Job Description

Ben jij een HBO/WO student met interesse in de gezondheidszorg en heb je een buitengewoon goed gevoel voor communicatie? Lees dan snel verder!


Waarom stage lopen bij Novartis?
799 miljoen. Dat is hoeveel levens wereldwijd door onze producten geraakt worden. En daar zijn we trots op. In deze wereld van technologische transformatie moeten we onszelf afvragen: hoe blijven we het leven van nog meer mensen verbeteren en verlengen?Novartis is een van de meest innovatieve en digital gedreven farmaceuten in Nederland.Een stage bij Novartis laat jou de wereld buiten de universiteit zien en zorgt ervoor dat jij jezelf beter leert kennen.Bij deze 5 à 6 maanden durende stage krijg je een goed beeld van de werkzaamheden binnen jouw interessegebied, waardoor het kiezen van een masterprogramma of toekomstige baan makkelijker wordt. Daarnaast krijg je binnen onze dynamische organisatie ook inzicht in andere vakgebieden.Are you ready to reimagine your future at Novartis?


Wat ga je doen?
Binnen Novartis Nederland maak je deel uit van de afdeling Communicatie en P&O, die zich inzetten voor het beschermen en bouwen van de reputatie ons bedrijf richting media, medewerkers, werkzoekenden, business partners en natuurlijk onze patiënten en zorgverleners.Samen gaan we aan de slag om mooie verhalen te maken en deze te vertellen. Of dat nu via onze interne kanalen, een event of LinkedIn bericht is. Content waarmee we Novartis persoonlijker en benaderbaar maken.Tijdens je stage ben je verantwoordelijk voor het herschrijven, uitbreiden en optimaliseren van onze corporate website Novartis.nl.Ook het creëren van content voor het LinkedIn-kanaal van Novartis Nederland behoort tot jouw takenpakket. In samenwerking met P&O ga je daarnaast het stageprogramma van Novartis opzetten en uitrollen.Verder wordt verwacht dat je op een pro-actieve manier meewerkt aan evenementen van de Country Head Communication & Patient Relations en Chief Happiness Officer.

Minimum Requirements

• Je bent HBO en/of WO student richting Corporate communications, Multi media of Marketing communicatie;
• je bent full-time beschikbaar;
• je spreekt vloeiend Nederlands en Engels;
• je bent ondernemend, zelfstandig en creatief;
• verder beschik je over een open persoonlijkheid en ben je sociaal, je laat je niet afschrikken door een portie verantwoordelijkheid en je vindt het leuk om écht van toegevoegde waarde te zijn.Wat bieden wij?Wij investeren graag in jong talent! Naast veel eigen verantwoordelijkheid die je als stagiair krijgt, bieden wij ook goede begeleiding en de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen.Je standplaats is ons kantoor in de Oliphant in Amsterdam Zuid-Oost. Het is een stage van 32-40 uur per week.Je krijgt een marktconforme stagevergoeding. De hoogte is afhankelijk van welke opleiding je doet. Je ontvangt daarnaast volledige reiskostenvergoeding indien je niet in het bezit bent van een studenten OV-kaart.Startdatum van de stage bepalen we in overleg.
N.B. Door de COVID-19 maatregelen is het nog onduidelijk of je op alle werkdagen op het kantoor kunt werken.

Kan jij jezelf vinden in deze omschrijving en kan jij niet wachten om te starten met een uitdagende stage bij een van de grootste farmaceuten ter wereld? Solliciteer dan nu!

Voor vragen kun je contact opnemen met Marjet van Beek (marjet.van_beek@novartis.com) en/of Natascha van der Gaag (natascha.gaag_van_der@novartis.com).

Meer informatie over Novartis Nederland? Bezoek onze website: www.novartis.nl en kijk op ons LinkedIn kanaal: Novartis Pharma Nederland.

In deze wereld van technologische transformatie moeten we onszelf ook afvragen: hoe blijven we het leven van nog meer mensen verbeteren en verlengen?

