Heb jij altijd al interesse gehad in het (consumenten)gedrag van mensen? Of heb je een psychologie achtergrond en zou je graag meer willen leren over de psychologie van marketing in de praktijk? Dan is deze stage voor jou! GORTcoaching is de marktleider op het gebied van Coaching in Nederland en wij passen deze kennis op zeer veel verschillende manieren toe om onze klanten steeds beter van dienst te kunnen zijn. Naast dat we gewoon de beste zijn in wat we doen hebben we ook nog een super gezellig team met veel millennials.

Wij bieden jou:
  • Een geweldige leerzame stage met veel persoonlijke ontwikkeling!
  • Een keer per maand onder begeleiding van een coach intervisie met het stageteam
  • Vergoedingen:
    • Een stagevergoeding van €240 en een maximale reiskostenvergoeding van €150 per maand o.b.v. een stage van 3 dagen per week.
    • Een stagevergoeding van €320 en een maximale reiskostenvergoeding van €200 per maand o.b.v. een stage van 4 dagen per week.
    • Een stagevergoeding van €400 en een maximale reiskostenvergoeding van €250 per maand o.b.v. een stage van 5 dagen per week.
  • Iedere dag een gezellige lunch samen op kantoor, dit wordt volledig vergoed (t.w.v. €42 per maand)  
  • Een fijne werksfeer in een jong en ambitieus team!
  • Bovendien organiseren we regelmatig de gezelligste teamuitjes. Denk hierbij onder andere aan Teamcoaching, Intervisie etc.
  • In de Corona tijden vooral vanuit huis werken en via Zoom gezellig in verbinding blijven met het team!
Voorbeelden van taken tijdens de stage:
  • Je gaat alles leren over (online) marketing in de praktijk!
  • Je gaat zorgen dat onze website helemaal up-to-date is door middel van het doorvoeren van website aanpassingen met de juiste marketingstrategie
  • Beheren van de social mediakanalen door hier wekelijks interessante stukjes op te plaatsen  
  • Mogelijkheid tot het ontwikkelen van nieuwe social mediastrategie
  • Je gaat leuke artikelen schrijven over coaching en persoonlijke ontwikkeling  
  • Mogelijkheid om aan de slag te gaan met consumentengedrag via google analytics  
  • En meer!
Wij vragen:
  • De volgende studies sluiten aan bij deze stage: (Online) Marketing, Marketing & Communicatie, Consumer Psychology (en aanverwante studies)
  • Wij verwachten dat je graag wilt leren hoe marketing in de praktijk werkt  
  • Een ambitieus type met oog voor detail die proactief opzoek gaat naar ontwikkelingsmogelijkheden 
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in geschrift   
  • Beschikbaarheid voor minimaal 3 dagen per week gedurende 6 maanden   
  • Kennis van WordPress is geen must, maar wel een pré    
  • Kennis van Photoshop is geen must, maar wel een pré 
  • Laat het ons weten als je andere skills hebt op het gebied van creatieve software   
  • Beschikking over een goedwerkende laptop

Ben jij de stagiair waar wij naar op zoek zijn? Reageer dan direct door je CV en motivatie naar trainee@gortcoaching.nl te sturen. Voor meer informatie kun je hier klikken.

Ben je een Young Professional en ambieer je een carrière als Growth-Hacker of Digitaal Marketeer? Dan is dit jouw Traineeship! Je gaat werken in de snelst groeiende digitale bedrijven, neemt deel aan een opleidingsprogramma & word onderdeel van de grootste community van digitale young professionals.

Het Growth-Hacking traineeship:

  • 6 maanden durend traineeship waar je werkt en leert tegelijkertijd.
  • Gedurende traineeship betaald werken bij een Startup, Scale-up of een Agency.
  • Een volledig betaald opleidingsprogramma, gericht op het ontwikkelen als Growth Hacker, maar ook inclusief trainingen en coaching op persoonlijk- en professioneel vlak.
  • Je doorloopt het traineeship met een groep mede-trainees, werkend bij verschillende bedrijven. Je bouwt dus gelijk een netwerk en leert van anderen bedrijven. 
  • Na het programma? Blijf werken bij het bedrijf en word onderdeel van de TTI-community; bestaande uit 700+ young professionals. Allemaal werkend bij de snelst groeiende bedrijven. 

