consultants

Deze consultants gingen jou voor en vertellen meer over hun opdracht.

Noah: “Na mijn traineeship ben ik gestart in het product configuratie team bij een grote internationale verzekeraar. Samen met een groep ITDS’ers werk ik hard aan de oplevering van nieuwe producten in het polisadministratiesysteem. Dit houdt in dat ik schakel met productmanagement over business requirements, ik functionele ontwerpen analyseer en producten ‘’bouw’’ in het systeem. In deze rol leer ik onwijs veel over processen bij financiële dienstverleners en ontwikkel ik mijn analytische vaardigheden. Ik merk dat ik snel meer verantwoordelijkheden krijg van mijn opdrachtgever!”

Karlijn: “Mijn eerste opdracht was samen met twee andere trainees bij een Belgische verzekeraar. Hier kwam ik in een team met meerdere ITDS’ers, waar wij verzekeringsproducten in het softwarepakket Keylane Axon implementeerden. Daarmee deed ik ervaring op het gebied van product inrichting, van testen en het leggen van analyses. Daarna werd ik met dezelfde twee collega’s doorgezet naar een andere Belgische verzekeraar, om helemaal vanaf de start Keylane Axon te implementeren. Doordat ik vanaf het begin van het project bij betrokken ben geweest, en veel heb kunnen doen op het gebied van functioneel en technisch ontwerp, heb ik in korte tijd veel kunnen leren.”

Dit breng je mee 

  • Een hbo- of wo-diploma, bij voorkeur in de richting IT of bèta. Heb jij interesse in IT, softwarepakketten en de financiële sector? Dan gaan we ook graag met je in gesprek!
  • 0 – 2 jaar relevante werkervaring;
  • Een sterk analytisch vermogen en uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Een flinke dosis ambitie en leergierigheid;
  • Kennis van Excel, Access en SQL is een pré.

Dit kun je van ITDS verwachten

De arbeidsvoorwaarden zijn marktconform. Ook krijg je de keuze tussen een leaseauto met tankpas of een NS Businesscard, een laptop, je mobiele onkosten kunnen gedeclareerd worden, 25 vakantiedagen en een premievrije pensioenregeling en een mooie thuisbasis in Amsterdam. Daarnaast krijg je:

  • Een mooie start van jouw carrière bij het beste adviesbureau voor verzekeraars van Nederland (uitgeroepen door Consultancy.nl)!
  • Vanaf dag één intensieve coaching en begeleiding door jouw Manager, waardoor jij het maximale uit jezelf kunt halen. Benieuwd naar het groeipad? Lees hier het interview met Implementatie Consultant Leon.
  • De mogelijkheid om intern mee te werken aan de ontwikkeling van marktproposities. En de mogelijkheid om je te specialiseren en expertise op te bouwen in verschillende applicaties en pakketten.
  • (Sportieve) bedrijfsuitjes, zoals maandborrels, een skitrip, de Zandvoort Circuit Run en deelname aan de Amsterdamse bedrijfshockeycompetitie.
  • En iedere vrijdag luiden we het weekend in met een borrel op ons kantoor!
  • Uiteraard volgen wij de adviezen van de Overheid en het RIVM op ten aanzien van Covid-19.

Dit zijn wij

ITDS Business Consultants is een adviesbureau voor o.a. financiële dienstverleners. Onze consultants combineren actuele kennis van de banken-, verzekerings- en pensioenwereld met een praktische visie op technologie, wetgeving en digital marketing. Wij geloven in de kracht en waarde van financiële dienstverleners. Bovendien zien we kansen te over. Dit doen we met 180 collega’s in Nederland en 240 in Polen.

Sinds december 2018 vormen wij een zelfstandig onderdeel van de Redmore Group, evenals Talent&ProTriple A – Risk Finance en Profource met in totaal 1800 hoogopgeleide medewerkers.

We leren je graag kennen

Het Traineeship Implementatie start op 7 maart 2022. Interesse? Solliciteer dan hier! Heb je vragen? Neem dan contact op met Wessel, Margo en Elisa (Recruitmentteam Traineeships) via 020- 226 01 10.

Wij horen graag van je!