Wij geloven dat het antwoord ligt in het samenbrengen van nieuwsgierige, moedige en samenwerkende mensen in een inspirerende omgeving. Waar je kansen krijgt om de kracht van digitaal en data te ontdekken. Waar je in staat wordt gesteld om falen te riskeren door het nemen van slimme risico’s, en waar je wordt omgeven door mensen die jouw vastberadenheid delen om de meest moeilijke medische problemen op te lossen.

We are Novartis. Join us and help us reimagine medicine.
Interesse? Click here!

Omschrijving

GORTcoaching is een van de marktleiders op het gebied van coaching in Nederland. Vind je het leuk om
mee te helpen met alle marketing gerelateerde activiteiten en het merk GORTcoaching naar het
volgende level te tillen? Door stage te lopen bij GORTcoaching zal je terecht komen in een enthousiast
team binnen een groeiende organisatie waar je een eigen project op niveau zal volbrengen. Benieuwd
naar de mogelijkheden? Lees verder en solliciteer voor onze vacature. Deze stage is op het niveau van
een traineeship.

  • Een stage op ons hoofdkantoor in Amsterdam
  • Zelfstandig werken op diverse projecten met eindverantwoordelijkheid op niveau en veel
    ruimte voor eigen initiatief
  • Mogelijkheid tot onderzoek doen binnen de organisatie
  • Persoonlijke begeleiding gedurende de gehele stage
  • De mogelijkheid om binnen de stage door te groeien

Jij gaat:

  • Content management website (zorgen dat onze website altijd up-to-date is, onderzoeken hoe
    we de usabillity kunnen verbeteren etc.)
  • Het onderhouden van onze social media kanalen
  • Online en offline marketing – taken uitvoeren. Je ondersteunt onze marketing manager op
    operationeel niveau.
  • Inhoudelijke marketing acties uitvoeren (publiceren van persberichten, artikelen voor vakbladen
    schrijven etc.).
  • Helpen met organiseren van bijv. intervisie, coachlunches etc.
  • Intervisie volgen van het stage team als bijdrage aan je persoonlijke ontwikkeling
  • Werken aan je eigen persoonlijke ontwikkeling, je talenten ontdekken en vervolgens inzetten.
  • Dit zijn een paar voorbeelden, naast deze taken zijn er nog andere mogelijkheden.

Wij bieden:

  • Vergoedingen:
    • Een stagevergoeding van €240 en een maximale reiskostenvergoeding van €150 per maand o.b.v. een stage van 3 dagen per week.
    • Een stagevergoeding van €320 en een maximale reiskostenvergoeding van €200 per maand o.b.v. een stage van 4 dagen per week.
    • Een stagevergoeding van €400 en een maximale reiskostenvergoeding van €250 per maand o.b.v. een stage van 5 dagen per week
  • Iedere dag een gezellige lunch samen op kantoor, dit wordt volledig vergoed (t.w.v. €42
    per maand)
  • Een fijne werksfeer in een jong en ambitieus team!
  • En in de corona tijden vooral vanuit huis werken en via zoom gezellig in verbinding
    blijven met het team

Wij vragen:

  • Minimaal HBO werk en denkniveau
  • Een student Marketing / Marketing-Communicatie (aanverwante studies zijn welkom)
  • Een ambitieus en proactief type met oog voor detail die binnen de stage veel wil leren en
    doorgroeien
  • Kennis van HTML en WordPress zijn een pre
  • Kennis van Photoshop is een pre
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in geschrift
  • Beschikbaarheid voor minimaal 3 dagen per week
  • Beschikbaarheid voor minimaal 6 maanden
  • Beschikking over een goedwerkende laptop

Reageren:
Ben jij de stagiair waar wij naar op zoek zijn? Reageer dan direct door je CV en motivatie naar
trainee@gortcoaching.nl te mailen.