 

Waarom dit traineeship:

  • Nummer 1 Traineeship in Growth-Hacking / Digital Marketing
  • #14 in top-100 meest populaire Young-Professional banen 2020.
  • Volledig opleidingsprogramma van meer dan 200 uur training, coaching, cases en begeleiding.
  • Onderdeel worden van een community met meer dan 700+ young professionals,
  • Werken bij snelgroeiende bedrijven zoals Rituals, Pieter Pot, Inner Circle en Check.
  • Benieuwd bij welke bedrijven jij kan werken in het aankomende Traineeship? Kijk dan op onze website!

 

Over jou:

  • Je hebt de ambitie om Growth-Hacker te worden;
  • Je bent mega gemotiveerd om snel te leren;
  • Jij leeft met het motto; ‘I can learn anything I want’;
  • Je bent op zoek naar een werkomgeving waar je niet alleen kan leren maar ook echt impact maakt;
  • Je hebt een afgeronde HBO- of WO-opleiding;
  • Je hebt max. 2 jaar full-time werkervaring;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands;
  • En je wilt een vliegende start van je carrière!

 

Aanmeldproces:

Wekelijks organiseren wij een online info sessie voor al jouw vragen, meld je hiervoor aan via de website.

 

Geef je carrière een vliegende start en meld je nu aan voor het volgende traineeship bij ons op de website. Ben je nog niet afgestudeerd? We hebben meerdere startmomenten per jaar: 

  • Komend traineeship: 19 mei (nog enkele plekken beschikbaar).
  • Later: startdatum in Juli en September. 

 

Na de aanmelding zullen we je door ons recruitment proces meenemen om te challengen of jij potentie hebt als Growth Hacker. Done? Dan kom je bij ons in de ‘Talent Pool’. Vanaf nu heb jij de mogelijkheid om een match te vinden met een van onze partners. Dit zijn snel groeiende Start-ups, Scale-ups en Agencies met een Growth challenge binnen de Randstad. Met welk bedrijf match jij?

 

Meld je aan via deze vacature. Houd onze socials in de gaten voor belangrijke updates: LinkedIn & Instagram.  

Wil jij een echt verschil maken voor bedrijven en je nooit vervelen op werk? Wil jij jouw
carrière kick starten door hoogwaardige kennis en ervaring op te doen? Dan is de Online
Marketing Traineeship van Stramark iets voor jou! Bij Stramark krijg je de kans om je te
ontwikkelen tot een ervaren SEA of SEO specialist. Vanuit daar kan je nog verder
specialiseren of verbreden richting andere expertises. Hierbij hebben we veel aandacht voor
de ontwikkeling van jouw carrière, maar ook voor de ontwikkeling van jou als persoon.

Wat ons uniek maakt als werkgever
Wij vinden leren echt belangrijk en dat is een van de dingen die ons onderscheid van andere
werkgevers. Een nieuwe collega krijgt de kans om te werken met specialisten die tussen de
5 en 15 jaar ervaring hebben. En die ervaring delen ze heel graag. We hebben een volledig
opleidingsplan klaar liggen, je krijgt interne workshops, hebt maandelijks uren gereserveerd
voor studeren, er is opleidingsbudget beschikbaar en er is een interne coach die jou
persoonlijk begeleid. Hiernaast werk je als consultant aan diverse klanten en marketing
problemen wat jou heel veel ervaring geeft. We durven daarom ook wel te zeggen dat
werken bij Stramark, dé kickstart voor jouw carrière is!

Wat ga je doen
● Leren, leren en leren;
● Je behaald jouw certificaten;
● Je doet research en zoekwoordenonderzoek voor potentiële klanten;
● Je voert opdrachten uit voor andere consultants;
● Na enkele weken krijg je je eerste eigen klant;
● Hierna wordt je langzaam verantwoordelijk voor meer klanten;
● Als SEA consultant
○ Je beheert het Google Ads accounts van jouw klanten;
● Als SEO consultant
○ Je analyseert en controleert de technische aspecten van de website van jouw
klanten;
○ Je stuurt instructies naar webbouwer en copywriter ter optimalisatie van de
website;
● Je rapporteert maandelijks aan de klant over de prestaties en nieuwe bevindingen;
● Je gaat verder in het leren van andere aspecten van online marketing;
● Je werkt aan jouw persoonlijke groei samen met jouw coach.

