*Dutch only*
Zin in een baan met focus op 1) persoonlijke- en zakelijke groei en 2) online data in een energieke en
creatieve omgeving? Dan hebben we wat voor je:

Als Trainee Social Advertising Specialist heb je een centrale rol in het bedrijf en word je binnen een half jaar opgeleid tot een volwaardige Social Advertising Specialist die verantwoordelijk voor de ontwikkeling- én uitvoer van alle (social) mediaplannen. Je werkt in zowel de voorstel- als de uitvoerfase intensief samen met je collega’s met als doel om onze mooie projecten voor uiteenlopende klanten te distribueren.

Wat je gaat doen:

1. Je bent hét aanspreekpunt voor je collega’s als er vragen zijn over de ontwikkelingen en
mogelijkheden op (nieuwe) digitale platformen;
2. Je zorgt voor een effectieve uitvoer van de door jou ontwikkelde distributieplannen waarbij de
afgegeven KPI’s behaald worden;
3. Je bent verantwoordelijk voor het optimaal adviseren van strategie in de conceptfase van
projecten en de ontwikkeling van passende mediaplannen met haalbare KPI’s;
4. Je adviseert (potentiële) opdrachtgevers op het vlak van social advertising- en media.
5. Je stuurt de community manager(s) aan;
6. En je verzorgt inhoudelijke rapportages waarin je de data analyseert en omvormt tot concrete
conclusies en learnings.

Wat zoeken we?

Iemand die:

  • Wakker wordt en als eerste Instagram/TikTok/Clubhouse opent;
  • Passie heeft voor data;
  • Een ondernemend karakter heeft;
  • Minstens 1 jaar online advertising heeft gehad op school;
  • De online media in wil, maar niet weet hoe/waar ie moet beginnen;
  • Bereid is onderaan de beginnen;
  • Stressbestendig is;
  • Hard werkt;
  • Nieuwsgierig is;
  • Niet snel opgeeft en in oplossingen denkt;
  • Weet wat ‘ie wil;

Wat bieden wij:

  •  Een gewild traineeship bij de Beste Influencer Agency van Nederland (#1 in de Emerce top
    100 van 2021).
  • Een intensief opleidingstraject van 6 maanden;
  • Kans om voor grote (en mooie) merken te werken (o.a.: Vedett, Jack Daniel’s, Max Factor en
    BeterBed);
  • Waarde training: ruim € 20.000;
  • Contract van 6 maanden;
  • Salaris van € 2.000 bruto per maand (40 uur) + 25 vakantiedagen per jaar;
  • 10 jaar kennis van (inter)nationale digitale campagnes in huis;
  • Kans om onderdeel te zijn van een innovatief bedrijf dat bestaat uit een club ondernemende
    (en héle leuke!) mensen;

Contact opnemen:

Wil je meer informatie of direct solliciteren naar deze rol?

Neem dan contact op per mail: latoya@storyboard-agency.com en nienke@storyboard-agency.com. Of telefonisch via 020-3030204 en 06-42982445.

Ben jij een enthousiaste HBO/WO student, wil je meewerken aan de realisatie van (digitale) campagnes voor prachtige merken als Adidas, H&M, Ikea en Tele2 en geeft het jou energie als jij jouw campagnes terugziet op TV, radio of social media? Dan is deze stage bij MediaCom iets voor jou!

MediaCom is één van de grootste mediabureaus van de wereld èn Nederland.  Ons succes begint bij onze ‘People First’ cultuur. De klant, de werknemer, de consument; mensen staan bij ons altijd centraal. Daarbij is de ontwikkeling van talent bij MediaCom een zeer belangrijk component.

Op deze wijze is MediaCom als ‘best prepared agency’ klaar voor elke uitdaging!

Wat zoeken we?
We zoeken een Stagiair die in de Client Teams ondersteuning geeft aan het uitvoeren en evalueren van mediacampagnes. Iemand die het leuk vindt om bij (digitale) mediacampagnes betrokken te zijn en in een team te werken.