Sollicitatieprocedure:
Onze sollicitatieprocedure bestaat uit 3 onderdelen; een schriftelijke sollicitatie, een sollicitatiegesprek
en een meeloopdag. De meeloopdag wordt gebruikt om van beide kanten te kijken of er een klik is. Jij
krijgt inzicht in hoe het zou zijn om bij GORTcoaching te werken en wij krijgen inzicht in hoe jij werkt en
hoe jij binnen het team zou passen.

Vragen?
Heb je nog vragen over deze vacature? Mail ons gerust via trainee@gortcoaching.nl. Deze stage is zeer
geschikt voor studenten die zeker met een 8 of hoger willen afstuderen.

LET OP: De vacature is doorlopend dus je kan op elk moment aan de slag gaan, per direct is zeker
mogelijk!

Voor meer info over GORTcoaching klik hier!

Omschrijving

Motion Content Group ondersteunt de mediabureaus van GroupM (Mindshare, Mediacom en Wavemaker) op het gebied van branded content. Naast het bieden van strategisch- en onderhandelingsadvies begeleidt Motion Content Group de uitvoering van de content samenwerkingen. Content neemt in diverse vormen een steeds belangrijkere rol binnen de totale middelenkeuze van adverteerders zoals IKEA, Grolsch, ABN AMRO, Volkswagen, Flexa en Vodafone. Voor de uitvoering en begeleiding van projecten zijn wij op zoek naar een collega die deze projecten in samenwerking met de verschillende stakeholders uitrolt.

Wat doe je?

  • Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van de afspraken die gemaakt zijn door de Branded Content Director;
  • Productiebegeleiding is een belangrijk onderdeel van je functie;
  • Je bent daarvoor het aanspreekpunt voor alle betrokken partijen, zoals adverteerder, media partij en producent;
  • Je hebt intensief contact met de mediabureaus om de projecten af te stemmen, zodat het mediabureau dit geïntegreerd binnen de gehele mediacommunicatie strategie van de betreffende adverteerder kan verwerken;
  • Je bent verantwoordelijk voor de controle en het monitoren van de mediaprestatie van de campagnes in samenspraak met het mediabureau;
  • Je hebt rechtstreeks contact met de brandmanagers van diverse bedrijven om de gehele mediacommunicatie strategie te optimaliseren;
  • Tenslotte ondersteun je de afdeling bij administratieve handelingen en speciale projecten.

Hoe je dag eruit kan zien

Na het eerste kopje koffie en gesprekken met collega’s over de avond ervoor zet je je computer aan. De eerste mails zijn al binnen en daarmee ook gelijk de actiepunten. Eerst de Brandmanager van ABN AMRO bellen of ze tevreden is met de video die gisteren live is gegaan en gelijk het script voor volgende week bespreken. Daarna het billboard bekijken dat RTL heeft gestuurd voor Flexa en beoordelen of deze goed genoeg is om door te sturen naar de klant. Met een tweede kopje koffie staat om 11.00 uur de wekelijkse statusmeeting met het hele team gepand om alle lopende projecten en opportunity’s te bespreken. 

Tijd voor lunch waar genoeg keus is! Na de lunch nog even de mailbox checken en dan door naar de opnames voor hun nieuwste IKEA campagne over slaapkamers. Jij bent in de lead en zorgt dat alles loopt zoals afgesproken en bespreekt daarna de laatste status met de klant voor het gehele project. Het laatste uurtje op kantoor mail je de besproken actiepunten zodat iedereen de dag erna gelijk aan de slag kan.

Team

Als Projectcoördinator ben je onderdeel van het projectbureau en werk je intensief samen met de Branded Content Directors.

Wij vragen?