Het ideale profiel SEO
● Minimaal 3 maanden ervaring met websites (stage, werk, hobby);
● Kennis van bijvoorbeeld WordPress, Magento, PHP of HTML is een pré;
● De behoefte om mensen en bedrijven te helpen om zo de wereld beter te maken;
● Uitstekende overtuigende vaardigheden;
● Uitstekende communicatieve vaardigheden;
● Projectmanagement vaardigheden;
● Klant- en resultaatgerichte instelling;
● HBO / WO werk- en denkniveau & diploma;
● Startdatum: in overleg.

Het ideale profiel SEA
● Passie voor marketing
● Goed met cijfers en niet vies van Excel;
● De behoefte om mensen en bedrijven te helpen, om zo de wereld beter te maken;
● Uitstekende overtuigingsvaardigheden;
● Uitstekende communicatieve vaardigheden;
● Projectmanagement vaardigheden;
● Klant- en resultaatgerichte instelling;
● HBO/WO werk- en denkniveau met een diploma op zak;
● Je spreekt en schrijft de Nederlandse taal zeer goed;
● Je spreekt en schrijft de Engelse taal goed;
● Google Ads Search certificaat is een pré;
● Kennis van bijvoorbeeld WordPress, Magento, PHP of HTML is een pré;
● Startdatum: in overleg.

Dit bieden we jou
● Marktconform salaris (o.b.v. opleiding en ervaring);
● Jaarlijkse bonus afhankelijk van omzet Stramark en prestatie consultant;
● 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur;
● 40 uur werken vinden we normaal, meer dan 40 vinden we een uitzondering;
● Zeer complete arbeidsongeschiktheidsverzekering;
● Traineeship met een op maat gemaakt opleidingsplan;
● Studeren in werktijd & interne workshops;
● Interne opleiding & coaching door senior SEO specialisten met 4 tot 15 jaar ervaring;
● Opleidingsbudget;
● Maandelijkse coaching ten behoeve van jouw ontwikkeling als persoon en mental
health;
● Werkplek in Amsterdam. Goed bereikbaar met het ov en de auto;
● Georganiseerde lunch en pauzes;
● Events, borrels, etentjes en bedrijfsuitjes!

Benieuwd naar hoe het is om bij Stramark te werken? Lees hier hoe twee dagen van een
Stramarketeer er uit zien! Volg ons ook op LinkedIn, Instagram, Facebook of Twitter voor
meer informatie.

Bekijk onze vacatures hier en solliciteer direct!

Vragen? Neem contact op via wblom@stramark.nl.

Please note: this internship is only available for Dutch speaking students!

 

MediaCom is een van de grootste mediabureaus van de wereld én Nederland. Wij helpen merken te groeien met de inzet van media en content. Ons succes begint bij onze ‘People First, Better Results’ filosofie. De klant, de werknemer, de consument, mensen staan bij ons altijd centraal. MediaCom werkt voor prachtige merken als Adidas, Mars, Shell, Sony, ABN AMRO, H&M, Ikea, Tele2 en Volkswagen.

Creative Systems is het geïntegreerde content label van MediaCom. Voor de klanten van MediaCom verzorgt Creative Systems o.a. (branded) content campagnes (Van strategie, concept, creatie tot distributie), social media content, influencer marketing en YouTube content.

In het Creative Systems team hebben wij plek voor een gedreven Stagiair Social Media.

Wat we zoeken
Het Creative Systems team zoekt een Stagiair Social Media die snapt hoe Instagram werkt en weet hoe je iets viral laat gaan. Ook Facebook, Snapchat en TikTok hebben geen geheimen voor jou en jij kent de hotste hashtags en leukste emoji’s. Je spreekt de taal van social en je vindt het leuk om in een team te werken

Wat ga je doen?
Als Stagiair Social Media ben je samen met ons team verantwoordelijk voor verschillende social campagnes. Wij adviseren onze klanten over welke rol social media kunnen spelen binnen de mediastrategie. Tijdens je stage denk je en help je mee met de creatie en de uitvoering van de social campagnes. Hierbij moet je denken aan het meewerken aan creatieve briefings en social formats, het monitoren van lopende campagnes en het opmaken van evaluaties. Daarnaast zul je verantwoordelijkheid hebben voor community management en zorg je ervoor dat onze merken hun consumenten en volgers op een vriendelijke en professionele manier te woord staan.

