Functieomschrijving

Jacobs Douwe Egberts (JDE) Professional, met het hoofdkantoor in Utrecht, is expert op het gebied van koffie en thee in de buitenshuismarkt. Het grootste deel van de distributie van koffie en thee verloopt via partners. Douwe Egberts Groothandels & Horeca is de commerciële unit die verantwoordelijk is voor samenwerking met groothandels en horeca in Nederland.

Voor het Groothandels & Horeca Marketing team zijn we op zoek naar een Groothandels & Horeca marketing stagiair(e). Het betreft een meeloopstage per februari 2022 voor een periode van zes maanden, met de mogelijkheid om 1 dag per week te besteden aan een afstudeeropdracht.

Wat je gaat doen

  • Verkoop bevorderende activiteiten, denk aan promoties, product demonstraties, online campagnes;
  • Verantwoordelijk voor het onderhouden van content van onze producten bij online groothandels zoals Bidfood en Sligro;
  • Uitvoeren van analyses op het gebied van (online) promotie, product, prijs en klant en dit doorvertalen naar plannen;
  • Productintroducties doorvertalen en het maken van handelspresentaties;
  • Content creëren voor nieuwsbrieven, banners en online merken pagina’s voor groothandels en commerciële klanten.
  • Bedenken en uitvoeren van activaties door middel van marketing materiaal bij groothandels.
  • Ondersteunen en initiëren van verkoop stimulerende activiteiten van commerciële klanten.

 

Functie-eisen

Heb jij een ondernemende instelling en krijg jij energie van het behalen van successen? Dan pas jij goed bij JDE. Onze medewerkers inspireren al meer dan 265 jaar de internationale koffiewereld. Wij houden van mensen die niet bang zijn om uit te proberen en die dat doen tot het goed gaat. Wij hechten waarde aan een sterke overtuiging en moedigen je aan je mening te geven. En dat allemaal in een open en toegankelijke omgeving waar je kan groeien zoals jij dat wilt.

Voor de stage Segment Marketing – Commercial & Trade, zoeken we iemand met de volgende vaardigheden en ervaring:

  • HBO/WO; bij voorkeur Marketing, Communicatie, Commerciële Economie of Hotelmanagement;
  • Ambitieus;
  • Grote mate van zelfstandigheid;
  • Proactieve houding;
  • Sterke analytische vaardigheden;
  • Hands-on mentaliteit en creatief;
  • Oplossingsgericht denkvermogen.

Aanvullende informatie

We bieden

Als je bij ons werkt, maak je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Onze medewerkers werken met een diversiteit aan gelijkgestemde collega’s in een innovatieve omgeving. Iedereen is erop gericht om te doen wat juist is – overal ter wereld. Wat je hier doet, wordt opgemerkt.
Voor deze meewerkstage geldt een standaard JACOBS DOUWE EGBERTS vergoeding voor stagiairs/afstudeerders. Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stageperiode ingeschreven staan aan een HBO-/WO-instelling. Een online capaciteitentest maakt deel uit van de selectieprocedure.

Enthousiast?

Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Esther Hendrichs Segment Marketing Specialist – Commercial Segments, bereikbaar op 06 – 52866059. Ben je geïnteresseerd in deze stage, dan kun je hier online reageren.

 

Beschrijving van het bedrijf

JDE is onderdeel van JDE Peet’s, het grootste ‘pure-play’ koffie- en theebedrijf in de wereld, met het hoofdkantoor in Nederland. Al ruim 265 jaar worden we geïnspireerd door de gedachte ‘it’s amazing what can happen over a cup of coffee’. Vandaag de dag creëren we kansen in meer dan 100 landen met een portfolio van meer dan 50 koffie- en theemerken. Denk aan karaktervolle merken zoals Douwe Egberts, L’OR, Jacobs, Senseo, Pickwick en Moccona.