Wij zoeken een enthousiaste, creatieve en vooral ambitieuze collega met een meer dan gemiddelde interesse in communicatie en content marketing. Een kandidaat met ‘hands on’ mentaliteit en die het leuk vindt om zelfstandig projecten uit te voeren, zijn vereisten. Verder ben je stressbestendig, creatief en communicatief vaardig.
Ervaring op het gebied van TV producties is een pré. HBO+/WO opleiding Marketing, Communicatie, Digital Business of eventueel de Hoge Hotelschool heeft de voorkeur. Je bent in het bezit van een rijbewijs en je bent bereid om 1 of meerdere dagen per week op locatie te werken.

Wij bieden

Ideale startdatum: zo snel mogelijk (contract voor 6 maanden).
Wij bieden een uitdagende veelomvattende baan in de dynamische markt van branded content met enorme opportunity’s. Een markt die steeds meer mogelijkheden biedt voor adverteerders door de digitalisering en convergentie van de verschillende media.
Afhankelijk van ervaring en achtergrond bieden wij een prima salaris met een vaste eindejaarsuitkering en bonus als secundaire arbeidsvoorwaarden. Je wordt ‘on the’ job gecoacht door gepassioneerde vakmensen. We bieden een uitdagende klantenkring met veel kansen en interne doorgroeimogelijkheden binnen een internationale media organisatie.

Contact

Herken je jezelf in dit profiel en voldoe je aan de genoemde eisen of wil je meer informatie, bel dan met Marjolein ’t Jong (Sr. Recruiter) +31 (0)618495440.

We nodigen je graag uit om te solliciteren. Ben jij degene die ons versterkt in het realiseren van onze ambities? Dan maken we graag kennis met je: we bellen je voor een eerste kennismaking en/of nodigen je uit op ons hoofdkantoor in Amsterdam.

Wil je solliciteren? Klik hier!

 

Beschrijving van het bedrijf

Bij JACOBS DOUWE EGBERTS kan óók jij impact hebben, net als al onze ruim 12.000 gepassioneerde werknemers die actief zijn in meer dan 100 landen. Wij zijn er trots op dat we samen met hen iedere dag een rol mogen spelen in de levens van miljoenen mensen met onder andere onze sterke merken als Douwe Egberts, L’OR, Senseo, Pickwick, Piazza D’Oro, Jacobs, Tassimo, Moccona, Kenco, Pilao en Gevali. De impact die onze werknemers hebben op de organisatie, de merken en zichzelf, draagt bij aan onze wereldwijde belofte: “A coffee for every cup”. Kortom: Wat jij bij ons doet heeft impact.

Informatie over de afdeling:
Douwe Egberts Retail is de verkooporganisatie voor de merken Douwe Egberts, Kanis & Gunnink, Van Nelle, SENSEO®, L’OR en Pickwick gericht op het supermarktkanaal. Binnen deze unit zijn zo’n 70 professionals werkzaam.

Voor het marketingteam Douwe Egberts Retail zijn we per Januari 2021 op zoek naar een stagiair voor een periode van 6 maanden. Het betreft een meeloopstage voor Masterstudenten voor 5 dagen per week, eventueel in combinatie met afstuderen voor 1 dag per week (de begeleiding voor afstuderen is beperkt).

Functieomschrijving:
Als stagiair bij ons marketingteam ondersteun je het gehele Douwe Egberts team door het zelfstandig managen van projecten, waarbij je verantwoordelijk bent voor het plan van aanpak, briefing van/samenwerking met bureaus, social media, interne afstemmingen (denk aan branderij, sales, shopper marketing, supply chain), timing en budget.

Projectvoorbeelden:

  • Algemene marketingondersteuning op het Douwe Egberts, Kanis & Gunnink en L’Or merk;
  • Business analyses & marktonderzoek, incl. het bijhouden van markt- en consumententrends;
  • Executie van marketingplannen (bijv. promoties, on-pack communicatie, online- campagnes en merkactivatie waaronder “Burendag”);
  • Beheren van de Douwe Egberts website en social media en ondersteuning bieden bij ontwikkeling van Pickwicks online-strategie;
  • Ondersteuning van brand management voor daily business;
  • Verpakkingswijzigingen, innovaties, activaties;
  • Ontwikkelen van communicatie-uitingen in diverse mediakanalen zoals print, online, mailings, sampling en POS-materiaal.