Gewenst profiel

  • HBO / WO werk- en denkniveau;
  • Enthousiast, leergierig en organisatorisch sterk met oog voor detail;
  • Team player!
  • Ervaring én affiniteit met social media;
  • Kennis van de markt en op de hoogte van trends in social media;
  • Social savvy!

Wij bieden

  • Een uitdagende stageplek voor minimaal 5 maanden;
  • Startdatum in overleg, bij voorkeur per augustus/september 2022;
  • Persoonlijke begeleiding om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Een klantportfolio met A-merken waar je blij van wordt en waarvan sommigen tot de grootste adverteerders wereldwijd behoren;
  • Een startup mentaliteit binnen MBA, waarin er veel vrijheid is voor ontwikkeling en groei;
  • Open communicatie en een goede werksfeer waarin iedereen zichzelf kan zijn;
  • Onderdeel van een groot internationaal netwerk (MediaCom, GroupM, WPP);
  • We werken met betrokken en enthousiaste collega’s en met de beste business partners, creatieve bureaus en exploitanten in de markt;
  • De stagevergoeding bedraagt € 450,- bruto per maand bij een fulltime stage (5 dagen).

Ben jij enthousiast geworden?
We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik hier en stuur ons je cv en je persoonlijke motivatie. Ben jij degene die ons versterkt in het realiseren van onze ambities? Dan maken we graag kennis met je: we bellen je voor een eerste kennismaking en/of nodigen je uit voor een gesprek per Teams.

Please note: this internship is only available for Dutch speaking students!

MediaCom

MediaCom is een van de grootste mediabureaus van de wereld én Nederland. Wij helpen merken te groeien met de inzet van media en content. Ons succes begint bij onze ‘People First, Better Results’ filosofie. De klant, de werknemer, de consument, mensen staan bij ons altijd centraal. MediaCom werkt voor prachtige merken als Adidas, Mars, Shell, Sony, ABN AMRO, H&M, Ikea, Tele2 en Volkswagen.

Creative Systems is het geïntegreerde content label van MediaCom. Voor de klanten van MediaCom verzorgt Creative Systems o.a. (branded) content campagnes (Van strategie, concept, creatie tot distributie), social media content, influencer marketing en YouTube content.

In het Creative Systems hebben wij plek voor een gedreven Stagiair Influencer Marketing.

Wat we zoeken
Het Creative Systems team zoekt een Stagiair Influencer Marketing die snapt hoe Instagram werkt en weet welke influencers op dit moment helemaal happening zijn. Ook YouTube heeft geen geheimen voor jou en je bent als beste op de hoogte van wat er speelt in influencer-land. Daarnaast ben je social savvy en vind je het leuk om in een team te werken.

Wat ga je doen?
Als Stagiair Influencer Marketing ben je samen met ons team verantwoordelijk voor verschillende influencer campagnes. Jullie adviseren onze klanten over welke rol influencers kunnen spelen binnen de mediastrategie. Tijdens je stage denk je en help je mee met de creatie en de uitvoering van de influencer campagnes. Hierbij moet je denken aan het zoeken en selecteren van influencers, het aanvragen van talent en het meedenken bij onderhandelingen. Daarnaast zul je samen met het team briefings schrijven en ervoor zorgen dat campagnes naar tevredenheid van de klant en de influencer worden omgezet.

Gewenst profiel

  • HBO / WO werk- en denkniveau;
  • Enthousiast, leergierig en organisatorisch sterk met oog voor detail;
  • Team player!
  • Ervaring én affiniteit met influencer marketingcampagnes;
  • Kennis van de markt en op de hoogte van trends in influencer marketing;
  • Social savvy!