Bij Jacobs Douwe Egberts zijn we ‘Made to Stand Out’. We benutten elke kans om uit te blinken. Elke dag leggen we de lat hoger, denken we slimmer en handelen we nog sneller. Wij maken impact die overal ter wereld voelbaar is. Samen maken we het mogelijk dat iedereen een uniek koffie- of theemoment kan beleven. Verleg je grenzen en geef vorm aan je carrière bij JDE!

Functieomschrijving

Jacobs Douwe Egberts (JDE) Professional, met het hoofdkantoor in Utrecht, is expert op het gebied van koffie en thee in de buitenshuismarkt. Het grootste deel van de distributie van koffie en thee verloopt via partners. Douwe Egberts Groothandels & Horeca is de commerciële unit die verantwoordelijk is voor samenwerking met groothandels en horeca in Nederland.

Voor het Groothandels & Horeca Marketing team zijn we op zoek naar een Groothandels & Horeca marketing stagiair(e). Het betreft een meeloopstage per januari 2021 voor een periode van zes maanden, met de mogelijkheid om 1 dag per week te besteden aan een afstudeeropdracht.

Wat je gaat doen

  • Verkoop bevorderende activiteiten, denk aan promoties, product demonstraties, online campagnes;
  • Verantwoordelijk voor het onderhouden van content van onze producten bij online groothandels zoals Bidfood en Sligro;
  • Uitvoeren van analyses op het gebied van (online) promotie, product, prijs en klant en dit doorvertalen naar plannen;
  • Productintroducties doorvertalen en het maken van handelspresentaties;
  • Content creëren voor nieuwsbrieven, banners en online merken pagina’s voor groothandels en commerciële klanten.
  • Bedenken en uitvoeren van activaties door middel van marketing materiaal bij groothandels.
  • Ondersteunen en initiëren van verkoop stimulerende activiteiten van commerciële klanten.

 

Functie-eisen

Heb jij een ondernemende instelling en krijg jij energie van het behalen van successen? Dan pas jij goed bij JDE. Onze medewerkers inspireren al meer dan 265 jaar de internationale koffiewereld. Wij houden van mensen die niet bang zijn om uit te proberen en die dat doen tot het goed gaat. Wij hechten waarde aan een sterke overtuiging en moedigen je aan je mening te geven. En dat allemaal in een open en toegankelijke omgeving waar je kan groeien zoals jij dat wilt.

Voor de stage Segment Marketing – Commercial & Trade, zoeken we iemand met de volgende vaardigheden en ervaring:

  • HBO/WO; bij voorkeur Marketing, Communicatie, Commerciële Economie of Hotelmanagement;
  • Ambitieus;
  • Grote mate van zelfstandigheid;
  • Proactieve houding;
  • Sterke analytische vaardigheden;
  • Hands-on mentaliteit en creatief;
  • Oplossingsgericht denkvermogen.

Aanvullende informatie

We bieden

Als je bij ons werkt, maak je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Onze medewerkers werken met een diversiteit aan gelijkgestemde collega’s in een innovatieve omgeving. Iedereen is erop gericht om te doen wat juist is – overal ter wereld. Wat je hier doet, wordt opgemerkt.
Voor deze meewerkstage geldt een standaard JACOBS DOUWE EGBERTS vergoeding voor stagiairs/afstudeerders. Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stageperiode ingeschreven staan aan een HBO-/WO-instelling. Een online capaciteitentest maakt deel uit van de selectieprocedure.

Enthousiast?

Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Esther Hendrichs Segment Marketing Specialist – Commercial Segments, bereikbaar op 06 – 52866059. Ben je geïnteresseerd in deze stage, dan kun je via deze link online reageren.

 

Beschrijving van het bedrijf

JDE is onderdeel van JDE Peet’s, het grootste ‘pure-play’ koffie- en theebedrijf in de wereld, met het hoofdkantoor in Nederland. Al ruim 265 jaar worden we geïnspireerd door de gedachte ‘it’s amazing what can happen over a cup of coffee’. Vandaag de dag creëren we kansen in meer dan 100 landen met een portfolio van meer dan 50 koffie- en theemerken. Denk aan karaktervolle merken zoals Douwe Egberts, L’OR, Jacobs, Senseo, Pickwick en Moccona.