Wat ga je doen?
Als Stagiair ben je samen met het Client team verantwoordelijk voor verschillende mediacampagnes. Je ondersteunt en implementeert deze mediacampagnes voor alle mediumtypen (online en offline). Tevens help je bij het optimaliseren en rapporteren van digitale campagnes in samenwerking met de specialisten, het maken van doelgroep- en concurrentie-analyses en het opmaken van orderbevestigingen.   

Wat heb jij te bieden?

  • HBO/WO werk- en denkniveau
  • Communicatief sterk
  • Gebruikerskennis van Microsoft Office, vooral vaardig met Excel en PowerPoint
  • Goede beheersing van de Nederlandse & Engelse taal in woord en geschrift;
  • Enthousiast, leergierig en organisatorisch sterk met oog voor detail;
  • Geïnteresseerd in (digitale) mediaplanning;
  • Teamplayer!

En natuurlijk: Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende stageplek voor minimaal 5 maanden;
  • Startdatum in overleg, bij voorkeur per direct of aug/sep 2021;
  • Persoonlijke begeleiding om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Een klantportfolio met A-merken waar je blij van wordt en waarvan sommigen tot de grootste adverteerders wereldwijd behoren;
  • Open communicatie en een goede werksfeer waarin iedereen zichzelf kan zijn;
  • Onderdeel van een groot internationaal netwerk (MediaCom, GroupM, WPP);
  • We werken met betrokken en enthousiaste collega’s en met de beste business partners, creatieve bureaus en uitgevers in de markt;
  • De stagevergoeding bedraagt € 450,- bruto per maand bij een fulltime stage.

Ben jij enthousiast geworden?
We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik hier en stuur ons je cv en je persoonlijke motivatie. Ben jij degene die ons versterkt in het realiseren van onze ambities? Dan maken we graag kennis met je: we bellen je voor een eerste kennismaking en/of nodigen je uit voor een gesprek per Teams.

WPP (GroupM, Wavemaker, MediaCom, Mindshare) is an equal opportunity employer. We view everyone as an individual and we understand that inclusion is more than just diversity – it’s about belonging. We celebrate the fact that everyone is unique and that’s what makes us so good at what we do. We pride ourselves on being a company that embraces difference and truly represents the global clients we work with.

Zit je in de laatste fase van je WO studie en ben je klaar voor de praktijk? Ben je op zoek naar een stage waar je veel kan leren, jezelf kan ontwikkelen, je ambities kan tonen, onderdeel uitmaakt van een team en waar je ook veel plezier hebt?

GroupM is op zoek naar iemand met passie voor digitale media die zich snel kan en wil ontwikkelen. Iemand die de beste wil worden in het vak. Je bent hierbij verantwoordelijk voor het op een kwalitatieve en professionele wijze verzorgen van campagnemanagement en trafficking van digitale campagnes.

Deze plek biedt je de unieke kans om binnen heel GroupM een goede indruk te krijgen van de organisatie en een mogelijk vervolg voor na je studie.

GroupM

GroupM is een dochter van WPP, bekend als het wereldwijde advertising conglomeraat. GroupM voert activiteiten uit voor o.a. de mediabureaus Wavemaker, Mindshare en MediaCom. Daarnaast worden binnen GroupM verschillende activiteiten centraal aangestuurd en verwerkt, zoals o.a. Digital Data Hub, Business Intelligence, Proces Management, Marketing Intelligence, Trading en Quality Management.

GroupM is een dynamisch, jong en ambitieus bedrijf waar, wereldwijd gezien, met duizenden (Young) Professionals wordt gewerkt voor de mooiste klanten. Zo hebben we in Nederland alleen al honderden collega’s in Amsterdam en Eindhoven die werken voor tientallen klanten zoals IKEA, KPN en Netflix.

In ons gloednieuwe onderkomen ‘Amsteldok’ werk je op grote hoogte met uitzicht over Amsterdam in een state-of-the-art en inspirerende werkomgeving.

Wat ga je doen?