Wij bieden

  • Een uitdagende stageplek voor minimaal 5 maanden;
  • Startdatum bij voorkeur per augustus/september 2022;
  • Persoonlijke begeleiding om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Een klantportfolio met A-merken waar je blij van wordt en waarvan sommigen tot de grootste adverteerders wereldwijd behoren;
  • Een startup mentaliteit binnen MBA, waarin er veel vrijheid is voor ontwikkeling en groei;
  • Open communicatie en een goede werksfeer waarin iedereen zichzelf kan zijn;
  • Onderdeel van een groot internationaal netwerk (MediaCom, GroupM, WPP);
  • We werken met betrokken en enthousiaste collega’s en met de beste business partners, creatieve bureaus en exploitanten in de markt;
  • De stagevergoeding bedraagt € 450,- bruto per maand bij een fulltime stage (5 dagen).

Ben jij enthousiast geworden?
We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik hier en stuur ons je cv en je persoonlijke motivatie. Ben jij degene die ons versterkt in het realiseren van onze ambities? Dan maken we graag kennis met je: we bellen je voor een eerste kennismaking en/of nodigen je uit voor een gesprek per Teams.

Gezocht: 2 junior creatives die voor de mooiste merken content willen creëren.

Sta je op het punt om af te studeren aan een creatieve opleiding of heb je dat net gedaan? Ben je dol op het bedenken van ideeën waar mensen op aan gaan? En ken je social media van TikTok duet tot Instastory? Dan ga jij je als Junior Creative bij Wavemaker Amsterdam 100% in je element voelen. Bij ons op de creatieve afdeling ga je samen met ervaren creatieven, strategen en social media managers content ontwikkelen voor merken als Ziggo, Toyota, Persil, Bumble en Miele. Wat het extra bijzonder maakt is dat je dit niet alleen voor Nederland kunt doen, maar voor markten over de hele wereld. Soms kun je je tanden zetten in inhakers of static posts, soms in video content en soms in activaties. Uiteraard kun je rekenen op een goede begeleiding zodat het een leerervaring wordt waarop je een schitterende carrière in het creatieve vak kunt bouwen.

Wie zijn wij?

Wavemaker Content is een Digital Creative Agency bemand door een nieuwe generatie communicatiepioniers. We maken deel uit van het wereldwijde Wavemaker netwerk, maar hebben tegelijk een ambitieuze start-up mentaliteit. Met onze unieke mix van consumentendata-analyse, influencer marketing, mediastrategie en creativiteit geboren in het tijdperk van social media ontwikkelen we succesvolle campagnes voor merken als Toyota, Scotch & Soda, Vodafone, Ziggo en Artsen zonder Grenzen. Wavemaker is onderdeel van GroupM en is gevestigd in hartje Amsterdam in het Amsteldok campus, samen met andere WPP bureaus.

Jij:

  • Hebt een creatieve opleiding op minimaal HBO-niveau afgerond.
  • Beheerst tools uit de Adobe suite.
  • Kunt (social) concepten ontwikkelen.
  • Hebt een gedreven en nieuwsgierige houding;
  • Hebt een passie voor social media, van TikTok tot Instagram.
  • Beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift.

Wat wij bieden

  • Een internationale, inspirerende omgeving waar je samenwerkt met jonge, ambitieuze collega’s;
  • Een functie waarin je zelfstandig kunt werken met veel ruimte voor ontwikkeling;
  • Een kans om samen te werken binnen een gedreven team voor de mooiste merken;
  • Opleiding ‘learning on the job’ door de diversiteit aan klantvraagstukken maar ook door trainingen binnen Wavemaker, GroupM en Greenhouse;
  • Een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden; laptop, telefoon en travel card;
  • Een fantastische lunch, check IG @Amsteldok.eats;
  • Vrijdagmiddagborrels en events op de rooftop aan de Amstel.
  • WPP card met perks.

Interesse?

We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik hier en stuur ons je cv, een link naar je portfolio en je persoonlijke motivatie. Ben jij degene die ons versterkt in het realiseren van onze ambities? Dan maken we graag kennis met je: we bellen je voor een eerste kennismaking en/of nodigen je uit op ons hoofdkantoor in Amsterdam.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

Wavemaker is an equal opportunity employer. We view everyone as an individual and we understand that inclusion is more than just diversity – it’s about belonging. We celebrate the fact that everyone is unique and that’s what makes us so good at what we do. We pride ourselves on being a company that embraces difference and truly represents the global clients we work with.