Bij Jacobs Douwe Egberts zijn we ‘Made to Stand Out’. We benutten elke kans om uit te blinken. Elke dag leggen we de lat hoger, denken we slimmer en handelen we nog sneller. Wij maken impact die overal ter wereld voelbaar is. Samen maken we het mogelijk dat iedereen een uniek koffie- of theemoment kan beleven. Verleg je grenzen en geef vorm aan je carrière bij JDE!

Functieomschrijving

Wat je gaat doen

Customer Development maakt onderdeel uit van de afdeling Shopper Marketing. Voor deze afdeling zijn we per januari 2022 (exacte startdatum in overleg) op zoek naar een fulltime stagiair voor een periode van 5-6 maanden. De afdeling Shopper Marketing houdt zich bezig met de ontwikkeling van de categorieën koffie en thee vanuit ‘shopper’ perspectief. Het ontwikkelen van een categorievisie, schapadvies voor retailers, communicatie naar onze handelspartners, analyseren van de koffie- en theemarkt en doorvertalen van marketing initiatieven naar de winkelvloer zijn voorbeelden van taken van de Shopper Marketing afdeling. De afdeling staat in nauw contact met de afdelingen Marketing en Sales. In deze stage zul je ondersteuning geven aan de Customer Development Manager(s) in het SuperUnie team door middel van het tracken en analyseren van klantdata, evaluatie van promoties, ondersteunende analyses bij schapadviezen en het coördineren van instore en online activaties.

Functie-eisen

  • Je bent een WO student, bij voorkeur in de richting van een marketing (intelligence) of economisch gerelateerde studie;
  • Je hebt ambitie om in Shopper Marketing & Sales (FMCG) te gaan werken;
  • Je hebt sterke analytische vaardigheden;
  • Je beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden;
  • Je kunt zelfstandig werken en bent proactief;
  • Je bent ondernemend en resultaatgericht;
  • Je bent een teamplayer;
  • Je beheerst MS Office, met name Excel en PowerPoint;
  • Je bent 5-6 maanden fulltime beschikbaar.

Aanvullende informatie

We bieden

Als je bij ons werkt, maak je impact in een dynamische en ambitieuze omgeving. We werken als team, vieren successen en steunen elkaar. Onze medewerkers werken met een diversiteit aan gelijkgestemde collega’s in een innovatieve omgeving. Iedereen is erop gericht om te doen wat juist is – overal ter wereld. Wat je hier doet, wordt opgemerkt.

Voor deze stage geldt een standaard Jacobs Douwe Egberts vergoeding voor stagiairs/afstudeerders van €500,- voor WO-studenten per maand. Om in aanmerking te komen voor deze stage moet je gedurende de volledige stage ingeschreven staan bij een WO instelling. Een online capaciteitentest maakt deel uit van de selectieprocedure.

Enthousiast?

Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Sanne Dijkstra, Customer Development Manager, bereikbaar op +31 6 31 66 10 83. Ben je geïnteresseerd in deze stage, dan kun je via deze link direct online reageren. We ontvangen graag je CV en motivatiebrief.

Beschrijving van het bedrijf

Bij JACOBS DOUWE EGBERTS kan óók jij impact hebben, net als al onze ruim 12.000 gepassioneerde werknemers die actief zijn in meer dan 100 landen. Wij zijn er trots op dat we samen met hen iedere dag een rol mogen spelen in de levens van miljoenen mensen met onder andere onze sterke merken als Douwe Egberts, L’OR, Senseo, Pickwick, Piazza D’Oro, Jacobs, Tassimo, Moccona, Kenco, Pilao en Gevali. De impact die onze werknemers hebben op de organisatie, de merken en zichzelf, draagt bij aan onze wereldwijde belofte: “A coffee for every cup”. Kortom: Wat jij bij ons doet heeft impact.