Kortom: een veelzijdige marketingstage waarin je ervaring kunt opdoen voor een functie als Junior Brand Manager. De exacte invulling van je werkzaamheden wordt in overleg afgestemd.

Functie-eisen:
Voor deze stage zoeken we iemand met de volgende vaardigheden en ervaring:

  • WO Master opleiding en affiniteit met marketing/sales (productontwikkeling, communicatie, activatie);
  • Ambitie om in Marketing (FMCG) te gaan werken;
  • Factbased – Goede analytische vaardigheden;
  • Idea creator – Innovatief, met oog voor trends;
  • Teamplayer – Connector in de organisatie;
  • Zelfstarter – Zelfstandig projecten starten en leiden;
  • Pragmatisch en resultaatgericht;
  • Ondernemend en proactief;
  • Goede sociale en communicatieve vaardigheden (incl. Engels).

We bieden
Als je bij ons werkt, maak je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Onze medewerkers werken met een diversiteit aan gelijkgestemde collega’s in een innovatieve omgeving. Iedereen is erop gericht om te doen wat juist is – overal ter wereld. Wat je hier doet, wordt opgemerkt.

Voor deze stage geldt een standaard Jacobs Douwe Egberts vergoeding voor stagiairs/afstudeerders van €500,- per maand op basis van een fulltime werkweek. Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een WO instelling.

Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Annemijn Strop, bereikbaar op +31 627199280.

Enthousiast?
Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal! Upload snel je CV en motivatiebrief. Wij zien daarin graag terugkomen waarom jij bij JDE wilt komen werken en welke ervaringen je meeneemt die je leven hebben verrijkt. Je kunt reageren ter attentie van Eliza de Graaf, Talent Acquisition Intern.

Een online assessment maakt onderdeel uit van de procedure.

Voor meer informatie klik hier!

 

Beschrijving van het bedrijf

Het is verrassend wat er allemaal kan gebeuren door een kopje koffie. Bij JACOBS DOUWE EGBERTS, hebben we er onze missie van gemaakt om dit uit te zoeken. Als Stagiair Category Marketing Coffee & Cross Sell kan jij impact maken door hier onderdeel van te zijn. Onze mensen zijn hier sinds dag een mee bezig en we zijn er dan ook trots op dat we samen iedere dag een rol mogen spelen in de levens van miljoenen mensen met onder andere onze sterke merken als Douwe Egberts, L’OR, Senseo, Pickwick, Piazza D’Oro, Jacobs, Tassimo, Moccona, Kenco, Pilao en Gevali. Ons koffie- en theeportfolio is verkrijgbaar in meer dan 100 landen. We geloven er in dat iedereen de koffie verdient waar hij of zij zo van houdt, wie je ook bent, waar je ook woont of hoe je het drinkt! Kortom: “A coffee for every cup”.Jacobs Douwe Egberts (JDE) Professional levert koffie- en theeconcepten aan kantoren, overheidsinstellingen, horeca en hospitality, kortom alle instellingen buiten het supermarktkanaal. Vanuit onze ondernemerschap, kennis en rijke traditie zijn wij een strategische partner voor onze klanten en denken wij op creatieve en innovatieve wijze met hen mee over unieke koffie- en theeconcepten. Op deze manier leveren we bij verschillende klanten een bijdrage aan hun doelstellingen op gebied van duurzaam ondernemen en medewerkerstevredenheid.