De Stagiair Campaign Management is verantwoordelijk voor het op een kwalitatieve en professionele wijze verzorgen van campagnemanagement en trafficking van digitale campagnes. Hierbij werk je nauw samen met mediaplanners van de mediabureaus, exploitanten, creatieve bureaus en admanagement partijen. Het team verzorgt online trafficking voor klanten van alle mediabureaus van GroupM (Mindshare, MediaCom en Wavemaker), waaronder Unilever, IKEA, Vodafone, Volvo,Netflix, Chanel en Subway.

Verantwoordelijkheden:

  • Opmaken van creatieve specificaties t.b.v. een correcte briefing naar het creatief bureau;
  • Controleren, inboeken en trafficken van de creatieve materialen in admanagementsystemen Sizmek, Google Campaign Manager en Adform;
  • Verzorgen van trackers, pixels en third-party measurement om digitale campagnes mee te meten;
  • Overall communicatie met betrokkenen (adverteerder/mediabureau) over de status van de campagne.

 Wat zoeken we?

  • WO denk- en werkniveau;
  • Werkervaring binnen digital marketing of digitale media is een pre;
  • Goede MS Office vaardigheden, met name Excel en Word;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Goede sociale vaardigheden;
  • In staat om zelfstandig het werk te organiseren en prioriteiten te stellen;
  • Groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Wat bieden wij?

  • Persoonlijke begeleiding om jezelf verder te ontwikkelen;
  • De stagevergoeding bedraagt € 450,- bruto per maand bij een fulltime stage.
  • Open communicatie en een goede werksfeer waarin iedereen zichzelf kan zijn;
  • Onderdeel van een groot internationaal netwerk (MediaCom, Wavemaker, Mindshare, Kinetic, GroupM en WPP);
  • Een leuk team bij GroupM dat ook wekelijks een borrel met elkaar drinkt, al dan niet virtueel;
  • Startdatum: zo snel mogelijk;
  • Minimale duur: 6 maanden.

Solliciteren?
Nu je dit aan lezen bent denk je natuurlijk… dat ben ik! Mooi! Dus reageer snel als je aan een uitdagende stage wilt starten bij GroupM!

We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik hier en stuur ons je cv en je persoonlijke motivatiebrief. Ben jij degene die ons versterkt in het realiseren van onze ambities? Dan maken we graag kennis met je: we bellen je voor een eerste kennismaking en/of nodigen je uit voor een gesprek per Teams.

GroupM is an equal opportunity employer. We view everyone as an individual and we understand that inclusion is more than just diversity – it’s about belonging. We celebrate the fact that everyone is unique and that’s what makes us so good at what we do. We pride ourselves on being a company that embraces difference and truly represents the global clients we work with.

Are you in the final phase of your academic studies and ready to put your skills into practice? Are you looking for an internship where you can learn a lot, develop yourself, show your ambitions, be part of a team and have a lot of fun?

GroupM is looking for someone with a passion for digital media, who can and wants to develop themselves quickly. Someone who wants to become the best in their field. You will be responsible for campaign management and trafficking of digital campaigns in a qualitative and professional manner.

This position offers you the unique opportunity to get a good impression of GroupM as an organization and possible future career options.

GroupM

GroupM is a subsidiary of WPP, the global advertising conglomerate. GroupM carries out activities for the media agencies Wavemaker, Mindshare and MediaCom, among others. In addition, several activities are centrally managed and processed within GroupM, including Digital Data Hub, Business Intelligence, Process Management, Marketing Intelligence, Trading and Quality Management.

GroupM is a dynamic, young and ambitious organization where, worldwide, thousands of (Young) Professionals work for the best clients. In the Netherlands alone, we have hundreds of colleagues in Amsterdam and Eindhoven who work for dozens of clients such as IKEA, KPN and Netflix.

In our brand new building ‘Amsteldok’ you will work with a great view over Amsterdam in a state-of-the-art and inspiring work environment.

What will you be doing?