*Dutch only*
Zin in een baan met focus op 1) persoonlijke- en zakelijke groei en 2) online data in een energieke en
creatieve omgeving? Dan hebben we wat voor je:

Als Trainee Social Advertising Specialist heb je een centrale rol in het bedrijf en word je binnen een half jaar opgeleid tot een volwaardige Social Advertising Specialist die verantwoordelijk voor de ontwikkeling- én uitvoer van alle (social) mediaplannen. Je werkt in zowel de voorstel- als de uitvoerfase intensief samen met je collega’s met als doel om onze mooie projecten voor uiteenlopende klanten te distribueren.

Wat je gaat doen:

1. Je bent hét aanspreekpunt voor je collega’s als er vragen zijn over de ontwikkelingen en
mogelijkheden op (nieuwe) digitale platformen;
2. Je zorgt voor een effectieve uitvoer van de door jou ontwikkelde distributieplannen waarbij de
afgegeven KPI’s behaald worden;
3. Je bent verantwoordelijk voor het optimaal adviseren van strategie in de conceptfase van
projecten en de ontwikkeling van passende mediaplannen met haalbare KPI’s;
4. Je adviseert (potentiële) opdrachtgevers op het vlak van social advertising- en media.
5. Je stuurt de community manager(s) aan;
6. En je verzorgt inhoudelijke rapportages waarin je de data analyseert en omvormt tot concrete
conclusies en learnings.

Wat zoeken we?

Iemand die:

  • Wakker wordt en als eerste Instagram/TikTok/Clubhouse opent;
  • Passie heeft voor data;
  • Een ondernemend karakter heeft;
  • Minstens 1 jaar online advertising heeft gehad op school;
  • De online media in wil, maar niet weet hoe/waar ie moet beginnen;
  • Bereid is onderaan de beginnen;
  • Stressbestendig is;
  • Hard werkt;
  • Nieuwsgierig is;
  • Niet snel opgeeft en in oplossingen denkt;
  • Weet wat ‘ie wil;

Wat bieden wij:

  •  Een gewild traineeship bij de Beste Influencer Agency van Nederland (#1 in de Emerce top
    100 van 2021).
  • Een intensief opleidingstraject van 6 maanden;
  • Kans om voor grote (en mooie) merken te werken (o.a.: Vedett, Jack Daniel’s, Max Factor en
    BeterBed);
  • Waarde training: ruim € 20.000;
  • Contract van 6 maanden;
  • Salaris van € 2.000 bruto per maand (40 uur) + 25 vakantiedagen per jaar;
  • 10 jaar kennis van (inter)nationale digitale campagnes in huis;
  • Kans om onderdeel te zijn van een innovatief bedrijf dat bestaat uit een club ondernemende
    (en héle leuke!) mensen;

Contact opnemen:

Wil je meer informatie of direct solliciteren naar deze rol?

Neem dan contact op per mail: latoya@storyboard-agency.com en nienke@storyboard-agency.com. Of telefonisch via 020-3030204 en 06-42982445.

Job Description

Location: Amsterdam – Depending on the possibility to work at the office due to the COVID-19 pandemic, for the time being you will mainly work from home and be supervised remotely.
Type: Internship – Not suitable for thesis
Length: 6 months or longer
Time: 40 hours/week
Expected Start Date: May 2021

In this role, you have the opportunity to
Participate in an internship within Philips Mother & Childcare and be a part of our consumer marketing team. You will have the chance to learn from and work with inspiring, ambitious people in different disciplines, and manage projects on your own. You will get a good flavor of the consumer marketing world within the company delivering innovation that matters to consumers every day. You will be part of a growing and dynamic market, with high diversity of business segments and countries and experience a steep learning curve from a content perspective.