 

Functieomschrijving

Het Category Marketing team volgt de trends in de markt en vertaalt deze door naar nieuwe producten, verpakkingen en concepten. Daarnaast is het Category Marketing team ook verantwoordelijk om de middelen te ontwikkelen die onze innovaties tot een succes te maken. Dit heeft betrekking op koffie, thee, cross-sell, machines en services en voor alle kanalen/segmenten waar JDE Professional actief is. Dit betreft grote bedrijven, MKB, zorginstellingen, onderwijsinstellingen en Horeca. Het Category Marketing team heeft als belangrijkste doel de koffie & thee merken te bouwen binnen de out-of-home markt en een relevant en eigentijds assortiment aan te bieden aan de grote hoeveelheid klanten die deze markt kent.Voor de categorieën Coffee & Cross-Sell zijn we binnen het Category Marketing team op zoek naar een stagiair(e) die met veel enthousiasme en energie het team komt versterken. Dit is jouw kans om opgedane marketingkennis te gebruiken en te verbeteren in de praktijk. We zullen je uitdagen op verschillende marketingvlakken, variërend van het (door)ontwikkelen en onderhouden van het assortiment en het meewerken aan een marketingplan, tot het ontwikkelen van marketing materialen en het begeleiden van innovatieprojecten. Kortom: genoeg om te leren! 

Wat je gaat doen

  • Algemene marketingondersteuning voor de koffiemerken Douwe Egberts, L’OR, en Piazza D’Oro;
  • Algemene ondersteuning voor de Cross-sell categorie (zoals bekers, melk, suiker) van onze koffiemerken;
  • Onderhouden en (door)ontwikkelen van het product assortiment;
  • Ontwikkelen van marketing materialen en een bijdrage leveren aan het totale marketingplan;
  • Coördineren van (sub)projecten;
  • Afstemmen van vraagstukken met segment-marketing, sales en de internationale marketingafdeling;
  • Ondersteuning van het Category Marketing team bij dagelijkse werkzaamheden.

Functie-eisen

Heb jij een ondernemende instelling en krijg jij energie van het behalen van successen? Dan pas jij goed bij JDE. Onze medewerkers inspireren al meer dan 265 jaar de internationale koffiewereld. Wij houden van mensen die niet bang zijn om uit te proberen en die dat doen tot het goed gaat. Wij hechten waarde aan een sterke overtuiging en moedigen je aan je mening te geven. En dat allemaal in een open en toegankelijke omgeving waar je kan groeien zoals jij dat wilt.
Voor deze stage zoeken we iemand met de volgende vaardigheden en ervaring:

  • HBO/WO: bij voorkeur binnen een opleiding  gericht op Marketing, Communicatie of Commerciële Economie,
  • Grote mate van zelfstandigheid en een proactieve houding;
  • Professionele-, communicatie- en presentatievaardigheden;
  • Je kan een financiële bril, maar ook een technische bril opzetten;
  • Hands-on mentaliteit en creatief;
  • Oplossingsgericht denkvermogen;
  • Projectmanagementvaardigheden zoals planning;

Aanvullende informatie

We bieden
Als je bij ons werkt, heb je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Daarnaast kom je in een jong team met een gemiddelde leeftijd van 30. Onze medewerkers werken met een diversiteit aan gelijkgestemde collega’s in een innovatieve omgeving. Iedereen is erop gericht om te doen wat juist is – overal ter wereld. Wat je hier doet, wordt opgemerkt.Voor deze stage geldt een standaard JACOBS DOUWE EGBERTS vergoeding voor stagiairs van 450 euro (HBO-ers) of 500 euro (WO-ers) per maand, op basis van een fulltime werkweek. De stageperiode is [maand + jaar] en voor een periode van 5/6 maanden, al kan hier in overleg van afgeweken worden. Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een HBO of WO instelling.De stageperiode is in overleg op basis van onderstaande kenmerken:

  • Start bij voorkeur in Januari 2021;
  • Betreft een fulltime dienstverband;
  • Een periode van minimaal vijf à zes maanden.

Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Marius Steenhuis (Sr. Category Marketing specialist), bereikbaar op +31 (0)611014954.

Enthousiast?

Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal! Upload snel je CV en motivatiebrief. Wij zien daarin graag terugkomen waarom jij bij JDE wilt komen werken en welke ervaringen je meeneemt die je leven hebben verrijkt. Je kunt reageren ter attentie van Eliza de Graaf, Talent Acquisition Intern. Een online assessment maakt onderdeel uit van de procedure. Click here!

Beschrijving van het bedrijf

Bij JACOBS DOUWE EGBERTS kan óók jij impact maken, net als al onze ruim 12.000 gepassioneerde werknemers die actief zijn in meer dan 100 landen. Wij zijn er trots op dat we samen met hen iedere dag een rol mogen spelen in de levens van miljoenen mensen met onder andere onze sterke merken als Douwe Egberts, L’OR, Senseo, Pickwick, Piazza D’Oro, Jacobs, Tassimo, Moccona, Kenco, Pilao en Gevali. De impact die onze werknemers hebben op de organisatie, de merken en zichzelf, draagt bij aan onze wereldwijde belofte: “A coffee for every cup”. Kortom: Wat jij bij ons doet heeft impact.

De business unit Jacobs Douwe Egberts (JDE) Retail is de verkooporganisatie gericht op de merken Douwe Egberts, Kanis & Gunnink, Van Nelle, SENSEO®, L’OR , Tassimo en Pickwick binnen het supermarktkanaal. Binnen deze unit zijn circa 70 professionals werkzaam, waaronder het marketingteam Single Serve. Dit team is verantwoordelijk voor de Single Serve merken SENSEO® en L’OR en is op zoek naar een stagiair(e) voor de merken SENSEO® en L’OR voor een periode van 6 maanden, per januari 2021.

 

Functieomschrijving

Ondersteuning van het Single Serve marketingteam en haar werkzaamheden, waaronder:

  • Ondersteuning bij de executie van merkactivatie;
  • Meelopen met projecten op het gebied van productontwikkeling;
  • Ondersteuning van verpakkingstrajecten;
  • Ondersteuning van brand managers in de daily business;
  • Ondersteuning bij diverse online activiteiten: waaronder opstellen van eDM’s en up-to-date houden van de website;
  • Ondersteuning bij het doen van business analyses & marktonderzoek, inclusief Nielsen analyses en het bijhouden van markt- en consumententrends.

Kortom: een veelzijdige marketingstage waarin je ervaring kunt opdoen voor een functie als Junior Brand Manager. De exacte invulling van je werkzaamheden is verder af te stemmen.
Het betreft hier een meeloopstage, voor 5 dagen in de week.

 

Functie-eisen

  • Je volgt een WO-opleiding en je hebt affiniteit met marketing/sales (productontwikkeling, communicatie, retail);
  • Je bent een teamplayer, hebt een ondernemende instelling en bent in staat zelfstandig projecten te leiden;
  • Je bent creatief, met zorg voor goede executie;
  • Je bent pragmatisch, resultaatgericht en beschikt over goede analytische vaardigheden;
  • Je hebt goede sociale en communicatieve vaardigheden (ook in het Engels).

 

Aanvullende informatie

We bieden
Als je bij ons werkt, maak je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Onze medewerkers werken met een diversiteit aan gelijkgestemde collega’s in een innovatieve omgeving. Iedereen is erop gericht om te doen wat juist is – overal ter wereld. Wat je hier doet, wordt opgemerkt.

Voor deze stage geldt een standaard Jacobs Douwe Egberts vergoeding voor stagiairs/afstudeerders van €500,- per maand op basis van een fulltime werkweek. Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een WO instelling. Een online capaciteitentest maakt deel uit van de selectieprocedure.

Enthousiast?
Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Benthe Gosselink, Senior Brand Manager Senseo®, bereikbaar op 06-52710080. Ben je geïnteresseerd in deze stage, dan kun je direct online reageren. We zien je CV en motivatiebrief graag tegemoet! Click here!