As an Intern Campaign Management you will be responsible for the qualitative and professional management of campaigns and trafficking of digital campaigns. You will work closely with media planners from the media agencies, operators, creative agencies, and ad management parties. The team provides online trafficking for clients of all of GroupM’s media agencies (Mindshare, MediaCom and Wavemaker), including Unilever, IKEA, Vodafone, Volvo, Netflix, Chanel and Subway.

Responsibilities:

  • Prepare creative specifications in order to brief the creative agency correctly;
  • Checking, entering and trafficking of the creative materials in ad management systems Sizmek, Google Campaign Manager and Adform;
  • Provide trackers, pixels and third-party measurement to measure digital campaigns;
  • Overall communication with stakeholders (advertiser/media agency) about the status of the campaign.

Requirements:

  • Academic way of thinking and working;
  • Work experience within digital marketing or digital media is a plus;
  • Skilled in MS Office, especially Excel and Word;
  • Strong communication skills;
  • Great social skills;
  • Able to organize your work independently and set priorities;
  • Great sense of responsibility;
  • Fluent in English (verbally and in writing);
  • Speaking and/or understanding Dutch is a plus;
  • Living in the Netherlands.

What do we offer?

  • Internship position with a minimum duration of 6 months;
  • Start date: as soon as possible;
  • Personal guidance to further develop yourself;
  • The internship fee is € 450, – gross per month for a full-time internship;
  • Open communication and a working environment where everyone can be themselves;
  • A fun team at GroupM that has weekly drinks with each other, whether or not virtually;
  • Part of a large international network (MediaCom, Wavemaker, Mindshare, Kinetic, GroupM and WPP);

How to apply?

Are you reading this and thinking ‘’that’s me’’? Great! Respond quickly if you want to start a challenging internship at GroupM!

We are happy to invite you to apply. Click here and send us your CV/resume and personal motivation letter. Are you the one who can help us realize our ambitions? Then we would like to get to know you: we will call you for a first meeting and/or invite you for an interview by Teams.

GroupM is an equal opportunity employer. We view everyone as an individual and we understand that inclusion is more than just diversity – it’s about belonging. We celebrate the fact that everyone is unique and that’s what makes us so good at what we do. We pride ourselves on being a company that embraces difference and truly represents the global clients we work with.

Family-held company Keune Haircosmetics is the largest supplier of professional haircare products in the Netherlands (B2B). It all started in 1922 when pharmacist Jan Keune’s fascination with curls and perms led him to experiment and develop the formula for home perms. This was the starting point of Keune Haircosmetics. Now, almost 100 years later, the company is run by Jan Keune’s son George Keune and his son, Eelco, and we are active in more than 80 countries. We are proud to have been able to work with one of the most diverse and creative crews in the business. The only thing we’re missing is YOU! For our Global Marketing department in our epicenter (read: head office) in Soest we are looking for:

MARKETING INTERNS

In the Global Marketing department, we focus on Brand Management, Product Management, Social Media, and Influencer Marketing.

As a marketing intern, you are fully part of the team. This means that you have a versatile job with a lot of responsibilities. You will be packing Goodie Boxes in the morning, will be at a shoot for a new product in the afternoon, and at a launch party full of influencers in the evening. And even though it’s getting late, the next morning you’re just as fresh and fruity at the office (with a head full of shiny hair, thanks to our endless supply of Keune goodies) to also do some administrative work.

By the way, we can get coffee and print ourselves, that’s not what you are here for. We think it’s much more important that you let your voice be heard and blow us away with your knowledge of the beauty industry, your good ideas, and your smart questions.

YOU:

  • Are HBO/WO educated
  • Speak and write flawless Dutch / English
  • Are available 40 hours a week
  • Understand what it means to be part of a team
  • Don’t sit around waiting for things to happen or for someone to ask you anything, but show initiative
  • Are flexible (as in you can handle last-minute changes well)
  • Are funny (it’s also ok if you believe that yourself)

WE:

  • Invest in your talent
  • Offer you career opportunities
  • Give you the chance to collaborate with top-notch marketeers
  • Give you regular (honest!) feedback
  • Are the nicest colleagues (okay, maybe not the nicest, but really nice!)
  • Internship allowance of €650 per month

 

Send your resume with a short but sweet motivation letter to apijnenburg@keune.com and svleeuwen@keune.com

Ben jij op zoek naar een baan in de media/marketing en ben je sterk cijfermatig? En heb je een hele lijst aan bekende merken waar je voor zou willen werken? Dan komt dat goed uit!