You are responsible for

  • Supporting consumer marketing managers in making market, portfolio and competitive analysis
  • Using analytics to assess product performance
  • Developing conclusions and actions based on your own analysis
  • Taking the lead on consumer and product marketing projects

You are a part of

The global marketing team within the Philips Mother & Childcare Business, which is a fast growing business with a lot of momentum. In particular, you will be supporting the team developing Breastfeeding Solutions.

To succeed in this role, you should have the following skills and experience

  • Studying at University level towards a master’s degree: Business Administration, Business Economics, Data Science, Business Information Management, or equivalent studies
  • Clear passion for consumer marketing and product management
  • Be proactive, detail-orientated and possess analytical skills
  • Be able to multi-task in a fast-paced and quickly changing environment
  • Strong organizational and communication skills
  • Team player, able to work with functions in the organization
  • Fluent in written and spoken English
  • Advanced skills in Excel and Power Point

Important:
Please note that in order to be considered for an internship, you need to be registered as a student during the entire internship period. Formal documentation (proof of enrollment) will be requested. Students from outside the EU need to fill in an NUFFIC agreement, which needs to be signed by the student and the university. Please note that the contents of our regular internship assignments are not suitable for professionals (and/or MBA students) with professional work experience.

Why should you join Philips?
Working at Philips is more than a job. It’s a calling to create a healthier society through meaningful work, focused on improving 2.5 billion lives a year by delivering innovative solutions across the health continuum. Our people experience a variety of unexpected moments when their lives and careers come together in meaningful ways. Learn more by watching this video.

To find out more about what it’s like working for Philips at a personal level, visit the Working at Philips page on our career website, where you can read stories from our employee blog. Once there,you can also learn about our recruitment process, or find answers to some of the frequently asked questions.

More info? Click here!

Job description

Welcome to the Wakuli All-In-One internship
Why choose if you can have it all? We offer you an internship with a rare combination of the most searched for benefits.  Impacting the world, learn more than in college, socialize with a great view over the IJ, contribute directly to our growth & drink great coffee every day.

Wakuli. Impacting the world with exciting coffee.
At Wakuli we’re all about selling the best coffee – not just in taste, but also in fair pay for our farmers. Our beans are traceable to the farm and we send them directly through your mailbox. We are a no-nonsense, ambitious start-up with a profound mission: impacting the world with exciting coffee.

We’re growing fast in the Netherlands and we’ll be going abroad soon. There is plenty to do, every day is different, and we move fast.

Wakuli consists of a small team with high ambitions, which means working as an intern you’ll contribute directly to our growth. So, we count on you as a full-fledged colleague. We want to hear your opinion and we challenge you on your ideas to improve your performance week by week.

Job requirements

Your role (fulltime/40h):

  • You’re a part of our marketing team
  • You’ll create, implement, evaluate and improve our marketing efforts
  • You’ll do analyses on our touchpoints and come up with ideas to grow
  • You take actively part in weekly meetings about the plans, results and strategy

At Wakuli your personality is just as important as your experience.

About your personality.
We are looking for someone who is:

  • switched on; you are self-motivated and proactive
  • honest; you mean what you say
  • authentic; you can think for yourself
  • flexible; you are able to thrive in chaos and change
  • responsible; you set your own priorities, then follow through. And if you need help, just let us know.

About you.

  • You are fluent in Dutch and preferably English too
  • You know Excel and like to do analyses
  • You have master or bachelor thinking skills
  • You are available for 5-6 months

What we offer.

  • The opportunity to make a difference in the world
  • An internship fee of 500 euro per month
  • A lot of responsibilities and independence
  • A chance to learn about e-commerce, scaling, data analyses and improving customer experience.
  • The loveliest colleagues (think of Espresso Martini’s and a vrijmibo with your feet in the water)

Do you love coffee, and would you like to make a real impact? Drop us a message (fine to do it in Dutch) and let’s have a (digital) cup of coffee

For more information click here!

Would you like to contact Wakuli directly? You can reach out to the recruiter Joli: joli@wakuli.com