Bij WAVEMAKER zijn wij namelijk per direct op zoek naar een Campaign Manager Video & Audio (starter).
WAVEMAKER is hét mediabureau dat media, content en technologie samenbrengt in geïntegreerde media-, marketing- en content strategieën.

De Campaign Manager Video & Audio werkt nauw samen met de AV lead en/of Senior AV specialist en ondersteunt deze op alle uitvoerende werkzaamheden, waaronder het inkopen optimaliseren, evalueren van campagnes, materiaal coördinatie en afstemming met GroupM/exploitanten. De Campaign Manager Video & Audio onderhoudt zelf contact met de klant over de uitzendschema’s en het beantwoorden van vragen van de klant. Daarnaast zet de Campaign Manager Video & Audio zich in om het AV-landschap, planningstools, Wavemaker/GRM producten en exploitanten te leren kennen.

Wat doet een Campaign Manager Video & Audio ?

  • Als Campaign Manager Video & Audio ben je verantwoordelijk voor de inkoop, monitoring en evaluatie van audiovisuele middelen, TV, Radio en online video;
  • Je maakt media analyses en verkrijgt hiermee inzicht tot de markt en je doelgroep;
  • Je houdt de campagnes op een dagelijkse basis nauwkeurig bij en optimaliseert deze waar nodig;
  • Je hebt contact met de klant met betrekking tot je eigen geplande campagnes;
  • Je levert een bijdrage in het geval van (internationale); klantrapportages & (internationale) data & audit rapportages. Daarnaast verzamel je data voor dashboarding, campagne opzet en concurrentie analyse;
  • In de introductiefase van nieuwe collega’s ondersteunt de Campaign Manager Video & Audio bij het inwerken;
  • Je maakt een sterke persoonlijke groei door aan de hand van de aangeboden interne trainingen gericht op zowel persoonlijke ontwikkeling als ontwikkelingen in het medialandschap;
  • Je onderhoud je werkrelaties met exploitanten;
  • De Campaign Manager Video & Audio rapporteert aan de AV Lead.

Wie jij bent

  • HBO/WO master bijna/net afgerond;
  • Passie en interesse in de media wereld en marketing&communicatie;
  • Ambitie en hard willen werken;
  • Cijfermatig sterk en analytisch;
  • Vernieuwende ideeën;
  • Het verschil willen maken;
  • Proactief en collegiaal;
  • Sterke Excel skills;
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse en de Engelse taal;
  • Nederlands vereist.

Wat wij jou bieden

  • De start van jouw loopbaan bij een dynamisch media-adviesbureau;
  • Een werkplek met leuke collega’s bij een heel mooi bedrijf;
  • Een goed salaris en mooie doorgroeimogelijkheden;
  • Professionele en internationale omgeving met (persoonlijke) groei- en ontwikkelmogelijkheden;
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een internationaal kennisnetwerk op het gebied van (digitale) media;
  • Aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling door deelname aan de WAVEMAKER Academy.

Dit klinkt als mijn droombaan!

Zie jij dit ook als DE start van je carrière in de media?

We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik onderaan deze vacature op ‘hier’ en stuur ons je cv en je persoonlijke motivatie. Ben jij degene die ons versterkt in het realiseren van onze ambities? Dan maken we graag kennis met je: we bellen je voor een eerste kennismaking en/of nodigen je uit op ons hoofdkantoor in Amsterdam.

We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik dan hier!

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

GroupM (MediaCom, Wavemaker and Mindshare) is an equal opportunity employer. We view everyone as an individual and we understand that inclusion is more than just diversity – it’s about belonging. We celebrate the fact that everyone is unique and that’s what makes us so good at what we do. We pride ourselves on being a company that embraces difference and truly represents the global clients we work with.